הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    קודם כל דני פרנקו הוא איש מקצועי רציני, והרקורד שלו בליגה מדבר בעד עצמו. אם אפילו בו מלזלים זה מעיד הרבה על איך שתופסים אצלכם את מעמד המאמן.

    הוא יכול להחליט שמוכרים שחקן בקיץ/בינואר כי זה משתלם למועדון כלכלית/רוצים להביא במקומו שחקן שלראייתו של המנהל המקועי טוב יותר(וגם זה בדרך כלל אחרי התיעצות עם המאמן). הוא לא יכול פתאום באמצע לחתוך שחקן כנגד רצונו של המאמן. זאת שכונה.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אני לא יודע מה יותר מצחיק, זה שהפועל ת״א שילמה 150 אלף שקל דמי העברה + חוזה של בין 105-130 אלף דולר על רפי מנקו או זה שהיא בדרך ל-4 זרים בסגל + 2 מתאזרחים + 2 זרים ששוחררו */aaa021 ?!

    מה זה פה דיי ליג ? תנו לשחקן הישראלי לשחק, אותו שחקן ישראלי שהלך נגד חוק הצעירים הישראלים ואותו שחקן ישראלי שהולך עכשיו נגד המתזארחים.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    @DRORIKO

    נחמד שאתה כותב שדני פרנקו מאמן רציני ואז מתעלם מפסקה שלמה שאני מסביר למה הוא לא כל כך רציני.

    הנה, כתבת שמנהל מקצועי יכול להחליט לשחרר שחקן כי זה משתלם כלכלית. אז לשחרר את רפי מנקו זה בהחלט משתלם כלכלית, כי יש לו חוזה גבוה מאוד והוא לא תורם שום דבר. ובהחלט אפשר להביא במקומו שחקן יותר טוב בכסף שמתפנה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    כתבתי שהוא יכול למכור שחקן(שזה התחביב הידוע של הקבוצה השניה שלך :p ) לא לשחרר בלי תמורה/להשאיל בניגוד לדעת המאמן. קח למשל את מויס קין שבקושי מקבל דקות ביובה, מי שיחליט בינואר אם להשאיל אותו או להשאיר בקבוצה יהיה אלגרי לא אניילי, בדיוק כמו שהמיסטר החליט לפני שנה וחצי להשאיר את בנטנקור ולא להשאיל אותו. ככה עובד מועדון מסודר. וזה לא בקטע שלעוף על יובה, כי זה קורה בעוד הרבה מועדונים אחרים, פשוט יובה זאת הדוגמא שהכי קרובה לליבי.

    לגבי פרנקו, אתה יכול לא לאהוב אותו כמאמן או לשנוא אותו כי לו קרחת, אתה לא יכול להתווכח עם הרקורד שלו, כולל בעונה שעברה שהביא אתכם לפיינל פור, לראשונה בהיסטוריה לדעתי. אז כן הוא איש מקצוע רציני.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אבל בשביל מועדון כדורסל ישראלי לשחרר ישראלי עם חוזה גבוה ללא תמורה זה צעד כלכלי משמעותי. מסכים איתך שבשביל יובה שחרור שחקן לא ישפיע מאוד על המאזן הכלכלי, וזו עוד סיבה למה ההתעקשות שלך להשוות לליגת כדורגל בכירה לא רלוונטית לליגת כדורסל זניחה.

    בהחלט אפשר להתווכח לגבי טיב היכולות של פרנקו, והראייה הטובה ביותר לכך היא שב2 הקבוצות האחרונות שהוא אימן בהן, נתח גדול של הקהל לא סובל אותו.
    אני אישית מאוד אוהב את הכדורסל שלו, כמו שאהבתי את הכדורסל של ארז אדלשטיין. מה קשור ארז אדלשטיין? כי בדומה לפרנקו מדובר במאמן שמצטיין בלגרום לקבוצה שלו לשחק כדורסל טוב, אבל לא יודע איך לקנות קבוצה נורמלית.

    לפרנקו אמנם מגיע קרדיט על העובדה שהגענו לפיינל פור בשנה שעברה, אבל הוא גם האשם העיקרי בתבוסה שקיבלנו שם. אם במקום הווארד היה לנו גבוה נורמלי(או איזשהו גבוה, הווארד נפצע בתחילת המשחק כמו שהוא נפצע כל העונה), ואם במקום מקי היה לנו זר לא מטורלל, יכול להיות שלא היינו מפסידים שם ב30 הפרש.

    בכל אופן כשאני אומר רציני אני מתכוון מאמן שלא חוטא במתן קרדיט לחניכיו הפייבוריטים על סמך דברים שלא קשורים לכדורסל, ופרנקו חוטא בכך. או שהוא באמת חושב שרפי מנקו שחקן כדורסל שצריך לשחק 30 דקות במשחק בקבוצה בכירה בליגת העל, ועל זה אני אתן לחובבי הכדורסל האחרים בפורום להגיב.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    עוד פעם אנחנו חוזרים לקהל. תבין משהו, הקהל לא מבין כלום בכדורסל, גם אני לא מבין כלום בכדורסל. אם פרנקו ישב עם אוהד אקראי וידבר איתו על כדורסל, כמו שעשה בחמישיות, יצא לאותו אוהד עשן מהאוזניים מרוב שהוא לא יבין מה שהוא אומר. אז זכותו של הקהל לדרוש נצחונות והישגים, מה שפרנקו כן השיג גם בהפועל עם פיינל פור היסטורי וגם בירושלים עם אליפות היסטורית(מה שארז אדלשטיין המהולל למשל לא עשה בשתי הקבוצות) אבל מי הוא בכלל שיתן לפרנקו עצות מקצועיות על שחקנים(מנקו במקרה זה). כשאלגרי נתן יותר מדי דקות לסטורארו הנגר אתה חושב שאהבתי את זה? אתה חושב שאני אוהב את זה שהוא מספסל את בנעטיה הנהדר בשביל בונוצ'י הפשלונר? לא, אבל מי אני, מי אני, שהעביר ביקורת על אלגרי, אני עפר לרגליו, בדיוק כמו שהקומוניסטים מהדרייב אין הם עפר לרגליו של פרנקו מבחינת ידע מקצועי ורקורד.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    זה שאתה לא מבין בכדורסל לא אומר שאין אוהדים רבים שמבינים ברמה גבוהה מאוד. בטח בכדורסל, שם כמות העכברים היא גדולה מאוד.
    ואם אין זכות לבקר מאמנים כי הם אנשי מקצוע ואנחנו לא, אפשר לסגור את הפורום. הטיעון הכי גרוע בספר.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אין בעיה, הפועל זה קבוצת אוהדים לא? אז שיעשו שם תכנית ריאליטי, נניח "מאמן נולד", ושמי שיבחר שיעמוד על הקוים. הוא פתאום יגלה שזה קצת יותר מורכב מלצעוק קריאות ביציע כשאתה בלי חולצה.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אני אזכור את ההודעה הזאת בפעם הבאה שתבקר שחקן או איש מקצוע בפורום.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אז יכול להיות שלא הבהרתי את עצמי נכון. לגיטימי להעביר ביקורת על מאמן, לא לגיטימי שהנהלה מקבלת החלטות לפי הרחשים בקהל. ו"דני פרנקו מאמן גרוע כי עובדה שהקהל של ירושלים והפועל לא סובל אותו" זה זה הטיעון הכי גרוע בספר.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    שוב פעם, אף אחד לא טען שההנהלה מקבלת החלטות לפי הרחשים בקהל.
    וגם אף אחד לא טען שדני פרנקו מאמן גרוע כי הקהל של ירושלים והפועל לא סובל אותו.

    אתה קורא מה שאתה רוצה לקרוא.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לא הבנתי מה זה אמור להוכיח. אתה כתבת שהעובדה שפרנקו מביא את הקבוצות שלו להישגים היא הוכחה שהוא מאמן טוב, אני כתבתי שהעובדה שהאוהדים של הקבוצות שהוא הביא להישגים מערערים על יכולות האימון שלו, מוכיחה שהחיים הם לא שחור ולבן ושהישגים לאו דווקא מעידים על מאמן מדהים שאסור לערער על היכולות שלו.

    אם הייתי פותח את ההודעה שלי ב"בהחלט אפשר להגיד שפרנקו מאמן גרוע" היית צודק, אבל זה לא מה שכתבתי.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אני יכול להגיד שבאליפות הראשונה מאד התרשמתי מהכדורסל של פרנקו, למרות היותי הדיוט בנושא. כדורסל של מיד ליד, של הרבה סדר, ראו שזה קבוצה של מאמן, זאת היתה אליפות מאד מרשימה, גם מבחינת התוצאות שפשוט פירקנו כל קבוצה שעמדה מולנו. אי אפשר לקחת את זה מפרנקו. היו לו את גם את הכשלונות באירופה וגם את זה אי אפשר לקחת ממנו, אבל לליגה אתה לא יכול למצוא מאמן טוב ממנו, ואתה רואה את זה קבוצה אחרי קבוצה שהוא מאמן. אז יכול להיות שעכשיו דברים קצת פחות הולכים אבל, ואני חוזר להודעה הראשונה שלי, מפה ועד לקבל החלטות מעל הראש שלו כאילו הוא איזה רוקי המרחק גדול. לא אהבתי את ההתנהלות של רמי וידידיה, מצד שני זאת הקבוצה שלכם ולא שלי אז תעשו מה שגורם לכם להרגיש טוב, חבל לי רק על מעמד המאמן, שבישראל הוא לא יותר מסיסמא על הלוח בוינגייט.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    פלדין מטורף, השחקן עם הכי הרבה נק׳ פר דקה בליגה.

    הפועל תל אביב בדיחה, אין שחקן 3 טבעי, 3 גבוהים ברוטצייה, גינת והוואל שחקני התקפה נדירים אבל הגנה ? רע, אמינו מפלצת הגנתית וזהו.

    הייתי מביא 2 זרים או ישראלי תותח וזר, משחרר את דאגאלס, רכש חובה זה גבוה הגנתי ושחקן בעמדה 3 + ניסוי של תומר גינת לעמדה 3.

    מקניל לימונד גינת הוואל אמינו
    מדר שולר גפן זר זר
     
מצב נושא:
הנושא נעול.