מחזור3: שוב בארסה לא מנצחת בחוץ,ריאל עם 1-3 קליל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Pipe, ‏13/9/07.

  1. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    http://perso.orange.fr/pes-experience/logo_liga_505.Xxx

    Jornada 3


    יום שבת:


    ריאל מדריד - אלמריה (21:00)
    ולנסיה - ויאדוליד (21:00) ספורט 5
    אתלטיק בילבאו - סראגוסה (23:00)

    יום ראשון:

    מורסיה - אתלטיקו מדריד (17:00)
    דפורטיבו לה קורוניה - בטיס (17:00)
    אספניול - חטאפה (17:00)
    סנטאנדר - לבאנטה (17:00)
    מאיורקה - ויאריאל (17:00)
    סביליה - רקראטיבו (19:00) 5+לייב
    אוסאסונה - ברצלונה (21:00)

    נכון להיום שידורים של הגדולות עדין אין, אך התקדמות מסוימת דווקא יש. סוף סוף עושים משהו כמו שצריך בבית הדגנרטים שנקרא הLFP, כשההתאחדות הספרדית נתנה לשתי החברות המסוכסכות שבוע לפתור את הבלאגן. מה שאומר - אם לא השבוע, אז במחזור הבא בעיות השידורים כבר יסודרו.
    עוד בנושא השידורים, חשוב לזכור שבלילה בין שבת לראשון מעבירים שעון בישראל ועד ה28 לאוקטובר כל המשחקים בספרד ובשאר הליגות באירוםה לצורך הענין, ישוחקו שעה אחד מוקדם יותר בשעונינו.

    ונחזור לפרט השולי שנראה על המסכים - הכדורגל עצמו.
    ריאל מדריד תקבל חזרה את פפה, היגואין ואת רובן שיערוך דביוט בהרכב מול אלמריה הצנועה בברנבאו, אך מי שצפוי להעדר הוא הפיצ'יצ'י הזמני והשחקן המדובר ביותר במדריד - ווסלי סניידר, שסובל מפציעה בקרסול. ברצלונה תצא למשחק חוץ לא פשוט, מהסוג שבו היא נהגה לאבד נקודות בשנה שעברה כשתפגוש את אוסאסונה, ולנסיה ללא ויסנטה שיעדר חודש אך ככל הנראה עם זיגיץ' ופרננדז בהופעות בכורה תפתח את המחזור במשחק מול העולה החדשה ויאדוליד, סביליה תארח את רקרה ואתלטי מקבלת צ'אנס אידיאלי לניצחון ראשון העונה במשחק חוץ מול מורסיה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/9/07
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו מארחים את אלמריה למשחק שצריך להיות שלנו. הקהל מגיע עם הרבה ציפיות אחרי הניצחון הגדול במדריגל. אני מאמין ששוסטר יהיה חכם וייתן לסניידר, רוד, ועוד שחקנים ששיחקו השבוע 2 משחקים לנוח לקראת ורדר ברמן בליגת האלופות. רובן צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בריאל מדריד ויפתח בהרכב. אני מקווה שגם היגואיין יעשה את הופעת הבכורה שלו בריאל העונה ועכשיו כשאין לנו פצועים הגיע הזמן לראות מה שווה הרוטציה של שוסטר. אסור לזלזל באלמריה, אבל אני מקווה שתהיה לנו חגיגה ביתית גדולה. כמו שלמדנו מהעונה שעבקרה, כל שעבר וכל נקודה חשובה כי אתה לא יודע מתי השער הזה יחסר לך נגד אותה קבוצה. אני הייתי עולה עם הרכב שבו קסיאס כמובן שוער, קנאברו ופפה במרכז, מיגל טורס והיינצה כמגנים. גוטי ודיארה במרכז. רוביניו ורובן באגפים, ראול וסולדאדו/רוד בחוד. את היגוואין הייתי מעלה מהספסל במחצית השנייה.

    נגראדו יכול לשחק נגדנו או שגם לו יש סעיף בחוזה שמונע ממנו?

     
  3. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי המשחק בין מורוסיה-אתלטיקו מדריד:

    *אתלטיקו מדריד יוצאת למשחק חוץ, שאני מרשה לעצמי לומר, איננו קל בכלל. מוריסיה העולה החדשה היא עוד אחת מ3 העולות שפתחה את הליגה ברגל ימין. הקבוצה של לוקאס אלקארז פתחה עונה בצורה די טובה שמחזור הראשון, כבר הפתיעה בניצון מדהים מבחינתה2-1 על סרגוסה שנשארה פעורת פה. במחזור השני הגיע מוריסה את ביתה של לבאנטה שם הצליחה להוציא 1 אחת בלבד לאחר 0-0 משמעמם. עד כה חילצה מוריסיה 4 נקודות מתוך 6 נקודות שזה יפה מאוד.
    הקבוצה שאיך לומר לא מלאת כסף , הצליחה לעשות הקיץ רכשים די יפים. הבולטים שבינהם הם מחייה שהגיע מריאל מדריד , פביאן קריני השוער השלישי של אינטר הגיע לעמוד בין הקורות וקורו טורס הגיע כמושאל מולנסיה.
    בגזרת הקבוצה ממדריד, די מאוכזבים שם החברה של אגירה והאמן עצמו מפתיחת העונה שגויה שלהם, אפשר לומר שראיתי את התקציר של המשחק, אתלטיקו פשוט נראת אות דבר כמו בשנה שעברה, יש לה כלים חזקים ביותר אבל האי מתקשת להגיע למצבים ומשהו לא טוב בקבוצה. הקבוצה השיגה נקודה אחת בלבד מתוך 6 נקודות שזה רע מאוד מבחינת. בוא נגיד שפתיחת עונה כזו, לא ציפו ראשי המועדון שהשאירו את אגירה. אבל בקבוצה מנסים להיות רגועים וראשי המועדון משדרים מצידם שקט ונותנים לאגירה את הזמן. מבחינת אתלטיקו המשחק הזה הוא קריטי למידי, אסור לה ליפול ואחרי שתי מחזורים ללא ניצחון היא חייבת להוציא 3 נקודות.
    בוא נגיד שאי אפשר לדעת מה יהיה במשחק הזה, אתלטיקו לא מפסיקה לאכזב ומשדרת את אותו צורת משחק מהעונה הקודמת. קשה להגיד שאתטיקו הולכת להתפוצץ, הקבוצה תצטרך להוכיח את עצמה בהדרגה ולא להינס לתוך משבר שיפקוד אותה ויגרום לעוד אכזבה במועדון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/9/07
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל מי שאבדה תקוותו, מחר תכונס ישיבת חירום בניסיון לפשרה בסוגיית השידורים. ככה שישנו עוד סיכוי שנראה את ריאל וברצלונה על מסך הטלוויזיה ולא על מסך המחשב.
     
  5. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה לא משדרים ריאל וברצלונה?
    (לא שיש לי טענות כל עוד משדרים את ולנסיה, סתם מעניין אותי.)
     
  6. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאותה סיבה שלא שידרו במחזור הראשון, ריב טיפשי על זכויות השידור ועל כסף..
     
  7. Beitar2 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/07
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז למה בשבוע שעבר כן היו שידורים של הגדולות?
     
  8. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המריבה היא בין התחנות טלוויזיה שב-PPV. ברצלונה לא חלק מהקבוצות שמשודרות ב-PPV, כשהיא תשחק בבית נראה את המשחקים, אבל כשהיא נגד אוססונה בחוץ שהיא חלק מהקבוצות שב-PPV היא לא תשודר.

    ריאל מדריד היא חלק מאותן קבוצות ולכן לא נראה את משחקי הבית שלה. בשבוע שעבר היא שיחקה אצל ויאריאל שלא כלולה בין הקבוצות.

    מקווה שהבנתם בערך.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עבור אתלטיקו מדריד זה - עכשיו או לעולם לא. נכון, מורסיה פתחה את העונה בצורה חיובית מאוד והיא גם העולה החדשה שהתחזקה בשמות הכי גדולים, השקיעה הכי הרבה כסף והיא אמורה להיות הקבוצה הכי פחות חלשה מבין השלוש, נכון, המשחק אצלה בחוץ, אבל אתלטיקו צריכה להשיג ניצחון במשחק הזה. גם בבית נגד מאיורקה היא הייתה חייבת לנצח. כמה שמאיורקה קבוצה חביבה, בבית, קבוצה גדולה חייבת לנצח כל יריבה. אני מאמין שאתלטיקו תרשום את ניצחונה הראשונה העונה כנגד מורסיה, שהשם החם אצלה הוא באיינו. החלוץ שהיה הצלע היחידה שעבדה בסלטה ויגו אשתקד אולי בייחד עם פינטו, כובש בינתיים שני שערים. מורסיה הייתה יכולה לגבור על לבאנטה החלשה בחוץ וחבל מבחינתה, היא יכלה לעשות את פתיחת העונה מ'טובה מאוד' - ל'מושלמת'.
    דייגו פורלהאן עדיין לא כבש במדי אתלטיקו ורייס עדיין לא נכנס לעיניים. השניים שאני מצפה מהם למשהו הם סימאו שבעיניי הוא קיצוני אדיר ואני לא מבין איך הוא נשאר בבנפיקה הרבה זמן ואגווארו שהשנה אמור להיות המנהיג בחלק הקדמי.

    סראגוסה צריכה לנצח מחר את בילבאו בחוץ. בילבאו עדיין בהרכב חסר מאוד ללא אצ'ברייה וייסטה ובקאמפ-נואו היא לא הגיעה לשער של ברצלונה בכלל. בכל מקרה, נעזוב בצד את המשחק הגרוע שלה בקאמפ-נואו. הקבוצה לא עשתה חיזוק מספיק טוב בקיץ ונראה שגם העונה עד הדקה האחרונה היא תיהיה בתמונת הירידה וההיסטוריה האדירה שלי אי ירידת ליגה, לא בטוח שתחזיק מעמד...
    אבל הקבוצה שמאכזבת יותר הי סראגוסה, עדיין ללא ניצחון העונה. אוליביירה בינתיים בכושר טוב עם שני גולים ומחר לצידו של מיליטו בחוד ואיימאר ודלסנאדרו מאחורה ועם זאפאטר שדוחף קדימה, זה אמור להיראות טוב יותר. סוסאטה המוכשר יהיה איום מרכזי עבור הגנת סראגוסה בייחד עם גאבילונדו ואדוריז.

    קרב מעניין נוסף הוא בין ויאריאל למאיורקה. מאיורקה הוכיחה בינתיים שהיא קבוצה חביבה מאוד וחזקה עם תיקו בקאלדרון ויכולת מצויינת וניצחון גדול על לבאנטה במחזור הפתיחה. איבאגזה הוא השם החם כרגע. ויאריאל קיבלה בראש מריאל מדריד במדריגל, אבל לא הגיע לה להפסיד בצורה כזו, הנזק היה אמור להיות מיזערי יותר. בכל מקרה, שחקנים כמו פירס, קורסולה, ניהאט ופרננדז הם איום על כל הגנה. יהיה משחק מעניין מאוד לפי דעתי, אני חוזה תיקו.

    ברצלונה לא אמורה להתקשות במפלונה המרדים של אוססונה, אני צופה ניצחון עם שלושה שערים מ5 וחצי התקפות. תיירי הנרי היה מצויין נגד בילבאו כמו כל ברצלונה והיה חסר לו רק את הגרוש ללירה. אוססונה נחלשה מאוד ואין לה איך להוות יריב רציני לברצלונה. אז אולי היא תגיע למצב פה ומצב שם, אבל לא יותר מדיי לדעתי. מקווה לראות את אינייסטה פותח בהרכב של ברצלונה, שיכולה להיות מעודדת מאוד מהמשחק המצויין של רונאלדיניו וההשתלבות של אבידל שהיה מצויין גם הוא.
    הנרי ייצא את הרשת במדי ברצלונה?; הופעת בכורה של גאבי מיליטו?

    אני לא חושב שרקראטיבו תצליח להוציא משהו מהפיחואן של סביליה. אספניול צריכה לנצח בבית את חטאפה ולהשיג כבר ניצחון ראשוו, אחרי שהשמיטה היתרון 2-0 מול בטיס במחזור שעבר. וולנסיה שהייתה בינונית מאוד בניצחון על אלמרייה, צריכה לנצח בבית את ויאדוליד העולה החדשה, גם ללא ויסנטה. חואקין ודויד ויאה יחזרו להרכב ובייחד עם דוד סילבה(זיגיץ בהופעת בכורה בוולנסיה?), הקבוצה אמורה להציג כדורגל משכנע, הכנה לקראת משחק החוץ הקשה בליגת האלופות ביום שלישי נגד שאלקה החזקה מהבונדסליגה.
    אני באמת מקווה לראות כדורגל חיובי מוולנסיה.

     
  10. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט המשחק בין סרגוסה לבילבאו מענייין אותי מאוד. אחרי הפגרה ההיה זמן לסרגוסה להתאושש מםתית העונה המאכזבת שלה. סרגוסה קבוצה לא יציבה בכלל לדעתי, דאלסנדרו ואיימאר אמורים להוביל אותה אבל גם הם שחקנים של ימים. לפעמיים הם יתנו את השיא ולפעמיים יפשלו. אצל סרגוסה הברזילאי שהגיע בשחטיור, מתוזאלם יחזור לשחק לאחר שהורחק במחזור הראשון כבר בהופעת הבכורה שהוא עצמו ירצה לשכוח אותה. מיליטו עדיין לא נראה מספיק חד מאז הפציעה שלו אבל למזלה של סרגוסה, אולביירה מגיע בכושר טוב מאוד ומתחיל להשכיח את יכולות הזוועה שלו במילאן.
    סרגוסה כמו אתלטיקו מדריד בדיוק, חייבת לקחת את הנקודות 1 אחרת מתוך 6 שהשגיה עד עכשיו לא יעזרו לה והיא חייבת לעשות לעצמה ריענון ולחזור לתמונה לפני שהצמרת תברח לה.

    לא יודע איך ויאריאל תראה לאחר התבוסה שלה, מצד אחד היא פירקה את ולנסיה במסטאייה אך שבוע אחרי היא הגיע בהתלהבות רבה מידי וזה אחת הסיבות שגרמו לה למפה הקשה ולתבוסה לחבר'ה של שוסטר. יש לה ללא ספק כלים חזקים מאוד, שבינהם שחקן המפתח הוא רובר פירס הצרפתי המצוין השחקן פשוט מדהים אותי אם חוכמת המשחק שלו. ויאריאל משחקת משחק פתוח וחופשי אך לדשעתי קצת מגזימה, ולנסיה זו ולנסיה אבל ריאל ששיחקה התקפי ופתוח, אני חושב לימדה אותה לקח. כמו בהתחלה רובר פירס, האו האיש שיוביל את הקבוצה למשך כלהעונה לדעתי, הוא האיש שדרכו עוברים כל הכדורים והוא האיש שאמור להכניס תחכום ולתתת מחץ להתקפה של הצוללת.

    עוד מפגש שברצוני לדבר עליו הוא של שתי קבוצות שגם הן לא פתחו בצורה הכי משביעת רצון את העונה. דפור תארח בריאזור הביתי שלה את בטיס. דפור ממשיכה את היכולת האפורה מהשנה שעברה, ההגנה שלה פשוט זוועתית למידי. בשנה שעברה ההגנה גם הייתה גרועה ביותר, אבל לאחר עזבית אנדרדה המצב לדעתי מחמיר שם, בקבוצה חייבים שינוי בהגנה שפשוט צולעת וזה ממשיך להתבטא גם בשתי המשחקים האחרונים. הקטור קופר המאמן החםם של בטיס שחילל מהפכה, פתח עונה בשתי תוצאות תיקו, ברשימת ההבטחות של קופר אפשר למצוא המון הבטחות ולמפכה שבינתיים התבטא רק בחילופי שחקנים ולא על כר הדשא. אבל מוקדם לדבר, יש לבטיס שחקנים יעילים ביותר כמו מארק גונזאלס שהגיע מליברפול ומריאנו פאבונה הם השחקנים הבולטים בשורות בטיס שאמורים לחולל את השינוי שרוצים ראשי המועדון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/9/07
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון דור, מחזור 3 קובע הכל! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    לדעתי המשחק היותר מעניין יהיה מהכיוון של סרגוסה, שליראות את השילוב של מיליטו ואוליבירה ביחד זה פשוט ניסוי יותר מעניין מיכול ניסוי שעושים בבית ספר במעבדה. נקווה שלא יהיה פיצוץ. נאי מהמר על ניצחון של סרגוסה, איך אפשר להגיד שהם לא יציבים אחרי שתי משחקים בלחץ?! לכאלה מסקנות מגיעים מחזור 13, לא במחזור השני. סרגוסה פשוט קבוצה יותר טובה, אין תירוצים במשחק הזה.
    רקרה קבוצה לוחמנית, לא הייתי מהמר על ניצחון של סיביליה בעיניים עצומות, אני דווקא צופה להפתעות מהכיוון שלה ומהכייון של אוססונה מול ברסה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/07
  12. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img248.imageshack.us/img248/333/valencia1gx0.Xxx - http://img404.imageshack.us/img404/343/valladolid1tz2.Xxx

    שידור:ספורט 5.
    שעת משחק:21:00.
    איצטדיון: מסטאייה, ולנסיה.

    את המחזור השלישי בלה ליגה יפתחו ולנסיה וויאדוליד באותה שעת משחק של המפגש בין ריאל מדריד לאלמריה.

    שתי מחזורים חלפו להם שתי משחקים שיחקה ולנסיה, במחזור הראשון הובסה בביתה על ידי הצוללת ובמחזור השני, הביא ניצחון חוץ אל מול אלמריה אותה ניצחה בתוצאה 2-1, אבל גם זה היה בצליעה. באותו משחק נעדרו וויאה וחואקין לאחר שקיבלו אדום במחזור הראשון. נכון לעכשיו זה לא מה שציפה באוטיסטה, לאחר שהשאיר את קיקה בקבוצה. אותה פתיחת עונה, ממש הזכירה לנו את משחקי השפל מהעונה שעברה של ולנסיה, את אותם משחקים בהם המנטליות של העטלפים פשוט הייתה בקרשים. אך באוטיסטה מצידו מרגיע ואינו לחוץ ואומר שזו רק פתיחת העונה וחלפו רק שתי משחקים ומקווה ומאמין שהיכולת של שחקניו תשתפר בהרבה.
    נכון לעכשיו ולנסיה מתייצבת במקום ה-8 בטבלת הליגה אם 3 נקודות מתוך 6 שיכלה להשיג.
    אז כך שתי הרכשים החמים של ולנסיה זיגיץ' ופרננדס הקשר המרכזי שהגיע מספורטינג ליסבון, יעדרו מהמשחק, הסרבי הענק החלים כמעט מהפציעה אך בקבוצה לא רוצים לקחת סיכון ושומרים אותו ככל הנראה לליגת האלופות. כנ"ל פרננדז. עוד שחקנים שלא מרכזיים שלא יטלו חלק במשחק הם אלבלדה, הלגרה ודויד וויאה, גם את שלושת העטלפים הללו החליט קיקה פלורס, לישמור למפגש מול שאלקה בליגת האלופות. אלכסיס הבלם הצעיר שהגיע הקיץ יקבל הזדמנות וישחק לצד אלביאול. בלב המגרש יקבל את הקרדיט על חשבון אלבלדה, סאני. בחוד, אנגולו ומוריינטס יצטרכו לבלגן את הגנת ויאדוליד.

    ההרכב הפותח: cani; mortti ; albiol ; alexis ; Miguel; silva ; sunny ;baraja ;Joaquin ;angulo ;morientes

    http://img404.imageshack.us/img404/4339/quique140907es1fj4.Xxx
    קיקה(משמאל), דרוש שינוי דחוף במנטליות.

    מנגד תתיצב לה ויאדוליד העולה החדשה מהסגונדה למשחק שמבחינת הוא משחק קשה. את מחזור הפתיחה עברה ויאדוליד בצורה אדירה לאחר ניצחון מפתיעה במיוחד על אספניול בחוץ 1-0. במחזור האחרון(2)שיחקה ויאדוליד בביתה ואירחה את דפור של דודו אוואט. המשחק הסתיים בתוצאה 2-2 שוב לאחר יכולת די טובה של ויאדוליד שמוכיחה שהיא קבוצה מספיק ראויה.
    בינתיים בהנהלה של ויאדוליד ומאמנה של הקבוצה לואיס מנידלברד, מרוצים מאוד מהיכולת ובשבילם פתיחת העונה עברה בשלום ונפתחה ברגל . סיסי, שבמפגש מול אספניול מול שבועיים היה אחד מהמצטיינים שעל המגרש והראה כמה כישרון טמון בוא. האו כמובן ימשיך לקבל את הקרדיט וישחק בלב המגרש ל ויאדוליד. בולנסיה יאלצו להיזהר מויואר דורדו שהגיע מחטאפה ומהחלוץ המהיא קומה שיודע לעשות צרות שהוא רוצה.
    אז ככה, בקבוצה שוררת שמחה רבה ובסדר היא לא ניצחה 2 משחקים ברצף, אבל ניצחון ותיקו לאחר שתי משחקים ביכולת משביעת רצון במיוחד והחבורה שהגיע העונה ללה ליגה תגיע למשחק מלאת מוראל ותנסה לעשות צרות לעטלפים שמצידם פתחו את העונה, על רגל שמאל.

    ההרכב הפותח:butelle ;lopez ;calvo ;sesma ;sanchez ;vivar-dorado ;borja ;sisi ;llorente ;rafa ;kome

    בשתי המפגשים האחרונים של הקבוצה שהיו בעונת03\04 הקבוצות סיימו בתוצאות תיקו 0-0 ו1-1. עונה לפניך, ניצחה ויאדוליד פעם אחת את העטלפים וולנסיה מצידה גם ניצחה פעם אחת את ויאדוליד בעונת 02\03.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/9/07
  13. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.realmadrid.co.il/images/teams_logos/bilbao.Xxx VS http://www.realmadrid.co.il/images/teams_logos/zaragoza.Xxx

    אתלטיק בילבאו - סראגוסה
    שעה: 23:00
    סן מאמס, בילבאו


    המשחק שסוגר את משחקי יום שבת יפגיש בסן מאמס 2 קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה. אתלטיקו בילבאו וריאל סארגוסה.

    אתלטיק בילבאו של חואקין קאפרוס מגיעה לאחר תיקו מאופס עם אוססונה במחזור הפתיחה והפסד צורם 3:1 בקאמפ נואו לברצלונה. אתלטיק בליבאו התעוררו במחצית השנייה של המשחק והראו שיש להם מה להציע וכבשו, אך המומנטום התנפץ כאשר הקוון אישר שבעיטה של יא-יא טורה עברה את הקו למרות שהילוכים החוזרים הוכיחו אחרת. 'האריות' מבילבאו יחסרו את המגן השמאלי קיו שהורחק במשחק נגד ברצלונה לאחר שנכנס חזק בג'ובאני דוס סנטוס. במקומו של קיו יכנס להרכב השחקן החדש-ישן של הקבוצה, אסייר דל הורנו חזר לקבוצה בה פרץ לראשונה ומקווה לשחזר את יכולתו הטובה.
    מלבד אסייר דל הורנו חואקין קאפרוס קיבל חזרה את איטור אוסיו שיפתח במרכז ההגנה לצידו של פרננדו אמוברייטה הצעיר. קאפרוס מתלבט מי יפתח בחוד לצידו של אדוריס, ההתלבטות היא בין סוסאטה לבין פררנדו יורנטה.
    מלבד זאת, אוסטריץ שפתח נגד ברצלונה יפתח על הספסל. קפטן הקבוצה חוסבה אצ'ברייה שלא שיחק נגד ברצלונה יפתח בהרכב ויחגוג את הופעתו ה-400(!) במדי אתלטיק בילבאו.

    הרכב משוער: איריאיסוס, דל הורנו, אמורבייטה, אוסיו, איראולה, ד. לופז, חאבי מרטינס, טיקו, אצ'ברייה, ארוריס, סוסאטה (יורנטה).

    מנגד תגיע כאמור קבוצתו של ויקטור פרננדס, ריאל סארגוסה שפתחה את העונה בסדר הפוך מבילבאו. במחזור הראשון היה הפסידה בחוץ אצל ריאל מורסיה 2:1 בעוד שבמחזור השני היא סיימה בתיקו 1:1 עם ראסינג סאנטנדר. בקבוצה מקווים לראות את ריקרדו אוליביירה ממשיך בכושרו מצד אחד ואת דיאגו מיליטו מתאושש מהפציעה שלו וחוזר לכבוש גם הוא.
    סארגוסה שסיימה בעונה החולפת במקום החמישי לא נראית טוב עד עכשיו, המשחק במבצר של בילבאו לא יהיה קל והמטרה של ויקטור פרננדס היא בעיקר לא להפסיד. ההגנה שתנסה לעמוד במשימה לא כל כך צעירה, מלבד קרלוס דיוגו בן ה-24, נמצאים סזאר (36), אג'אלה (34), סרחיו (30) וחואנפראן (31). לוצ'ין יעשה את הבכורה שלו בסן מאמס אחרי שהגיע הקיץ מאתלטיקו מדריד, מתוזאלם יחזור לאגף הימני אחרי שלא שיחק נגד סאנטנדר בעקבות הרחקה.
    איימאר יפתח מאחורי אוליביירה ומיליטו. סרחיו גארסיה ואנדרס ד'אלסנדרו יפתחו על הספסל.

    הרכב משוער: סזאר, חואנפראן, סרחיו פרננדז, אג'אלה, דיוגו, לוצ'ין, זאפאטר, מתוזאלם, איימאר, מיליטו ואולביירה.

     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    במשחק החוץ הקודם שלנו העונה לא הצלחנו לפצח את ההגנה של סנטאנדר , גם הפעם לא צפויים לנו חיים קלים במיוחד. לאחר הניצחון בשבוע שעבר, נקווה שנאסוף 3 נקודות נוספות,שיהיו הכרחיות מאוד להשאר קרובים לריאל בפסגה. אני מצפה ומקווה שהנרי יהיה טוב יותר, אנחנו זקוקים לו מאוד. נשאר רק לחכות שפיתרון זכויות השידור כבר יגיע לסיומו, ונוכל לצפות בקבוצה שלנו בטלויזיה.
    ריאל בביתה לא צפויה להתקשות במיוחד, גם ללא רובן שנשאר מחוץ לסגל, וסניידר שפצוע וצפוי לקבל מנוחה.

    כעת קראתי כי מסי בספק למשחק, מה מצב הפציעה העדכני שלו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/9/07
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.realmadrid.com/addon/img/d706e7288convocatoriap.Xxx

    פפה שחוזר מפציעה ורובן מחוץ לסגל. כמו כן גם סולדאדו, מיגל טורס,באלבואה, קודינה ומרסלו בחוץ.

    קסיאס, דודק.
    סלגאדו, ראמוס, קנאברו, דרנטה, היינצה, מצלדר.
    דיארה, גאגו, גוטי, סניידר.
    ראול, רוביניו, רוד, סביולה, באפטיסטה, היגוואין.