מה לשפר בכדורגל הישראלי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏28/10/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    מה היית משפרת בכדורגל הישראלי על מנת לשפר אותו. ומוציא ממנו את הפונטציאל שאת טוענת שיש בו?
     
  2. יוגב אסולין Guest

    טוב מכיוון שאין תגובה וזה היה לפרשן קטן... אני ירשה לעצמי להתחיל לענות..

    אוקי.. קודם כל ברור שכדי חהגיע לרמות הגבוהות באמת של אירופה צריך לשפר הרבה דברים אבל גם צריך הרבה כסף. אבל דברים שבכל זאת אפשר לשפר הם ככה..

    1. מחלקות נוער ובתי ספר לכל קבוצה "גדולה" שבבניה לעוד כמה שנים יהיה פרי למחלקות הבוגרות מאותם ידים שהם מגדלים. ואולי גם כסף ממכירה לאירופה.
    אין שום סיבה שדבר שפועל בהפועל ת"א לא יפעל ביתר הקבוצות בליגה. דבר זה יכול לתת לנו פה רמה יותר גבוה.. וגם כסף יותר גדול

    2. לעלות את רמת הזרים. כל קבוצה בליגת העל חייבת שיהיה לה סקאוטר טוב שיבדוק תשחקנים. נכון שיש בעיה להביא שחקנים לארץ ונכון שחקן טוב ירצה הרבה כסף. אבל עם אין שחקן טוב שרוצה לבוא ואין כסף.. פשוט לא להביא לתת לשחקן ישראלי. קבוצה שרוצה להצליח צריכה להביא 5 זרים מהרמות הכי גבוהות שיש. באנגליה יש הגבלה של 10 משחקים בנבחרת אולי אנחנו לא יכולים לעשות דברים כאלה. אבל אפשר להשתדל להביא שחקנים שמשחקים בנבחרות שלהם. כי בנתיים כל השחקנים האלה מאוד מצליחים אצלנו. ואין סיבה שלא להביא רק כאלה.

    3. להביא את רמת קרי הדשא לרמה סבירה... אני לא חושב שכל מיגרש צריך ליראות מושלם.. כי לא בכל קבוצה יש אוהדים שרואים לזה. אבל כל קבוצה בליגת העל ראויה לדשא נורמלי. ודשא נורמלי עולה פחות מאשר איצטדיון שלם. יש לנו 7-8 מגרשים טובים בארץ.. אבל לא כולם שייכים לקבוצות שבליגת העל. צריך לדאוג לקר דשא נורמלי. כי הוא משפר את הכדורגל הטקטי.
     
  3. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחלקות נוער ושחקנים צעירים בקבוצות:
    שאצלנו שחקנים בני 20 23 נחשבים צעירים ובאירופה הם כבר משחקנים בנבחרת ופותחים במשחקים. אנחנו צריכים להבין שאם אנחנו רוצים להוציא שחקנים לאירופה או שיהיה להם את מקסימום הפונטציאל ולהיות שחקנים גדולים בליגה שלנו הם חייבים להתחיל מוקדם, כלומר שכבר בגיל 17 יתחילו לשלב אותם במשחקני ליגה קלים וגביע הטוטו כדי שבגיל 20 הם יוכל להיות שחקנים חשובים בהרכב ויוכלו להתפתח לגדולה.

    כדי לעשות אז זה הייתי מביא מאמנים מחו"ל שזה המומחיות שלהם בשילוב עם מאמנים מהארץ.
     
  4. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוגב, בנושא כר הדשא, זה לא נכון, כי יש מגרשים בארץ שהדשא שלהם הוא פשוט מעולה, כמו בלומפילד, ר"ג(הדבר היחידי הטוב באיצטדיון הדוחה הזה) וטדי.

    בנושא הצעירים, זה לא בסדר שהזכרת רק את הפועל ת"א, כי לפי דעתי יש עוד כמה קבוצות שעוסקות בפעילות הזאת(מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל פ"ת), ומקדמות אותם(אולי לא חיפה, אבל עד לנוער יש להם מחלקה מצוינת), ומכבי ת"א והפועל פ"ת משתפות מלא שחקנים מהנוער...


    ועכשיו לנושא..
    לפי דעתי מה שצריך לשפר זה את כל הגישה לכדורגל, בעיני אנשים רבים כדורגל נחשב דבר נחות, ברברי, ואל ככה צריך להיות. הצעד הראשון הוא שימונה שר ספורט במדינה שלנו(לא, שר שהוא גם שר של מדע ותרבות זה לא מספיק), שיפקח על פרויקטים לשיפור מעמד הספורט בכלל והכדורגל בפרט, ויכניס את זה לתודעה של אנשים, ולא רק שקבוצת כדורגל משחקת נגד מנצ'סטר יונייטד.
    עוד דבר, הוא פשוט להעיף את גברי לוי וחבורת הליצנים שלו מהנהלהת ההתאחדות.
    אני עוד מעט אמצא את כל הטיעונים שלי לגביו, אני אערוך את ההודעה, ותבינו למה אני מתכוון
     
  5. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחת את המשטח הטוב ביותר, קרית אליעזר.
     
  6. יוגב אסולין Guest

    לא התכוונתי להגיד שאין כרי דשא טובים..
    פשוט התכוונתי להגיד שעדיף להשקיע בכרי הדשא הגרועים בארץ. בני יהודה, נתניה, ב"ש, פ"ת וכו'... ולהביא אותם לרמה גבוה. יותר מאשר לשפץ או לבנות איצטדיון שלם. כי העליות והתועלת והביצוע גבוהות הרבה יותר.
     
  7. omer Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/02
    הודעות:
    152
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר למגרש בב"ש.........
    כמו שגלאם אמר פעם ובשיא הצדק:
    המגרש בב"ש מגרש גרוע ביותר שלא ניתן לשחק עליו כדורגל תקין
    הכדור שמשחקים איתו בב"ש הוא כדור שאני מוכן להתערב שהוא לא תקין.... הוא פשוט כמו כדורעף