למה הליגה נראת ככה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Rossoneri, ‏7/12/02.

  1. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפיחות המואץ שחל במעמדם של המאמנים הביא לכך שהכדורגל השנה, באופן בולט, מגלה נטייה לשכונתיות. יותר ויותר משחקים תלויים ביכולת אישית של שחקנים, ובמעט מאוד קבוצות ניתן להבחין בהתקדמות שיטתית מהמחזור הראשון ועד סוף הסיבוב. שיטות השתנו, מערכים התחלפו, תפיסות החולפו באחרות, ובכלל, קשה להשתחרר מהרושם שחלק גדול מהסיבוב הזה היה יותר מעבדת נסיונות מאשר סיבוב רשמי. וכך, כשראובן עטר תופס יום, נתניה מנצחת בקלות, כשמזרחי ויניב אברג'יל תופסים יום, כפ"ס מנצחת, וכשעל שי הולצמן נחה הרוח, ראשון מנצחת. התוצאה היא ליגה מאוד הפכפכה שבה, בעצם כל מפגש בין קבוצות מהמקום הרביעי ומטה הופך לבלתי צפוי. מה דעתכם? למה זה ככה? איך אפשר לשנות את זה? מי האחראי לבלאגן? הביעו את דעותיכם.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    טוב ראשית כל בהשוואה לשנים קודמות אני לא חושב יש לנו ירידה כל כך משמעותית השנה.

    אבל עם בכל זאת מחפשים נקודות חלשות השנה אפשר להגיד באופן ברור שהשנה הזאת היא השנה עם הזרים הכי פחות איכותים שהיו לנו. מלבד מכבי חיפה רוב הקבוצות פה מתבבסות על שחקנים ישראלים צברים כולם... מצד אחד זה טוב מצד שני זה מביא לירידה ביכולת של הקבוצות.

    בקשר לזה שהליגה צמודה זה נגרם בגלל שהרבה קבוצות הלכו השנה על קיצוצים גם בגלל ששנה שעברה השקיעו ולא הצליחו וגם כי השנה חיפה נראת גדולה ולקבוצותצה אחרות זה לא ניראה זמן טוב להשקיע... לכן יש ליגה עם הרבה מאוד קבוצות באותה רמה.

    אבל בסה"כ הכללי מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי ת"א שהם נחשבות לקבוצות הגדולות כיום אצלנו... נמצאות אחת אחרי השניה בצמרת הטבלה.

    הדבר שיוצא את הדבקות בין כל היתר זה הירידה ברמה של אשדוד ושל הפועל פ"ת ומנגד העלייה ברמה של נתניה והפועל ב"ש יצרו לנו ליגה די צפופה מתחת ל3 המקומות הראשונים..
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאלדיני מאלדיני...לפחות תרשום מאיפה קראת את זה..[שגיא כהן-אקשן]

    וכן משהו רע קורה לליגה שלנו..דווקא בעונה שהמאמנים צריכים לתת את הטון..אז ההיפך קורה...
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ירידה? באיכות הכדורגל? מה פתאום!

    מתי בעבר ראינו קבוצה אחת שרק עלתה ליגה מנצחת 5-0 את מ.ס אשדוד, המפתיעה של עונה שעברה, בעוד העולה השניה מפתיעה את בית"ר ירושלים בטדי (כן כן, טדי, שמשם מכבי ת"א יצאו עם שניים, חיפה עם ארבע ואשדוד עם חמש)?

    מתי בעבר מכבי נתניה הציגה כדורגל כל כך משוחרר, והפועל ת"א זנחה את משחקה הטקטי לטובת מבצעים קבוצתיים מרתקים?

    מתי בעבר ראינו דרבי ת"א כל כך תוסס (למרות שגם בקהל, גם במשחק וגם בנקודות הפועל ניצחה בקלות)?

    ומתי בעבר אשדוד, מקום רביעי בעונה שעברה, נמצאת במקום האחרון בעוד הפועל פ"ת (חמישית בעונה שעברה) נמצאת רק מקום מעליה, וכל זה כשכפ"ס עם מינוס 3 נקודות?

    הליגה שלנו מרתקת ביותר. מעכשיו אין הנחות - כל קבוצה, ממכבי חיפה עד ראשל"צ, יודעות טוב מאד שאם הם באות למשחק מול קבוצה אחרת מליגת העל, בשום פנים ואופן לא יהיה להם טיול. אפשר לראות כיצד ב"ש מוחצת בביתה את הקבוצות שמגיעות לדרום, כיצד בית"ר מבססת מבצר נעול וסגור בטדי, כיצד בני יהודה נלחמת בשיניים בשכונה ומכבי נתניה מפרקת קבוצות בקופסא.

    יש גם את מהפיכת הקהל. הקהל של מכבי חיפה, אין מה לעשות, השתפר מאד, במכבי ת"א מתקרבים מאד להפועל ת"א, בהפועל נשאר הקהל הטוב בארץ, בבית"ר קם חוג האוהדים "גוב האריות" (שצריך להתעסק רק בעידוד אבל מוכרח לדחוף את האף לכל חור, לצערי), בב"ש אוהדים מאורגנים מעודדים 90 דקות, בהפועל פ"ת פחות מ1000 איש עושים רעש עצום וחוג האוהדים של כפ"ס עושה כל שביכולתו כדי לשפר את העידוד. אין מה להגיד, תענוג לראות את מופעי העידוד.

    ולכן אינני מבין מדוע אתם טוענים שהכדורגל הישראלי בירידה.
     
  5. רדוסלאב מיכאלסקי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/02
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשפט אחד:
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    אבל הכל נכון.... (נכון, שגיא כהן?!).....
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    פשוט מאוד השנה יש מגמה פשוטה: הפועל ת"א ומכבי חיפה הולכות ראש בראש(מנצחים בחוץ ובבית) בעוד שאר הליגה לוקחים נקודות בבית ומאבדים נקודות בחוץ.