מחזור 21 בליגת העל: תיקו 0-0 בין מכבי לחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏16/2/07.

  1. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    עוד שבת של כדורגל...

    הנה הגענו לנו למחזור ה-21, שני מחזורים לפני תחילת הסיבוב השלישי של ליגת העל.
    במשחק הראשון שייפתח את המחזור, תפגוש הפועל ת"א שמגיעה היישר מאירופה, את אשדוד הצנועה שקצת מגמגת בזמן האחרון. מעניין יהיה לראות אם הקבוצה האדומה של ניר לוין תצליח לשחזר את היכולת המצויינת מול ריינג'רס, או שהיא תחזור לבינוניות שאיפיינה אותה במשחק האחרון מול נתניה.
    הכח ר"ג תפגוש את נתניה, בעוד ניסיון לברוח מהתחתית הבוערת, כשערב המחזור מפרידות בינה לבין המקום ה-9 3 נקודות בלבד. נתניה תמשיך לנסות ולהשיג מקום באירופה בעוד הבאה.
    כמו חברתה לתחתית, תנסה מכבי הרצליה להמשיך בניסיון הבריחה שלה מהתחתית, בדמות ניצחון על הפועל כפ"ס שמגיעה לעיר. בני יהודה תפגוש את מכבי פ"ת, כהזהובים ישתדלו לנצח כדי לשמור (או להגדיל) על הפער ממכבי הרצליה והכח, ובמטרה לא להסתבך במאבקי החלק התחתון של הטבלה. הלוזונים מקווים לניצחון במטרה לחזור לצמרת, שקצת ברחה להם.
    ועכשיו אנחנו עוברים למפגש קצוות. לא, אין כאן שום קשר לבלוג בארץ נהדרת. בית"ר ירושלים תרד ממרומי המקום הראשון בטבלה, ותצא לאורווה בפ"ת במטרה לפגוש את האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת של אייל לחמן. על הנייר, בית"ר צריכה לדרוס את המלאבסים ולא להשאיר להם אפילו פירור. מזל שכדורגל משחקים על דשא ולא על נייר.

    וכמובן, המשחק המרכזי, מכבי חיפה מארחת את מכבי ת"א. החיפאים מגיעים במצב רוח נהדר לאחר שהצליחו להשיג ניצחון ראשון בליגה מזה הרבה מאוד זמן, ולאור התיקו ברוסיה שמשאיר להם סיכוי לא רע לעלות לשלב הבא של גביע אופ"א. הצהובים מגיעים כשמאחוריהם רצף של 15 משחקים ללא הפסד, רצף שאין להם שום רצון להפסיקו דווקא במשחק קריטי שכזה.

    לוח המשחקים:

    הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד (שבת, 15:00) בלומפילד.
    הכח עמידר ר"ג - מכבי נתניה (שבת, 17:15) וינטר, ר"ג.
    מכבי הרצליה - הפועל כפ"ס (שבת, 18:15) הרצליה.
    בני יהודה - מכבי פ"ת (שבת, 19:00) בלומפילד.
    הפועל פ"ת - בית"ר ירושלים (שבת, 19:30) האורווה, פ"ת.
    מכבי חיפה - מכבי ת"א (ראשון, 20:50) קרית אליעזר.

    שיהיה מחזור מרתק ופורה לכולנו, פריוויואים יעלו בהמשך... :aaa031:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/07
  2. מ.ח.א Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/06
    הודעות:
    782
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר למשחק של חיפה
    מכבי חיפה חוזרת אחרי תיקו 0 ברוסיה ואחרי עוד תצוגה גדולה שלה באירופה , בעיקר של ההגנה
    אבל בדרך כלל קורה שמכבי חיפה משחקת טוב באירופה ואז היא חוזרת לארץ וכאילו היא שוכחת איך לשחק
    אולי זה מזלזול , אני מקוה שהפעם השחקנים ישחקו כמו שצריך בגלל שמשחק כזה אסור להפסיד
    מכבי חיפה צריכה לנצח לא רק בשביל הכבוד אלא גם בשביל לנסות להשיג מקום באירופה גם בשנה הבאה
    אני במקום רוני לוי הייתי עושה כמה שינויים בהרכב למרות שההרכב האחרון נתן משחק מצוין ברוסיה
    אולי פשוט השחקנים התעיפו וצריך לתת להם לנוח וגם לשמור אותם לגמולין מול צסק"א שיתקים ביום חמישי
    אני במקום רוני לוי מחליף את קולאוטי בשלומי ארביטמן למה כי קולאוטי נמצא במשבר קשה עכשיו ואני לא רוצה שבמשחק הזה יהיו החמצות כמו שקולאוטי החמיץ ביום רביעי
    במקום אלון חרזי צריך לשים את אייל משומר בגלל שצריך לשמור את חרזי בשביל יום חמישי ואני חושב שאייל יעשה את העבודה
    במקום עבאס סואן צריך לתת הזדמנות לגזל למרות המשחק הטוב שעבאס סואן נתן
    גזל הוא בחור עם פוטנציאל וצריך לתת לו הזדמנות ואת עבאס אפשר לשמור למשחק מול צסק"א
    מסודי אומנם נתן משחק טוב מול צסק"א אבל תמיד הוא נותן משחקים טובים באירופה ואז חוזרים לארץ והוא מפסיק להשקיע
    הכי חשוב שניר דוידוביץ חוזר והוא לא יעשה שטויות כמו טום אלמדון וגם יתן ביטחון להגנה

    מכבי ת"א צריכה את הנקודות בשביל להמשיך להיצמד לבית"ר
    והם בטח ישחקו בצורה הגנתית כמו תמיד

    אני ארחיב בקצרה על שאר המשחקים קצת יותר מאוחר
     
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 נקודות מול הכח זה פשוט חובה , איבדנו נקודות מול הפועל ובני יהודה נקודות שהגיעו לנו , ואין מקום לאבד עוד נקודות , בטח לא מקבוצת תחתית . עטר כנראה יעלה בהרכב של 4-3-3 שפתח מול הפועל והיה מצויין עד ההרחקה של סאנוגו שטרפה את הקלפים .
     
  4. The-Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    3,207
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק סופר חשוב למכבי ת"א ביום ראשון נגד מכבי חיפה, כשאני באופן אישי אהיה במגרש. מה קרה לשנים שהיו נותנים לנו את שערים 13-14? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx

    עכשיו למשחק עצמו. אני כבר רשמתי בדיון של מכבי ת"א, שהתוצאה במשחק הזה היא הצהרת כוונות. נכון שמכבי חיפה לא בפסגה כרגע, ונכון שיש עוד הרבה נקודות בקופה, אבל זה עדיין ה-משחק של הכדורגל הישראלי (עזבו את הדרבי כרגע), תמיד יש יריבות בין המועדונים ולא משנה באיזה מצב שתי הקבוצות נמצאות - שתיהן רוצות לנצח. ניצחון במשחק הזה, או אפילו תיקו, יצהיר - אנחנו קבוצת צמרת, מתמודדים על האליפות. הקבוצה השתיקה את כל הקשקשנים שאמרו שמכבי ת"א זה בלוף, והיא לא יציבה, ושהעוד מעט היא תחזור לאמצע הטבלה. 15 משחקים ללא הפסד, אם לוקחים נקודות נגד חיפה נצמדים ממש לעורף של בית"ר ירושלים. אני לא רוצה להתייחס למצב של הפסד, כי מבחינתי, אין דבר כזה במכבי ת"א של העונה. באים לקחת נקודות, ויהיה מה.
    אני יודע שזה יהיה קצת חזירי לומר שאני רוצה ניצחון ביום ראשון, אבל באמת שחייבים לנצח (למרות שגם תיקו זה יהיה טוב). הסיבה היא בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה, אז גם הצהובים צריכים, כי לנצח את הקטנות זה לא תמיד מספיק. בית"ר ירושלים פוגשת במחזור הזה את הפועל פ"ת למפגש קצוות, כשכולם צופים לניצחון שחור צהוב. למרות שיש לי הרגשה שבית"ר תאבד נקודות שם, גם משחק חוץ, גם היריבה היא אנדרדוג מוצהר וגם אנחנו מכירים את ביתר ירושלים של העונה הזאת, מאבדת נקודות כרונית מול הקטנות. אבל עדיין, לא צריכים להסתמך על אף אחד מלבדנו עצמנו, צריכים לבוא לשם בביטחון, ולצאת עם נקודות מקרית אליעזר.

    בהצלחה!
     
  5. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד
    הפועל באה אחרי הניצחון היפה מול ריינג'רס, קצת עייפה אבל אני לא חושב שזה ישפיע. לפי מה שקראתי היום, יש לא מעט צרות בהפועל ת''א. ברדה ואבוקסיס לא ישחקו, בונדר ופאאס מושעים והיום התברר שגם אנטבי וגם אלימלך בספק למשחק. אז עם חצי סגל, אני לא חושב שיהיה להפועל קל, ולניר לוין יש הזדמנות לתת להרבה שחקנים מהספסל לעלות ולקבל דקות חשובות. אשדוד צריכה לנצל את כל הדברים האלה, היא לא הצליחה לנצח כבר 6 מחזורים, וירדה למקום הרביעי בליגה. היום זה ההזדמנות שלה. החניכים של חזן צריכים לעלות בישביל לנצח, ההתקפה המצויינת של אשדוד חייבת לעבוד, ואני מאמין שאשדוד יכולים להבקיע יותר משער אחד מחר בבלומפילד. הימור שלי, תיקו 2-2.

    הכח עמידר ר"ג - מכבי נתניה
    הכח באה במומנטום לא רע. אחרי העלייה לחצי גמר גביע הטוטו, והנציחון במחזור הקודם על כפ''ס, היא יודעת שניצחון יתן לה סיכוי גדול מאוד לעלות מעל לקו האדום. היא והרצליה עם 18 נקודות, כאשר הרצליה במקום ה10 בגלל הפרש של שער אחד. אבל מצד שני, למלמיליאן יש משימה ממש לא קלה. נתניה אמנם לא ניצחה כבר 2 מחזורים, אבל גם לא הפסידה בשניהם. סנוגו שהורחק יחסר לעטר, אבל בכל זאת הוא יעלה עם הרכב התקפי, כמו שהוא תמיד עולה, במטרה להוציא 3 נקודות. על הנייר, להכח אין הרבה מה למכור מול נתניה המעולה, שניצחון יכול להכניס אותה ל4 הראשונות. הימור שלי, 2-1 נתניה.

    מכבי הרצליה - הפועל כפ"ס
    אז גם מכבי הרצליה באה לאחר העפלה לחצי גמר גביע הטוטו, ונגד כפ''ס היא בהחלט יכולה לעשות משהו. היא במגרשה הביתי, ואני בטוח שפרדי דויד יעלה בישביל לנצח. קמאנן כבש צמד השבוע בגביע טוטו, ונראה אם הוא יכול להמשיך בכושר הזה גם בליגה. בן בסט אמור לפתוח לצד קאמנן, ועם זה תיהיה בעיה לכפ''ס. שני חלוצים טובים מאוד ומהירים מאוד יכולים לעשות הרבה צרות להגנה הלא יציבה של כפ''ס, שספגה העונה 27 שערים. מצד שני, כפ''ס, עם לויטה וידין שחוזרים מההשעייות שלהם, אני גם לא חושב שתבוא להסתגר. אוחנה לא אוהב את זה ממש, והוא צריך את הנקודות. אבל הוא צריך לקחת בחשבון שאיבוד נקודות פה, והוא מסתבך מאוד בתחתית. הימור שלי, 3-1 הרצליה.

    בני יהודה - מכבי פ"ת
    בני יהודה באה בתקופה לא רעה, עם 5 נקודות מ9 אפשריות בשלושת המשחקים האחרונים, אבל מולה ניצבת קבוצה מצויינת. פ''ת הצליחה להוציא תיקו בטדי מול בית''ר בשבוע שעבר, ועל הנייר, היא פייבוריטית דיי ברורה מול בני יהודה של שירזי. מצד אחד, בני יהודה צריכה מאוד את הנקודות כדי להיחלץ רישמית מהתחתית, אבל גם פ''ת מאוד תרצה אותם, כי אם תנצח היא תוכל לעבור את הפועל ת''א ולהגיע עד למקום השלישי. אז נכון שבני יהודה בתחתית, אבל יש להם גם סגל טוב, והם יכולים להוציא נקודות ממכבי פ''ת. הימור שלי, 1-1.

    הפועל פ"ת - בית"ר ירושלים
    קרב רצוות באורווה. בית''ר ירושלים מהמקום הראשון, נגד הפועל פ''ת מהאחרון. ברור שבית''ר פייבוריטית, וכולם יכלו עליה, אבל נראה אם יהיה לה קל נגד ההסתגרות של פ''ת. בית''ר תצטרך לפתוח בהרכב התקפי, כדי להכניע את המיני בונקר שאני מעריך שלחמן יעשה, אבל כמו שהם הפסידו נקודות בשבוע שעבר נגד פ''ת השניה, יש לה סיכוי לאבד נקודות גם הפעם. לחמן לא יעלה במטרה לנצח, כרגיל, לא בהרכב התקפי, ואפילו נקודה משם תיהיה מצויינת והוא יחלק עליה המון מחמאות לצעירים שלו. בית''ר, מנגד, חייבת את ה3 נקודות, כדי להמשיך בדרך לאליפות, ועוד איבוד נקודות יכול להיות קריטי. הימור שלי, או תיקו 0-0, או ניצחון של בית''ר. מקווה לתיקו.

    מכבי חיפה - מכבי ת"א
    המשחק המרכזי השבוע. חיפה מארחת את ת''א. משחק עונה לכל דבר, משחק עם אווירה של קצת יותר מעוד משחק, למרות שזה לא משחק של מקום ראשון נגד מקום שני. בחיפה באים במצב רוח דיי טוב אחרי הניצחון מול צ'סק''א, והאוהדים מאוד רוצים לנצח את הצהבת. אני מאוד מקווה שזה לא סתם, שלא כמו הפעמים הקודמות שחזרנו מלאים שמחה וגאווה ממשחק באירופה, ואז קיבלנו בראש בליגה. סואן צריך להמשיך לקבל את המקום בהרכב אחרי היכולת הטובה מאוד שהוא מציג לאחרונה, ודוידוביץ' חוזר מההשעיה שלו. ההגנה שעבדה טוב נגד צ'סק''א, תצטרך לשחק בלי דקל קינן שעדיין בחוץ ויחזור במחזור הבא. בכל מקרה, כמו בכל משחק בית בקריית אליעזר, חיפה היא לדעתי פייבוריטית. מהצד השני, מכבי ת''א באה אחרי 15 משחקים ללא הפסד, אבל כנראה גם בלי שפונגין שנפצע. הם יכולים מאוד להקשות, להרוס לנו הרבה התקפות, אבל אני חושב שאנחנו עדיפים. פה אני לא אהמר, לא נוהג להמר על הקבוצה שלי.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    הוא ישחק, הוא ריצה את העונש בגביע הטוטו.

     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    מחזור מאוד מעניין יהיה לנו:
    חיפה-מכבי תל אביב: חיפה צריכה סוף סוף לרדת אל הקרקע ולהבין שהלחם והחמאה שלנו זאת הליגה. בעקבות העובדה שדקל עדיין מושעה הייתי פותח עם חרזי ואנדרסון באמצע ומשומר מגן ימני. אנדרסון מתחיל להשתפר בתור בלם, וצריך להמשיך ולתרגל אותו לשחק בעמדה הזו כל זאת כמובן שאולרה ממשיך להיות בכושר כזה קטסטרופלי.
    לגבי מכבי תל אביב, נימני אחרי שלא היה במשחקים האחרונים בהרכב הקבוצה חוזר להרכב הפותח, ונקווה שהפעם בניגוד לכל שאר הפעמים הוא לא יהיה טוב מולנו. מה שמעניין אותי יהיה לראות האם האוהדים שלנו ישרקו בוז לרוסו אחרי שאמר שהוא רוצה לסיים את הקריירה בירוק.

    הפועל תל אביב - מועדון ספורט אשדוד: הפועל כמו חיפה צריכה לרדת אל הקרקע לאחר הניצחון על רנג'רס. סביר להניח שמאמנה החדש של הפועל, ניר לוין ייתן מנוחה לאבוקסיס שכאמור שיחק באירופה לאחר שלא התאמן במשך שבועיים. גם ברדה כנראה שלא ישחק, יהיה מעניין לראות איך היא תתפרד מבלי שני השחקנים הללו, וכיצד היא תתמודד עם אשדוד שגם היא במשברון קטן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/2/07
  8. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם יש מקום ומשחק שאני ממש לא רוצה שיסתיים בו רצף המשחקים ללא הפסד זה בחיפה,
    ונגד מכבי כמובן. לא רוצה לראות את הקופיפים האלה חוגגים עלינו...
    יום ראשון משחק חשוב-אש! מי פה עוד מגיע לקריה ?
     
  9. Gabriel Heinze Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/07
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלי כהן סתם מדבר, חיפה לא תבוא עייפה ולא בטיח. אם היא רק תרצה מספיק, זו השאלה. כי כשחיפה רוצה, היא מנצחת כל קבוצה בליגה.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מכבי הרצליה- הפועל כפר סבא
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042900495herz.Xxx- http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574191hks.Xxx

    שבת, 18:15
    שופט: אלון יפת

    אחד המשחקים החשובים והמעניינים של המחזור לדעתי, איזה משחק. מכבי הרצליה רוצה לברוח מהאש, כפר סבא לא רוצה להיכנס לשם, הרצליה יכולה לסבך את כפר סבא קשות וגם כפר סבא יכולה להחזיר את הרצליה אל מתחת לקו האדום, קרב על 6 נקודות, שהכל יכול להיות בו.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/685/877.Xxx
    שחקני הרצליה, רוצים לחגוג שוב

    במכבי הרצליה המצב רוח השבוע נוטה לכיוון השלילי, וזה לאו דווקא בגלל אכזבה בצורה ישירה מיכולת הקבוצה אלא דווקא בגלל הניצחון של הכח ר"ג בכפר סבא בשבת שעברה. בהרצליה לא היו מוכנים ולא לקחו בחשבון שהכח תנצח את כפר סבא ובמועדון לקחו קשה את ההתקרבות הנוספת של הכח עד כדי כך שרק הפרש שערים מבדיל בין הקבוצות. אחרי כמה תוצאות מוצלחות בהרצליה היו בטוחים שהם עולים על דרך המלך לעבר הימלטות מהאזור המסוכן אבל הכח לא הרפתה והרצליה עדיין נמצאת במצב קשה ביותר. הידיעה שניצחונות לא על חיפה ובית"ר לא הועילו כדי לברוח די דיכדכה כל מיני גורמים במועדון עד כדי כח ששומעים ביטויים כמו "הניצחון של הכח ריסק אותנו", אבל זה לא אומר שהרצליה אומרת נואש.. אין לה שום סיבה לעשות כן. הפועל כפ"ס שהעניקה להכח את האוויר לנשימה מגיעה להרצליה, ובהרצליה נחושים לנצח ולהכניס גם את כפר סבא למאבק העיקש על ההישארות בליגה, הרצליה מגיעה אחרי 2 משחקים בהם השיגה נקודה אחת שהיא בבית נגד הפועל פ"ת ובקבוצה יודעים שנגד קבוצה כמו כפר סבא הרצליה חייבת להילחם ולהוציא את שלושת הנקודות. דייהו דיוויס ויה יה פטי מושעים ויחד איתם ייער ככל הנראה גם ארז אליאב הפצוע. בהתקפה סוף סוף עדן בן בסט צפוי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של שלומי טולדו.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/675/796.Xxx
    ישראלביץ' וכפר סבא, רוצים להתרומם.

    בהפועל כפר סבא כאמור מגיעים אחרי ההפסד הכואב והמאכזב להכח ר"ג בבית. אלי אוחנה ,כמו יתר האנשים במועדון, לא חשב שהקבוצה המוכשרת הזאת תיגרר למאבקי תחתית, כמעט כל אחד שרואה את הקבוצה לא מבין איך היא נמצאת איפה שהיא נמצאת, עם שחקנים כאלה מוכשרים ולפעמים אפילו תצוגות כדורגל חיוביות מאוד אבל התוצאות... אוי התוצאות... כפ"ס אומנם בשתי משחקי החוץ האחרונים שלה השיגה תוצאות יפות, ניצחון על מכבי פ"ת ותיקו בחוץ נגד הפועל ת"א. אבל בבית הסיפור היה שונה עם 2 הפסדים מאכזבים מאוד ליריבות לתחתית- בני יהודה ואחרון להכח ר"ג. אולי הידיעה שהמשחק הקרוב הוא בחוץ צריכה לעודד את אנשי כפר סבא. אוחנה יודע שהפסד להרצליה יהווה נקודת שיא שלילית עבור הקבוצה העונה, התחתית תמשיך להתקרב ואלי אוחנה לא יכול להרשות זאת לעצמו. אצל כפר סבא הסיפור הוא מפתיע ולא מתאים כי החומר שם הוא הרבה יותר טכני וטוב מזל של הרצליה, הכח ובני יהודה ועדיין הקבוצה לא מצליחה להיפרד מהקבוצות האלה. משהו שם לא דופק ואם גם נגד הרצליה נראה כישלון כפר סבאי, לדעתי אלי אוחנה צריך להתחיל לעשות חושבים. אביחי ידין שלא שיחק במשחק האחרון עקב צהובים יחזור להרכב על חשבונו של עידן שום, בהגנה עופר טלקר מועדף על פני פאפו.


    הרכבים משוערים:
    מכבי הרצליה: סקוט היגינס, חי בן לולו, חיים מלכה, שי מיימון, אייל טרטצקי, גיא שמיר, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, מהרן ראדי, יאניק קאמאנן ועדן בן בסט
    הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עופר טלקר (עמנואל פאפו), לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, אלירן דנין, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', ז'וזה דוארטה וסמואל יבואה
     
  11. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני, רק מהצד השני (בעצם זה מהימין שלך..).
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הפועל ת"א- מועדון ספורט אשדוד
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574394hta.Xxx- http://www.liga.co.il/leaguespic/1151084516msas.Xxx

    שבת, 15:00
    שופט: מנשה משיח


    אחרי עוד ערב מוצלח באירופה, עוד ערב שהפועל רשמה עוד ניצחון על קבוצה אירופית מרמה גבוהה יותר, חוזרת הפועל ת"א לליגה כבר ביום שבת בצהריים. פחות מ-48 שעות אחרי המשחק חוזרים האדומים לבלומפילד והפעם כדי לארח את מ.ס. אשדוד, הקבוצה שהחלה את העונה בצורה טובה מאוד והאמת החזיקה מעמד לא מעט זמן אבל רואים אצלה בהחלט נסיגה בשבועות האחרונים. הפועל פייבוריטית, רק 5 נקודות מבית"ר ורק ניצחון בא בחשבון, שום תירוץ אפילו לא של עייפות לא יתקבל.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/705/000.Xxx
    יוסי אבוקסיס, לוין אולי יאפשר לו מנוחה

    בהפועל ת"א כאמור מגיעים למשחק בהחלט במצב רוח טוב, הניצחון על ריינג'רס נתן לשחקנים הרבה מאוד ביטחון. אבל הסיפור חייב להימשך גם בליגה, הליגה זה הלחם והפועל ת"א צריכים, חייבים, לתרגם את האווירה החיובית בקבוצה ל-3 נקודות בליגה. התיקו במחזור האחרון בנתניה אולי לא היה רע כשלעצמו, אבל הפועל ת"א כבר עם 3 תוצאות תיקו והיא לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך לאבד נקודות בצורה כזאת. המרחק מבית"ר הוא רק 6 והפועל חייבת להתחיל לנצל את זה שגם בית"ר בכלל בכלל לא מבריקה, הפועל ת"א היא אולי הקבוצה שהכי מסוגלת לאיים על בית"ר אבל אם לא נראה שינוי ממנה בליגה, בית"ר תמשיך להוביל את הטבלה באפרוריות וללא קושי. הפועל ת"א יודעת שאשדוד קבוצה מוכשרת אבל גם בירידה, הפועל לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות נוספות בבית, ניר לוין יודע את זה ויצטרך להתמודד עם לא מעט בעיות. חאבייר פאהס ודני בונדר מושעים, מה שמציב את לוין בבעיה גדולה בחלק ההגנתי. יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה היו פצועים וחזרו ישר למשחק נגד ריינג'רס, יכול להיות שלוין יחליט לתת לשתי השחקנים החשובים האלה לנוח ויפתח איתם על הספסל. עוד מכה באה שוב מכיוון ההגנה, יגאל אנטבי ושביט אלימלך חולים והם בספק גדול למשחק, על מקומו של דני בונדר נאבקים עאמר מנצור שלא שיחק תקופה ארוכה וטל חן, אם אנטבי לא יוכל לשחק את מקומו יתפוס מאור פרץ. באדיר ורמי דואני יהיו הבלמים ובמרכז הקישור יפתחו שי אבוטבול והברזילאי החדש וולינגטון.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/gallery//339/896.Xxx
    האשדודים... קצת נעלמו יחד עם התוצאות הלא טובות

    מ.ס. אשדוד, עדיין בצמרת, מקום רביעי הבהחלט מכובד, אבל נראה שהקבוצה אט אט חוזרת למסלולה הטבעי. הקבוצה הכי דרומית בליגה לא ניצחה כבר 6 משחקי ליגה, למעשה התיקו במחזור הקודם מול בני יהודה סיים רצף של 3 הפסדים רצופים ואולי התיקו הזה, כשלעצמו היה תיקו לא ממש משביע רצון, יוציא את החניכים של אלון חזן לתקופה טובה יותר. בהחלט נראה ששיגעון מ.ס. אשדוד תם לו, האוהדים שפתאום ראינו אותם מגיעים בהמונם לכל מגרש בחרו שלהגיע בכמות מצומצמת למשחק נגד בני יהודה, הכמות הרגילה שהיינו רגילים מאשדוד בשנים האחרונות, זה חבל ואולי ניצחון על הפועל ת"א יתן זריקת מרץ נוספת לאותם אוהדים. אשדוד לדעתי לא תיקח בצורה שלילית תיקו נוסף, תוצאת תיקו נגד הפועל ת"א היא טובה לאשדוד למרות שהם בהחלט יכולים לנצלח איזושהי עייפות מצד האדומים. אלון חזן אולי יבצע מיני מהפך בהרכב שיניב עזרן שלא כשיר במאת האחוזים ישב על הספסל ואת מקומו בהרכב יתפוס אייל אלמושנינו, מה שאומר שבפעם הראשונה העונה תעלה אשדוד במערך של 4-4-2, אבל בינתיים זה רק בגדר אופציה. חזן עוד יחסר את עידן מליחי , ינון ברדה והמכה ההכי קשה- דוד רביבו הפצועים. הבשורות הטובות הן שאדיר טובול וכריסטיאנו גונזאלס שלא שיחקו במחזור שעבר חוזרים להרכב.

    הרכבים משוערים:
    הפועל ת"א: גליל בן שאנן (שביט אלימלך), עאמר מנצור (טל חן), וואליד באדיר, רמי דואני, מאור פרץ (יגאל אנטבי), וולינגטון אוליביירה, שי אבוטבול, ברוך דגו, סלים טועמה, גילי ורמוט וזיטו אוגבונה.
    מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו, רחמים צ'וקול, אייל אלמושנינו (יניב עזרן), עידן שריקי ושי הולצמן.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בני יהודה- מכבי פ"ת
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042573750bnei.Xxx- http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574471mpt.Xxx

    שבת, 19:00
    שופט: שי שטרית

    בני יהודה רק 3 נקודות מהקו האדום לא רוצה להסתבך יותר כך, לשם כל היא חייבת להמשיך שלא להפסיד ויותר מזה, לנצח בבית את מכבי פ"ת שנראית ככה ככה בזמן האחרון.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/638/706.Xxx
    ראובן עובד באמצע השבוע בגביע הטוטו, חייב לתת יותר לקבוצה

    אנחנו כאמור במחזור ה-21, ההפסד האחרון של בני יהודה היה אי שם במחזור ה-12 להפועל ת"א, הרבה זמן וזה בהחלט מעודד אבל מאז רשמה בני יהודה רק 2 ניצחונות ולכן לא רואים שינוי ממש דרסטי במצב הכתומים בטבלה. הכח והרצליה לא מוותרות והפער מבני יהודה הוא רק 3, בני יהודה יודעת שקבוצות התחתית לא מתכוונות לוותר ולכן אסור להם לסמוך על אף אחת אחרת, משחק בית נגד מכבי פ"ת זה עוד משחק שהחניגים של ניצן שירזי בהחלט צריכים להמשיך את הרצף שלהם. אבל בני יהודה לא צריכה להסתכל על היריבה, הליגה הזאת מאוד שוויונית, ובני יהודה צריכה לשאוף לנצח, במיוחד בבית, כל קבוצה. אסי בלדוט שלא שיחק נגד אשדוד במחזור האחרון (נגמר בתיקו כמובן) יחזור להרכב על חשבונו של ברק בדשף מה שאומר שליאור אסולין יהיה חלוץ חוד יחיד שזה אומר שעל ראובן עובד ומטה בטורינה תהיה המשימה לעשות את ההבדל מבחינת ההתקפה. עובד לא יציב, וזאת הבעיה של בני יהודה, הוא אמור להיות השחקן שעושה את ההבדל אבל זה לא קורה, ראינו אותו בעבר איך הוא יודע ומסוגל להכריע משחקים אבל בתקופה האחרונה, ובכלל העונה, זה לא קורה. בני יהודה חייבת את ראובן עובד טוב אם היא רוצה להיות טובה, בלעדיו זה יהיה הרבה יותר קשה. אלי אברבנל פצוע ולא ישחק כמו שלא שיחק ב-3 המשחקים האחרונים ואת מקומו יתפוס שוב כנראה יאיר אזולאי.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/702/224.Xxx
    גיא לוזון, גם שער אחד יספיק

    אצל מכבי פ"ת מגיעים מעודדים אחרי התיקו בטדי אבל גיא לוזון רוצה לנצח ולהתחיל לשמור על יציבות. מכבי פ"ת ניצחה לפני 2 מחזורים את אשדוד, הניצחון הזה הגיע אחרי 3 הפסדים רצופים, 3 הפסדים שהורידו את פ"ת מהמסלול והדבר שהכי רוצים הלוזונים זה 3 נקודות שיחזירו את הביטחון לשחקנים וכמובן ישפר את מצבה של פ"ת בטבלה שכן נתניה ומכבי חיפה עם נקודה פחות והקבוצה יכולה בקלות למצוא את עצמה במקום השביעי. מרכז הטבלה צפוף, הצמרת עדיין לא כל כך רחוקה, מכבי פ"ת צריכה לשאוף לנצח את קבוצת התחתית מהשכונה, גיא לוזון יודע שזה לא יהיה קל, בני יהודה באים בפורמה יחסית לא רעה, עם ביטחון די גבוהה ובתקופה האחרונה קשה להכריע אותם. אבל אם מכבי פ"ת חושבת שמגיעה לה צמרת היא צריכה לנצח את המשחק הזה. אפשר להגיד שבטדי פ"ת עשתה את שלה, הקבוצה אומנם לא הציגה יכולת גבוהה מדי, לא סיכנה ממש את בית"ר אבל הצליחה לחזור הביתה עם נקודה, מבלומפילד היא צריכה לחזור עם 3. גיא לוזון ערך את האימון המסכם כאשר 4 משחקניו ערכו אימון חלקי, מדובר באיסמעיל עאמר, קובי גנון, אנדריי קלדיירה ואורי לוזון. למרות זאת בפ"ת מעריכים שכל הארבעה יהיו כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן למרות שנראה שלוזון יעדיף את פסר על פניו של עאמר. בגדול לוזון לא מתכנן שינויים מיוחדים מהמשחק האחרון, סופו וגולן ימשיכו לאייש את החוד כאשר מאחורה דיאלו וקלדיירה ינסו לתמוך בחלק ההתקפי.

    הרכבים משוערים:
    בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי (איציק עזוז), ישה ורדאן, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובאצביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, ראובן עובד, מטה בטורינה וליאור אסולין.
    מכבי פ"ת: אוהד כהן, נאור פסר (איסמעיל עאמר), מוראד מגמדוב, מאוריסיו ג'ובאניני, קובי גנון, אורי לוזון, אנדרה קלדיירה, בלסינג קאקו, מוחמד דיאלו, פטריק סופו ועומר גולן.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הכח רמת גן- מכבי נתניה
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042900960hakoah.Xxx- http://www.liga.co.il/leaguespic/1042575383netanya.Xxx

    שבת, 17:15
    שופט: חיים יעקב


    הכח ר"ג מגיעה לוינטר אחרי 3 נקודות גדולות וחשובות שהוציאה מכפר סבא, מולה תעמוד מכבי נתניה שנראית מצויין ותחת ראובן עטר נראה שהקבוצה סוף סוף מוציאה מעצמה את המירב. נתניה פייבוריטית להמשיך את הריצה שלה אבל הכח הוכיחה כבר שהיא קבוצה עיקשת שלא קל בכלל לנצח אותה.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/701/127.Xxx
    פפי קימוטו, בקבוצה מקווים ש"ירשית" גם מול נתניה

    בהכח כמובן מגיעים עם הראש למעלה אחרי הניצחון החשוב בכפ"ס, מלמיליאן יודע ששם המשחק זה המשכיות ובלי המשכיות ניצחונות של פעם בחודש לא יועילו בסופו של דבר. הכח עדיין נמצאת מתחת לקו האדום אבל הצליחה להשוות את מספר הנקודות לזה של הרצליה. אורי מלמיליאן יודע שמולו תעמוד קבוצה מצויינת, עם לא פחות ביטחון עצמי על הגב ולהכח יהיה קשה מאוד לנצח את המשחק הזה. אורי מלמיליאן לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב פרט לאחד מאולץ ומאוד משמעותי, יוסי רוזן סובל מפציעה וכאבים עזים וככל הנראה לא יוכל לשחק, רוזן שחקן מרכזי בקבוצה אבל בהכח לא בנויים על שחקן אחד ומשחק הלחימה הוא לא תלוי בשחקן זה או אחר. הכח נחותה בפן הטכני אבל מבחינת משחק הלחימה מלמיליאן הוכיח כבר שהוא יודע איך להכין את הקבוצה שלו, הכח קבוצה עיקשת, לא פראיירית, שיודעת להוציא תוצאות דווקא שהכי פחות מצפים ממנה.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/gallery/611/902.Xxx
    בן דיין ושטראובר, רוצים לחזור לחייך

    נתניה לא מנוצחת כבר 8 משחקים, אמז ההפסד לאלופה במחזור ה-12, ראובן עטר כמובן רוצה להמשיך ברצף אבל אני בטוח שבנתניה רוצים הרבה יותר לחזור לנצח מאשר להמשיך שלא להפסיד. מכבי נתניה לא ניצחה 2 משחקים רצוף, 2 תוצאות תיקו רצופות נגד בני יהודה לפני שבועיים ונגד הפועל ת"א בבית שבוע שעבר. ב-2 המשחקים האלו נתניה הייתה די עדיפה, שיחקה כדורגל טוב ויצאה מאוכזבת מהתוצאה, אבל זאת אולי סיבה לאופטימיות בקבוצה. מאז הגעתו של האיש והתלתלים לקבוצה, נתניה נראית הרבה יותר התקפית, שמחה, נראית פשוט טוב. מכבי נתניה מתחילה, אומנם מאוחר, אבל מתחילה להראות מה שנתניה אמורה להראות, הצבע של הקבוצה הזאת חיוני לליגה ונתניה טובה אוטומטית הופך את הליגה לטובה יותר. נתניה צריכה להראות עליונות מול קבוצה כמו הכח, אבל לא רק להראות עליונות, נתניה צריכה לנצח כזה משחק. נתניה עשתה צעדים גדולים בשבועות האחרונים לכיוון הצמרת וקצת נעצרה, בווינטר היא רוצה להמשיך את מגמת העלייה והיא בהחלט אמורה לעשות כך. אבי סטרול פצוע קלות וקצת בספק למשחק, דדי בן דיין שסבל מפציעה לכל אורך השבוע ערך אימון מלא וצפוי לשחק.

    הרכבים משוערים:
    הכח עמידר ר"ג: מרשל אודה, ליאור ראובן, סבטי ליפנייה, איציק כהן, שוקי נגר, אדריאן דן גמאן, אבי תקווה, דן רומן, דודי ליברמן ,מור גולן ופפי קימוטו.
    מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, אורי אוזן, אמיר טגה, מזואה אנסומבו, ז'נו בונדאה, אוקוצ'ה, איתי שכטר, מוסא סאנוגו.
     
  15. The-Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    3,207
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    אז 20 מחזורים, מכבי חיפה לא רצתה לנצח. לא בראש שלה.

    ידוע לכולם שמכבי חיפה השנה היא לא מכבי חיפה של השנים האחרונות, ומשחק חוץ במוסקבה, כש-3 ימים מפרידים בין שני המשחקים, ותוסיפו לזה את העניין שקבוצות ישראליות לא רגילות לשחק פעמיים בשבוע, תקבלו מכבי חיפה שצריכים לנצח (או תיקו, אבל עם יכולת משכנעת).

    וכל הכבוד ללירן ולשאר המנהלים על הפריוויום המעולים.