הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כבר הרמתם את הכפפה מזמן.
    כמה דקות משעור מקבל אצלכם? זוסמן?
    עלק מחכה ליום.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    איזה ציוצים... שתף אותנו..

    ראיתי רק את זה,

     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, מפה גם התחילה התכתבות של חבר'ה שגם תקפו אותו (לדעתי הרוב) על כך שהם הכל חוץ מלא עצלנים. השאלה אם גם הם, מאמינים בהזיות של עצמם. אני באמת חושב שאין להם מושג מה שיוצא להם מהמוח הסתום שלהם. אין לא מבינים מה לא בסדר במה שהם מבקשים. אם אם היו עושים קטע כזה לישראלי בחו"ל? ואו, כמה נאצה היתה רצה כאן.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    מה הטענה של הישראלים ?
    הזרים משחקים כי ? עושים להם בכוונה ?
    בשיא הרצינות אני שואל, אין אפילו טיעון רציני אחד, אפילו לא אחד !

    מתווכחים על פאקינג מקום בסגל של הליגה הישראלית, רבים על דקות קבועות בלי מאמץ, עלוב, איך הם מסתכלים לאמריקאי שיושב בספסל בעיניים ? מה התשובה שלהם לזה שיש אמריקאי תותח על הספסל ? עלובים...

    שיילכו לשחק באירופה אם הם כאלה טובים, יובל נעימי שחקן מוכשר בטירוף ובזכות זה הוא משחק בליגה השנייה באיטליה, נראה לכם שיש ישראלי שיכול לתת מספרים של זר בליגה השנייה באיטליה ? אין 5 ישראלים שיכול לשחק שם.
    זוסמן או משעור יכולים לשחק בולנסיה ???
    הלוואי לא תהיה ליגה.
     
    de Middenweg, Roma ו-idans10 אוהבים את זה.
  5. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,939
    לייקים שהתקבלו:
    758
    מין:
    זכר
    הטיעון פה הוא מקומי נטו בזמן שאנחנו נמצאים בשיא השוק החופשי בכל העולם שהרבה תומכים בו ומתיישרים לפיו וכד' ולכן יהיה קשה להבין.
    בניגוד לאחרים אני לא חושב שהישראלים יותר טובים לזרים או קרובים לרמה שלהם, מעטים הישראלים שיתנו לך תפוקה של זר.

    אבל כן אני אומר, אנחנו חיים כאן בישראל, צריך לדאוג לשחקן הישראלי, צריך לדאוג לכך שימשיכו להיות שחקנים מקומיים בארץ ושילד יוכל להסתכל ולהגיד שיום אחד הוא יוכל לשחק כאן בליגה ולא יעדיפו 10 זרים לפניו.
    יש כאלה שזה לא חשוב להם ויש כאלה שזה חשוב להם.
    פה כל העניין הוא איזון, לא רוצה לראות ליגה של 10 זרים ומתאזרחים בלי ישראלי ולא רוצה לראות ליגה שיש בה רק ישראלים ועם רמה נמוכה, איפשהו צריך למצוא את האיזון המתאים, אני חושב שלתת לקבוצות באירופה להחתים זרים ללא הגבלה, אך לאפשר להם לרשום 4 זרים בטופס המשחק ולהשאיר ישראלי אחד בכל זמן נתון על המגרש זה האיזון הדרוש, כל אחד חושב אחרת.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אותי תמיד מעניין איך ביוון כבר שנים שולטות שתי קבוצות בליגה. שם לדעתי אין שום הגבלות על זרים. אם לא פאו לוקחת את הצלחת אז זו אולימפיאקוס. כל זה לא משנה כי השחקן היווני מצליח. אולי אם השחקן הישראלי יהיה מוכשר אז הוא יקבל את הדקות שלו. שום זר לא מאיים על ספנוליס...ברגע שיש לך גבוהים ישראלים שלא מסוגלים לעשות צעד וחצי נורמלי (שגב) או לעשות הגנה (אליהו) מה הפלא שרוצים לאזרח שחקנים זרים? בגארדים הצברים אין היום שום שחקן נורמלי. לא הגנתי ולא התקפי. מכבי וירושלים רוצות גם להצליח מחוץ לגבולות המדינה אז מנסים לבדוק איך משתפרים. זו זכותם, לא? או שמה רוצים לראות אותם נכשלים עם ישראלים חלשים? כן, ברגע שמכבי נכשלת ביורוליג רואים את השמחה לאיד...

    החוק הרוסי לא תורם דבר לפיתוח השחקן הישראלי. הוא נועד בעיקר לתקוע יתד גדול בגלגל של מכבי (וירושלים). במקום שרמי כהן יתעסק בכל שני וחמישי בשנאתו לצהובים אולי כדאי שימצא מישהו שישקיע בקבוצה. אורי אלון עושה בסה"כ אחלה עבודה. אם רוצים אז מוצאים. הקטע הוא שרק רוצים להרוס. עדיף להרוס את מכבי מאשר להצליח בעצמך.

    מבחינתי הגיע הזמן שגם מכבי וגם ירושלים יפרשו מהליגה. השתיים יכולים בקלות לשחק גם באירופה וגם בליגה האדריאטית. כל זה בהחלט לא מונע משתי הקבוצות לגדל שחקנים ישראלים בעצמם. אמרתי כבר לא פעם שבקטע הזה מאד מאכזב אותי מה שקורה במכבי. אז פשוט להסתכל קדימה ואלא שלא רוצים להתקדם להשאיר מאחור.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יאללה תפרשו מהליגה. הלוואי.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    זאת הליגה הישראלית, וחלק מהקטע זה שחקנים ישראלים על הפרקט. קבוצה שלא מעוניינת לשחק בליגה הישראלית שלא תשחק, רק מצפה שבאותו הרגע יבוטלו כל התמיכות העירוניות/ציבוריות באותם מועדונים.
    כשקובעים בליגת העל בכדורגל הגבלה של 5 זרים על המגרש לא כופים למעשה שיהיו 6 ישראלים על המגרש בכל זמן נתון?
    זאת הליגה הישראלית והקבוצות הם ישראליות, אין סיבה שיהיו קבוצות עם 5 זרים על הפרקט בזמן נתון.

    נ.ב
    מעניין כמה זרים הייתה מחתימה כל קבוצה אם המיסוי שלהם היה כמו של ישראלי ולא כמו היום שהמיסוי על ישראלי הוא פי 2 מזה של זר...
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    המשפט האחרון שלך גרם לי לצחוק בקול רם, הוא הוכיח לי כמה אתה לא יודע כלום על השכר של הישראלים.
    עניין המיסוי הוא שטויות, שיבוטל מצידי, זה לא יזיז לשום קבוצה ויש לא מעט זרים שעוברים את המחיר שנקבע על המיסוי.
    ברגע שלא יהיה חוק רוסי אז אליהו והלפרין לא ייקבלו באיזור ה-400 אלף דולר לעונה בסוף הקריירה, בר טימור לא יישחק עם מכבי ת״א והפועל י-ם על שכר של 350 אלף דולר, יש עוד הרבה דוגמאות, גם לשחקנים שזוללים את חולון והפועל ת״א, ישראלים בינוניים לא ייקבלו את ה-80 אלף דולר שלהם למרות שלא מגיע להם, אורי יצחקי ויהוא אורלנד קיבלו שכר של זרים בנתניה לדוגמא.
    לא סתם 11/12 מבעלי הקבוצות בליגה נגד החוק הרוסי, הם ניסו לדפוק את מכבי ת״א ובסוף קיבלו בראש מהישראלים, הם גם הבינו את העניין.

    אל תביא דוגמאות מהכדורגל, זה שונה, לך תבדוק את צסק״א/אולימפקוס/ז׳לגריס/פנרבחצ׳ה/ברצלונה, כמה זרים יש שם ? איזה חוקים יש שם ?
    הנבחרת שלך כושלת, הישראליות שמשחקת באירופה הושפלו עם ישראלים (חולון והרצליה), אין לך כמעט ישראלים שיכולים לשחק בחו״ל.

    מולי קצורין אימן בגרמניה, הוא טען ששם אין חוק רוסי ומשחקים 6 זרים בכל קבוצה ואין תלונות.
    איפה יש חוק רוסי בעולם ?
    איזה טיעון יש לך לטובת החוק הרוסי ? אין לאנשים האלה בושה לדרוש בחוק הזוי דקות משחק ?

    אני הצעתי חוקים שיהיו למען כולם, לטובת השחקן, לטובת הנבחרת, לטובת הישראליות באירופה, 5 זרים, בלי שום חוק רוסי או צעירים, מתזראח אחד, 14 קבוצות, בלי עד רישום של 8 זרים, לקצר את חלון העברות, חוקים מעולים לדעתי בלי לשאול אף אחד, כולם מרוויחים וכולם מקריבים כאן.

    הבעלים הישראלים רוצים לקחת אליפות בכלום כסף, הישראלים רוצים להוריד את הרמה של הליגה למענם, מה תגיד על התלונות כלפיי חוק הצעירים של הישראלים ?
    מכבי ת״א והפועל י-ם היחידות בליגה ששואפות להישגים, ששואפות לאירופה ושמים להם רגליים, ליגה גועל נפש.

    ישראלים עצלנים !
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    תכתוב בגוגל מיסוי שווה לישראלים וזרים, תחפש את התגובות של בעלי קבוצות הכדורגל והכדורסל כשאמרו להם שיש מחשבה שלא רק שהמיסוי על הזרים יהיו כמו ישראלים אלא שזה גם יעשה רטרואקטיבית ותחזור אלי.
    ברור שיש ישראלים שמנצלים את החוק ומקבלים שכר ומעמד שלא מגיע להם, מצד שני יש גם כאלה שמביאים זרים (וגם מחליפים אותם כמו גרביים) בגלל שהמיסוי הנמוך הופך אותם ליותר זולים מישראלים שמרוויחים את אותו כסף ולפעמים גם ישראלים שמרוויחים יותר כסף.
    רוצה שיווין בין ישראלים לזרים (אני אישית לא מאמין בזה, חושב שלפחות ישראלי אחד צריך להיות על הפרקט בכל זמן נתון), בבקשה תתקן גם את עניין המיסוי, אתה תראה איזה התנגדות תהיה של בעלי קבוצות שפתאום לא יכולים להחליף זרים כמו גרביים...
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    משה, מה שאתה אומר אולי רלוונטי לקבוצות שלא מתמודדות באירופה. זה סוד שמה שחשוב למכבי וירושלים זה אירופה? לא. אתה באמת חושב שאם למכבי היו ישראלים שתורמים תפוקות משמעותיות כמו שהיה להם עד לפני עשור ואולי פחות פלוס מינוס, אז עניין המסוי זה מה שהיה מפריע להם? תעשה לי טובה. תמיד מכבי החזיקה ישראלים ומשמעותיים יחסית. ללא קשר למיסוי. ברגע שאין כאלו שיכולים לתרום לה באירופה, זה כבר לא רלוונטי. זה שטויות מה שאתה אומר, תסלח לי. למי שלא משחק באירופה, זה בהחלט יכול להוות שיקול אבל מצד שני הישראליים מזיינים אותו. אז מה עשינו פה בדיוק? שילמנו אותו דבר וירדנו ברמה כי משחקים לך איזה בן אלטיט במקום איזה ג'רמיין ג'ונס. סבבה. בשביל זה יש לך ליגה לאומית וארצית.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    מי שרוצה להתחרות באירופה שייקח זרים, אין מה לעשות, צריך להתאים את עצמנו לשם.
    מי שרוצה לראות שחקנים צברים ברמה נמוכה שיילך לראות ליגה לאומית.

    @Sir Alex Ferguson
    אני מהמר שתוך שנה אתה משנה את דעתך.
    אני מתאר לעצמי את ב״ש עולה לליגת העל, תעבור עונה רעה* ואז תחזור בך ותבין מה קורה כאן, תבין מי הרמאים ומי אלה ששואפים להישגיות ופוגעים בהם על כך.
    * הכוונה לעונה רעה היא לא משהו אישי, עונה טובה ואתה תסתנוור מהישראלים שנגררים להצלחה בזכות הזרים, עונה רעה ואתה תבין את הבלוף, נקודת האור היחידה תהיה הזרים.

    ב-2009 נתניה עלתה לליגת העל, הייתי בן 15, כבר אז הבנתי עם מי יש לי עסק.
    יש כאן חוק הזוי לטובת צד x בלי שום טיעון רציני, אני מחכה לתשובה, למה שיהיו חוקים הזויים לטובת הישראלים ? למה ?

    הכי מצחיק שהייתה לפני כמה שנים ליגה עם הרבה זרים ובלי חוק רוסי והנבחרת הצליחה והקבוצות הצליחו באירופה, אני מדבר על התקופה שבין 2005-2011 בערך.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    למה בכדורגל הגבלת הזרים לא פוגעת בהפועל באר שבע באירופה? ושם אירופה זה באמת הרמות הכי גבוהות ולא כמו בכדורסל שם הליגה באירופה היא משנית ל-NBA.
    ולא אמרתי מילה על הבלופ שנקרא יורלייג שלא מקבל אליו אלופות/את הקבוצות הטובות ביותר בעונה החולפת אלא את אלה שהיו מספיק חזקות לחתום איתו על חוזה.
    שבאירופה ירושלים ומכבי תל אביב ישחקו עם כמה זרים שהם רוצים, כמו הפועל באר שבע בכדורגל שבמסע שלה באירופה שנה שעברה גם פתחה לפעמים עם 6 זרים בהרכב מה שאסור בליגה בישראל.
    בליגת הכדורסל הישראלית רוצים לראות לפחות ישראלי אחד בפרקט, ומס' מסוים של ישראלים בסגל.
    לא ביקשתי 2 ישראלים על הפרקט בכל זמן נתון ולפחות חצי מהסגל ישראלים, כן חושב שצריך מקסימום של 4 זרים על הפרקט ומינימום של ישראלים בסגל...
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,174
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    כי להשוות בין הזר שמגיע לכדורגל והזר שמגיע בכדורסל זה עלבון, גם את הכדורסלן הישראלי והכדורגלן הישראלי אי אפשר להשוות, הכדורסלן הרבה יותר חכם, הרבה יותר משקיע, ברמה הרבה יותר טובה (ראה ערך, הישגים).

    בכדורסל, בליגה השנייה כל זר תותח, אריק מקולום ומייק ג׳יימס שיחקו שם לא מזמן, בליגה ה-1 בישראל יש לא מעט שחקנים עם עבר באן בי אי, בכדורגל כמה זרים שוברי שיווין יש ?
    בכדורסל כל זר תותח וחצי מהם שוברי שיווין, נפילה אצל שחקן זר בכדורסל זה שחקן של 10 נק׳ בממוצע למשחק, נפילה של שחקן ל-2 נק׳ בממוצע זה נדיר.

    הסיבה לכך היא השוק האמריקאי הזול, עם כמה שהם ברברים ועם 0 חינוך, הם פראיירים וכדורסלנים ברמה גבוהה עם פוטנציאל גדול, מקצועניים אמיתיים וכמו שאמרתי פראיירים שבאים לכאן בכלום כסף.

    כמו שאמרתי, אל תשווה בין הכדורגל והכדורסל הישראלי והעולמי.

    בקשר ליורוליג, אני אוהב את השיטה הזאת, הלוואי וזה היה בכדורגל, הלוואי שצ׳לסי וארסנל היו באלופות במקום דינמו קייב וצסק״א.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אתה אוהב שריונים גם מאותם ליגות על חשבון קבוצה שזוכה באליפות? היית מעדיף את ארסנל על מנצ'סטר סיטי? אז למה צריך ליגות מקומיות? בוא נעשה ליגה לכל הקבוצות המשוריונות וזהו.

    ושוב, לא כתבתי שצריך 5 ישראלים או 4 ישראלים על הפרקט בכל זמן נתון, לא ביקשתי סגל רק של ישראלים או עם זר אחד בלבד, כן חושב שצריך לפחות ישראלי אחד בפרקט וX ישראלים בסגל.

    במיסוי הנוכחי, יכולים להביא זרים רק בגלל המיסוי, ואם הם רעים מהישראלי הממוצע מקסימום להחליף אותם ואז שוב להחליף אותם ואז שוב להחליף אותם, מההודעה שלך אפשר לחשוב שכל הזרים בליגה הם הצלחות גדולות וקבוצות כאן לא מחליפות זרים כמו גרביים...
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.