מי תשיג את הכרטיס המיוחל לליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Yeste, ‏14/12/04.

  1. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהנחה שברצלונה,ריאל מדריד ו-ולנסיה ישיגו בסיום השנה את הכרטיס המיוחל לליגת האלופות,
    נראה שהחולשה של דפור השנה תאפשר תחרות על המקום לליגת האלופות,איזו קבוצה תצליח להשיג את הכרטיס האחרון ?

    פשוט עצוב לראות את דפורטיבו לה קורוניה השנה.אירורטה חייב לעשות ריענון בסגל שלו אם הוא לא רוצה שלה קורוניה תשקע בדיוק כמו שסוסיאדד שקעה לאחר ההצלחה המסחררת שלה בתחילת שנות ה-80.קשה לי להאמין שלא יעשו שם רכש בינואר.קודם כול,רצוי להביא בלם,מגן ,קשר מרכזי ואפשר פליימיקר שיתן מנוחה ל '21' שלא מתפקד בינתיים.התקציר שראיתי היום הוכיח לי סופית שמקומו של לוקה הוא לא בחוד,כחלוץ בודד אלא באגף שם הוא נותן תפוקה מצויינת,הוא חייב לחזור למקומו הטבעי.
    http://old.clarin.com/diario/2004/03/11/t053dh01.Xxx
    ?
    -----------------------------
    הקבוצה הראשונה שמעומדדת לקראות תיגר על הכרטיס ה "רביעי" לצ'פיונס ליג היא:
    ויריאל ,קבוצה עם סגל מרשים במיחד ,אולי לא הרבה אנשים יודעים,אבל לוצ'ו
    פיגרואה,ארוברנה,ריקלמה,סורין,גונלזו ובטגלייה,רובם בעצם מחזיקים את השלד של נבחרת ארגנטינה.פיגרואה,אחרי שהגיע בגיל -20 לאנגליה כהבטחה ענקית ולא התעקלם, עבר למקסיקו ומשם פרח מחדש והפך להיות הבחירה הראשונה בחוד של נבחרת ארגנטינה,כרגע,הוא מעודף על פני קרספו ממילאן.היום בגיל -23 אפשר לומר שהכשרון העצום סוף סוף מתממש בויריאל.אסור לשכוח את סנטיגו קזורה,הקטור פונט וסז'אר ארזאו שמוזמנים באופן קבוע לנבחרת הצעירה הטובה בעולם של ספרד.דיגו פורלאן ופנייה,הארוגוואי והבוליביאני משלימים סגל חלומי לקבוצה עם תקציב של -30 מיליון אירו.

    עוד קבוצה שמרשימה אותי כול פעם מחדש היא בטיס,צמד הברזילאים הקטלני-אדו-אוליבירה כבש עד עתה 16 שערים בצוותה,הצמד הטוב ביותר באירופה כרגע! אוליבירה עם -9 ,הכוכב שהוביל לפני שנתיים את סנטוס לאליפות ברזיל וגביע דרום אמריקה ,ואדו,שהגיע לסלטה ויגו כהבטחה גדולה מסאו פאולו,שחקן שאני אישית מחזיק ממנו הרבה,והשנה הוא ממשיך את היכולת שלו מלפני שנתיים בסלטה.עם הגנה שכוללת כשרונות צעירים כמו :מיילי,קסטליני,חואניטו וריבס.קישור שמורכב מחואקין,מרקוס אסונסאו,פרננדו(ענק!),קאפי,דנילסון... ועם זה לא מספיק,כנראה שיבוא בינואר קשר בעל שם עולמי... אולי אדו מארסנל?

    היריבה העירונית של בטיס,סביליה,גם כן מציגה סגל מוכשר,שלושת שחקני נבחרת ברזיל :רנטו,ג'ליו בפיסטה ודניאל אלבס בתוספת של שחקנים מקומיים כישרוניים(מעל כולם-סרחיו ראמוס),התקפה שכוללת את דריו סילבה,אנטוניטו,מקקולה,חסולי,כרליטוס ועוד..,ההגנה לטעמי די בינונית,אבל צמד בלמים קשוחים בדמותם של ד"ר פאבלו אלפרו וחאבי נאברו.

    אבל,הקבוצה המעניינת ביותר בליגה היא אספניול,הרבה חושבים שהמיקום שלה בטבלה מפתיע,אבל אי אפשר להתעלם מההתקפה שכוללת את ראול טמודו,מקסי רודיגז,דני ואוסקר סרנו .הקישור של אספניול שמורכב מאיטו הוותיק שהגיע מבטיס,פרדסון הברזילאי הצעיר ומעל כולם -איבן דל פנייה שחזר בגיל -28(קצת מאוחר) לכושר הטוב מלפני המעבר ללאציו .למרות שהשינוי האמיתי מגיע מההגנה,אלברטו לופו הבלם שחייב להיות מוזמן לנבחרת פורץ סוף סוף בגיל-24 לתודעה,הרבה זמן סימנו אותו בספרד כאחד היורשים של היורו במרכז ההגנה של נבחרת ספרד,כשרון עצום שמתממש במיוחד עם מאמן הגנתי כמו לוטינה.להוסיף לזה את הוגו איברה ,אולי המגן הטוב ביותר בליגה הצרפתית בעונה שעברה, פוטצ'ינו ,הבלם הארגנטינאי ששיחק לצד סמואל ואז'אלה במונדיאל -2002 ,השוער -קרלוס קאמני,שלפי נדב יעקובי "השוער הטוב בספרד" וזה לא מפתיע שלאספניול יש כרגע את ההגנה הטובה בספרד.

    עוד קבוצה שיכולה להתמודד על הכרטיס לליגת האלופות היא אתלטיקו מדריד,עכשיו,לאחר שסוף סוף הביאו
    שחקן יצרתי מליגת בולי העץ ,יאספר גרונקייר לשם שינוי... שישחק בצד ימין ואנטוניו לופס המוכשר בצד שמאל,מרסלו סוסה מנבחרת אורגואי,שהגיע ההשנה מספרטק מוסקבה בתוספת של פטר לוקסאן או כולסה,ואולי גם לוצ'ו גונזלס ,לאתלטיקו יש קישור יצרתי ומגוון.גם ההגנה של אתלטי חזקה השנה לשם שינוי,פאבלו איבנייס שוויתר על ההצעה מאלכס פרגסון ולוצ'ו פררה הקולומביאני שסחב לבד את ההגנה של בוקה בדרך לאליפות ארגנטינה,אליפות דרום אמריקה והגביע הבין יבשתי מוכיחים את עצמם השנה כמצד מושלם,מה גם שעם איבגזה,פרננדו טורס וסלבה בייסטה לא חסר שום דבר בחלק ההתקפי שבינתיים לא ממש מספק את הסחורה בניגוד להגנה...

    עוד קבוצות שמסוגלות להלחם על הכרטיס המיוחל הן:אתלטיק בילבאו,סימן השאלה הגדול ביותר בליגה הספרדית,סרגוסה בהנהגת דויד וייה וסאביו,אולי אוססונה של חאבייר אגירה,למרות שקשה לי להאמין.
    את סוסיאדד,מיורקה של הקטור קופר ולאבנטה של שוסטר אני לא רואה מתמודדות על מקום לגביע אוו"פא אפילו,בטח שלא על ליגת האלופות...

    ד"א,
    איך עושים בפורום הזה סקר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/12/04
  2. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח נראה לי שהמנהלים יכולים להוסיף סקר...

    אני מקווה שבטיס סוף סוף תשיג מקום ואולי זה יהיה לא רק הכרטיס המיוחל לליגת האלופות
    אלא הכרטיס המיוחל להצלחה ולשנים חדשות וטובות יותר...
     
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ברור לי למה ציינת דווקא את ויאריאל כמועמדת הבולטת. היא עדיין במקום ה- 12 בלבד, 8 נקודות מריאל מדריד הרביעית. אין ספק של"צוללת הצהובה" יש עשרון עצום - רובו ברגליים של חואן רומאן ריקלמה - אבל הם העונה, ממש כמו בעונה שעברה, קבוצה לא יציבה להחריד. הם מתקשים לשרשר כמה נצחונות, ואני לא רואה איך באופן הזה הם יצליחו להלחם על כרטיס לצ'מפיונס - בטח ללא בטגליה בקישור. לא, הרבה יותר סביר שהם ילחמו על מקום בגביע אופ"א.

    כמו כן, אני חושב שאתה טועה בטענתך שהקרב הוא על כרטיס אחד לליגת האלופות - לדעתי, אפשר בהחלט לדבר על שניים. פרט לברצלונה וריאל מדריד, שנמצאות העונה ברמה (או יותר) מעל שאר הליגה, אין באנקרים - גם לא האלופה ולנסיה. ללא ספק יש להם את היתרון על שאר המתחרות, אבל אם לא יעשה שינוי דרסטי באלופה בקרוב (ויסנטה?), אני חושב שסביליה, בטיס ושאר קבוצות הצמרת הנמוכה ימשיכו לנשוף בגבם.
    לא הייתי גם פוסל את דפורטיבו - עם רכש נקודתי ומדוייק בחורף, הגליסיאנים יכולים לקום לתחייה. חאבו אירורטה חייב להביא שחקן אמוציונלי - הרבה יותר מאשר אפקטיבי או איכותי. הוא צריך מישהו שמשנה מנטליות ופסיכולוגיה של קבוצה; שחקן שמח כמו רונאלדיניו, שרוט כמו פאלרמו או לוחם כמו דווידס. רק זה, לדעתי, יכול להציל את העונה של סופר-דפור. אם אירורטה מדייק בקיץ - אז לא שמענו מהם את המילה האחרונה.

    ולפאנצ'-ליין: קשה מאוד להמר על הזהות של הקבוצות שיצליחו להתגנב לליגת האלופות. אולי הפער בין המוליכה לשאר הקבוצות גדול מבשנים עברו, אבל הצמרת הנמוכה הפכפכה מתמיד. אין אף קבוצה שמצליחה לייצב את עצמה בתור הרביעית (או השלישית) של הליגה בינתיים - סביליה, בטיס, אתלטיקו מדריד, אספניול ויריבותיהן נעות בין הפסדים לנצחונות ללא הרף. אספניול היא היחידה מבין כל אלה שמצליחה לשמור על איזון כלשהו, אבל קשה לדעת כמה זמן זה יחזיק. לטעמי, הקבוצה האיכותית ביותר היא דווקא אתלטיק בילבאו, אך היא מאכזבת אותי כל שבוע מחדש. כנ"ל לגבי אתלטיקו מדריד. הימורים? בארסה, ריאל, ולנסיה ובטיס.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    אני מהמר על בסטיה בפטיסטה (וממשיך לשנוא את הקבוצה שלו).