מחזור 30 בליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏9/5/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה - בני יהודה, שבת 16:45 :

    מכבי חיפה, במגמת עליה (ניצחון 7:0 על מכבי כפר-קנא) מגיעה למשחק מול בני יהודה, אחת הקבוצות העלובות בליגה (חוץ מראשון, כמובן). מכבי חיפה בעצם חייבת לנצח את כל משחקיה עד סוף העונה, מה שיהיה די קל בהתחשב בעובדה שהמשחק הקשה ביותר שלה יהיה מול הפועל פ"ת, וכל השאר יהיו מול הקבוצות הקטנות, תודות למבנה הליגה המושלם של ההתאחדות. בני יהודה מגיעה כרגיל בכושר העלוב שלה, בשבוע שעבר היא הפסידה להפועל פ"ת 2:0. למכבי חיפה יש הסטוריה נעימה מול בני יהודה, אבל אי אפשר ביכולת כל כך ירודה לנצח משחקים ללא הפסקה.
    הימור : מכבי חיפה בהפרש גדול.

    עירוני ראשל"צ - הפועל כפ"ס, שבת 17:00 :

    החוד האיימתני ביותר בליגה מסוכסך המון זמן, אבל למזלם הם ייפגשו עם הקבוצה העלובה ביותר בליגה - עירוני ראשל"צ. ראשל"צ צפויה לעלות עם מספר שחקני נוער למשחק, כיוון שהיא כבר ירדה ליגה והמטרה היא להכשיר אותם לעונה הבאה מבחינה מנטלית ופיזית. הפועל כפ"ס טכנית עם סיכויים קלושים להישאר בליגה, במיוחד כשיש 3 מחזורים לסיום לא כולל המחזור הזה.
    הימור : כפ"ס בקלות.

    מ.ס אשדוד - הפועל פ"ת שבת 17:00 :

    מ.ס אשדוד, במגמת עליה ענקית ובכושר נפלא, פוגשת בהפועל פ"ת, גם היא בתנופה רצינית. יהיה משחק מעניין מאד בין שתי קבוצות בכושר שיא.
    הימור : תיקו.

    הפועל ב"ש - מכבי נתניה שבת 17:00 :

    מפגש ראש בראש על המקום הרביעי. הפועל ב"ש אומנם משחקת ללא חשק בליגה, אבל בגביע היא ניצחה את קרית גת ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. מכבי נתניה בתקופה אדירה, אבל ב"ש מארחת את המשחק. אלי זינו אמר לא פעם שהמטרה שלו היא לנצח את נתניה ולקבל את המענק על המקום הרביעי יחד עם המקום לגביע אופ"א שבא איתו. נתניה של גילי לנדאו מול ב"ש בחוץ תתקשה מאד, אבל אני מניח שלנדאו ישחק התקפי, והמומנטום של נתניה צפוי לגבור על יתרון הביתיות של ב"ש.
    הימור : נתניה.

    הפועל ת"א - בית"ר ירושלים שבת 20:30 :

    למרות שלדעתי זה אמור להיות משחק המחזור, ניצן המניאק החליט שמכבי שלו לוקחת את הכבוד הזה, למרות היריבות והיוקרה במשחק הזה. הפועל ת"א ובית"ר ירושלים בכושר איום ונורא, בית"ר תשחק ללא צ'וקודי (זה מה שהיה חסר לנו) אך עם זאת ישחקו צמד הכוכבים גולן חרמון את רענן דרעי, יכול להיות שארבטמן יפתח. בהפועל ת"א יש משבר, האוהדים מנסים לפרק את המועדון וזועמים על השחקנים. למרות ההיסטוריה המדהימה של הפועל ת"א, מאז שאבו-קרחת הצטרף אליה, של מאזן מושלם מול בית"ר תוך כדי 100% החזקת כדור אבל ניצחון דחוק, בגלל שדרעי וחרמון ישחקו, שבית"ר בכושר גרוע, בגלל שברור שהיא תתגונן, בגלל המוראל השפוף ובגלל שמבחינה פיזית לבית"ר אין שום סיכוי מול ה"רמבואים" של הפועל - הפועל תנצח. נקווה שאני אצליח שוב לעשות נאחס להפועל כמו שעשיתי ללידס (וכשהפסקתי איתו הם מיד כבשו). יאללה בית"ר! נראה לקוף הזה מה ההשלכות של בגידה במנורה...