ליגת העל - לאן היא הולכת ?

הנושא בפורום 'פרשן אורח - נדב יעקבי' פורסם ע"י ReL, ‏1/8/06.

  1. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רמת הכדורגל בישראל ידעה שנים טובות יותר , ב3-4 השנים האחרונות הכדורגל הישראלי התדרדר וראינו זאת טוב מאוד בתוכנית של עמנואל רוזן בערוץ 10 . באותה תוכנית הוא טען שהפתרון הוא להביא רוכשים עם גב כלכלי בדיוק כמו בטורקיה וזה מה שיציל את הכדורגל הישראלי ויוביל אותנו למקום בו טורקיה ויוון נמצאות.

    והנה לפתע פתאום , בעונה שעברה הגיע ארקדי גאידאמק , מיליארדר רוסי ששופך כספים ובונה תקציב חסר תקדים של 100 מיליון שקלים בביתר , דניאל יאמר מגיע גם הוא ורוכש את מכבי נתניה , אולם בפחות רעש איך עדיין יש לו גב כלכלי גדול .

    השאלות שלי הן האם המהלכים האלו יצליחו להרים את הכדורגל הישראלי? האם לדעתך האוליגרכים יישארו פה לטווח הארוך ? האם ליגת העל צועדת לעתיד ורוד יותר, או שמא השיוויניות בליגה תפגע? אם כן, מה צריך לשנות על מנת שהליגה תשאר שיווינית פחות או יותר?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/8/06
  2. פלג Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/05
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    5
    שלום לך נדב.

    אם כבר הוזכר הכדורגל הישראלי, אז ברשותי כמה שאלות לגביי בית"ר. המועדון עשה הרבה רעש בשנה האחרונה. התפתחו אימרות רבות כמו "אליפות , הצלחה באופ"א" וכו'. בתור פרשן שראה כבר בוודאי אי הצלחות עכב הרעש הגדול שקבוצות עושות, אני ההיתי רוצה לקבל את הדעה שלך.

    השאלות שלי הן: האם יש סיכוי שבית"ר תנחול נפילה גדולה בדומה למכבי, למרות שבית"ר לא עשו טעות כמו מכבי ויש הבדלים גדולים. השאלה השנייה היא: מה דעתך בנוגע לזרים של בית"ר. האם הם מפסיק טובים עד כדי לקחת תארים.

    תודה מראש.