הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    זהו? כבר החלטת שהם לוקחים היה ורוצ'סטי מגיע?
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    ממש לא, אני עדיין עם מכבי ת״א אבל... מבחינתי הם לא מועמדים לאליפות היום (כלומר יש להם סיכוי בגלל הפיינל פור כמו: הפועל ת״א, הפועל חולון הנוכחית, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, הפועל אילת ועוד), אם י-ם וחולון מביאות את רוצ׳סטי והופסון אז אני ידבר אחרת, כרגע אני הולך עם מכבי תל אביב.

    מי שמביאה שובר שיווין זה יכול להיות קריטי, לך תידע אם אתה וההנהלה שלך תשאפו לתארים אז שחקן כמו דונטה סמית׳ יחבור לפרנקו, מקי, מנקו וגפני וכולם יתלהבו ממכם.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    למקי לא יחבור כבר אף זר.
    ברגע שיביאו זר זה יהיה במקומו.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רק ירידת ליגה זה מרגששששששש.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    ???? ?????: ???'??? ???? ?????? ????? ?????
    הדיווחים דווקא אמורים הפוך לאחר ההפסד של הכוכב אתמול.

    בכל מקרה, רוצ'סטי היה על הכוונת לעונה הבאה בכל מקרה ולא הפציעות של אוחיון ואליהו תרמו לניסיון להנחית אותו עוד העונה אלא הכישלון בבניית הסגל והיותו ישראלי שובר שויון. התוצאות אותם תוצאות עם אליהו ואחיון ובלעדיהם.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    בוואלה ו-ווינט רשום שהוא מגיע השבוע, הכתבה בוואן גם עלתה רק עכשיו.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אני בעד אבל לתחושתי לא יחזור לשחק בארץ.
    מה אתם אומרים לגבי המועמדות של טי ג'יי ליף למכבי?
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    רונלד רוברטס שחקן ענק ואנדרייטד, למה ?
    2 דקות לסיום, וולדן מקבל בחילוף את רוברטס ועובר אותו עם צעד ראשון מהיר, מגיע לזריקה נוחה מתחת לסל ומה פחד מהחסימה יוצא לו איירבול, תומאס הנהדר לוקח ריבאונד ומשחרר בפולו זריקה קשה ובלחץ כי רוברטס הגיע להפריע לו.
    לא יהיה לדבר הזה איזכור בסטטיסטיקה.

    חצי דקה לסיום, וולדן לוקח באחד על אחד את רוברטס שקופץ לחסום ואיירבול לוולדן.

    ענק !
     
    Roma ו-גלץ אוהבים את זה.
  10. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    עדכון ליגות לאומית וארצית
    בליגה לאומית נפתח הפלייאוף כאשר כל הביתיות מנצחות. רחובות קטעה את הרצף המטורף של רעננה(שהיה לדעתי 12 נעצחננות רצופים). קריית גת ששמה נכנס 400 אלף שקל מהעירייה והיא הופיעה בסופו של דבר למשחק נגד כפ"ס רשמו ניצחון וגם קריית אתא שיש לה לטעמי את אחת היריבות הכי קשות ניצחה במשחק הראשון את ר"ג/גבעתיים(לדעתי רג/גבעתיים קבוצה חזקה מאוד עם זרים מצויינים בדמות מאדן וקלי בידלר וסגל ישראלי לא בכלל, הם סיימו במקום השביעי בגלל שלא מצאו שחקן מחליף לזר התותח שלהם שנפצע בתחילת העונה + תקופת התאקלמות של בידלר).מחר תפתח גם הסדרה האחרונה שמעניינת לא פחות בין גליל עליון לבאר שבע. אבל הטירוף העיקרי מגיע מהפלייאוף התחתון דווקא שם חוץ מעמק יזראל שכנראה תרד כל חמשת הקבוצות שם יכולות לרדת שלמקומות 10-13 אותו המאזן ומוצקין עם ניצחון אחד יותר. זה הפלייאוף תחתון הכי צמוד שאני זוכר בלאומית.
    ליגה ארצית
    נגמרו בשתי הליגות העונה הסדירה כאשר היורדות בדרום הן הפועל גזר/נען והפועל מבועים ואליצור רמלה שהייתה לפני שנתיים מרחק שלוש שניות מלחזור ללאומית תהיה במבחנים נגד הירידה, סדרות חצי הגמר(הטוב מ-3,גם בגמר) הן הפועל חבל/מודיעין שסיימה ראשונה ותשחק נגד מכבי פתח תקווה שסיימה רביעית והסדרה השנייה היא אליצור איתו אשקלון(הם קבוצת אוהדים) שעקפה היום את מעלה אדומים בזכות סל בשנייה האחרונה תשחק מול אותה מעלה אדומים. בצפון היורדות הן מכבי כרמיאל והפועל ג'ת, במבחנים תשחק עירוני קריית אונו וחצאי הגמר הם א. ס. רמה"ש שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה תארח את הפועל מעלות הרביעית ובסדרה שלטעמי היא הכי מעניינת תארח אליצור נתניה מלאת הכוכבים(לליגה הזאת) את הפועל עכו שתי הקבוצות הן צאוד חזקות כאשר מתחילת העונה הימרתי על נתניה שתעלה(מי שלא יודע נתניה הפסידו בגמר בגלל שלשה מטורפת של ליאור שגב על הבאזר במשחק הקובע בנתניה והשנה יש לי הרגשה שהם יעשו תיקון).
    @yakov_y אם יש לך מה להוסיף על נתניה או על הצפון תוסיף

    חייב גם לומר מילה על קבוצתי האהובה שסיימה היום את העונה הסדירה, מכבי רמת גן, השנה שאם אני יכול לסכם אותה במשפט זה 80% סבל 100% זבל. חייב לומר דבר ראשון הרמה בליגה הזאת היא עלובה בצורה מוגזמת אין קבוצה אחת שאתה יכול לומר עליה שהיא קבוצת כדורסל טובה (אולי פרט לנתניה וטיפה אשקלון) כל משחק שהייתי היה גועל הן רמה והן שיפוט (הזבל השיפוטי הגיע לשיא כששיחקנו נגד רז ניסים כהן וחבל מודיעין). חשבתי שאני לא אראה עונה גרועה יותר מעונה שעברה אבל הופתעתי לרעה סיימנו את הליגה במקום ה8 עם אותו מאזן כמו רמלה שבמבחנים נגד הירידה. אני השנה פעם ראשונה שלא יכולתי לבוא למשחקים(המשחק האחרחן שהייתי בו היה בניצחון בסיבוב השני על גזר) כי סתם הייתי יוצא בבאסה מהמשחק ומתוסכל מאיך שהקבוצה הידרדרה. גם השנה כמיטב המסורת הבנתי שלא שילמו משכורות כמו שצריך(לא שיש משכורות עתק בליגה הזאת) . הלוואי שבני ברנר יעזוב את הקבוצה רק רע יש ממנו אבל הוא רוצה המון כסף, כמו עם הכח גם הקבוצה הזאת מוחזקת כבת ערובה בידי אדם שלא אכפת לו.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה שאוהדי חולון דפוקים זה לא חדש, אבל אורי אלון צריך להענש. הוא כנראה לרגע שכח שהוא לא אוהד אלא בעלים של קבוצה. התנהגות מאוד לא ראויה. ובכללי, נראה שבירושלים פתחו גנון. גיא הראל אסר על האוהדים להכנס למחסן כדי להוציא תופים ואז התרצה ושלח את ליאור אליהו(!!!) לתת להם את המפתחות ואז שוב קיללו אותו אז הוא שוב שלח את ליאור לקחת את המפתחות....כדורסל ישראלי 2018 במיטבו.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    כבר מזמן עלה לאורי אלון וגיא הראל השתן למוח. הם שכחו שאת האוהדים האמתיים לא קונים בתארים והצלחות בלבד.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    דושי אלון בלתי נסבל.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שהופתעתי מהתגובה של אלון כי עד עכשיו הוא שמר על איפוק. לא האמנתי שדווקא הוא ייגרר לכזו פרובוקציה דוחה. גיא הראל זה הדני פדרמן שלכם. רק בהבדל אחד, שממנו אתם יכולים להפטר כי הוא לא הבעלים. לא משנה כמה הוא ידפוק את הקבוצה, הוא יטמשיך לעבוד. מה זה השטויות האלו עם המפתחות של המחסן וציוד העידוד? דשקה לפני הפלייאוף כשהקבוצה שלך נראית חרא ואתם צריכים את האוהדים, זה הזמן בלפתוח כאלו ריבים מפגרים?
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עידן, אורי אלון לא צריך להיענש. תן לו להרגיש טיפה מה שראשי מכבי ורגב פנאן צריכים לחוות בליגה. כמו עם מנהל הפועל ת"א שזרק כסא על "אוהדים". זה רק מראה עד כמה לאנשי מכבי יש עור של פיל. כמות השנאה בליגה כבר מזמן עברה את טעם הטוב, אבל אף אחד לא רוצה להלחם בזה. אז הנה התוצאה. ראשי חולון לא צריכים להבהל אם יגיע יום ואותה האלימות מופנית אליהם. אל תדאג, זה יקרה גם שם.

    לגבי מה שקורה בירושלים. ההצלחה עלתה לחלק מהקהל לראש. מצפים עכשיו שם לצלחת מדי שנה וכשזה לא קורה מתחילים לעשות בלאגן. העיקר שאוהדי מכבי "מפונקים"....
     
מצב נושא:
הנושא נעול.