מכבי חיפה באולד- טרפורד:

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Ilan, ‏16/9/02.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זהו, נגמר ! עכשיו מתחיל הזמן האמיתי ... המני טיים (בליגת האלופות זה באמת מני- טיים כל ניצחון או תיקו שווה הרבה כסף)- מכבי חיפה סוף סוף משחקת במקדש בכדורגל במנצסט'ר...
    בואו במשך היום- יומיים שנשארו ננתח את המשחק- איזה הרכב כדיי, איזה מערך, ממי הכי צריך להיזהר, ומה תיהיה התוצאה (כן כן... אחריי היכולת הגרועה של מנצסט'ר בזמן האחרון אפשר לפנטז על תיקו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx ).

    אוקיי אז ככה: בהנחה שכולם כשירים ורק יעקובו לא יוכל לשחק אני חושב שצריך לפתוח בהרכב כזה:
    אוואט בשער.
    קייסי מגן שמאלי, צמד האריקים בלמים+ חרזי שביחד יהיו שלושה בלמים וזאנ'ו מגן ימני.
    זוט'ה קשר דפנסיבי, פראלייה באמצע זנדברג(כן כן, זנדברג- אהוב הקהל) בשמאל ורוסו בימין.
    ובחוד יניב קטן.
    בקיצור הרכב דיי בונקריסטי- אבל אין מה לעשות... לדעתי צריך לשלב את וואליד גם במשך המשחק בגלל היכולות הפיזיות המצויינות שלו- מה שמתאים למשחק האנגלי...

    עכשיו ממי אני הכי מפחד... ביונייטד לא מפחיד אותי אף אחד... חוץ משניים... רוד- ואניסטלרוי שכל מילה מיותרת... כל רגע שהוא עם הכדור מסוכן... ובהגנה ריו פרדיננד שבכל זאת הוא בלם מצויין ואני מרחם על קטן... חבל ... כ"כ חבל שיעקובו לא היה משחק נגדו זה היה יכול להיות מאצ'אפ טוב...
    לא בקאהם, לא בארטז (זה בטוח לא... הלוואי וישחק נגדנו...) ולא שאר הליצנים (ורון? חחח נראה לי שבמנצסט'ר הוא לא יפתח יותר... פרגי היה היחידי שגיבה אותו על יכולתו הנוראית ועכשיו גם את זה אין לו אחריי שהוא היסתכסך איתו) וכמובן שלא דייגו פורלן המחמיצן....

    עכשיו בקשר לתוצאה... לדעתי יש שתי אפשרויות...
    1. מנצסט'ר יונייטד מפרקת את חיפה (אבל ממש... 5-0, 6-0, 7-0, 8-0 משהו כזה...)- וידוקה, לירן בית"ר וכל שונאי חיפה חוגגים...

    2. חיפה מוציאה תיקו ניצחון נגד מנצסט'ר! וידוקה אוכל את הכובע...

    עכשיו מה המפתח לא להיקלע למצב הראשון...
    מנצסט'ר יהיו מאוד לחוצים= אסור יהיה לתת להם להכניס שער בדקות הראשונות של שתיי המחציות- אם הם יכניסו שער סביר להניח שיגמר כמו שנגמר בגרמניה- ובגלל זה גם אמרתי שאסור שיכניסו גם בפתיחת המחצית השנייה...
    אם הם לא יכניסו את השער הזה... הם ילחצו עוד- יותר וחיפה תשחק משוחרר תגנוב גול ותעשה תיקו ואולי אולי ניצחון...

    אז כל מה שנשאר זה להגיד בהצלחה לקבוצה הראשונה בצמפיונ'ס- ליג.... אני עכשיו שומע את ההימנון של הצמפיונ'ס- ליג ומדמיין את רוסו וכל החבר'ה עומדים לפניי המשחק באולד- טרפורד ומקבל צמרמורת!

    יאללה ! תעשו היסטוריה חדשה!!
     
  2. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב לדעתי כל זה סיכום טוב מאוד אבל, אתה עוסק פה בעיקר בניחושים(לא שזה רע) לדעתי שום יפתח עם 2 דפנסיבים ורוסו אחד, יענו "ז'וטא" רוסו ובאדיר, הוא צריך שליטה וכוח במרכז המגרש, ואת זה נותן באדיר אבל הוא גם צריך קצת יצירתיות ז"א רוסו, וג'וטא יעשה את העבודה השחורה של שניהם, לדעתי גם, הדבר הכי נכון ששום יכול לעשות זה להסתמך על פריצות של 2 המגינים שלו, כי האגפים בהגנה של מנצ'סטר זה ממש בדיחה, אבל שום גם לא יכול להרשות לעצמו לפתוח עם 2 קיצוניים התקפיים כי אז הוא פחות או יותר מאבד שליטה במרכז המגרש

    עכשיו קטן לא יוכל לעשות כלום במשחק, כי פרדיננד זה המקבילה שלו להגנה, שחקן גבוהה עם משחק ראש טוב, יחסית מהיר, מאוד טכני וחזק...רק שלפרדיננד יש "קצת" יותר ניסיון מול שחקנים מהסוג שלו

    בקשר לתוצאה, מנצ'סטר בכושר גרוע, הפסידו 2 משחקי ליגה ברציפות ואני חושב שפרגוסון מתחיל לאבד שליטה בקבוצה אותה הוא מאמן 16 שנה, ככה שלדעתי מנצ'סטר יבואו עם מורל נמוך בלי שום רצון "להתפוצץ" תיקו פתאום זה נראה כמשימה בלתי אפשרית
     
  3. יוגב אסולין Guest

    תיראה מבחינת סגלים אין ספק שחיפה הרבה יותר נחותה ממנצ' הסיכוי שלה להוציא משהו זה לא ממש גבוה. אבל חיפה ידוע במשחק מסודר ובהגנה מאוד חזקה. אם לא יהיו טעיות של שוער (דבר שבמעמדים גבוהים תמיד יש לנו) וההגנה תידע להחזיק טוב את הקבוצה.. אז יש סיכוי שמנצ' בדקות הראשונות לא תכבוש אתה שער שהיא רוצה ואז כתוצאה מלחץ תאבד את הסדר שלה.
    למעשה הכל תלוי במנצ' למרות שתי ההפסדים אבל חיפה יכולה לנסות להפריע ויש לה סיכוי טוב. הרבה נשמה הרבה מלחמה זה הדבר היחיד שיוכל לעזור לחיפה..

    אם מנצ' תשחק את המשחק הרגיל שלה וחיפה תיפול מהרגלים זה יכול ליגמר בתבוסה חיפה צריכה לדעת לעמוד ולשחק בכל מצב. כל שער כל נק'ודה זה בונוס ענק לקבוצה.
     
  4. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד אבל למה לפתוח על חיפה בליגת האלופות עשרות דיונים???
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדיון הזה בסדר גמור, יש דיון על זה שהיא עלתה, יש דיון על הסיכויים שלה ויש דיון כעת על המשחק שלה, מה רע בזה?

    בקשר לדעה שלי :

    היונייטד באים ביכולת איומה ונוראה. רוי קין ופול סקולס ייעדרו, פרגוסון מצא את הזמן המושלם להכניס את צ'דוויק ועוד אלמוני להרכב ולזעזע את הקבוצה, ואן-ניסטלרוי משחק כמו אדה אקינבי, דיוויד בקהאם עושה פוזות, פרדיננד לא ממלא ציפיות, השוער השני מחליף, סילבסטרה מוציא שם רע להשקעה, האחים נוויל גורמים לי לבכות וסולשיאר - נקודת האור היחידה.

    מכבי חיפה, בכל מקרה, מגיעה למשחק בכושר די טוב. ג'ובני רוסו, לאחר שאמר לכל התקשורת איך שחקני מנצ'סטר יונייטד מפנטזים וחולמים בלילות על החלפת חולצה איתו, על זיעתו הנוטפת והריחנית ועל ריח החמדנות והשקר הנובע ממנה, אמור להיות מה שיחסל את מכבי חיפה.
    ג'ובאני רוסו הוא הייתרון הגדול של היונייטד על חיפה. רוסו, אולי בהילוכים החוזריםתקצירים של "שער 5", נראה כמו שחקן ברמה עולמית, אבל בשאר הזמן הוא מאבד כל כדור שמגיע אליו, מאט את המשחק, מקבל את הכדור ורץ לאגף (כלומר תוקע את ההתקפה), נותן מסירות תמוהות ועושה דריבלים מיותרים שלא מצליחים.

    גם ננד פראליה יכול להוות ייתרון ליונייטד. השחקן פשוט לא בכושר, הוא זקן, באירופה הוא לא עשה דבר וכשהוא מקבל כדור בעמדת מפתח, לוקח לו כמה שניות לקלוט באיזה מצב הוא.

    ואליד באדיר, איש הפאקס, גם כן יכול להוות תמריץ ליונייטד. הבן אדם אולי כבש שער מול הקבוצה החלשה ביותר בעולם, שטורם גראץ, אבל ברוב המשחקים אפשר לספור עשרה שחקנים. באדיר הוא רוח רפאים, בלתי נראה, שנעלם מהמגרש.

    יניב קטן, אם וכאשר יפתח, הוא ילדון ללא ניסיון וביטחון, וההגנה הרעועה של היונייטד אמורה לחגוג עליו.

    וכמובן, מיכאל זנדברג. הוא בא לחיפה רק בגלל ליגת האלופות (לא משנה מה הוא יגיד, זה לא צריוף מקרים שבדיוק אחרי ההעפלה הוא הצטרף), וכנראה שברגע שיראה את מדי היונייטד, הוא יסתנוור ויכנס לטראנס. היונייטד צריכה לנצל את פיק הברכיים שיעבור על הפתח תקוואי, והיונייטד חייבים להשכיל לנצל את החולשות הברורות של חיפה.

    אז נכון, מכבי חיפה האימפריה האימתנית, שחמושה בצ'יזיק ופאקס חדש (חברת mag, עולה סה"כ 700 שקל לא כולל נייר. הדגם החדש ביותר בשוק), רוצה לכבוש את אירופה, אבל היונייטד אמורים להאכיל את דודו אוואט עם הכדור (לפחות 9, ויפה שעה אחת קודם).
     
  6. שגיא Guest

    הדיון הזה בסדר, יש עוד דיון שמדבר על הסיכויים בכלליות, ויש את הטור של עומר.
    הדיון הזה מדבר ספציפית על המשחק במנצ'סטר, ולכן הוא ישאר.

    --------------------------------------------------------------------------------------


    ועכשיו לעניין...

    בקשר להרכב שאני מעוניין לראות...
    אני לא מסכים עם אילן, לדעתי לא צריך לפתוח על 3 בלמים...
    ההרכב צריך להישאר כמו שהוא, וכמובן הדילמה היחידה היא עם מי לפתוח במקום יעקובו....
    יש מספר רב של אפשרויות, אני אנתח כמה מהן:

    רפי כהן - אמנם קטן וצנום, אבל רפי יכול לעשות בעיות להגנה האיטית משהו של היונייטד, לדעתי אם הוא משחק הוא צריך לשחק בתור קיצוני, משהו בסגנון גיגס, ולא כחלוץ מטרה, אני , אישית, לא מרכיב אותו, אלא משתף אותו בהמשך המשחק, מכניס אותו במחצית השניה כדי שינסה לסחרר את הגנת יונייטד...

    מיכאל זנדברג - קשרה המחונן של ההפועל פ"ת רק לפני כמה ימים חתם בקבוצה, ולדעתי זו תהיה טעות לתת לא את חולצת ההרכב, זנדברג עוד צריך להוכיח את עצמו, ואני לא הייתי שם אותו בהרכב גם מהסיבה הפשוטה, שהוא שחקן חדש, שעדיין לא מכיר מי-יודע-מה את שאר חבריו לקבוצה, הוא עוד צריך להסתגל.

    אבישי ז'אני - הוא המועדף שלי במקום יעקובו, אני הייתי פותח איתו בקישור, ומעבה את החוליה הזאת, ז'אנו, האחד הנשמות הגדולות של מכבי חיפה, שורף שטחים, בעל בעיטה טובה, שחקן שנותן את כולו במגרש, צריך לשחק בהרכב ובכך לעבות את חוליית הקישור, אני הייתי שם אותו כקשר אחורי יחד עם זוטא, ונותן לבאדיר טיפה יותר חופש.

    גיירמו ישאלביץ' - גם עליו מדברים, אבל הסיכויים שהוא ישחק קלושים, הקשר נמוך הקומה, וחסר הנסיון, יכול אמנם לעשות צרות, אבל עם מבנה הגוף שלו לא נראה שהוא יסתדר מול שחקני היונייטד.
    המשחק הזה גדול מידי בשביל לתת לשחקן קטן ולא מנוסה לפתוח בהרכב.


    אז אחרי שבחנתי את האפשרויות, הגעתי למסקנה שאבישי צריך לשחק, האופי שלו גם יותר הגנתי משל זנדברג, והוא גם מכיר את הקבוצה והשחקנים המון שנים, הרבה יותר טוב ממיכאל.

    ההרכב שלי:
    דודו אוואט
    קייסי, אריק, אריק, חרזי
    פראליה, רוסו, ז'וטא, באדיר, ז'אנו
    יניב קטן

    ההרכב הזה כולל שחקנים די מנוסים, יחסית.
    פראליה כבר הופיע בליגת האלופות במדי היידוק, ואם אני לא טועה הם אפילו עברו שלב....
    באדיר, שיחק באנגליה וכבש מול היונייטד, דבר שלא ספק מקנה לא בטחון רב לקראת המשחק.
    כל שאר השחקנים הם שחקני נבחרת....

    אבל למרות כל זה, אני לא מצפה לשום דבר.
    ואם להגיד את האמת, אני חושש מהתפוצצות של מנצ'סטר.
    למרות הפציעות של קין, סקולס, וכנראה גם באט, ולמרות היכולת הדלה מאוד של ואן ניסטלרוי.
    שני שחקנים שמועמדים להרכב הם לוק צ'אדוויק העקום, ומיכאל סטיוארט האלמוני.
    מנצ'סטר זו ליגה אחרת.

    כל מה שאני יכול להגיד הוא שאני כבר מחקה בקוצר רוח למשחק הפתיחה של מכבי חיפה.
    ונקווה להופעה טובה ומכובדת.
     
  7. N-castle Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דעותיי:
    זנדברג- החוצה. בחייכם, השחקן הרגע הגיע לקבוצה, עוד לא פתח בהרכב פעם אחת, שיחק פחות ממחצית, לא חווה כדורגל ומשחק אירופאי, והוא גם לא ממש חביב האוהדים כרגע..
    באדיר אגרסיבי, שיחק כדורגל אנגלי ואף הבקיע מול היונייטד (באולד-טראפורד) והוא זה שצריך לפתוח בהרכב.
    ואם מדברים על ההרכב:
    אוואט בשער, אג'יופור ובנאדו בלמים, קייסי וז'אנו מגנים (אבל בכל זאת ישחקו גם אופנסיבי ויבואו לעזרת ההתקפה דרך האגפים), ז'וטא קשר אחורי. פראליה, באדיר ורוסו בקישור ההתקפי יותר, וקטן חלוץ.

    ממי לפחד? מאף אחד. ואן-ניסטלרוי, בקהאם, סקולס.. כולם שמות גדולים ושחקנים איכותיים אבל לא צריך לפחד מהם. שומר אישי על ואן-ניסטלרוי, הגנה הדוקה על בקהאם וסקולס ונקווה לטוב.

    פרגי רק משבח אותנו! לא ידעתם שניצחנו את צ'לסי, פארמה ואת מילאן (כן כן- מכבי חיפה)? מעולה! שלא ידעו עלינו כלום ושנבוא כאנדרדוגים. זה רק ילחיץ אותם יותר, ויגרום לשאננות בקבוצה.
    ומה אני הכי שונא? את העיתונות. היום ב"ידיעות אחרונות" עשו סקר בין השחקנים עם מי הם הכי רוצים להחליף חולצה. וכאן באה אצלי השאלה: "מהההה?!" מה זה אמור להיות? עשו מהשחקנים ילדים בכיתה א' שבאים לשחק מול הבוגרים ורוצים חתימות.. למה מתעסקים בשטויות האלה? שיתנו להם להתכונן למשחק בשקט בלי שאלות אינפנטיליות מהסוג הזה. כאן רוסו יצא טוב: "אני לא מתחלף ולא רוצה להתחלף עם אף אחד, מי שירצה להתחלף יבקש ממני", לעניין ובלי יותר מידי בולשיט, למרות שהם באמת כוכבים ברמה הכי גבוהה, בואו לא נתייחס אליהם ככוכבי על שבאים כמה מהשכונה לנסות לנצח אותם.

    אני לא יכול לחכותתת אני מת שיתחיל המשחק! היסטוריה, ותודה לאל שאני כאן לחוות את זה.
    בהצלחה!!

    אני לא רוצה להמר בשלב זה מחשש לנאחס.
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שצריך לפתוח עם זאנ'ו כקשר הגנתי... אם כבר קשר הגנתי אז לדעתי עדיף את באדיר או אפילו פראלייה(!!!) שלדעתי עושה הגנה מצויין ...
     
  9. שגיא Guest

    באדיר בכל מקרה משחק כקשר הגנתי...
    פראליה? מגושם מידי, וגם איטי....

    ז'אנו זו הבחירה הנכונה לצרף לקישור ובכך לעבות אותו.
    הרי צריך שיהיה מישהו במקום יעקובו
     
  10. שגיא Guest

    במנצ'סטר לא ממש יודעים מי זאת מכבי חיפה

    היונייטד לא ממש יודעים מי היא הקבוצה מולם הם ישחקו מחר....
    במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום, וזה מצוטט מהאתר הרשמי של היונייטד, אמר פרגי:
    "אנשים חושבים שמכבי חיפה היא יריבה קלה, אבל כולנו ראינו בשנה שעברה שהם יודעים לשחק כשהם שיחקו מול צ'לסי"
    לא נורא, התבלבל קצת....

    באתר עצמו לא מפורסם מידע על מכבי חיפה, מבלד השחקנים החשובים, לדבריהם הם באדיר, רוסו ופראליה.
    עוד דובר שם על משחק הפתיחה של חיפה בו נצחה את כפר סבא.

    עכשיו הגענו לחלק המעניין:

    באתר פרסמו את ההרכבים הצפויים של שתי הקבוצות...שימו לב להרכב של מכבי חיפה אותו פרסמו שם:
    אוואט, אוסטרובסקי, בנאדו, ז'אנו, קייסי, רוסו, באדיר, פראליה, בניון , קטן, יעקובו.
    אז שם לא ממש יודעים שאוסטרו ויוסי עזבו, ולא ממש יודעים שיעקובו מורחק...
    אולי בעצם הם לא ממש מתעניינים בנעשה בקבוצה

    הנתונים האלה בעצם מראים עד כמה הם מתעניינים במשחק...

    --------------------------------------


    ואם אפשר להוציא משם משהו אמין, זה כנראה מידע על היונייטד.
    כמו שידוע, קין, סקולס וורון פצועים, וניקי באט עדיין בספק.
    זה ההרכב שפורסם באתר:
    בארטז, סילבסטרה, בלאן, פרדיננד, אושיי, בקהאם, באט(סטיוארט), פיל נוויל, גיגס, סולשיאר, רוד ואן ניסטלרוי.
     
  11. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהם לא התכוננו כראוי, ולא היה להם צאנ'ס לראות את חיפה של העונה והבנתי שהם ראו רק את המשחק נגד כ"ס שזה היה ביום שבת ככה שזה לא הכנה ראויה...
    אבל שאני חושב על זה, אנחנו יודעים מי זה קארטן האוסטרית (סתם דוגמא...) לא... אז למה שמנצסט'ר ידעו עליינו? ותאמת... אין להם הרבה מה לדעת עליינו מהסיבה הפשוטה-
    המשחק הזה לא תלוי בנו, אלה הוא תלוי בהם ואם אנחנו נשחק טוב או לא זה לא משנה... כי אם הם ישחקו טוב גם ביום מצויין של חיפה, אז חיפה יפסידו... ככה שזה לא משנה כ"כ חיפה... הם תלויים בעצמם....
     
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    תארו לכם מצב כזה,דייגו פורלאן שבינואר ישלים שנה במנצ'סטר יונייטד עדיין לא כבש שער אחד ! ! ! ! ! ! ! ומחר מול מכבי חיפה יכבוש שלישיה זה יהיה חבל על חיפה אבל מאוד מצחיק.
     
  13. שגיא Guest

    ז'וטאוטאס בספק, ורון כשיר

    היום הסתמן שחואן ורון שהיה פצוע (או שרב עם פרגי) ולא שיחק מול לידס, יחזור להרכב במשחק הערב, מול מכבי חיפה.

    ורון אמור להחליף בהרכב את ניקי באט שנפצע מול לידס.
    מלבד ורון לא צפויים להיות שינויים נוספים במנצ'סטר יונייטד.

    מנגד, אצל מכבי חיפה, העניינים קצת מסתבכים, זו'טא עדיין בספק למשחק הערב מול היונייטד.
    יצחק שום אמר שהוא ז'וטא יוכל להחליט אם הוא יכול לשחק או לא, וההחלטה תלוייה בו.
    במידה והוא לא ישחק, אמור להחליפו אייל אלמושנינו.
    זנדברג יפתח במקום יעקובו המורחק.

    ------------------------

    במידה וז'וטא אכן לא ישחק, חיפה מפסידה שחקן הרכב חשוב מאוד, אם לא הכי חשוב, בעיקר במשחק כזה.
    ז'וטא, שהיה אמור לעצור את התקפת היונייטד, כנראה יישב בחוץ....
    המחליף שלו, אלמושנינו, הרבה פחות טוב ממנו, ועוד דבר, הוא גם בקושי שיחק לאחרונה, דבר שיקשה עליו מאוד.
    עדיין יש אפשרות שז'אנו ישחק, אבל כנראה ששום ירצה ללכת על קשר אחורי טבעי.
     
  14. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מתפלא איך אתם לא מפתחים את הדיון שהמשחק מתחיל עוד כמה שעות...

    בקיצר... אני לא יכול כבר לחכות... איזה משחק... אני כבר מדמיין תסריט כזה...

    דקה 27 מנצסט'ר מכניסה גול (ואניסטלרוי).
    דקה 87 רוסו משווה בבעיטה אדירה.
    ובדקה ה94 קייסי כובש! שעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעער!!!!
    יאווווווו אני לא יכול לדמיין מה ילך בבית שלי אם נכניס גול... בייחוד גול עם חשיבות... פיווווו...
     
  15. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה מה שהיה חסר לנו... שני השחקנים הכי מועילים שלנו לא משחקים...
    ועוד חסר לי שורון יתאושש דווקא עליינו...
    ורון חסר ביטחון וככה גם פורלאן וחייבים לנצל את זה... בכלל כל השחקנים של מנצסט'ר חסרי- ביטחון ואם הם לא יבקיעו בדקות הראשונות הם יכנסו ללחץ- עצום.