מחזור 33 בפרמיירליג - משחק העונה, צ׳לסי - יונייטד והדרבי של ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏18/4/26.

  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,998
    לייקים שהתקבלו:
    5,672
    חתיכת מחזור לפנינו.

    שבת
    14:30
    פולהאם - ברנטפורד
    17:00
    לידס - וולבס
    ניוקאסל - בורנמות'
    19:30
    ספרס - ברייטון
    22:00
    צ׳לסי - יונייטד

    ראשון
    16:00
    וילה - סנדרלנד
    אברטון - ליברפול
    פורסט - ברנלי
    18:30
    סיטי - ארסנל

    שני
    22:00
    פאלאס - ווסטהאם
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,624
    לייקים שהתקבלו:
    5,516
    אם המועד שבו יש לך הכי הרבה משחקים במקביל הוא יום ראשון ב-16:00, יש לך בעיות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,269
    לייקים שהתקבלו:
    5,440
    בדרך כלל לקראת משחק עונה שיכול להכריע את זהות האלופה ואולי את העתיד של המועדון בעידן ארטטה זה מלווה בציפייה, פרפרים בבטן והתרגשות שיא.
    בקבוצה הנוכחית זה רק האם אצליח להישאר ערני אחרי יום עבודה ובאיזה צורה נפסיד זאת.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,743
    לייקים שהתקבלו:
    27,345
    מין:
    זכר
    נשאר לאברטון את מי לפצוע? אולי רק סובו וואן דייק.
     
  5. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,365
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    אני נוסע בסופ"ש לראות את ברנטפורד ואחר כך את ליברפול , ממש לא אצטער לא לראות את השניים באולד טראפורד, לא יהיו חסרים לי
     
  6. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    חחחח אתה מפרנס את הבן שרמוטה רטקליף ? תתבייש לך one.
    אבל תהנה מהטיול אחינו.
    תקנה לאחד העובדים במועדון פיש אנד צ'יפס בבקשה כי הסיר מונע מהם ארוחות על חשבון המועדון.
    ותזהר מהimmigrants שסיר ג'ים דיבר עליהם בראיון הם dangerous brown coloured dogs.
    נראה לי שזה חברים של אמיר גולן מהדיון שלנו.
     
  7. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,365
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    זה חזק ממני, חוזר פעמיים בשנה למקום הפשע כבר 35 שנה, נראה מתי אקבל שכל
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,039
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    כמה שחקני התקפה טיפשיים מאלנגה יש בליגה הזאת?
    מאדווקה ו??
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,743
    לייקים שהתקבלו:
    27,345
    מין:
    זכר
    שמעתי משכו בשערות שחקן פולהאם אפילו מבלי שהוא עצמו מבצע עבירה נגדית. וצרצרים.
     
  10. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,998
    לייקים שהתקבלו:
    5,672
    בתור צופה נייטרלי, הרבה זמן לא חיכיתי למשחק כמו משחק העונה מחר.
    לא שאני מצפה לכדורגל גדול אבל זה המשחק עונה הכי דרמטי מבחינת מאבק האליפות מזה שנים רבות. אולי מאז ה3-2 שלנו על סיטי ב13/14.

    מבחינת ארסנל זה אחד המשחקים הכי חשובים שלה, ואולי הכי חשוב מאז שונגר עזב בערך.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,039
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    סימונס חוגג כאילו זה גמר מונדיאל.
    טופ מביכים.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,299
    לייקים שהתקבלו:
    22,928
    זה גול סופר משמעותי עבור הישארות שלהם בליגה, והוא קיבל לא מעט ביקורות מאז המעבר. חגיגה לגיטימית לחלוטין.

    ארסנל צריכים לא להפסיד, ותכלס גם אם יפסידו זה עדיין שלהם לקחת. המשחק הכי קשה שנשאר להם זה ניוקאסל, הליכה בפארק לעומת מה שנשאר לסיטי.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,039
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    איזה מאמן מופקר הדה זרבי הזה.
    מה הוא משאיר אותו על הדשא?? בכי של אחד שיראה את המונדיאל מהספה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,743
    לייקים שהתקבלו:
    27,345
    מין:
    זכר
    חושב שאם הם מפסידים, סיטי תיקח. זה יגיע למצב בו הם תמיד לקחו עד עכשיו.
     
  15. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    9,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,240
    שפת הגוף של שחקני טוטנהאם - גם אחרי ההפסד בסנדרלנד וגם אחרי השוויון היום - היא כאילו הם כבר ירדו ליגה. יש עוד 5 משחקים, רכיכות.