ליגת האלופות - שמינית גמר: אתלטיקו מדריד - צ'לסי ולאציו מארחת את באיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/2/21.

  1. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    אלי גוטמן הקים טלפון למאמן באירן מינכן בשידור חי
    יפה מאוד

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,298
    מין:
    זכר
    ראיתי את המהלך בהילוך איטי. זה מקרה מאד גבולי שאפשר לשרוק לכאן או לכאן. אני תמיד אומר שבמקרים כאלה צריך ללכת עם ההגנה, ככה שזאת החלטה נכונה של גרינפלד.
     
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,550
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    השוער של צ'לסי חסר ביטחון ואנחנו עם שלושה בלמים ושלושה מגינים ולמרות זאת מפנקים את ז'ירו.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,298
    מין:
    זכר
    כשאתה מקבל גול במספרת לא חושב שנכון לנתח את זה טקטית
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/21
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מתאר לעצמי את בנזמה הפצוע שובר איזה משהו בבית מרוב תסכול אחרי מעשה האומנות של ז'ירו (עונת חייו במפעל אגב) - וכמה מגיע לו. הגיבור השקט. אתלטיקו רגילה שתוקפים אותה ויש לה שטחים, גם קבוצות התחתית בדרך כלל מעזות נגדה ותמיד מרתק לראות אם יש לה משהו בשרוול נגד משחק הגנתי - ולא היה לה. אני לא אוהב את זה שצ'ולו תמיד מסתכל אל עבר הספסל והמוחלף הראשון הוא ז'ואאו פליקס גם אם הוא לא היה טוב, עדיין הדריבל האיכותי שלו ועצם זה שהוא כן כוכב שיכול להכריע משחק. סוארס חזר לימים חשוכים של פחות כדורגל ויותר טראש-טוק. חבל שאפילו תיקו אתלטיקו לא הצליחה לגרד. היא אגב הפסידה לצ'לסי בבית במשחק החגיגי בוונדה מטרופוליטנו ב-2017/18. לדעתי הבלוז נקמו כאן על 2013/14.

    מאז עונת 2004/05 לא קרה שאף קבוצה ספרדית לא הייתה בשלב רבע הגמר. הריקור של רונאלדיניו אז לא הספיק, ריאל החלה את הרצף השלילי שלה, דפור צנחה כבר בשלב הבתים וכך גם ולנסיה. אנחנו בדרך לשחזור ההישג העצוב הזה. שלושה הפסדי בית אשכרה. ואי אפשר לצפות מריאל למשהו אחר בסגל הנוכחי שלה.
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,550
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    זה נראה כמו עונש על איך ששיחקנו בהתקפה.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    וואו. מקום 1 בהליכה בליגה הספרדית לא מדגדג קבוצה בעייתית מאנגליה שהחליפה מאמן. לא סתם אתלטיקו הפסידה, היא בכלל לא התקרבה לצ'לסי.

    איפה הימים שבארסה וריאל מגיעות לאימריות או לאיתחיאד או לאולד טראפורד וברור לך שהן עוברות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הימים האלה רחוקים-רחוקים, הנסיגה החלה כבר ב-2017/18 למרות שרונאלדו עדיין היה בריאל מדריד. אני למשל חושב שזה הזוי שברצלונה הגיעה לאנפילד כעבור עונה עם יתרון 0:3, אמנם מסי דפק שער פסיכי מכדור חופשי, בהחלט אחד המטורפים שראיתי במפעל הזה, אבל היתרון לא שיקף.

    אתלטיקו הגיעה למשחק בכושר גרוע יחסית, אולי הכי גרוע שלה השנה. היא מוליכה את הליגה די בצדק אבל המאזן שלה של סיבוב עם 50 נק' די משקר, זו לא קבוצה בסדר הגודל של ריאל של מוריניו או ברצלונה של שנה לפניכן. האתגר הכי גדול של סימאונה הוא לחזור מפיגור כשהקבוצה שלו נקלעת לזה. אני לא חושב שצריך לעשות 'העתק-הדבק' לשיטת שלושת הבלמים וכשאתלטיקו מפסידה היא לא תובס אבל זה די רע עם אפס בעיטות לשער. את סוארס שיתקו די בקלות וזהו-זה. מצחיק לדבר על סגל קצר וכן הלאה כי כל הקבוצות באירופה סובלות. על הנייר אתלטיקו ספגה כבר שמונה משחקים וזה הזיה אבל אני כן מאמין בהגנה שלה. הבעיה היא עדיין בהתקפה שלא מייצרת מספיק.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,624
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אתלטיקו נראת רע פחות או יותר מהרגע שעברה לשחק עם שלושה בלמים. לא ברור למה סימאונה ממשיך עם זה. אם אתלטיקו לא מתעוררת וחוזרת ל4-4-2, לא רק שהיא יכולה לאבד את המקום הראשון (זה מובן מאליו), היא יכולה לאבד אותו תוך שבועיים.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,078
    לייקים שהתקבלו:
    650
    אתלטיקו נראית רע בתקופה האחרונה ואפילו הפסידה ללבאנטה, ובאמת החיסרון של טריפייר משבש לצ'ולו את כל המערך, אבל זה לא מצדיק את מה שראינו אתמול, מערך 6-3-1?

    צ'ולו מוגבל. הכדורגל ההתקפי עם 3 בלמים עבד, אבל בצורה ממש מוגבלת - עם טריפייר המגן בימין, קראסקו בצד שמאל ועם 3 בלמים כשהרמוסו השמאלי, יורנטה ולמאר בקישור. כל כך הרבה תנאים להצלחה, וברגע שזה לא מתאפשר צ'ולו מאבד את זה.

    הסיבוב הראשון תקתק כמו שעון כי ההרכב היה יציב. מאז, האיזון הופר, כי ורסאלקו זה לא מגן ימני ברמה, אז צ'ולו מאלתר עם יורנטה ומנטרל אותו מהקישור.

    וכמה אירוני שהגוף שאחראי להשעייה של טריפייר הוא ההתאחדות האנגלית.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,298
    מין:
    זכר
    חשוב להזכיר שזה מאמן שבשנים האחרונות הלכו והתחזקו הדיבורים על זה שהוא איבד את ״מגע הקסם״ שלו. העונה היה נראה שהוא חוזר לעניינים ובגדול. אם הוא יצליח לחרבש גם את הליגה וגם את אירופה אני לא יודע אם הוא בכלל ישאר בעונה הבאה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אם אתלטיקו תודח ותאבד את האליפות איזה סיבה יש לו לעזוב? הוא איש מועדון במלוא מובן המילה והדבר היחיד שמעניין אותו לדעתי - נבחרת ארגנטינה ביום מן הימים, בטח כשהוא בסה"כ בגיל 50, המשרה "המקוללת" הזו תחכה, או אינטר אהובתו השנייה. באתלטיקו הוא אלוהים, לא פחות. לא קראתי על פניות מקבוצות אחרות אגב, אולי באנגליה נרתעים מהסגנון. בשנה שעברה הייתה עונה מחורבנת אבל היא הצליחה להדיח את ליברפול ואסור לזלזל בזה. מקצועית, אין סיבה להתעקש בכוח על המערך. אולי מוסא דמבלה ייכנס לעניינים ויעיר את הקבוצה קצת בכל הנוגע למשחקי הליגה. האליפות בספרד היא המטרה החשובה יותר (אתלטיקו מעולם לא מחקה פיגור כזה ככה), אתלטיקו גם בשנים המפלצתיות שלה לא הצליחה לזכות בצ'מפיונס. היא עדיין פייבוריטית במירוץ, שש נקודות זה לא מעט (הפער בפוטנצייה).
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,298
    מין:
    זכר
    הוא מבחינתו מוכן להישאר שם 30 שנה ולהרוויח ערימות, אבל אם הוא יצליח לזרוק את האליפות לפח, שזה האמ-אמא של הבעיטה בדלי, לא בטוח שבהנהלה לא ימאס ממנו. אם אתה רוצה להיות אלכס פרגוסון של מועדון אתה גם צריך את הוינריות שלו.
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,550
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ההשעיה של טריפייר מהמשחק מול צ'לסי אבל לא מהנבחרת זה לא אירוני, זו קומבינה. מצד שני אין לנו את מי להאשים שוורסאלקו עם כל הניתוחים שלו עדיין לא בכושר.
    מדברים על יורנטה, אבל בצד השני יש מגן טוב. את למאר בהחלט כדאי היה לשחרר למשימות התקפה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה בדיוק העניין, שלהנהלה לא יימאס ממנו, הם חוזרים על זה שבוע אחר שבוע, להיפך, יש מגעים להארכת החוזה עד 2024. נו באמת, "להרוויח ערימות", הוא אולי הדמות הכי חשובה בהיסטוריה של המועדון הזה חוץ מלואיס ארגוניס. בעונה שעברה הוא נכשל, השנה זה ממש לא המצב. זה לא שבתחילת העונה הימרו על אתלטיקו כאלופה ברורה למרות שלואיס סוארס הצטרף. דיברת על ווינריות - הם היו מועדון לוזר, הכי לוזר שיש - עד שהוא הגיע. פרגוסון זה זן נדיר. ובלי קשר ברוב הזמן הוא לא התמודד במרתון עם ריאל מדריד וברצלונה המפלצות. גם לו היו שלוש שנים בלי תואר.

    דני, אתה מסכים לגבי זה שז'ואאו פליקס תמיד בין הראשונים שמוחלפים? למה צ'ולו לא נותן לו לדעתך אף פעם להשלים 90 דק'? כאילו הוא לא מספיק מאמין בו עדיין וחבל.