הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    טוב הגיע זמן לחפור קצת.
    אתמול משחק מושלם של באר שבע משולב עם משחק מחריד של מכבי חיפה שמדליק כמות מטורפת של נורות אזהרה רציניות.
    דבר ראשון מכבי חיפה בלי ניצחון במסגרת רשמית.
    על הנייר יש למכבי חיפה אסופת שחקנים מרשימה סגל ישראלי שכולל את מייקל בריסקר, אבי בן שימול, רומן סורקין, אלכס צ'וברביץ' ויש את נאור שרון שאמור לתת עומק בעמדת הרכז. מבחינת זרים יש שלושה זרים שמכירים את הליגה ואמורים להיות טובים מאוד, כריס דאו שנראה מצויין יחסית עד עכשיו, דבון ג'פרסון שנתן עונה שעברה 15.7 נקודות למשחק עם כמעט 8 ריבאונדים בליגה האיטלקית ודונטה סמית'. דונטה סמית' בינתיים לא נראה טוב ויכול להיות שהוא יוחלף וישנו גם ארון ואלדז שבטוח יוחלף אחרי היכולת הלא טובה שהוא מציג, אולי יחזירו את וארגס תמיד השילוב הזה עושה טוב. האמת שאני לא מוצא איפה ג'יימס יאנג אולי הוא פנוי.
    בכל מקרה אתמול איזה משחק נוראי ראינו של חיפה, ההפסד הכי גדול של הקבוצה בתקופה של ג'ף רוזן במסגרת רשמית.
    שליטה מוחלטת של באר שבע בריבאונד משחק ענקי של אגאדה, פשוט מדהים היה ענק והיה מרחק שני אסיסטים מטריפל דאבל מאוד מרשים, אליו הגיע בנוסף אריק גריפין שהיה ענק, טראוויס ווריק גם נתן משחק מצויין עם 6/7 לשלוש והגנתית באר שבע שברה, נתנו לרמי הדר מתנת יום הולדת מאוד נחמדה.
    מצפה ליותר מאמיר בל ולדעתי בקרוב ניפרד מג'יימס בנקס שאולי הגנתית או מצויין אבל התקפית הוא לא קיים.
    אפילו עמית זיס ותום מעיין הצליחו לקלוע שלשה עד כדי כך המשחק של באר שבע היה טוב.
    לדעתי עוד נראה יותר מג'ורקביץ' העובדה שהוא נחשב ישראלי תיתן לו יותר זמן להשתלב בקבוצה ולדעתי יש לו כדורסל וסייז שיתנו לבאר שבע המון. בסך הכל כמו שכתבתי בקיץ באר שבע בנו סגל מאוד לא רע.

    עכשיו גלבוע/גליל איזה קבוצה בנו שם, איזה עבודה של ליובין ואיך רואים יפה את המשמעות של המשכיות בקבוצה.
    אני אתייחס לסגל הישראלי של גלבוע משנה שעברה המשיכו יפתח זיו, יותם חנוכי, נתנאל ארצי, עמית גרשון, גיל בני, בניה סרור כל אלה שחקני רוטציה חשובים שהמשיכו עונה נוספת בקבוצה ובנוסף ג'ו תומאסון גם המשיך אחרי הקורונה ורואים שגלבוע/גליל כמו בהמשכיות שלה ממשיכה באותה נקודה שהיא הייתה בה שנה שעברה והיא הייתה נקודה מאוד חיובית. בנוסף למה שנשאר הגיע גם חן כלפון שנראה שמשתלב יפה מאוד בקבוצה ובנוסף הגיעו עוד שלושה זרים ששניים מהם הם מפלצות בצבע בדמות קרי בלאקשיר וג'הייבה פלויד וגם הגיע אייזאה קאזינס שהוא לדעתי הזר הכי פחות מרשים מהארבעה אבל הוא לא רע.
    גלבוע בנויה מאוד מאוזן ומאוד עמוקה יש בקבוצה המון סייז ואתלטיות הקבוצה במשחקים ששיחקה בגביע ווינר ובליגה שברה את היריבות שלהם בריבאונד ובצבע.
    פלויד, בלאקשיר, יותם חנוכי, בניה סרור ונתנאל ארצי נותנים סייז מאוד מרשים לקבוצה, שחקנים כמו יפתח זיו ג'ו תומאסון ושוב פלויד מאוד אתלטים.
    בקבוצה על הנייר יש גם קליעה לא רעה אבל עדיין לא רואים את זה על הקבוצה ג'ו תומאסון, קרי בלאקשיר, אייזאה קאזינס, יותם חנוכי, עמית גרשון ואפילו נראה שנתנאל ארצי השנה מרימים באחוזים לא רעים לשלוש.
    נתנאל ארצי מתחיל להראות יכולת שמזכירה את העונה הראשונה שלו בגלבוע שבה נבחר לשחקן המשתפר של הליגה ונראה השנה מצויין איתו בעמדת הפוורורד ניתן למצוא את יותם חנוכי שגם נראה שפתח לא רע את העונה רוצה להאמין שאם ישחק רציף לאורך תקופה הוא יצליח לתת הפריצה שכולנו רוצים לראות ממנו ובנוסף יש את כלפון שדי נראה שהצליח להשתלב יפה בקבוצה ואפילו הצליח לדחוק את עמית גרשון מהרוטציה ביחס אליו והוא גם נראה לא רע בכלל. קרי בלאקשיר נראה כמו חתיכת גניבה מבחינת גלבוע וואו איזה שחקן מגוון שעושה כל כך הרבה דברים קליעה, חזק, ריבאונד,סייז אחלה החתמה.
    יפתח זיו ממשיך את היכולת הגבוהה שהציג משנה שעברה בתקופת הקורונה נראה שהוא באמת שיפר אספקטים שהיה חייב לשפר כמו קבלת החלטות והוא משתמש בחוזקות שלו של האתלטיות בהגנה ובהתקפה מאוד נחמד לראות את השיפור שלו תחת ליובין. אחלה גלבוע/גליל ואחלה ליובין.
    עכשיו הפועל אוי הפועל אוי הפועל אוי הפועל. קבוצת כדורסל שהיא פארודיה. נתחיל מהזרים שזה לא אמיתי כל עונה היכולת של הזרים בהפועל זה כאילו בדיחה, לא מצליחים פעם אחת לפגוע בזרים גם כשהם שיחקו פה שנה שעברה...
    נתחיל מטאליב זאנה, הוא פשוט לא מספיק טוב בטוח היה אפשר להביא סנטר עדיף עליו פשוט מבאס לראות אותו משחק כדורסל...
    רג'י אפשואו היה אחלה במכבי חיפה אבל הביאו אותו על תקן פורוורד שאמור לקלוע וזה לא זה וזה גם לא נראה טוב.
    ג'ון דיבלר שכל מה שהוא יודע לעשות זה לקלוע והוא את זה אפילו לא מצליח לעשות הוא חוזר אחרי פציעה קשה שזה אולי תירוץ בשבילו למה היכולת הירודה אבל לא תירוץ בשביל הפועל שהביאה אותו, לא מאמין שויתרו על דקוואן קוק בשבילו.
    וולטר למון ג'וניור עוד גארד בלי קליעה מרשימה שמצטרף לקו אחורי שכולל את ים מדר, בר טימור, רז אדם(כן כן הוא עשה טעות וחתם שם ובינתיים לומד להכיר את הספסל בדרכים שלא הכיר קודם), חואקין שוכמן, רג'י אפשואו וג'ון דיבלר שלמרות שזה הטיקט שלו נראה לי פג התוקף של הטיקט...
    חואקין שוכמן עדיין שחקן בליגת העל, לפני זמן מה כתבתי שאני בספק שיש לו מקום בליגת העל אני רואה שהוא מסכים איתי ביכולת שהוא מציג.
    אגב הבנייה העקומה של הפועל יש לה פוטנציאל לפגוע בה יותר כי פשוט החליטו לא להביא שחקן שיהווה גיבוי לים מדר למקרה שאולי בטעות יעזוב וייבחר וככה הם ישארו קו אחורי קצר אפילו יותר ורכז טבעי אחד בסגל שזה פשוט מחריד הבנייה הזאת, אלא אם כמובן בונים על רז אדם שיושיע את הקבוצה וכל מה שכתבתי זה רק על הקו האחורי של הפועל. מה עשו שם בקיץ? הם התחילו להתאמן חודש לפני כל הקבוצות בגלל אירופה איך היא נראית כל כך לא מאומנת?
    ועכשיו הקו הקדמי כולל את רג'י אפשואו שהוא בכלל לא 4 אלא 3, יונתן מור שהוא שחקן נחמד והכי טוב שיכלו להביא אחרי נמרוד לוי כמחליף לתומר גינת אבל זה פשוט לא מספיק טוב הבעיה היא לא בשחקן במקרה הזה אלא מי שהוא מחליף, דניאל קופרברג זה פשוט לא זה, יש לי סופט ספוט בשבילו בגלל מה שראיתי ממנו בנבחרות הצעירות אבל נראה לי אני מוותר על האפשרות שיצא ממנו שחקן כדורסל ברמה נורמלית וכמובן על טאליב זאנה כבר דיברתי.
    אחחחחחחח הפועל תל אביב את לא משתנה לעולם...
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    ענק !!!

     
  3. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    @yakov_y יצא לך לעקוב אחרי נתניה בפרי סיזן?
    כרגע עם זר אחד מאוד מרשימים, ניצחו אתמול במשחק אימון את יבנה, ניצחו בגביע את מוצקין ונראה שהצעירים המוכשרים נראים מצויין.
    איתי מושקוביץ' שהוא אחד השחקנים האהובים עליי בליגה נראה שהוא ממשיך ומשתפר וכרגע נראה כמו הישראלי הבכיר והטוב שלכם (היה מצויין בהכנה ובמשחק הגביע), בנוסף יש עוד חברה מאוד כישרוניים כמו עמית אהרוני, רועי פרצקי, שגיא זילברשלג וסער יהודה תוסיף לזה שני זרים ויש מצב טוב שתהיה לכם את אחת הקבוצות המלהיבות העונה לצפייה, מאוד מרשים ולדעתי הסגל שלכם חזק משמעותית ממה שהיה שנה שעברה. קבוצה מאוד כיפית יש לכם. ממליץ לך לפחות לראות הקבוצה בשידורים הישירים שיהיו באתר איגוד הכדורסל.
    בנוגע לרמת גן נראה רחוק מלהרשים בינתיים אבל אני מקווה שהקבוצה צריכה להתחבר. המשחק נגד עכו היה חושך מצרים רות'בארט בגביע נתן לנו את המשחק אחד הגרועים שיצא לי לראות משחקן כדורסל, קרון דשילדס לא קלע כמעט, הזר השני נפצע באמצע מחצית ראשונה והלך, יוני ניר לא היה פקטור, שחר עמיר לא קלע דברים שהוא בדרך כלל קולע (כולל שלשה אחת שיכלה לקרב אותנו מאוד אליהם), פרבר היה נקודת אור, שולמן לא עשה הרבה שזה חבל כי ברגע שהתחשק לו לעשות נקודות הוא עשה נקודות, מזלמנסון ציפיתי ליותר, ההתקפה נראיתה מאוד לא מסודרת, בקושי הרמנו שלשות ואנחנו אמורים להיות קבוצת קליעה לא רעה בכלל. לפי ערוץ הספורט שלומי הרוש סיכם בקבוצה ומחכים ליום שלישי עוד שבוע שלא יקבל הצעות מליגת העל.
    שלישי הבא פותחים עונה עם סיבוב שני מול עכו ואתם פותחים מול הפועל ר"ג/גבעתיים אם אני לא טועה. שיהיה לנו בהצלחה!

    זה נהיה ממש קמפיין בטוויטר חחחח מלא הגיבו לזה עם סרטונים.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,675
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אז מסתבר למרבה הפלא שהקבוצות הישראליות ממשיכות לשחק במפעל הזה, שזה אגב בכלל הליגה הבלקנית, משהו עם קבוצות בולגריות. העיקר ששמואל פרנקל עף על עצמו שהוא הצליח "לעקוף" את משרד הבריאות ולאפשר לקבוצות להמשיך לשחק בפגרה, עכשיו בגללו הן צריכות לשחק בשתי ליגות, שלא לדבר על הקבוצות שבנוסף גם צריכות לשחק באירופה. ממש גאון הדור.
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    98- 84 על ראשון לציון. דריסה במשך 35 דקות כשלקראת הסוף היה גארבץ'.
    אגאדה עם עוד משחק אדיר, 25 נק', 8 אס' ו-6 ריב' ב-30 דק', מדד 34. אחריו גריפין עם 16 נק'. זיס (איזה זיס? זיס שלנו?) עם 14 נק'.
    הופעה פנטסטית של החבר'ה. הופעה מבטיחה של גריפין כבר בפעם השנייה (רק צריך לשמור על קור רוח, כמו מול חיפה גם הפעם הוא הגיע לעימות עם השומר שלו). בל מאוד לא עקבי אבל בדקות שהוא כן טוב הוא היה סופר יעיל בהתקפה. ג'ורקביץ' נכנס לקצב ואם ימשיך במגמת השיפור שלו יכול להיות משמעותי עבורנו.
    וכמובן ווריק, שהגבתי כאן לפני כמה עמודים לטענה שהוא לא קשור לרמות האלה שאצלנו הוא שחקן אחר. עוד בקדנציה הקודמת החיבור שלו עם המועדון והאנשים אצלנו היה אדיר. בשני המשחקים האחרונים, בכל פעם שהיריבה קצת חזרה הוא קלע שלשות סופר חשובות שעזרו לנו שוב לברוח ולא לאבד את הביטחון.

    הפתעה נעימה עד עכשיו. כמובן שהסגל שלנו סופר קצר, ועדין לא מאוזן, אבל לפחות בשני המשחקים הראשונים מיקסמנו את סגנון הכדורסל שרמי הדר אוהב.



    ______________________________________________________
    https://scontent.fhfa1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/124928861_3287644671333141_3623898081611713269_o.Xxx?_nc_cat=100&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=_fXwqZ_R9FcAX9Cs1Dr&_nc_ht=scontent.fhfa1-2.fna&oh=f890a55ab24e0a6e2ea4ef05a6bbe5c6&oe=5FD27693
     
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    @כינוי
    אין לי אופצייה לעקוב, תתחיל הליגה ומאמין שסוף סוף יהיו שידורים וסטט׳.
    הזר החדש שוחרר, לא מכיר את הסגל ולפי מה שהבנתי לא השחקנים הטובים באמת משחקים.

    @Sir Alex Ferguson
    אפשר פרטים על הצוות הספרדי ?
    אני מעדיף לא להגיב אחרי 2 מחזורים (עוד משחק נגד מ. חיפה החלשה) אבל אם נסכם את שחקני ב״ש עד עכשיו:
    מבחינת זרים, אגאדה מפלצתי וכל הרעש שהיה סביבו מוצדק, שחקן שלם וסופר אגרסיבי ואתלט, מעניין לראות אותו.
    גריפין אנחנו מכירים, מנייה בטוחה, מפלצת הגנתית.
    בנקס ובל בפעם הראשונה מחוץ למכללות, שחקנים הגנתיים אבל כמו שאמרנו בקיץ, סימן שאלה התקפי וזה בעייתי מאוד.

    מתזארחים, יש כל כך הרבה וב״ש בבעיה כי אפשר לרשום רק 3 (או קנס של 200 אלף כמו מכבי ת״א על כל מתזראח).
    הייתי מוותר כבר עכשיו על אייזנהרט ורוזנברג, לא מספיק הסגל קצר אז זה עושה בעיות רציניות.
    אני לא מחזיק מספנסר וייס ככדורסלן, המקסימום שלו זה שהוא לא מזיק, יחסית לשחקן ישראלי הוא בסדר בקליעה, בהגנה, כמוביל כדור לעת הצורך ושחקן חכם, אין לו שום יתרון ככדורסלן.
    השוויצרי אנחנו לא מכירים עדיין.
    ווריק זר לענף, היתרון היחיד שלו זה קליעה ואני לא מחזיק ממנו בכלל קלעי, האחוזי עונשין שלו ובכלל מביכים יחסית לאחד שנחשב קלעי.
    נתן פתיחת עונה מטורפת אבל בוא נחכה.

    ישראלים,
    תום מעיין אפילו בלאומית לא הצליח, שחקן חלש, אבו עריש לא רלוונטי ועמית זיס כמו ווריק הפתעה עצומה אבל שוב בוא נחכה, לא הייתי בונה עליו.
    נטע סגל לא משחק בגלל פציעה או כי הוא חלש ?

    לסיכום,
    קבוצה טובה היא לא, יש זרים וחמישייה טובה וזהו.
    בלי חיזוק זאת קבוצה רעה שיכולה בקלות לרדת, הבנתי שרוצים להחליף זר אחד וחייב להגיע ישראלי גם.
    העניין שחיזוק קטן לספסל וב״ש נראת אחלה קבוצה, נהיה יותר חכמים במחזור 5-6 ואני מאמין שיגיעו שחקנים עד אז.

    ---------
    * הרצליה:
    כישלון עצום, אם לא יתעוררו שם אז ירדו שוב ליגה, המצב לא נורא כי יש 15 שחקנים בסגל ואפשר לחבר משהו נורמלי אבל פשוט בנו חבורה של שחקנים במקום לבנות סגל מאוזן.
    בלי חיזוק אין להם סיכוי.
    דונאלסון עם 1.5 נק׳ ב-24 דק׳, רבאק עוד בב״ש היה אפשר לשיב לב שהוא גמר את הסוס.

    * יהיה חיזוק, גרינברג רוצה גבוה.
    הביאו שני זרים שכרגע קולעים ביחד 11.7 נק׳ למשחק ביחד, סגל לא מאוזן ואני מאמין שעם החלפה של זר זה יתאזן.
    מוקדם מאוד מאוד לשפוט את כולם אבל לימונד חגג 36, גמר את הסוס ככל הנראה.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    הניתוח על באר שבע לא נכון. אתה שופט אותה ואת הסגל שלה כמו שאתה שופט קבוצות אחרות וזה טעות. באר שבע היא קבוצה של מאמן, לטוב ולרע. אצל רמי הדר לפעמים שחקן פחות טוב באובר רול אבל יותר טוב בדברים שהקבוצות של רמי הדר מתבססות עליו כמו ווריק, יפרח.
    השאלה אצל רמי הדר היא כמו תמיד האם הסגל שלו יצליח לשחק את הכדורסל שלו, ואז אפשר גם להיות הפתעת הליגה כמו לפני שנתיים, או שלא יצליח ואז זה יגמר במאבקי ירידה.
    כמובן שגם אם הכדורסל של הדר יצליח, ההצלחה תהיה עם גג מסוים ויחסית מוגבל, בגלל שסגנון המשחק של הדר גובה מחר יקר מאוד מהשחקנים מבחינת פציעות ועומס.

    בעונה שהצלחנו דיברתי באמצע העונה עם חבר ששיחק בזמנו במועדון, והוא אמר שהפציעות יגיעו ושגם אם נגיע לפלייאוף נתקשה מאוד בסדרות כי השחקנים גמורים.
    הוא אמר לי שהעומס של השיטה של הדר היא עצומה, שהאימונים אצלו הם יותר אינטנסיביים ממשחקים רשמיים אצל מאמנים אחרים ושלאורך זמן, בטח בסגל קצר, אתה נופל מהרגליים (הוא צדק כמובן, שלושה שחקנים מובילים נפצעו לאחר מכן באותה עונה באופן די רציני).

    אז אני לא יודע עד כמה זה נכון להגיד ששני הניצחונות הם מקריים, אלא פשוט שיחקנו את הכדורסל של הדר עד למקסימום. האם נצליח לשחק את אותו כדורסל לאורך כל העונה בסגל היחסית קצר בטח אם יהיה עומס של קורונה, זאת כבר שאלה אחרת. כמה שחקנים יפצעו ועד כמה נגיע גמורים לפלייאוף זאת עוד שאלה. אבל לזכותו של הדר צריך להגיד שביום שאנחנו מיישמים את תורת הכדורסל שלו למקסימום, מאוד קשה להתמודד איתנו. בתחילת המשחק בשני המשחקים לחצנו בטירוף והיינו סופר אגרסיביים מה שהוביל לכך שבמשך הרבה מאוד דקות חיפה וראשון לציון התקשו לעבור את החצי, המון איבודים, המון החלטות שהם לקחו תחת לחץ שהיו פשוט החלטות רעות, ואז בצד השני אנחנו פשוט רצנו בלי הפסקה, הרבה פעמים עשינו התקפות מאוד מהירות, בזמן שאצלנו ההתקפות היו מהירות והגענו להמון התקפות בצד השני יצא להם המיץ עד שהצליחו להגיע להתקפה בטח מסודרת וזה עשה את ההבדל.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    נ.ב
    דונלדסון דווקא נתן עונה יפה אצלנו לפני שנתיים (ממוצע של 11 נקודות וכמעט 10 ריבאונדים למשחק), אבל העומס (בהמשך להודעה האחרונה שלי :) ) גבר עליו ובחודשיים האחרונים של העונה הוא כבר היה בירידה גדולה.
    באופן אישי, חושב שבתפקיד שלו צריך לחפש מישהו יותר דומיננטי מתחת לצבע ויותר אתלט.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    כרגע ואני מדגיש כרגע,
    הזרים הגנתיים ובגלל זה אני אוהב אותם ולא מוותר עליהם גם אם אמיר בל בינוני עם פוטנציאל גדול מאוד התקפית ובנקס זר לענף.
    נכון שזה הפעם הראשונה שלהם מחוץ למכללות אבל אצל בל אתה רואה חוסר ניסיון, בנקס מפלצת הגנתית אבל זר לענף, אין קשר לניסיון.

    אגאדה וגריפין מפלצתיים, כל מילה מיותרת.

    מתזראחים, שוב כרגע למעט ווריק כולם מאכזבים, אייזנהרט ורוזנברג שחקנים רעים עוד בליגה הלאומית.
    ווריק מפתיע ואני מקווה שימשיך אבל אין סיכוי שזה ייקרה.

    ישראלים, חלשים מאוד וגם חסר שחקנים ברוטצייה.
    אבו ערישה אין לי מושג איך נראה בכלל.

    1-2: אגאדה, בל, ווריק, סגל, מעיין.
    3: זיס, ?.
    4-5: גריפין, בנקס, ?, ?, ?.

    קו אחורי בסדר גמור, מגוון מאוד בכל אספקט.
    בעמדה 3 שזאת עמדה קריטית אי אפשר לשחק עם עמית זיס, חייב חיזוק.
    עמדות 4-5 חסרות שחקנים, מה עושים באימונים ? אבו ערישה לא משחק, אייזנהרט לא נרשם בטופס, חסר שחקנים.

    לא שכחתי את וייס שאולי יקבל אזרחות ואת השוויצירי, פשוט כרגע הם לא מתאימים לדעתי.
    מבחינתי זה הסגל ואני מחפש חיזוק בעמדות האלה.

    ---------
    דונאלסון שיחק בב״ש על הזיכרון מהעבר בהרצליה, שם היה מפלצת.
    בב״ש אפשר היה לשים לב שהגיל משפיע והוא מבזה את עצמו, בהרצליה בלאומית לא הצטיין, אני חושב שקלע 12 נק׳ בממוצע בלאומית.
    העונה זה כבר מוכיח שהוא מבזה את עצמו, שיירד ללאומית.

    בכלל אקוניס הזייה, מה בנו שם בהרצליה.
    הפועל ת״א מה בנו, חולון לא חשבו על קו קדמי, חיפה עם הסגל המבוגר בליגה, הזייה.
     
  11. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    מחר זה קורה, מחר חוזרת הליגה הלאומית ונראה לי כדאי שאני אכתוב איזה פוסט הכנה קצרצר כזה ואכתוב קצת מה אני חושב לקראת העונה הקרובה!
    הליגה חוזרת במתכונת די מורחבת, עם 15 קבוצות.
    העונה יהיו שתי עולות ואני לא בטוח כמה יורדות אבל לפחות 3-4 יורדות.
    העונה יהיה מאבק עלייה להערכתי על שני הכרטיסים בין מכבי אשדוד, מכבי רמת גן, הפועל גליל עליון, הפועל עפולה, אליצור יבנה ואליצור אשקלון כשיש עוד קבוצות איכותיות כמו הפועל חבל מודיעין, א.ס. רמת השרון, עירוני רעננה, אליצור נתניה ואליצור קרית אתא שיאבקו שם למעלה ויאבקו על הפלייאוף.
    כרגע על הנייר שני הסגלים האיכותיים בליגה הם של מכבי אשדוד ומכבי רמת גן.
    נתחיל מסקירת הסגלים:

    מכבי אשדוד:
    מאמן: עופר רחימי
    זרים: עבדולאי גויא, דוראנד סקוט
    ישראלים: ארתור רוזנפלד, שגיב דוד, רביב פיטשון, עמית אלון, נועם לייש, דולב דראפיץ', אריאל ז'אנו, דביר רינגוולד, נדב ינקוביץ', יוגב לוי, עמית בן זקן
    סגל שבהתחלה אני אהיה כן היו לי מעט ספקות עליו אבל ראיתי אותו משחק בגביע ובעיקר ראיתי את ארתור רוזנפלד שהוא הולך להיות אחד הישראלים הטובים בליגה אם לא הטוב בהם, בנוסף יש להם את דוראנד סקוט בקו האחורי שהוא זר ברמות הגבוהות ביותר לליגה הלאומית והוא כנראה גם זר מצויין לליגת העל. הקו האחורי שלהם בנוי מארתור רוזנפלד, דוראנד סקוט, נועם לייש, דולב דראפיץ' ועמית אלון, מדובר פה בקו אחורי עתיר ניסיון שמכיר את הליגה מצויין, הוא מאוד כישרוני וכנראה אחד האיכותיים בליגה. הקו הקדמי בנוי בעיקר מעבדולאי גויא שנגד מכבי תל אביב היה רחוק מלהרשים אבל אני מניח שבליגה הלאומית יהיה לו הרבה יותר קל ועם הסייז שלו והכח שלו שנראה הוא הולך לתת את התפוקה שמצפים ממנו באשדוד כל עוד לא יזרוק יותר מדי מחצי מרחק, בנוסף אליו ישנם גם רביב פיטשון שהוא כסנטר ישראלי ללאומית זה לא רע בכלל ושגיב דוד שיכול לשחק על עמדות 3-4 ויש לו קליעה מצויינת. בכללי יש להם סגל מאוד עמוק ואיכותי ומאמן מצויין על הקווים. כל דבר פחות מעלייה בטח בעונה עם שתי עולות ייחשב לכישלון טוטאלי.

    הפועל עפולה
    מאמן: רועי חגאי
    זרים: ג'ימי הול וטרבון יוז
    ישראלים: דאג לוי, דין ווינר, אנדרו קוסטיקה, איגור מאיור, מוריאל לוטטי, דייויד מוסינדי, תומר כהן, תומר אסייג, אופק שוסטר, יניר בנימין, עידו אביטן
    אני אתחיל רגע מהצד של הצוות המקצועי, העונה רועי חגאי מגיע לעפולה במטרה לעלות הוא מגיע אחרי עונות כושלות כמו רחובות אבל העונה הוא מתאחד עם ליאור אנגלמן שיחד הם ידעו כמה הצלחות מאוד גדולות כמו עליית ליגה עם נהריה וסיבוב שני מטורף עם מכבי רמת גן שכלל הפסד אחד כל העונה, אז זה היה לגלבוע/גליל כסיגרס שיחק שם והם שברו את הליגה ועוד כמה הישגים של הצמד שפספסתי אז אני יכול להעריך שהם יעבדו טוב ביחד ויזכירו נשכחות מבחינת רועי חגאי.
    עכשיו לסגל שנבנה, נתחיל מהזרים שהראשון הוא הסנטר ג'ימי הול שהיה מצויין בליגת הקורונה במדי חולון, היה נקודת האור היחידה בערך בקבוצה, והיה מחשבה שאולי יצליח למצוא מקום בליגת העל זמן קצר לאחר ליגת הקורונה הוא חתם בעפולה ולאחריו גם חתם טרבון יוז שהיה תותח במדי הוד השרון ואני מניח ששניהם הולכים להיות הטון המשמעותי. אל הזרים מצטרפים הישראלים של הקבוצה כשבראשם עומדים המתאזרחים של הקבוצה, בעפולה החתימו שלושה כאלה שני פורוורדים בדמות דאג לוי ודין ויינר וגארד שאמור להיות מאוד איכותי לליגה הלאומית ואף זכה להתעניינות בליגת העל וכנראה גם היה חותם שם ללא חוק המתאזרחים והוא אנדי קוסטיקה. בנוסף נשאר מוריאל לוטטי שהוא שחקן בית של הקבוצה אחרי עונת פריצה לא רעה והגיע איגור מאיור אחרי עונה לא טובה במדי ר"ג/גבעתיים. בנוסף אפשר למצוא את הקבוצה את דייויד מוסינדי שהיה לא רע עונה שעברה בחבל מודיעין, תומר אסייג שהיה באליצור נתניה ומכבי חיפה בעונת הקורונה, תומר כהן שמושאל מנהריה ושם מעניין הוא יניר בנימין שהיה בארצות הברית לא זוכר באיזו ליגה וחזר לארץ לעפולה.
    בסך הכל נבנה סגל עם וואחד סייז בעפולה (שני הפורוורדים המתאזרחים בגובה 2.00) בנוסף לג'ימי הול שאמור להיות אחד הסנטרים האיכותיים בליגה, הקו האחורי שבנוי מיוז, קוסטיקה, מאיור לוטטי, מוסינדי וכהן אמור להיות גם מצויין בעיקר בזכות יוז וקוסטיקה בנוסף ישנה הקליעה המצויינת של מאיור (דוגמה לניהול קריירה הכי מחריד שראיתי בחיים שלי) שאני בטוח שהוא לא שכח איך לקלוע, האנרגיות שמביא לוטטי, הכח שמביא מוסינדי גם בעפולה בנו קבוצה סופר איכותית שתיאבק שם למעלה.

    אליצור יבנה:
    מאמן: שי סגלוביץ'
    זרים: קני מניגולט ופרנק האסל
    ישראלים: אלעד הופמן, יהונתן לוי, אמיתי לוי, סול לשם, אלירן חדד, אופק לוי, כפיר נחום, ניב ברקוביץ', עדן דוידסקו, עידו שבת, דימיטרי גובנקו
    סגל מעניין בנו ביבנה, שני זרים איכותיים בדמות קני מניגולט ופרנק האסל שאני מניח שזכור לרובנו מהתקופות שלו בחולון והרצליה ובנוסף בנו על שילוב של ישראלים מבוגרים עם ניסיון יחד עם סגל צעיר יחסית.
    ישנם הסנטר יהונתן לוי שזכה עם נברחת הנוער באליפות אירופה דרג ב', אמיתי לוי שהיה שנה שעברה עם מכבי רמת גן והיה אחד השחקנים הטובים אצלינו יש לו קליעה לא רעה בכלל, סול לשם שהוא נחשב בזמנו אחלה כישרון וגם התאמן באקדמיה בספרד לא כל כך יצא ממנו משהו עד היום אבל אולי השנה כשהוא חוזר בגיל 24 הוא יהיה יותר טוב, אלירן חדד גם שחקן לא רע וצעיר יחסית מגיע אחרי עונה לא רעה בכלל באשקלון, עידו שבת מגיע אחרי עונה שבה חימם את הספסל בנס ציונה אבל בכללי מדובר בגארד לא רע, גם צעיר שזכה עם העתודה בכסף או זהב והיה חלק חשוב מהסגל וישנם גם אלעד הופמן וניב ברקוביץ' שמכירים מצויין את הליגה הזאת ובאמתחתם מספר עליות ליגה.
    ביבנה בחרו להמשיך עם סגלוביץ' ואלעד הופמן ומסביב לזה בנו סגל שיכול להיות מצויין, בטח עם שני זרים איכותיים. לדעתי יבנה תיאבק למעלה אבל היא יכולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף.

    עירוני קרית אתא
    מאמן: שרון אברהמי
    זרים: מרלין וויל וג'וליאן בויד
    ישראלים: רועי נציה, אלייז'ה הירש, איגור סימין, אוראל לב, ג'ף גריי, עמית ראובן, איתי ויאנטרוב, דור גולדנברג, יעקב אלעד
    אליצור קרית אתא הביאה שני זרים מעניינים, הראשון מרלין וויל שהוא רכז סטייל קנדל אנתוני כלומר רכז סקורר מאוד נמוך. בנוסף מהקבוצה שנה שעברה המשיכו רועי נציה, אלייז'ה הירש והמאמן שרון אברהמי. הגיעו ג'ף גריי שחימם שנה שעברה ספסל אבל אמור להיות שחקן מעניין, יש לו אחלה קליעה, איגור סימין חתם בקבוצה והוא מצד אחד עם קליעה מצד שני הוא די גמור, עמית ראובן הגיע מהנוער של גלבוע לא מכיר אותו כל כך, בנוסף ויאנטרוב הגיע מליגה ארצית צפון לדעתי ודור גולדנברג הגיע אחרי עונת קורונה לא רעה במדי אשדוד. הזר השני בקבוצה הוא פאוור פורוורד שאמור להיות מאוד דומיננטי. נבניתה קבוצה מעניינת בקרית אתא עם החוזק של קבוצות אחרות היא יכולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף.

    הפועל גליל עליון
    מאמן: ברק פלג
    זרים: ג'ונתן פיירל, דשון נייט
    ישראלים: אנתוני פישר, עומר טל, גבי צ'אצ'אשווילי, חן גיא, יהל פלג, אלון ספיר, די ג'יי שארפ, רון כהן, לידור בן דוד, עמרי וורוטיצקי, מרק איברהים, זיו מעוז, נרי סרור
    בגליל העונה יש ספונסר לפי מה שהבנתי ועם ההחתמות של אנתוני פישר, עומר טל, אלון ספיר, ההישארות של די ג'יי שארפ יש מטרה אחת עליית ליגה. כרגע זה עוד נראה מאוד מאוד רחוק, יצא לי לראות משחק אימון שלהם מול עפולה ואני יכול לומר שאני מרגיש מחולל מרמת הכדורסל שהייתה שם, אלוהים ישמור זה היה אחד ממשחקי הכדורסל הקשים לצפייה שיצא לי לראות. מלבד משחק האימון הזה היה להם משחקי אימון מול רמת השרון ששם הם קיבלו בראש. כרגע הקבוצה לא נראית טוב אבל יש איכות עם שחקנים איכותיים כמו פישר, שני הזרים נראים סבירים וצריכים זמן להתאקלם. מאמין שהקבוצה תהיה בטופ 4, היא שם מבחינת איכות לדעתי. לקבוצה יש אחלה קלעים בדמות חן גיא ודי ג'יי שארפ, צ'אצ'אשווילי שחוזר מפציעה אמור לתת סייז והוא נחשב אחד הכישרונות הגדולים לעמדתו (והוא גם באחלה סייז 2.10) הוא חוזר אחרי שנה בחוץ בגלל קרע בצולבת, לפני זה שיחק באקדמיה בצ'כיה והיה לא רע נפצע בהכנות לאליפות אירופה U20 שהייתה בארץ. עומר טל רכז בכיר מאוד לליגה ואם אני לא טועה עלה ליגה עם הפועל חיפה, בשביל אנתוני פישר עליית ליגה היא סוג של מקצוע כשהוא מצליח לעלות ליגה בכל שלושת העונות האחרונות עם שלוש קבוצות שונות, אלון ספיר מגיע אחרי עונת חושך קבוצתית באשקלון אבל זכור מאוד לטובה בגליל שם שיחק כשהקבוצה הגיעה לגמר נגד מכבי חיפה והפסידה את העלייה בסדרת גמר מותחת במיוחד. נקודה מעניינת, בקבוצה משחק יהל פלג שמלבד היותו שחקן די כישרוני הוא גם הבן של המאמן ברק פלג.

    מכבי הוד השרון
    מאמן: אלון שטיין
    זרים: ג'יילס סמית' ואקסבייר מון
    ישראלים: זאק יושור, אפי טיומקין, שיר מוראידי, תום ספקטור, אורן מנסקי, ארד הררי, עומר פולג, הראל דדון, ים סלמן, דן בן נון, עמרי שדלצקי, עמית ארבלי
    למכבי הוד השרון יש ככל הנראה את אחד הסגלים החלשים בליגה. יש מטרה אחת לקבוצה, הישארות אם ישיגו יותר מזה כמו פלייאוף יהיה מדובר בהישג בלתי רגיל. בקבוצה בנו על ישראלים צעירים ולא מוכרים יחסית. אפשר למצוא בסגל שלה את זאק ישר ששיחק שנה שעברה במכבי רמת גן שעלתה ללאומית והיה חלק מאוד חשוב בקבוצה, מדובר בפורוורד יהודי ששיחק במכללת הרווארד בגובה 2.00 הוא שחקן מאוד חזק ועם קליעה לא רעה, יחד עם שיר מוראידי שמגיע מחולון הם נותנים סייז ישראלי לא רע בכלל שנוסף עליו יש קליעה. בקבוצה משחק גם תום ספקטור שהמשיך מעונה שעברה עם אלון שטיין, אורן מנסקי חוזר להוד השרון אחרי עונה אחת בר"ג/גבעתיים וההחתמה שלדעתי לסגל הישראלי הכי מרשימה היא ארד הררי שמגיע אחרי עונה לא רעה בארצית ואמור להיות הישראלי הבכיר של הקבוצה לצד אורן מנסקי בנוסף לכך גם הראל דדון אמור לקבל יותר במה אחרי תקופת קורונה לא רעה בחולון, גם ים סלמן אמור להיות חלק חשוב מהסגל הישראלי. אפשר לציין גם את עומר פולג שהוא נחשב כישרון לא רע בכלל. בכל מקרה להוד השרון יש מטרה אחת לשרוד בליגה.

    עירוני רעננה
    מאמן: עופר ברקוביץ'
    זרים: אוסטין פרייס וג'יימס פאדג'ט
    ישראלים: תומר לוינסון, יהל מלמד, איתי גבע, ירין איינהורן, נועם פוקס, אופק מלכה, רום קורנליוס, ניתאי רוזנברג, יובל בר
    עופר ברקוביץ' ממשיך ברעננה ואיתו שחקני הבית יהל מלמד, איתי גבע וירין איינהורן (למרות שהוא מבוגר הוא גם שחקן בית של רעננה) שהאחרון חוזר מפציעה ארוכת טווח. לסגל הזה ניסו להביא חברה כישרוניים בדמות תומר לוינסון שיורד לליגה הלאומית עונה או שתיים מאוחר מדי לקריירה שלו, אופק מלכה שמגיע אחרי עונה מאוד בינונית במדי בני הרצליה השנה אמור להיות פקטור יותר משמעותי ברעננה, נועם פוקס הגיע מהנוער של אליצור יבנה ועל תקן הישראלי הבכיר הגיע רום קורנליוס שהוא אחד הישראלים הבכירים שיעלה הקבוצה להביא. בנוסף לישראלים הגיעו שני זרים שנראים לא רע בהכנה. רעננה בהכנה קיימה מספר משחקי אימון בהם סיימה בשוויון עם מכבי רמת גן, הפסידה להפועל ר"ג/גבעתיים, ניצחה את הוד"ש, בנוסף הקבוצה הביסה את רמה"ש במשחק אימון. קבוצה מעניינת בנו ברעננה הרבה קליעה עם שחקנים כמו מלמד, לוינסון, מלכה וקורנליוס ואני מניח שגם הגארד הזר שלהם יכול להרים משלוש, מניח שיש פה קבוצה שתיאבק על הפלייאוף.

    אליצור נתניה:
    מאמן: רובן נייברגר
    זרים: ברייס וושינגטון ואנדרו יודי
    ישראלים: איתי מושקוביץ', אייל ננקין, רועי פרצקי, שגיא זילברשלג, רועי נבארו, עמית אהרוני, עומרי פלס, סער יהודה, בן ספויקני, מתן וילהלם, נווה בן שמן, דניאל גולן, יהונתן לוי, בוריס בוגוסלבסקי
    באליצור נתניה ממשיכים עם 'שחקן אמיתי' ונראה שהשותפות הזאת עושה טוב למועדון. מהקבוצה שנה שעברה המשיכו איתי מושקוביץ, אייל ננקין, בן ספויקני וברייס וושינגטון ובנוסף אליהם הגיעו עוד חברה צעירים שהם חלק מהנבחרות הצעירות כמו רועי פרצקי, שגיא זילברשלג, עמית אהרוני, נווב בן שמן וסער יהודה. הישראלי המבוגר בקבוצה הוא רועי נבארו בן ה-24 והזר השני שחתם בקבוצה אתמול הוא אנדרו יודי. בסך הכל נתניה נראיתה מצויין בהכנה, מושקוביץ אחרי שנת הסתגלות לליגה נראה כמו אחד השחקנים הטובים בקבוצה וכזה ששנה הבאה נוכל לראות אותו בליגת העל, לזה ניתן להוסיף חברה יותר כישרוניים לטעמי מאלה שהיו עונה שעברה ונראה שנתניה בנו קבוצה באמת חזקה שאמורה לכל הפחות להיאבק על פלייאוף במהלך ההכנה נתניה רשמה מספר משחקי אימון מרשימים הכוללים הפסד ב-2 לנהריה, ניצחון על אליצור יבנה במשחק האימון האחרון, ניצחון בגביע על מוצקין עם זר אחד ובמשחק האימון הראשון הקבוצה ניצחה את קרית אתא (אתא ללא זרים) ב-20 הפרש. בסך הכל נראה שבנו בנתניה אחלה תלכיד שאמור להיות נחמד מאוד לצפייה למי שרוצה לראות כדורסל צעיר ואנרגטי

    הפועל ר"ג/גבעתיים:
    מאמן: מתן חרוש
    זרים: מייק הולטון וג'רמי קומבס
    ישראלים: דניאל רוזנבאום, הראל רינסקי, גיא פלטין, גיא לביא, שקד ירושלמי, גיל נויביץ', יובל חיים, רועי אריאלי, נדב אלקיים, תומר דרוקר, גל שטרנברג
    עד ההחתמה של רוזנבאום ככל הנראה היה מדובר בסגל החלש בליגה. נראה שהקבוצה פגעה בול בשני הזרים. הולטון נראה כמו קלעי שיכול להרים זריקה מכל מצב אפשרי וקומבס מלבד השיער הכי ביזארי בליגה נראה שהוא מסיים מצויין מתחת לסל וקולע באחוזים גבוהים מהעונשין. מלבד זה יש את גיא לביא שהוא רכז טוב אבל לא יותר, גיא פלטין שנראה שאולי יצליח לעשות שדרוג העונה ויכול להיות ישראלי בכיר יחסית בקבוצה, שקד ירושלמי עוזב לראשונה את הגליל וחתם בקבוצה ואמור לקבל קרדיט נרחב בקבוצה, הראל רינסקי הגיע מהנוער של מכבי ונחשב כישרון טוב עם קליעה טובה לשלוש, דניאל רוזנבאום הגיע מהפועל ירושלים ונראה שהשתלב טוב והוא מוסיף קליעה מצויינת, יכול להיות שגם גיל נויביץ' ויובל חיים יהיו לא רעים, גל שטרנברג מגיע אחרי עונה לא רעה בנתניה ואמור להיות לא רע כמחליף בעמדות 4-5 ולקיחת ריבאונדים להוות איום מחוץ לקשת. בסך הכל נראה שבנו קבוצה לא רעה שאולי תוכל להילחם על הפלייאוף אבל הם תלויים בכך שהזרים שלהם יקלעו לפחות 45+ נקודות למשחק בשביל שיהיה סיכוי לנצח.

    מכבי קרית מוצקין
    מאמן: רועי פרל
    זרים: ברנדון רנדולף ודיונטה סימס
    ישראלים: רום גפן, נועם מטלון, אוהד דקל, אנדרי קוליש, ים בן שבת, רז מור, שלו לוגשי, גיא עלוש, גל זבק, נדב דוד
    מוצקין על הנייר בנו קבוצה שלא אמורה להיות בפלייאוף. יש שלושה ישראלים שאמורים להיות בכירים שהם רום גפן, נועם מטלון ואנדריי קוליש, בנוסף לשני הזרים. מבחינת ספסל מומלץ לשים לב לשלוש שמות, הראשון הוא אוהד דקל שנחשב אחד השחקנים הכי כישרוניים בארץ לעמדה שלו (עמדה 4 גובה 2.05 , בן 18), שלו לוגשי שיש לו קליעה מצויינת לשלוש וים בן שבת גם אחלה כישרון אם אני לא טועה. בכללי מוצקין לא אחת הקבוצות החזקות בליגה.

    אליצור 'איתו' אשקלון
    מאמן: חנן הירשוביץ
    זרים: אלונזו קולמן ופול דילייני
    ישראלים: פרדי גולדשטיין, עידן פז, עומר בן דוד, דודו שמריז, אלון ששון, חן קראוניק, גיא נצר, בן אלטיט, ג'וש פרוינד, כרמל בוכמן, בן עברי
    עוד קבוצה ששמה לעצמה מטרה אחת, עלייה. אחרי עונה מחרידה עונה שעברה באשקלון בנו קבוצה כמעט מאפס והביאו כמה שמות מעניינים כמו פרדי גולדשטיין, ג'וש פרוינד, כרמל בוכמן ואלונזו קולמן שמגיע אחרי עונת קורונה לא רעה בליגת העל. דודו שמריז ממשיך בקבוצה יחד עם גיא נצר. הגיעו עידן פז וחן קראוניק. לדעתי הסגל של אשקלון לא רע אבל בנו שם על פול דילייני כישראלי, עכשיו כשהוא לא ישראלי אלא זר הסגל של אשקלון פחות חזק ממה שחשבתי שיהיה, את פרדי גולדשטיין אני לא מכיר אבל הוא אמור להיות טוב, בן אלטיט לדעתי לא יהיה מרשים גם בליגה הלאומית (יכול להיות שאני אטעה, טעיתי בדברים האלה בעבר), את ג'וש פרוינד לא יצא לנו לראות כשחקן מוביל אז מעניין איך ייכנס לסיטואציה הזאת, דודו שמריז הוא אחלה בקליעה אבל כבר מבוגר וזה יכול להשפיע, גם קראוניק מוסיף מימד של קליעה לא רעה ויש כמובן את כרמל בוכמן שבקדנציה האחרונה שלו בלאומית לא היה מרשים במיוחד. בהכנה אשקלון נראיתה סביר ובמשחק האימון האחרון שלה קיבלה בראש מחבל מודיעין. במהלך ההכנה הקבוצה ניצחה פעמיים את מכבי הוד השרון.

    הפועל חבל מודיעין
    מאמן: נתי כהן
    זרים: לייסדריוס דאן וסטורם וורן
    ישראלים: דניאל דנינו, אריאל נבון, עידן רג'ואן, גיא דותן, שחר לזר, יריב עמירם, רועי פלק, גיא בכר, יובל פדלון, אמיתי רותם, עומר שושני, רון דואניס, ניב גרונדמן
    בין הקבוצות שנראו הכי טוב בהכנה. בחבל מודיעין בנו סגל מאוד מעניין שכולל ישראלים בכירים כמו דניאל דנינו, אריאל נבון שחוזר אחרי שנה בחוץ, גיא דותן ועידן רג'ואן חוזרים אחרי עונה בארצית, והגיע שחר לזר שהוא אחלה של כישרון מהנוער של הפועל תל אביב. בנוסף הגיעו שני זרים שמכירים את הליגה הלאומית מצויין בדמות לייס דאן וסטורם וורן. הקבוצה נראית חזקה מאוד בהכנה וניצחה בין היתר את ר"ג/גבעתיים, מכבי רמת גן, אליצור אשקלון אך בגביע הפסידה לרמת השרון. לדעתי חבל מודיעין בנו קבוצה מאוד חזקה, בטח ביחס לשנה שעברה. קבוצה שיכולה לשאוף אפילו לחצי גמר אם דברים יתחברו טוב שם.

    א.ס. רמת השרון
    מאמן: גיא קנטור
    זרים: ג'קוואן לואיס ואריק סטאץ
    ישראלים: גיל אמיתי, עמית ביר כץ, ים יהונתן, מוטי מוסקוביץ', אורי חי, גיא רושקין, אלון גילאי דותן, אביב שמעוני, אדם קליין, גיא ארטמן
    רמת השרון בנו סגל מאוד מעניין, עוד קבוצה שמשלבת חברה צעירים עם חברה ותיקים בכירים. הזר ג'קוואן לואיס הוא סופר מרשים בסטנדרטים של הליגה הגיע מפאוק ושיחק בליגת האלופות. מבחינת סגל ישראלי ניתן לראות בגזרת הישראלים הותיקים את גיל אמיתי שהוא רכז מצויין ללאומית ובעונה האחרונה שלו בלאומית במדי נתניה היה מצויין ואחד הישראלים הטובים בליגה, עמית ביר כץ שמלבד היותו ישראלי גבוה שזה כבר משהו מועיל בליגה הזאת הוא גם היה לא רע במדי חבל מודיעין ובהחלט מוסיף לקבוצה ובנוסף יש את מוטי מוסקוביץ' שיגיע מהספסל וגם יוסיף לסייז שיש לקבוצה, מבחינת החברה היותר צעירים מומלץ לשים לב לאורי חי שהיה טוב בסוף העונה הקודמת במדי רמה"ש, ים יהונתן שהוא נראה בדרך לעונת פריצה ואלון גילאי דותן שהוא כמו ים יהונתן שחקן בית ברמת השרון וגם לא רע. ישנם גם את אביב שמעוני וגיא רושקין שהם לא רעים אבל אבל אני לא יודע מה החלק שלהם ברוטציה של הקבוצה. מבחינת ההכנה רמת השרון נראיתה מעולה לכל אורך ההכנה, רשמה ניצחונות על מכבי רמת גן, בגביע ניצחה את חבל מודיעין שהיא בעצמה הרשימה מאוד לאורך ההכנה, ניצחו את גליל במשחק די חד צדדי. בכללי מאוד מרשימים קבוצה חזקה בנה שם גיא קנטור.

    מכבי עירוני רמת גן
    מאמן: אורי קוקיה
    זרים: קרון דשילדס (מוחלף זמנית בגלל פציעה ע"י למונטה בירדן) ודלוואן גראהם
    ישראלים: אייל שולמן, שלומי הרוש (99%), יוני ניר, רוברט רות'בארט, גיא פרבר, תומר זלמנסון, שחר עמיר, יובל רחמילביץ', אלון אליהו, שחר עוזרי, יובל מיכאלי, נועם פרץ
    אוקיי הגענו לקבוצתי האהובה מכבי רמת גן אחרי עונה מרשימה בארצית שכללה עלייה אחרי מאבק עלייה עיקש מול רחובות כשאנחנו מסיימים עם ידינו על העליונה והקבוצה שלנו נבניתה ברבע תקציב, מכבי רמת גן חזרה לליגה הלאומית אחרי שלוש עונות היעדרות. לאור ההצלחה הלא צפויה והעבודה המצויינת של אורי קוקיה שהצליח לייצר תלכיד עם אופי מטורף, אורי קוקיה קיבל את המושכות גם לעונת 2020/2021 וקיבל הפעם את כל האמצעים לבנות קבוצה לעלייה. למרות שזאת לא המטרה המוצהרת של הקבוצה ניתן לראות לפי הסגל שהתחבר לו שלשם נושבת הרוח בבניית הסגל של מכבי רמת גן, ניתן לראות את החשיבה המעמיקה בבניית הקבוצה.
    נתחיל מהזרים ראשית קרון דשילדס שמגיע אחרי שעונה שעברה הספיק לשחק משחק אחד בעפולה בו קבע טריפל דאבל ועונה לפני זה בה הוביל את מכבי חיפה לעליית ליגה. טרם פתיחת העונה היו שמועות שהוא אולי יעזוב למכבי חיפה בליגת העל אך הוא בסוף נשאר בקבוצה מדובר מבחינת איכות באחד הגארדים האיכותיים בליגה, שחקן שיוצר לעצמו, מוסר מצויין, חודר, קולע, לוקח ריבאונדים כלומר עושה הכל והוא אמור להיות אחת החוליות החשובות בקו האחורי שלנו לצערי במשחק האימון האחרון שלנו הוא נפצע וקרע את ההאמסטרינג ולתקופה הקרובה יחליף אותו למונטה בירדן ששיחק בליגה הטורקית השנייה וקלע 18.6 נקודות למשחק, חילק 5.4 אסיסטים וליקט 3.1 ריבאונד למשחק. הזר השני שהגיע החליף את גאני לוואל ואמור להיות גם כן זר איכותי, הזר השני הוא דלוואן גרהאם שגם הוא בקושי הספיק לשחק עם הקבוצה כי במשחק הראשון שלו הוא נפצע מול עכו אך כששיחק נראה לא רע בכלל, הוא זר יחסית נמוך בגובה 2.01 שיכול לשחק בעמדות 4-5 בליגה הלאומית, הוא ריבאונדר לא רע ויכול לשחק בהרכבים שונים בקבוצה לדוגמה ב-4 כשהוא משחק עם רות'בארט ב-5 ואם הקבוצה רוצה סייז גדול ניתן לשחק גם פרבר ב-3, הוא יכול לשחק גם בחמש בהרכבים שכוללים את יוני ניר או גיא פרבר בעמדת הפאוור פורוורד כלומר לתפקוד שלו בהתקפה יכול להיות גיוון, הוא יודע להוריד כדור לרצפה להרים שלשות בעת הצורך.
    עכשיו לסגל הישראלי ונתחיל עם אייל שולמן שמגיע אחרי קדנציה לא מרשימה בליגת העל אך בעונה האחרונה שלו בלאומית קלע משהו כמו 14-16 נקודות למשחק (אין אפשרות לראות סטטיסטיקות באתר החדש של האיגוד) והיה אחד הישראלים המובילים בליגה, הוא מגיע לשחק לצד דשילדס בניהול ההתפקה שלנו במהלך תקופת ההכנה הוא היה די פצוע והוגבל במשחקים לשחק מחצית אחת ועלה עם זריקות ככה שגם ההכנה שלו הייתה מעט מקרטעת והוא נראה לא מרשים במיוחד במשחק מול עכו אבל הרגיש שבכל פעם שהוא רצה הוא הצליח לעשות נקודות. מקווה לראות ממנו יותר בניהול המשחק. הישראלי הבא בסגל הוא רוברט רות'בארט שמגיע אחרי עונה פלוס מחוץ למגרשים וגם הוא לא בדיוק עשה תקופת הכנה אופטימלית ולא שיחק במשחקי האימון, המשחק הראשון שלו היה המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה מול הפועל עכו והוא היה נראה רע מאוד וחלוד מאוד(!!!) הצליח להחטיא מצבים שאני לא מצליח להחטיא קלע לייאפים באחוזים שלא הייתי רוצה ששחקן יקלע מהשלוש, בנוסף הזריקה לשלוש לא הייתה קיימת, לא קלע עונשין מספיק טוב, היה מאוד רך, בור בהגנה, הרגיש שפחד על הכתף (שם הייתה הפציעה האחרונה שלו) אני מאוד מקווה שמדובר בסך הכל בעניין של הורדת חלודה כי אם הוא יביא את מה שהוא יודע ואת הדברים שהוא הביא בעבר זה יכול להיות שובר שוויון בשביל הקבוצה. הישראלי הבא הוא גיא פרבר שלאורך ההכנה היה השחקן הכי יציב שלנו והיה טוב מאוד, במשחק ההכנה האחרון הוא קלע מול רעננה 25 נקודות במשחק שנגמר בשוויון 70, בכללי הקליעה שלו עד עכשיו נראית מצויין והוא בינתיים נראה כמו החתמה טובה מאוד הוא מוסיף לקבוצה סייז וקליעה. יוני ניר הוא עוד שחקן מבוגר יחסית בקבוצה הוא יעלה מהספסל וייתן דקות מנוחה אני מאמין לשחקנים בקו הקדמי שאמורים להיות לפניו ברוטציה (גרהאם, רות'בארט ופרבר) בהכנה היו לו כמה משחקים טובים אבל מול עכו בגביע היה חושך כמעט כמו כל הקבוצה יש לו את הקליעה מחצי מרחק, אני מקווה שיוכל להוות פקטור טוב כישראלי חשוב בעמדה 4. אחריו בסגל יש שני הישראלים "הצעירים" שחר עמיר ותומר זלמנסון. שחר עמיר בהכנה ככל הנראה היה בין השחקנים היותר טובים שלנו וקלע יפה בכל ההכנה, במשחק נגד עכו הוא לא קלע כלום כולל שלשה שיכלה להחזיר אותנו למשחק ולהוריד את הפער מתשע לשש ובמקום הפער גדל ל-12 ומשם לא חזרנו, בכללי אני מחזיק מהקליעה שלו ואני מאמין שנוכל להסתמך עליו מהספסל. הבא בתור הוא תומר זלמנסון שגם הוא לאורך ההכנה היה לא רע בכלל והמשחק שלו בנוי בעיקר על החדירות והאתלטיות המרשימה שלו, עונה שעברה בר"ג/גבעתיים היה בין נקודות האור היחידות של הקבוצה והעונה הוא הגיע אלינו, עקרונית הוא עם אתלטיות וחדירה מצויינת וקליעה חלשה ככה שזה די מגביל אותו אבל החדירה שלו מאוד אפקטיבית לעיתים יש לו נטייה ללכת ראש בקיר ולפעמים זה פוגע בו. השחקן האחרון בו אגע הוא יובל רחמילביץ' שהוא אמור להיות הרכז המחליף של אייל שולמן, לא יודע כמה דקות הוא יקבל אבל בסך הכל הוא רכז לא רע עם קליעה מצויינת אחלה שחקן ואני שמח שהוא המשיך איתנו. על שלומי הרוש אני לא אכתוב כי הוא עדיין לא רשמי אבל ברור לגמרי מה הוא מוסיף במידה ויחתום.
    בסך הכל נראה שבאמת הצוות המקצועי חשב כשהסגל נבנה, כל החתמה נועדה כדי להגדיל את המגוון צורות שהקבוצה יכולה לרוץ בהם, יש אפשרות לשחק עם חמישייה מאוד גבוהה הכוללת את גראהם, פרבר ורות'בארט שיש לה גם קליעה לא רעה, אפשר משהו יותר נמוך כששחר עמיר נכנס שם ובאמת יש גיוון. עד עכשיו הקבוצה עוד לא התחברה כמו שצריך ולא ניצחה במשחקי האימון ובמשחק הגביע. במשחק האימון הראשון נגד רמת השרון שנערך ללא זרים הקבוצה הפסידה בשיניים לקבוצה, במשחק אימון שנערך מול חבל מודיעין הקבוצה הפסידה גם כן במשחק צמוד לאחר שאת הרבע האחרון כמעט ברובו שיחקה ללא רכז, לכל אורך תקופת ההכנה כמעט רות'בארט היה פצוע ובמשחק האימון האחרון שנערך מול עירוני רעננה סיימה הקבוצה בשוויון 70 אך במחצית כבר פיגרה בתוצאה 48-32. זה לא ממש מעודד בייחוד עם הפציעה של דשילדס עכשיו וגם שחר עמיר נפצע אם אני לא טועה במשחק האימון האחרון. מקווה שמחר נשחק עם שני זרים. מאמין שהקבוצה בסופו של דבר תתחבר זאת קבוצה עם המון ניסיון וגם אני סומך על אורי קוקיה, הוא עשה משהו לא יאמן עונה שעברה והראה שהוא מאמן כדורסל טוב ככה שאני מאמין שבסוף זה יתחבר ויראה טוב.

    הפועל עכו
    מאמן: עודד הנדלר
    זרים: רובי דאוול וטים וויליאמס
    ישראלים: גוני יזרעאלי, לירן מורן, דניאל נג'ר, ניב אוזן, ג'ורדן לואיס, גיא סהר, אביאל לוי, דביר אוחנה, דניאל אלהרר, רותם גורן, עומר ברקת
    להפועל עכו כנראה יש את אחד הסגלים הישראלים על הנייר החלשים כהישראלים הבכירים היחידים הם גוני יזרעאלי וג'ורדן לואיס המבוגרים, יש כמה חברה שנראים לא רע כמו ניב אוזן וגיא סהר שהיו טובים במשחק גביע נגד רמת גן. בנוסף יש את לירן מורן שמוסיף מימד של קליעה ויש את הזר רובי דאוול שמאוד מאוד הרשים אותי במשחק סקורר מצויין שדי ניצח אותנו כמעט לבד. בנוסף אפשר לציין את דניאל נג'ר שמגיע ממכבי חיפה במסגרת הכרטיס הכפול. הזר השני טים וויליאמס הוא לא רע אבל הוא לא הרשים אותי יתר על המידה ממה שיצא לי לראות אותו. אין לי מושג מה בעכו עשו בהכנה מבחינת תוצאות משחקי אימון אבל בכל מקרה המטרה היחידה שלהם היא להישאר בליגה, אם היא תצליח להשתחל לפלייאוף יהיה מדובר בהישג בלתי רגיל. היום במידה שרמת גן תשחק עם זר אחד אני מאמין שהם ישיגו את ניצחון הבכורה שלהם בליגה.

    הפוסט נכתב לאורך יומיים אז בגלל זה הוא עלה ביום פתיחת העונה.
    מקווה שניתן לראות שסיקרתי את כל הקבוצות באופן אובייקטיבי ובאורך שווה:wink:
    ניסיתי כמה שאני יכול, אבל יש קבוצות שאני פחות מכיר כמו מוצקין
    שתהיה לנו עונה איכותית מעניינת!!!
     
    הרצליה עד המוות ו-yakov_y אוהבים את זה.
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    חוסר הבנה בסיסי בכדורסל, מועדון שהוא פרודיה.

     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עזוב עכשיו זה סתם.

    הכי יפה זה שבקיץ שמחתימים איזה למונטה האריסון והאוהדים כותבים בפורום כמה הוא תותח, איזה סקורר, איזה אתלט, איזה מדהים הוא.
    אחר כך בתחילת אוקטובר הוא כבר נחתך.

    אתה יכול להבין לבד מה זה אומר לגבי מי מביא את הזרים לקבוצה הזו.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    הפסד לגלבוע/גליל. הישראלים של גליל הפתעה מאוד נעימה. החיסרון של ספנסר הקשה עלינו, בטח כשבל היה חלש וכשבנקס ממשיך לא להיות פקטור בהתקפה (מדהים איך יש התקפות שהוא מצליח לעשות פעולות אדירות בהגנה ואז בהתקפה פעולות מביכות, קיצוניות גדולה מידי בין ההגנה להתקפה וזה מאוד מגביל אותנו התקפית).
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יפתח זיו שחקן אדיר.
    לא מבין מה הוא עושה בגלבוע או בכלל בישראל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.