מחזור 5 בלאומית: קרית שמונה מנצחת את רמה"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י robson, ‏13/10/05.

  1. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל עכו - הפועל אשקלון
    שישי, 15:00, עכו, ישפוט במשחק חגי גולדשטין..
    הפועל עכו שהפתיעה שבמחזור הקודם בחוץ את מכבי הרצליה, תגיע למשחק בית קל מול הפועל אשקלון. עכו מגיעה למשחק אחרי רצף של שלושה נצחנות, ואילו הפועל אשקלון מגיעה למשחק לאחר ניצחון הבכורה בליגה 4:0 על עירוני ראשון לציון, אבל כרגיל עם הרבה בעיות. בעקבות ההדלפות לעיתונים על הנעשה בקבוצה, החליטו להעניש את השחקנים עונש קולקטיבי, ואף אחד מהם לא יקבל הזמנות למשחקי הקבוצה עד אשר יתגלו המדליפים. בנוסף, עד סוף השבוע יודיע המאמן מישל דיין על 3 שחקנים מהסגל שישוחררו.

    הפועל ב"ש – הפועל ירושלים
    שבת, 15:00, טדי, ישפוט במשחק איתן שמואלביץ'..
    הפועל ב"ש עדיין לא השיגה ניצחון (וגם לא הפסד) בליגה הלאומית העונה. במשחק הביתי מול הפועל ירושלים מקווים בב"ש לשבור את רצף תוצאות התיקו עם ניצחון. אלי ז'ינו וניר לוין ממשיכים לריב כל שבוע, אבל גם להשלים בסופו, אך לא מן הנמנע שלוין יחליט לעזוב את תפקידו בעקבות מצבי הרוח של היו"ר. הפועל ירושלים, מאז הגעתו של עבדול עזיז ניראית קבוצה אחרת מזאת ששיחקה בפתיחת העונה ונראתה חלשה מאוד. לפני שבועיים מול הפועל חיפה היא השיגה ניצחון יפה על הפועל חיפה, וגם כבשה שלושה שערים, יותר מהכמות שכבשה בכל שלושת המחזורים שלפני.

    עירוני רמה"ש – עירוני קרית שמונה
    שישי, 15:00, רמה"ש, ישפוט במשחק אורן גוטרמן..
    אחרי שכבר הכתירו אותה ליורדת הבטוחה, עירוני רמה"ש מסתכלת במורד הטבלה ורואה שכבר יש קבוצה אחת מתחתיה. אומנם הקבוצה נמצאת עדיין מתחת לקו האדום, אבל ה"אוברדראפט" נמחק כליל, ומכבי ב"ש מהמקום ה-10 נמצאת רק במרחק נקודה. קרית שמונה, לעומת זאת, עדיין ניראית רע מאוד. אחרי 4 מחזורים היא כבשה רק 2 שערים, שניהם מפנדלים של ערן לוי, והכיסא של אייל לחמן מתחיל להתנדנד. גם קרלוס צ'קאנה שהצטרף לפני שבועיים לא עזר עדיין לקבוצה, למרות 90 דקות בשבת. אחד החלוצים הזרים כנראה ישוחרר בשבוע הבא.

    הפועל חיפה – מכבי הרצליה
    שבת, 17:00, קרית אליעזר, ישפוט במשחק זיו אדלר..
    בהפועל חיפה, כרגיל, שמח. הקבוצה מדורגת במקום האחרון בליגה, אפילו אחרי רמה"ש. החלוץ הקונגולזי בויאקה ליסאסי החרים את אחד האימונים השבוע אחרי שיואב כץ לא הסכים לממן כרטיס טיסה לקונגו להולדת בנו. לבסוף ליסאסי יצא לקונגו על חשבונו. שי דהאן בסופו של דבר חתם בעירוני קרית אתא מהליגה הארצית, ואילו כפיר לייבוביץ' חזר אחרי כמה חודשים בסכנין. יובלדיו עדיין מושעה ולא יוכל להשתתף במשחק. בתוך סיר הלחץ הזה, הם פוגשים את מכבי הרצליה, שאיבדה את ההובלה בליגה במחזור הקודם אחרי ההפסד הביתי להפועל עכו. חי בן לולו, שלא הצליח להשיג חוזה באנגליה, חתם בהרצליה, ויוכל לשחק כבר בשבת. עדיין לא ברור היכן המשחק יתקיים כי יואב כץ עדיין לא שילם את דמי השכירות לאצטדיון קרית אליעזר.


    הפועל ראשל"צ - הכח עמידר רמת גן
    שבת, 17:00, ראשל"צ, ישפוט במשחק לירן וקסברגר..
    המארחת שהובסה ע"י העולה החדשה מאשקלון מגיעה בתקופה לא טובה בכלל למשחק, גם הניצחון של אשקלון אבל גם עצם העובדה שהקבוצה לא נראית טוב לא משפיעה על מצב הרוח בקבוצה..ראשל"צ למרות שאין לה הרבה אוהדים לא ציפתה לפתיחה כזאת של העונה ומצבת הלחצים במועדון מתחילה להרקיע שחקים..
    לעומת זאת הניצחון היפה מאוד של האורחת מציב את המועדון המפתיע הזה שרק העונה אוחד במקום מצויין כבר על פתיחת הליגה, המקום הראשון לאחר ארבעה מחזורים ללא כל ציפיות מיחודות מהקבוצה למרות שמאמן אותה אורי מלמיליאן מעמידה אותה במקום טוב לאיים על העפלה לליגת העל..מאלמיליאן בדרכו שלו עושה עבודת קודש שקטה ומועילה בקבוצה ושם מאמינים שהמועדון אם יתמיד יוכל ללא לצאת בכותרות מפוצצות ולהאבק על אחד משני המקומות הראשונים בליגה הזאת, ניצחון בשבת על הקבוצה מאם המושבות בהחלט יביע את ההערכה הזאת בלי לאבד אף גפם מההערכה הזאת..

    הפועל רעננה - מכבי באר שבע
    רעננה, 15:00, ראשון, ישפוט במשחק דניאל בר נתן..
    הפועל ראננה המארחת של המשחק מגיעה למשחק לאחר תוצאות של ניצחון שני תיקו והפסד בסה"כ תוצאות לא רעות יחסית לפתיחת העונה של המועדון..למרות ההפסד הצורב של 4-1 לעמידר ר"ג במועדון עדיין אופטימיים שהם יכולים להוות את לשון המאזניים בצמרת ליגת העל ואם לא לקבוע מי שתשחק בעונה הבאה בליגה השלישית אז לפחות לקבוע מי לא תשחק בעונה הבאה שם...לעומת זאת האורחת מכבי ב"ש למרות שיש לה נקודה פחות מהאורחת עדיין לא נראית טוב וזהו כנראה הם חבלי הלידה הקשים של עולה חדשה בליגה הזאת, למרות שהכל הולך לה קשה מאמינים במועדון שניצחון או תיקו במשחק הקרוב אכן יעשו את העבודה מבחינתם ולכן לא נכנסים לפאניקה למרות המצב הלא סימפטי שאליו הם נקלעו, מבחינתי זהו ללא ספק משחק של ניצחון או תיקו למארחת וכל תוצאה אחרת תהווה הפתעה..

    קרדיטים: לשי {ozi} על הפעילות..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/05
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    איזה שכונה ....
     
  3. יוגב אסולין Guest

    הליגה הלאומית ממשיכה לבנתיים לספק לנו את מלוא המתח. כמו תמיד.

    אני רוצה להתייחס לשתי מהשחקים.

    הראשון משחק של קבוצתי נגד עכו.
    אנחנו באמת מגיעים למשחק הזה עם הגב לקיר. הרבה בעיות הפסד בגביע הטוטו השבוע והבלאגן חוגג. מצד שני לעכו התאפשר להתאמן כמו שצריך הם מציגים קבוצה טובה יעילה מלא בכח רצון מוטיבציה התלהבות וניחשות. על פניו המשחק הזה הולך לעכו בשתי ידיים. אבל מכיוון שזה קבוצתי ומכו שאני מכיר אותה היא נוהגת לחולל הפתעות (לטוב ולרע). לא הייתי סוגר פה 2 באנקר... אולי איקס...

    משחקים שני שמאוד מעניין זה
    הפועל חיפה - הרצליה
    הפועל חיפה מראה לנו כל פגרה וכל אימון שיש לה אפשרות לכדורגל טוב. בגביע הטוטו היא במקום הראשון במשחקי ההכנה (אומרים) ניראת מעולה וכו'. שמדברים בליגה פתאום השחקנים מרגישים כאילו הם בליגת אלופות. לא משחקים נותנים יותר מידי כבוד ליריב ומפסידים.
    מצד שני הרצליה מגיעה כפיביורטית גדולה במשחק הזה. היא רוצה לחלום על עלייה וחייבת נקוודת בק.אליעזר. אני חושב שהפועל חיפה דווקא פה תידע להתעלות על עצמה. להגדי עד כאן. זה משחק שיכול או להקפיץ אותם או ללתקוע אותם יותר עמוק. אני הולך פה דווקא על 1\2
     
  4. אני אוהב אותך בית"ר! Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/05
    הודעות:
    487
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל חיפה לא תרד, היא אחרונה במזל רע...
    אם הפועל ירושלים לא היו מביאים את שייע לפני המשחק נגד הפועל חיפה, הפועל חיפה היו מנצחים בקלות!
     
  5. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה הערות והימורים שלי לקראת המחזור הקרוב:
    *הפועל חיפה, כמו שאני כתבתי עוד מהקיץ, היא אחת הקבוצות החלשות בליגה. למזלה, קיימות קבוצות כמו אשקלון, ראשון לציון ורמה"ש, כך שהיא לא תרד ליגה. אבל מפה ועד לפנטזיות המטופשות שהיו לאוהדים שלה בתחילת העונה, המרחק הוא עצום. אני רואה את זה כ-2 באנקר, דווקא לאור ההפסדים האחרונים של הרצליה.
    *עוד משחק שאני צופה שיהיה חד צדדי הוא עכו - אשקלון. השחקנים האשקלונים נמצאים תחת לחץ רב, כשהמאמן מישל דיין הודיע שבסוף השבוע, לאחר המשחק מול עכו, ישוחררו שלושה שחקנים מהקבוצה. חוד ההתקפה, שכולל לא פחות מ-7 חלוצים, כנראה אמור לספק 2 מן העוזבים. המשחק בעכו יהיה ההזדמנות האחרונה שלהם לשרוד את סבב הניפויים. הלחץ יתן את אותותיו ועכו תפרק את אשקלון.
    *אחרי התבוסה במחזור שעבר באשקלון, אחרי השביתה האיטלקית והשביתה הרגילה שעשו השחקניפ עקב אי תשלום המשכורות בזמן- הדבר האחרון שצריכה עירוני ראשון לציון על הראש זה את הקבוצה המרשימה בליגה עד כה- הכל רמת גן. 2 שחקנים ששבתו שלא הופיעו למשחק באשקלון (משה סבג ועוד איזה מישהו..) נחתכו מהקבוצה ע"י היו"ר ביתן, שהמשיך לעצבן את השחקנים כשאמר שהוא לא שילם להם "רק" 2 משכורות. מלמיליאן לא ישאיר נקודות בסופרלנד.
    *צ'קאנה השבוע תופר את ההגנה של רמה"ש.

    גמר חתימה טובה לכולם.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    ווואי אלוהים ישמור איך אתם מגזימים.
    הרצליה פייבורטיית ברורה?
    מה עשיתם אותנו יובנטוס?

    אם המשחק יהיה בקריית אליעזר אני ממש לא רואה אותנו בתור פייבוריטים.
    בוא נגיד שאנחנו קבוצה די מוזרה.
    אם אנחנו מבקיעים שער מהיר ולא עושים שטויות כמה דקות אחרי זה אני יכולים להביס כל קבוצה בליגה תוך כדי כדורגל שוטף ומהנה עם אין ספור מצבים.
    אבל ההגנה שלנו היא עדיין לא הגנה אני מאוד מאוד מקווה שחי יפתח בשבת ולא אילן בכר כי אפשר להגיד שהבעיות שלנו הם שני המגנים(בעיקר אילן בכר).
    צמד הבלמים מורן ג'אן(המצטיין מול ראשון) וחיים מלכה(המצטיין מול רעננה בשבוע שעבר) הם בסדר גמור.

    ההרכב שיעלה לדעתי:
    סמדג'ה,בן-לולו,מלכה,ז'אן,טרטצקי,אבו-לאבן,אילאסיו,דיוויס,ראדי\לוזון,קדוסי :aaa8: ,טולדו(שי ביטון).
    *גומס נפצע נגד רעננה והוא בספק.
     
  7. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצליה פייבוריטית ברורה לנוכח היריבה שלה, ולא בזכות היכולת שהיא מציגה. אם אתה שואל אותי, גם מכבי ב"ש היא פייבוריטית מול הפועל חיפה של היום. עם כל הפיאסקו שכץ משריר בקבוצה הזאת, עם הלחץ מהמקום האחרון בטבלה ובעיקר עם הסגל הגרוע שיש לקבוצה הזאת- לא צריך להיות יותר מדי נוצץ כדי להיות פייבוריט מול הפועל חיפה (חוץ מזה שזה גם כמעט משחק קצוות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/05
  8. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק הקצוות היחידי שיש בשני הליגות העליונות הוא אולי מכבי חיפה נגד סכנין ותוא לא, לקרוא למשחק של חיפה נגד הרצליה משחק קצוות יהיה לעג לרש..
    בטח ובטח על רקע הליגה המשוגעת הזאת שכל מי שהיה בסוף המחזור הקודם בצמרת יכול למצוא את עצמו מהר מאוד בשיפולי הצמרת..
     
  9. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    robson הנה משהו (בין הדברים הבודדים) שאני לא מסכים איתך
    זה בדיוק העניין,הזילזול,אני כבר בקיץ כתבתי כאן שהכח נבנית טוב ותוכל לאיים על מקומות 1-2
    למה זה מפתיע?היא בנויה יותר טוב מקריית שמונה,הפועל חיפה וב"ש .אותי זה בכלל לא מפתיע.
    הכח כרגע ניראית הכי טוב בליגה הלאומית
    הלוואי שהם יעלו קבוצה סימפטית מאד
     
  10. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    שאלה לי עלייך נדב:
    ראית את הכח משחקת השנה?
    לפי מה קבעת שהיא נראית הכי טוב בלאומית?
     
  11. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתה פה שום כוונה לזלזל בהכח עמידר או בפועלו של מלימיליאן אלא שעל פי מיטב הבנתי הקבוצה הזאת לא נבנתה על מנת לעלות ליגה כבר העונה אלא רק לשנים מאוחרות יותר..
    אני עדיין לא חושב שלעמידר יש סיכוי להשתחל לעלייה לליגת העל ואני יותר מאשמח אם אני אתבדה..
     
  12. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל היא כבשה 9 שערים וספגה גול אחד
    יש מישהו עם הפרש שערים כזה בליגה השניה נכון להיום?
    היא ללא הפסד ,ואני קורא על הכח רק מחמאות (אני אוהב להסתכל במדור של ידיעות אחרונות על הליגה השניה) רק מחמאות אני קורא ושומע על הכח של מלמיליאן
    לצערי לא משדרים אותם בטלוויזיה אבל גם זה יגיע
     
  13. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    robson -לדעתי זה או עכשיו או לעולם לא כי במוקדם או במאוחר אורי יעזוב את הכח זאת גם הסיבה שהם לא רצו לוותר עליו לטובת בית"ר (למרות שבית"ר לא פנתה)
    הכח השנה נבנית כדי לעלות ליגה עם מלמיליאן אחרת למה ראשי הכח לא שיחררו את אורי ?
    קח הימור הכח מסיימת בין מקומות 1-3 עם כדורגל אטרקטיבי .
     
  14. יוגב אסולין Guest

    "נבנתה קבוצה לעלייה" זה מושג כבר המון שנים לא קיים בליגה השניה. כל הקבוצות פה בנויות סביב אותו תקציב פחות או יותר. מיליון לפה או לשם לא יותר מזה.
    לפי דעתי הדברים הכי חשובים בקבוצה בליגה הזאת זה קודם כל מאמן אחרי זה קהל ואחרי זה הנהלה. ברגע שהדברים האלה בסדר ויש לך גב ויש לך שקט במערכת ויש מי שיודע להכוון אותך נכון אין סיבה שלא תיהיה למה. וזה מה שקורא השנה בעכו (ובכלל בשנים האחרונות) קבוצה בלי שום תקציב עם קהל נחמד עם מאמן טוב והנהלה מסורה.. מצליחים להתמודד בצמרת.

    לבוא ולהגיד שהכח או הרצליה או ק.שמונה או לא משנה מי בנויה לעלות ליגה זה הרי שטויות. עם הפועל חיפה תנצח היום את הרצליה.. אז אף אחד לא באמת יהיה מופתע.. ועם הפועל חיפה תתפוס רצף של 3 ניצחונות ותיהיה מקום ראשון.. גם אף אחד לא יהיה מופתע.
    וזה פשוט כי בליגה הזאת כולם שווי אותה רמה.

    השאלה לפני כל מחזור בזהות המנצחת בעניי היא צריכה להיות באיזה רצף נמצאת הקבוצה ואיך היא עברה את השבוע הכנות למשחק. קבוצה שעוברת הכנות בצורה שקטה כמו שעוברים בימים אלו בהרצליה, הכח, עכו, ק.שמונה וכו'.. אז הם צפויות בשלב זה להיות בצמרת. קבוצות שעוברות את ההכנה בצורה כמו של הפועל ב"ש, אשקלון, הפועל חיפה, או ראשון.. צפויות לא להצליח בשבועות אלו של העונה.

    עם קבוצה תידע לייצב את המערכת ולהכניס בשחקנים שלה קודם כל סדר ואירגון היא עשתה 80 אחוז מהעבודה.

    ולכן.. יהיה נכון להגיד שהמחזור הזה פייבורטיות ברורות לניצחונות הם: הרצליה, הכח, עכו, וק.שמונה.

     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים איתך,אולי זה נכון לחלק מהקבוצות אבל זה לא צריך להיות נכון לקריית שמונה,יש להם בעלים
    תומכים מאוד,מאמן מצויין[בדרך כלל לפחות] סגל שיש בו את שגיא שטראוס גיא צרפתי קלבר רודריגז
    ובערך עוד 10 שחקנים שהם נחשבים מאוד טובים[כמובן יחסית לליגה] צריך שיהיו לו מטרות אתה לא רואה
    בעונה עד עכשיו של קריית שמונה כישלון ענקי?[בינתיים לפחות]