מחזור 29- המשחק המרכזי:מכבי נתניה- מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏2/5/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במחזור השלישי, אחרי שמכבי חיפה השפילה בבלומפילד את מכבי ת"א 1-0, אף אחד לא האמין שנגיע למחזור ה-29, ומכבי תהיה במקום הראשון. אף אחד, אפילו לא ניר קלינגר בחלומות הורודים ביותר שלו. אבל עכשיו זה הגיע, המחזור ה-29 מגיע אלינו (לטובה או לרעה, זה אתם תחליטו), ומכבי ת"א מגיעה למבחן הבגרות הכי רציני שלה ב-7 שנים האחרונות (זה כבר הפך לקלישאה, אבל כל שבוע זה יותר ויותר נכון), ובהנחה שהיא לא תפסיד, זה יתן לה יתרון מוראלי גדול מאוד והדרך לאליפות תיסלל בעוד שתי לבנים.

    מכבי נתניה היא הקבוצה החמה ביותר בליגה ביחד עם מכבי ת"א. שני המשחקים האחרונים שלה נגמרו בניצחונות ענקיים על שתי המתחרות לתואר של מכבי על האליפות, הפועל ת"א ומכבי חיפה. בכלל, מכבי נתניה משחקת העונה טוב מאוד, ולאחר שהיה נראה שפרישתו של ראובן עטר תמוטט את הקבוצה, נתניה הוכיחה שהיא קבוצה בפני עצמה ושהיא יכולה להסתדר יופי בלי אחד מהשחקנים הגדולים שלבשו את הסמל שלה. מסגל הקבוצה יעדרו אסי וסיהון, אדריאן דן גמאן ואימורו לוקמן. כמו כן, יעדר מרטין פשקו הפצוע, אולם חסרנו לא יורגש כנראה, מכיוון שהמחליף שלו הוא גיא סלומון המצוין.

    מכבי ת"א, אם לאמר את האמת, היא הקבוצה היחידה שמגיע לה לקחת אליפות. עזבו שאני אוהד מכבי, עזבו שאני מתעב עד טיפת דמי האחרונה את הבועל, ושגם מכבי חיפה היא לא בדיוק הקבוצה שבמידה ומכבי לא הייתה קיימת הייתי אוהד אותה, אבל יש עובדה, שמכבי ת"א משחקת יפה, ושתי הקבוצות לא. אני אצטט חכם אחד שכתב לפני:
    (דאלה צניעות, דאלה השקעה).
    במכבי יעדר ברוך דגו הפצוע. במהלך היומיים האחרונים היה חשש שגם אנדראס פרוחננקובס יעדר עקב השביתה, אבל ההסתדרות החליטה לעבור למתכונת של עיצומים, והוא חזר עם המשלחת של מצעד החים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/9/03