מכבי נתניה 2021/22: בני לם החליף את אטפלד, מנסים להתייצב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏31/7/21.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/b/bc/MaccabiNetanyaNewlogo2021.Xxx

    גולשי אייסוקר המכובדים,
    ברוכים הבאים לאשכול שנדון בו על קבוצת מכבי נתניה.
    לא משנה אם אתם אדומים, כתומים, ירוקים, כחולים, לבנים או אפילו צהובים אחרים - כל גולשי אייסוקר מוזמנים לקרוא, להתרשם, לחוות דעה, להגיב, לתרום ולהתדיין.


    שינוי סמל המועדון:

    מאורע שהיה אמור להיות מתומצת למשפט אחד, הפך בקיץ לאירוע גדול. מנהלת הליגה פרסמה תקנות חדשות סביב עניין הכוכבים שמעטרים את סמלי המועדונים השונים בליגת העל - כוכב אחד על כל חמש אליפויות.
    במכבי נתניה הלכו על שינוי גדול, בו בלט במיוחד היעדרותו של סמל "מכבי" מסמל המועדון. הקהל השמיע קול מחאה והמועדון לא נשאר אדיש לרחשי הקהל והחליט לאפשר לאוהדי הקבוצה לבחור סמל חדש למועדון מתוך כמה אפשרויות, כשכל האפשרויות כוללות את סמל "מכבי". את תוצאות הבחירה אתם יכולים לראות למעלה.
    סמל מכבי נתניה הנוכחי מאופיין בצורתו העגולה, בצבעים צהוב ושחור, בסמל "מכבי", ביהלום המייצג את העיר נתניה ובכוכב המסמל שהמועדון זכה בחמש אליפויות.



    סיכום עונת 2020/21:

    במילה אחת - התחדשות. מכבי נתניה נפרדה מסלובודן דרפיץ' ושי ברדה והחלה את דרכה החדשה עם ריימונד אטוופלד. הקבוצה נראתה די טוב ברוב שלבי הליגה הסדירה, והייתה באזור הפלייאוף העליון, אך רצף משחקים לא טוב לקראת סוף העונה הסדירה הותיר אותה בפלייאוף התחתון.
    באמצע העונה נפרדה מכבי נתניה מחלוצה הצעיר יונס מלדה, שעזב לטובת גנט מהליגה הבלגית.
    את הפלייאוף התחתון מכבי נתניה סיימה במקום ה-1, משמע שאת העונה היא סיימה במקום ה-7.


    שינויים לקראת עונת 2021/22:

    עזבו: בן אז'ובל, דולב אזולאי, קווין פרייטר, למק בנדה.
    הגיעו: שי קונסטנטין, אמיר ברקוביץ', יניב מזרחי, מאמון קשוע, איהב אבו-אל-שייח, בוריס ינו, איגור זלטנוביץ'.
    בסימן שאלה: גבי קניקובסקי, פרנרד גורי, אבובקר דומביה, זלטן שחוביץ'.


    שימו לב ל...

    אמיר ברקוביץ' ויניב מזרחי - שניהם הגיעו מקבוצת ביתר ת"א, שניהם צעירים, שניהם מוכשרים ושניהם ינסו להוכיח שיש להם מה למכור גם בליגת העל. אמיר ברקוביץ' משחק בעמדת הקיצוני הימני ויניב מזרחי משחק בעמדת החלוץ. השתלבות מהירה שלהם בליגת העל תעזור למכבי נתניה להיות קבוצה טובה יותר.


    במרכז העניינים...

    גבי קניקובסקי - בדיוני הקבוצה הקודמים הסעיף שהיה קיים הוא "שחקני מפתח", אולם העונה קשה לדעת מי יהיו שחקני המפתח של מכבי נתניה. לא ברור איך דני עמוס וחן עזרא יחזרו מהפציעות שחוו, האם וכמה נראה סימני דעיכה מאלמוג כהן ושיר צדק, כיצד ישתלבו שחקני הרכש הזרים או כמה יכולים לתרום שחקני הרכש הישראליים אמיר ברקוביץ', יניב מזרחי ואיהב אבו-אל-שייח, שאמנם הם מוכשרים, אך חסרי ניסיון. השחקן היחיד שבאמת אפשר יהיה לדעת מה נקבל ממנו (גם בהינתן שבכדורגל המציאות עשויה להשתנות בקיצוניות תוך זמן קצר) הוא גבי קניקובסקי, אך לא בטוח כלל שהוא יישאר שחקן הקבוצה. זוהי העונה האחרונה בחוזה של הקשר ובמועדון מנסים להחתים אותו לטווח ארוך, על מנת להבטיח את הישארותו של הקשר או שתתקבל תמורה הולמת במידה וייאלצו לשחררו. השחקן מעוניין לעבור לשחק בחו"ל ואם לא ישיג חוזה שכזה כבר בקיץ, בכוונתו להישאר במכבי נתניה, בכדי להגיע לקיץ הבא כשחקן חופשי. במועדון היו שמחים לו השחקן היה מסכים לעבור לקבוצה אחרת בישראל שניתן יהיה לקבל ממנה נכסים בעבורו, אך השחקן אינו מעוניין במעבר שכזה.
    לכאן או לכאן, לגבי קניקובסקי תהיה משמעות גדולה לגבי איך העונה של מכבי נתניה תיראה. במידה והוא יישאר, מדובר בתוספת כוח גדולה, שכן מדובר בשחקן מן השורה הראשונה בליגה, כזה שברוב הזמן לקבוצות שאינן עשירות לא מתאפשר להחזיק. במידה והוא יעזוב, הרבה יהיה תלוי בזהות הקבוצה שתקלוט אותו ומה המועדון יוכל לנסות ולהרוויח מכך.

    מטרות הקבוצה:

    בראש ובראשונה, להיות קבוצה חיה ובועטת. מכבי נתניה שבה לליגת העל עם בשורה מקצועית בדמות כדורגל טוב וססגוני. לפני שתי עונות זה אבד לגמרי ובעונה החולפת זה חזר במינון נמוך ורק לפרקי זמן קצרים. במועדון מקווים שבעונה הזו הקבוצה תהיה בוגרת יותר ובעיקר איכותית יותר. שחקנים צעירים כמו עמרי גנדלמן, יובל שדה, רותם קלר, עידו וייר ואילון ירושלמי יידרשו לעשות קפיצת מדרגה ולהפוך להיות גורם בעונה הזו, גם אם כשחקני ליגה משלימים, שיתנו כוח ועיבוי לסגל. הם ושחקני הרכש שהצטרפו ועוד יצטרפו אמורים להפוך את הקבוצה לאיכותית יותר משהייתה בעונה החולפת ובהינתן שאת העונה החולפת הקבוצה סיימה במקום ה-7, במועדון מקווים שהפעם תהיה קבוצה טובה מספיק כדי להיכנס לפלייאוף העליון ולהיות בשישייה הראשונה.

    משנה סמל, משנה מזל? האם מכבי נתניה תוכל לחזור ולהיות חלק מצמרת הליגה? איזה כדורגל נראה מהקבוצה תחת ריימונד אטוופלד העונה? אילו שינויים נוספים עוד יהיו בסגל השחקנים? האם השחקנים שהצטרפו יוכלו להחזיר את המועדון לדרך המלך? איזה כדורגל נראה העונה מהיהלומים? ושאלת השאלות - האם אחרי 39 שנים עצובות, תינתן הזדמנות לאוהדיה של מכבי נתניה לחגוג זכייה בתואר?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היה לי קשה לגבש דעה על אטוולד לאחר עונה אחת, מכבי נתניה לא הייתה רחוקה מפלייאוף עליון אבל אתם יודעים כמה משחקים שלה אתם זוכרים חוץ מ-"משחק הקורונה"? היא שיחקה התקפי בגדול, המאמן דיבר אנגלית מצחיקה. בבסיס יש קבוצה טובה בהנחה שגבי קניקובסקי ממשיך אבל לדעתי הוא צריך עזרה. אלמוג כהן הוסט אשתקד לעמדת הבלם מה שלא יקרה יותר לאחר ששיר צדק הגיע, אבל יתר הוותיקים לדעתי מעט איכזבו, בדגש על חן עזרא (המספרים: חמישה שערים ושבעה בישולים, הופתעתי, אבל הוא לא היה יציב, לא הביא מספיק ערך מוסף) לדוגמא וגם דני עמוס. אני אעקוב מקרוב יותר גם בגלל רז שלמה, סתם מסקרנות אם שינוי אווירה יעזור לו וכמובן קצת פחות לחץ. מקומות 1-3 סגורים בליגה והשאר ממש לא.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אלמוג כהן ישחק בלם עד סוף הקריירה שלו יחד עם שיר צדק.
    צדק לא מפנה אותו חזרה לקישור.
    הובא קשר אחורי זר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מהמשחק נגד הפועל ירושלים בגביע הטוטו ניתן היה להתרשם שיש קבוצה, יש תבנית, אבל כמו בעונה שעברה, זה כנראה לא מתאים למכבי נתניה וזה מה שצפוי להכשיל את הקבוצה גם העונה.
    אני לא אמהר לחרוץ גורלות, כי במערך של ריימונד אטפלד יש חשיבות גדולה לקיצוניים ובמשחק נגד הפועל ירושלים לא היו כאלה (אמיר ברקוביץ' פצוע ועמית זנטי עדיין לא הצטרף רשמית), אבל זה נראה שזה מערך מאוד בעייתי, שצריך לעבוד בצורה כמעט מושלמת כדי שהקבוצה תיראה טוב.
    הפועל ירושלים עברה את החצי חמש פעמים במשך תשעים דקות ובכל חמשת הפעמים הביכה מאוד את מכבי נתניה. מנגד, רוב המשחק התנהל במחצית המגרש של הפועל ירושלים ועדיין מכבי נתניה לא רשמה כמות איומים מספקת.

    הבעיות הן אותן בעיות ידועות. אותה "החלטה" שאלמוג כהן הוא הפתרון לעמדת הבלם והציוות שלו עם שיר צדק, שכשהם יחדיו זהו כנראה צמד הבלמים האיטי בליגה ואחד האיטיים שהיה לקבוצה בשנים האחרונות - וזה לא שהם מחפים על כך באמצעות דברים אחרים.
    כפי שזה נראה כרגע, כל מה שרז שלמה יצטרך לעשות כדי לקבל מקום של קבע בהרכב זה להצליח איפה שהם נכשלים - לרוץ.

    הזרים החדשים נראו בינוניים למדי, אבל מגיעים להם עוד כמה שבועות של חסד. מי שהפתיע לטובה הוא איהב אבו-אל-שייח. כדרור מהיר מאוד ומהלכי כדורגל טובים. מכבי נתניה הגיעה למצבי הבקעה כמעט רק כשהוא היה מעורב במהלכים.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמו שאמרתי אחרי המשחק נגד הפועל ירושלים, כך אגיד גם אחרי המשחק נגד מכבי פ"ת - יש קבוצה לא רעה בכלל במכבי נתניה.

    אין שחקן שהוא מעל הליגה כמו שהיה בזמנו כשעלי מוחמד שיחק בקבוצה, אבל יש שחקנים עם איכויות ויש עם מה לעבוד. מכאן זה רק הכושר של השחקנים והאופן שבו הצוות המקצועי יצליח לחבר אותם.
    אני לא מאמין בריימונד אטוופלד, אבל הוא מוזמן להוכיח לי שאני טועה.

    מי שממשיך לבלוט הוא איהב אבו-אל-שייח. ככל שאני צופה בו יותר, אני לא מבין איך במכבי חיפה אפשרו את המצב שבו מכבי נתניה יכולה לרכוש אותו בסיום העונה. כמו שזה נראה כרגע, תהיה רכישה. הוא מרשים מאוד ובלט התקפית בשני המשחקים.

    חבל שהמגנים הטובים לא נספרים (לא כולל שי קונסטנטין, שאני מעריך שבצדק תמיד יהיה האפשרות הראשונה), בזמן שהמגנים הפחות טובים נספרים. זה עוד אחד מסוג הדברים שגורמים לי לא להאמין בריימונד אטוופלד.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,168
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    סיכום 3 משחקי גביע ליגה + משחק אימון אחד שראיתי:
    אטפלד
    - הקבוצה עומדת יפה, מסודר, לוחצת, לא מאמן מקובע, הנעת כדור טובה ולא מרחיקים רקטות או כדורים ארוכים סתם (רז שלמה היחיד אבל הוא רק הגיע ולא למד עדיין), משחקים כדורגל יפה אבל מאמן סופר מעצבן, מדוע ?
    אם אתה מאמין בכדורגל של הנעת כדור מהשוער ועד למעלה, למה שוער כמו דני עמוס עם משחק רגל רע משחק ? האיבודים שלו מעצבנים.
    ההבדל בינו לכרמי במשחק הרגל בולט, מדובר בשוער שלא מתאים לפילוספיה של המאמן.
    יובל שדה נגר ומשחק בקישור, מדוע ?
    יש דברים טובים כמו שינוי תפקידים שעשה, דקות לצעירים ושחקני בית.

    למה תמיד מתעקש על 4-3-3 ?
    יניב מזרחי והחלוץ החדש עם משחק רגל בינוני, למה לשחק עם שתי חלוצים באותו סגנון במערך הזה כשיש 2 קשרים אחוריים טבעיים ?
    למה גבי תמיד באמצע ואפילו כחלוץ מזוייף כשיש חלוצים שמשחקים כקיצוניים ?
    למה קיצוניים משחק עם הרגל החזקה באגף ולא משחק עם רגל הפוכה ? אתמול זה היה השיא,
    עזרא פתח בימין ודומבייה בשמאל, למשך 4 דק׳ בלבד הם החליפו צדדים והופ... עזרא נכנס משמאל לאמצע בהתקפת מעבר, מוצא כמו גדול אתא דומבייה שמעביר משמאל לימין וכובש שער מדהים.
    מה קרה אחרי השער ?
    חזרו לאגף הלא טוב שלהם.
    מאמן הזייה.

    יובל שדה קשר אחורי כשהוא עם טכניקה חלשה, אלמוג כהן האיטי בלם שמדגיש בעמדה הזאת עם הקו הגנה הגבוה את האיטיות שלו, הזייה.
    יש עוד דברים רעים כמו הכידרור של הבלמים קדימה, האיטיות של הבלמים בקו הגנה גבוה, הזרים הכושלים, לא חסר כישלנות למאמן.

    עמוס/כרמי - ספגנו בכל משחק אבל לשוערים לא הייתה עבודה, כמו שאמרתי שלטנו בכדור ובמשחק והיריבות לא מגיעות למצבים.

    וייר/ג׳אבר/קונסטסין - אני רושם את שלושתם כי בעיני עד כה זה אותו סיכום מדוייק, כולם מרשימים התקפית (וייר טכני מאוד, שי תמיד למעלה, ג׳אבר עם בישול יפה) אבל הגנתית כולם מחרידים בכלום דקות משחק, מפחיד, וייר עם אחד על אחד חלש, קונסטנין גרוע בכל אספקט הגנתי.

    רז שלמה - כשחתם הייתי בטוח שמדובר בבלם הגרוע בליגה, ראיתי שחור אבל למעט הטעות העלובה... משחק מושלם, ניצח את כל המאבקי אחד על אחד, מתקן טעויות של אחרים, מהיר מאוד וזה חשוב לנו, יוצא קדימה עם הכדור גם אם מאבד לפחות מנסה כשהמשחק תקוע, ממש מרשים אותי.

    אלמוג - היה מעולה כבלם נכון, מעולה עד כ׳ו כבלם גם נכון למרות שספגנו כל משחק בכלום מצבים ולא באשמתו (למעט שער אחד) אבל... האיטיות שלו בקו הגנה גבוה בלתי נסבלת ובגלל זה ספגנו שער עם אגאדה.
    היציאות עם הכדור מרשימות ותמיד אבל תמיד עובדת לו אבל בדיוק כמו רז שלמה, חי על הקצה, אתה אחרון בהגנה ולא יכול להרשות לעצמך הגנתית והתקפית לעשות שטויות, יבוא יום ונשלם על זה.
    אני מבין שאלמוג אוהב את התפקיד ראמוס החדש, הגרזן שעושה עבודה הגנתית טובה ויוצא עם הכדור כמו בלם טכני אבל עדיף שיחזור לקישור וייקח אחריות עם הכדור, יכולת טובה אבל צריך לחשוב על מכבי נתניה ולא על אלמוג כהן.

    שחוביץ׳ - הגנתית מגן ממש טוב, התקפית ? אחד השחקנים הכי טיפשים שראיתי במכבי נתניה וזה עוד שחקן עם טכניקה לא רעה ברגל שמאל, פשוט כזה סתום.
    היה מצב מול מכבי פ״ת שהוא עבר שחקן ואז הגיעו לסגור אותו באגף 2 שחקנים, במקום לעצור הוא רץ עם הכדור בשתי השחקנים, איבד והם ייצאו למתפרצת.
    מזכיר לי בטימטום את רייכרט.

    קלר - לדעתי היה קשר בנוער/נערים שלא היה מספיק טוב ועבר להיות מגן כי הוא מהיר, הגנתית הוא זוועה והוא המגן הכי טוב שלנו בשמאל, מדגיש את הבעיה.

    גנדלמן - באנקר בהרכב עד ינואר, נקודה.
    הכי קרוב בישראל בסגנון וביכולת לדור פרץ.

    שדה - גרזן עם משחק רגל רע, הוא בלם וצריך להיות בלם בטח כשיש לנו חולשת משמעותית שם וחוסר מהירות.
    יש פצועים בקישור או משחק נגד מכבי חיפה שצריך להוציא נקודה, שיישחק כקשר אחורי או 50/50 שמשגע את הכוכב של היריב, זה מה שצריך לחפש בקישור, סטייל פפה בקישור נגד ברצלונה.

    גבי - מקווה שיישב ביציע כי צריכים נכס כמוהו מבחינת טריידים/כסף אבל הוא כוכב כדורגל, איך יעשה את הקפיצת מדרגה ?
    ילמד לשחרר מהר יותר את הכדור, להיות קילר מול השער, יותר ת׳כלס ופחות כידרורים.
    הרי עברת את השחקן אבל עושים עלייך עבירה באיזור לא מסוכן, מה נתן ?

    דומבייה - שער מרשים אתמול ויכולת אתלטיות מרשימות, זהו בעיקרון.
    הוא לא נגר או טיפש או שחקן רע, פשוט לא זר שמשדרג וחבל על עוד זר כזה כי יש מספיק.

    עזרא - פשוט מעולה, למעט הפשע אתמול בהתקפה אחד פשוט גדול כל הקדנציה הנוכחית, כלכך חכם ורואים שלמד ניסיון משחק, יודע מתי לשחרר את הכדור.

    ברקוביץ׳ - במשחק אימון התלהבתי ממנו כמו ששיחק בלאומית, מלהיב.

    אל שייך - התאהבתי בו בלאומית, הכוכב מספר 1 שלנו עד עכשיו, לא הכי טכני ומלוטש אבל קילר מול השער ומציג יכולת יוצאת דופן נוספות.

    החלוץ החדש - נגר, חלוץ 9, נקווה שפגענו כי הרזומה מרשים אבל היכולת לא, נראה כל כך אבוד באגף.
    עבר אתמול לשחק קצת באגף ימין, נראה רע, קיבל כדור בהתקפת מעבר מול מגן ואפילו לא חשב לעבור אותו אפילו שהיה ברחבה, אין לו את היכולת לעבור שחקן.

    כל השאר לא השאירו רושם חיובי או שלילי, היו פרווה.

    -------

    לסיכום,
    הפציעה של המגן החדש באה לנו טוב כי יש מקום לזר, אני שמח שהפסדנו בגביע הטוטו כי זה מדליק נורות אדומות.
    חלק קדמי מלהיב, קישור טוב אבל... החמצות מטורפות.
    הגנה ? שלא נדבר.

    הימור שלי, בסגל הנוכחי ובלי חיזוק נרד ליגה אבל...
    באותו שעברה גם אמרתי ככה עם דולב אזולאי בלם 3 אבל אז הגיעו שחקני רכש וזה שינה.

    גביע הטוטו הנוכחי לדעתי לא משקר ביכולת, ככה נראה העונה.
    נשחק טוב, לא נבקיע ונספוג בכלום התקפות, יש פוטנציאל אבל אין את הבסיס לקבוצת כדורגל טובה.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ה 4:3:3 הזה הוא או צל״ש או טר״ש והאמת שדי נשבר הזין מזה.
    מכבי נתניה צריכה לשחק 4:2:3:1.
    יש לנו את הכלים לשחק עם שני קשרים בולדוגים באמצע שגם יודעים לצאת קדימה- בעדיפות אלמוג ואינו. אבל אם מתעקשים על אלמוג בלם אז לשים שם את אביב או גנדלמן יחד עם אינו. או שדה אם רוצים קצת יותר הגנתי.
    בצדדים יש את ברקוביץ, אבו אלשיך, דומביה אם ישאר וצריך להביא עוד אחד או שניים.
    עזרא רק באמצע מאחורי החלוץ- לדעתי יפרח שם.
    וזלאטאנוביץ׳ בשפיץ.

    עמוס,
    שאחוביץ, זר, שלמה\צדק, קונסטנטין
    אלמוג כהן, אינו
    ברקוביץ, עזרא, רכש ישראלי או זר
    זלאטנוביץ׳


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    גם אחרי המשחק נגד הפועל ת"א התחושות לגבי מכבי נתניה בסך הכול טובות. בכל המשחקים שלה היא הייתה טובה מהיריבה שלה וזה מעודד. הבעיה היא בהגנה ולפעמים זה מרגיש שלא משנה כמה הקבוצה תיראה טוב, היא בסוף תמצא את הדרך לספוג. יכול להיות שכשרז שלמה ייכנס לעניינים זה יהיה אחרת, כי זה נראה שיש לו מהירות וזה מצרך שחסר לקבוצה מאוד.

    חבל שרותם קלר ועידו וייר לא הותירו חותם משמעותי במשחק הזה ונעו בין סבירות לסתמיות. רותם קלר חייב לקחת הזדמנויות שכאלה, אחרת המשמעות היא שזלטן שחוביץ' ממשיך לפתוח על חשבונו, משהו שהייתי שמח מאוד שלא יקרה.

    תחושה שיש הרבה כוח אש בהתקפה, אבל שעם הגנה הזו התקרה מתנמכת.
     
  9. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,281
    לייקים שהתקבלו:
    928
    מין:
    זכר
    למה ברקוביץ' לא בסגל? פציעה?
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    כן


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,806
    לייקים שהתקבלו:
    2,505
    מין:
    זכר
    הימור מאוד מעניין שלכם עם אוגו. שאפו על התעוזה.
    הלוואי יצליח. הוא יכול להדליק את כל האווירה סביב המועדון מחדש אם הוא לוקח את הקאמבק שלו ברצינות.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    כדורגל הפסיק לעניין אותו כשעשה קונצים לב"ש עם חוזה


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  13. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    מביך.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בעונה החולפת מכבי נתניה הייתה קבוצה צעירה ורזה מאוד. ג'ון אוגו היה על המדף, עם כמות פחותה בהרבה של אבק עליו, כשהוא מצדו רק מנסה לקרוץ למועדונים בליגת העל. מכבי נתניה, לפחות לפי מה שאנחנו יודעים להגיד מפרסומים, לא מצאה עניין ברעיון. דווקא העונה, כשנראה שיש למכבי נתניה כוח בעמדה הזו (שחקן מסוגו נחוץ, אבל הייתי מביא 4 שחקני הגנה לפני שהייתי מביא שחקן אחד לקישור), כשהשחקן עצמו סגר עונה נוספת בלי לשחק כדורגל, מחליטים להמר עליו. לי זה נראה תמוה מאוד.

    בכלל, ג'ון אוגו הוא דוגמא נוספת שממחישה איך מחלקת הסקאוטינג של מכבי נתניה עובדת - פחות צפייה בשחקנים, יותר ניתוח נתונים. כתוב לו ברזומה "3 אליפויות בישראל", אז ממליצים עליו.
     
  15. Designer Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/16
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    152
    מין:
    זכר
    סוס מת