ליגה אנגלית- מחזור מס' 1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏15/8/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ברמינגהאם - טוטנהאם:
    שבת, 14:00
    דארן אנדרטון, לדלי קינג, פרדריק קאנוטה, דין ריצ'ארדס, כריסטיאן ציגה, גוסטאבו פוייט. לא. זה לא ההרכב של טוטנהאם בשבת, זוהי רק רשימת הפצועים הבלתי נגמרת של הספרס. התרנגולות של גלן הודל אומנם איבדו הקיץ את הסמל הבלתי נגמר, טדי שרינגהאם וכמו כן עוד מספר שחקני סגל זוטרים (אית'רינגטון, טאצ'ר, איברסן...) אך החיזוק בדמות קאנוטה, זאמורה והצעיר הפורטוגלי הלדר פוסטיגה גרמה לאופטימיות בקרב האוהדים.
    ממול יעלו המארחים מסנט. אנדרוז במטרה להוכיח שכל הדיבורים בפגרה לא היו באויר. הכחולים התחזקו בקיץ בדיוויד דאן ובחלוץ הארגנטיני לוסיאנו פיגוארה. כריסטוף דוגארי שסיים בצורה פנומנלית את העונה שעברה התגבר ברגע האחרון על פציעה ויפתח בהרכב יחד עם השוער המושאל מאיק טיילור.

    הימור: ברמינגהאם.
    אני חושב שלכחולים של סטיב ברוס יש את הכלים לצאת מהעימות הזה עם ניצחון. בעיקר בזכות העובדה שהמשחק אצלה בבית, שלא לדבר על כך שגלן הודל הוא מאמן היריבה.

    פורטסמות' - אסטון וילה:
    שבת, 14:30
    מאבק מאוד מעניין בין שתי קבוצות שיש להם המון מה להוכיח.
    מצד אחד אסטון וילה, בקיץ נתנו את המושכות לדיוויד אולירי ועכשיו נשאר לחכות ולראות האם המנג'ר המוערך יספק את הסחורה... אולירי הסתפק (שלא מבחירה) בשתי החתמות בלבד, השוער הדני תומאס סורנסן והקשר גאווין מקאן, שנייהם מסנדרלנד. אולירי בונה הרבהעל חואן פאבלו אנחל הקולומביאני שהירבה לשבת על הספסל ואצל המנג'ר החדש זוכה לתפקיד מפתח. אם אנחל ודאריוס ואסל יספקו את השערים וילה תוכל לעשות עונה יפה.
    אצל הפומפיס' של הארי רדנאפ עומדים לערוך, לא פחות, מ-6 שחקנים בכורה בקבוצה. טדי שרינגהאם שהובא מטוטנהאם ישחק בחוד, ככל הנראה, לצידו של סבטוסלאב טודורוב. גם סבסטיאן שמל שהועף מווסטהאם וחתם ממש סמוך לפתיחת העונה אצל פורטמות', צפוי לפתוח בהגנה.

    הימור: תיקו.
    לאסטון וילה יש הגנה מספיק חזקה על מנת לשרוד את התקפות הפומפיס' הבעיה היא שלדעתי ההתקפה שלה לא מספיק חזקה כדי לייצר איום ממשי על שלוש הנקודות המלאות.





    ארסנל - אברטון:
    שבת, 17:00
    התותחנים יעלו למשחק הפתיחה בהייבורי בהרכב מלא, זאת אומרת שהאדומים מלונדון פייבוריטים, לפחות על הנייר...
    ארסן ונגר צפוי לתת לשוער הגרמני החדש, יאנס להמן בכורה במשחק רשמי על אדמת אנגליה. מעבר לכך השינויים שעברה הקבוצה זעירים. סול קמבל שנפצע במשחק 'מגן הקהילה' אמור לשחק ויחבור במרכז ההגנה לקולו טורה.
    בניגוד לאדומים מלונדון מגיעים ה'טופי בוייז' של דיויד מוייס במצב קצת עדין למשחק הראשון של הפרמיירליג. הקבוצה החתימה במהלך הקיץ רק שחקן אחד וגם הוא, לא ממש נחשב לתוספת היות ומדובר בג'וזף יובו ששיחק כמושאל בקבוצה בשנה שעברה. ואם לא די ברכש האפסי, אברטון יגיעו ללא סקוט ג'מיל והחלוצים קוין קמבל ו-ווין רוני - שסוחבים פציעות. תוסיפו לזה את החיסרון של דאנקן פרגוסון המורחק ותקבלו חוד שכמעט שלא קיים. ככל הנראה הפתרון של מוייס הג'ינג'י יהיה לתת לניק צ'אדוויק הצעיר ממחלקת הנוער של הקבוצה הזדמנות בהרכב הפותח לצד רדזינסקי הקנדי.

    הימור: ארסנל, בגדול.
    משחק שבו לדעתי לא צפויות לתותחנים בעיות מיוחדות. אומנם זו רק תחילת העונה - אבל אין זמן יותר מתאים מזה לתת הצגה שכולה הצהרה לשאר הליגה.


    בלקבורן - וולבס:
    שבת, 17:00
    הרוברס מאוד התאכזבו לגלות שהקשר, ברט אמרטון סוחב עונש השעיה, האוסטרלי שהגיע מפיינורד היה אמור להיות הבורג המרכזי בקבוצה לדברי המנג'ר גרהאם סונס. בלעדיו יצטרך סונס למצוא פתרונות יצירתיים שכן כזכור איבדה הקבוצה את שני הכוכבים שלה במרכז השדה, דמיאן דאף ודיוויד דאן. אוהדי בלקבורן בונים על סטיבן ריד הצעיר שהובא ממילוול שיספק את הסחורה במשבצת הקשר השמאלי. לורנזו אמורוסו האיטלקי המנוסה אמור לפתוח במרכז ההגנה.
    מולם יתייצבו להופעת בכורה מחודשת בפרמיירליג, וולבס. המנג'ר דייב ג'ונס החתים הקיץ 6 שחקנים רובם אמורים לפתוח בשבת בהרכב. סטפן איברסן והנרי קאמארה יאיישו את חוד ההתקפה בעוד ג'ודי קראדוק ואולג לוז'ני יצטרפו למערך ההגנה של הזאבים. גם סילאס הפורטוגלי הבן לאומי צפוי לערוך הופעת בכורה. לצידם יחזרו לעונה נוספת בפרמיירליג דניס ארווין (מאן יו) ופול אינס (איפה לא) הוותיקים.

    הימור: תיקו
    החסרון של אמרטון יגביל מאוד את בלקבורן ולכן אני לא בטוח שתצליח לפרוץ את מערך ההגנה של המעובה של וולבס.

    פולהאם - מידלסבורו:
    שבת, 17:00
    קיץ מאוד מאכזב עבר על פולהאם. הבעיה היא שהמצב לא צפוי להשתפר במהלך העונה. אל פאיד סגר את הברז וכך נותר ג'רום בוניסל מאוקזר, די בודד תחת ההגדרה של רכש. המצב החברתי בקבוצה נראה עגום בעיקר לאור הפיטורים של טיגאנה סמוך לסיום העונה. מצד שני הקבוצה לא איבדה את הכוכבים הצרפתים שלה (סהה, מלברנק, מארלה) ולמעט העזיבה של פינאן נותר הסגל הבכיר על כנו. השאלה היא איך הסגל הזה יתחבר העונה ועד כמה גדולה המוטיבציה בקבוצה.
    מול פולהאם תתייצב מידלסבורו שבאופן מפתיע רשימת הרכש שלה לא פחות מאכזבת מזו של פולהאם. אלן רייט הותיק מאסטון וילה ודוריבה הקשר הברזילאי של סלטה הצטרפו אבל לאור העזיבה של כוכב הקבוצה בעונה החולפת, ג'רמי נג'יטופ ברור שהקבוצה, לפחות כרגע, פחות טובה על הנייר מבורו מודל 02/03.

    הימור: פולהאם.
    הביתיות והכישרונות הצרפתיים יעשו את ההבדל, ההבדל הקטן, אבל הקובע.





    לסטר - סאות'המפטון:
    שבת, 17:00
    על הדשא בפילברט סטריט תעלה בשבת אחת החידות הגדולות של העונה. לסטר בהנהגת המנג'ר מיקי אדאמס רכשה הקיץ כמעט כל שחקן פנוי שהיה בשוק. זה הסתיים עם רשימה של לא פחות מ-11 שחקנים חדשים. השאלה הגדולה היא איך יתחבר כל הרכש הזה לקבוצה. קאלום דיווידסון ובילי מקינלי הם שני הפצועים היחידים שאמורים להיעדר. עכשיו הגיע הזמן של אדאמס להוכיח שהוא מאמן לא פחות טוב מאשר הוא שחקן בשוק ההעברות.
    אצל גורדון סטראכן וסוטו אומנם אי אפשר למצוא רשימת קניות ארוכה כמו של לסטר, אבל מצד שני קווין פילפס שנרכש סמוך מאוד לפתיחת העונה משנה את פני התמונה הכללית לגמרי. יחד עם פיליפס יש לסוטו צמד שאמור להיות קטלני בחוד (יחד עם ג'יימס ביטי) השאלה היא האם זה יספיק. את מקומו של וויין ברידג' שעזב לצ'לסי יתפוס גרהאם לה-סו שעשה את הדרך ההפוכה.
    השוער הראשון אנטי ניימי שנפצע בגמר הגביע עדיין לא חזר במאת האחוזים וכל ככל הנראה יפתח במקומו פול ג'ונס בין הקורות. חוץ מניימי, הפצוע היחיד הוא מאריאן פהאס, ככה שלסטראכן לא צפויות בעיות מיוחדות בהרכב.

    הימור: תיקו
    לסטר תבוא כדי להילחם על הכובד ובעיקר על נקודות ביתיות. מצד שני סוטו לא פראיירים וירצו מאוד להוכיח שהעונה האחרונה לא הייתה סתם פיקציה חולפת.

    מנצ'סטר יונייטד - בולטון
    שבת, 17:00
    בשורות השדים האדומים צפויות בכורות לשחקנים כגון: קלברסון והשוער טים האווארד. היות ולפרגוסון יש סגל מלא ושלם לבחור ממנו יכול להיות שיהיו הפתעות בהרכב. קווינטן פורצ'ן נתן יופי של משחק ב'מגן הקהילה, והוא נמצא בתמונת ההרכב, כנ"ל לגבי דג'מבה דג'מבה שפרגוסון אמר שיכול להיות שיפתח כמגן ימני על חשבון גארי נוויל. גם שמו של פורלאן עולה כמועמד לפתוח בהרכב.
    בולטון מגיעה לפתיחת העונה עם הסגל שסגר את העונה שעברה התוספת הקשר היווני ג'יאנקופולוס והחלוץ הברזילאי מאריו ג'רדל. שנייהם צפויים לפתוח בהרכב. אין ספק שמדובר בחיזוק רציני, ויהיה מעניין לראות באיזה כושר מצוי ג'רדל שלא ממש שיחק כדורגל בשנתיים האחרונות.

    הימור: יונייטד
    החבר'ה של פרגי נראו טוב מאוד במשחקי ההכנה ובמשחק מגן הקהילה, באולד טראפורד הם לא אמורים לשמוט נקודות בשלב כה מוקדם של העונה.

    צ'ארלטון - מנצ'סטר סיטי:
    ראשון, 16:00
    מנצ'סטר סיטי חיזקה הקיץ בצורה משמעותית את חוליית הקישור שלה. קיגן רכש את אנטוני סיברסקי, טרבור סינקלייר ופול בוסבלט שיחברו לברקוביץ' במרכז השדה של הסיטיזנס'. הבעיה היא שההגנה נותרה בעייתית. מיכאל טארנט הגרמני הותיק הובא ממינכן ושמייכל הוחלף ע"י דיוויד סימאן אך ספק אם דווקא הצמד הזה יצליח לייצב את החלק האחורי בקבוצה. דווקא בהתקפה העניינים נראים לא רע, ניקולאס אנלקה כבש בצרורות במשחקי ההכנה, פאולר לא נפצע כבר חודש שלם ואפילו פאולו ואנצ'ופה חוזר מפציעה ונראה חד וחזק כמו בעבר. אולי דווקא משם תבוא הישועה של הכחולים.
    צ'ארלטון תגיע למשחק ללא השוערים הפצועים דיין קיילי ופול ראצ'ובקה. את אפודת השוער ילבש לראשונה הרכש הטרי מלסטר, סיימון רוייס. מעבר לכך אין לאלן קורביצ'לי בעיות נוספות בסגל. את הופעות הבכורה שלהם בואלי יערכו ככל הנראה בשבת גם שני שחקני הרכש, מאת'יו הולנד ופאולו די קאניו. השניים מתאימים כמו כפפה ליד עבוד צ'ארלטון שמשתמשת הרבה במסירות קצרות והנעת כדור סבלנית במרכז המגרש. השאלה היא איך יתחבר הצמד לקבוצה.

    הימור: מנצ'סטר סיטי
    ההגנה של צ'ארלטון עדיין חלשה יחסית לפרמיירליג וקבוצה התקפית כמו הסיטי תהיה בעיה מאוד רצינית עבורה. אם הקישור של הסיטי ישחק ברמה סבירה הוא יבטל את היתרון שצ'ארלטון משיגה על קבוצות אחרות במרכז המגרש.

    לידס - ניוקאסל:
    ראשון, 16:00
    כבר במחזור הראשון של העונה "יזכו" לי בוייר וג'ונתן וודגייט לחזור לאיילנד ראוד, הפעם, כשעל גבם חולצת זברה שחורה-לבנה. אחרי הקיץ המתסכל שעברו נראה שהפעם האוהדים של לידס אפילו לא חושבים על תוצאת המשחק, תנו להם השפלה לצמד הבוגדים - והם יהיו מרוצים, ככה זה כשהקבוצה שלך לא מסוגלת לשמור בבית על אף כישרון. הכוכב התורן לעזוב היה הארי קיואל שהיה מי שהחזיק את הקבוצה עם הראש מעל למים בעונה החולפת, עכשיו רק נשאלת השאלה מי יעשה זאת העונה. לא נראה לי שאפשר לסמוך על שחקני הרכש הבינוניים (דומי, זומאנה קמארה, ג'ודי מוריס) שיעשו את העבודה.
    בניוקאסל העניינים דווקא נראים טוב. בובי רובסון הלך הקיץ על תוספת אחת בלבד לסגל. עכשיו יהיה תורו של לי בוייר להחזיר על האמון ולהוכיח שהוא היה שווה את ההימור. בסך הכל פני הקבוצה של הטונז' לא השתנו כלל. אלן שירר ישאר כוח האש המרכזי כאשר קירון דייר ולוראן רובר מספקים תמיכה מאחור.

    הימור: ניוקאסל
    על הנייר אין ספק שהיתרון הגדול הוא של המגפייז. השאלה היא כמה תשפיע האווירה באיילנד ראוד על החבר'ה של רובסון.- בכל אופן לדעתי הזברות יצאו עם שלוש נקודות מהעימות, השאלה היא רק כמה קל זה יהיה...


    ליברפול - צ'לסי:
    ראשון, 18:05
    כבר בפתיחת העונה תקבל ליברפול את ההזדמנות הגדולה שלה לנקום בצ'לסי על ההפסד במחזור הנעילה של העונה שעברה, הפסד שעלה לשדים האדומים בכרטיס האחרון לצ'מפיונס ליג. הבעיה הגדולה של ליברפול ושל ג'רארד הוייה היא שהסגל לא במצב הכי טוב בתקופה הזו.
    סטיבן ג'רארד יחמיץ את המשחק זכר לצמד הצהובים שספג באותו משחק מול צ'לסי. ואם לא די בחיסרון של הכוכב האנגלי הגיעו גם הבשורות על הפציעות של דידי המאן וסליף דיאו. כל זה אומר שהמעמסה עומדת ליפול בעיקר על דני מרפי. הוייה כנראה ישבץ לצידו את איגור ביסקאן, הקרואטי הפיזי. השאלה היא כמה קישור כזה יכול לתמוך בהתקפה, אולי יהיה זה הארי קיואל שיסחוב את העגלה.
    על ההרכב של צ'לסי חבל אפילו להתחיל ולדבר. אין שום סיכוי לחזות מה מתכנן ראניירי. למעט אולי העובדה שחואן ורון יהיה בהרכב. אדריאן מוטו צפוי לפתוח על הספסל כאשר מיקל פורסל ואידור גודיונסן ימשיכו לקבל קרדיט בחוד. צ'לסי מגיעה למשחק ללא פציעות ועם סגל מלא - ככה שכדאי שהסדרנים באנפילד יפנו הרבה מקום ביציע עבור אלו שישארו מחוץ לסגל.

    הימור: יהיה חם ומותח.

    * תודה לקירק.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחח לירני אהבתי את השורה האחרונה...ספק אם הוא כבר לא בן 17...
    בנוגע לתחזיות - אני מסכימה איתך,ובגדול!!! רק לא לפתוח פה גדול מדי לארסנל.... טפו טפו טפו.
    הא וכמובן, אני לא יכולה להמר על ניוקאסל ,אז...אני נשארת פה להתפלל. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    רק למען ההגינות.

    לקירק מגיע קרדיט כי הכל הוא עשה.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    איזה בעסה מחר לא נזכה לראות את ז'ארדל כובש נגד מנצ'סטר בגלל שהעברתו לבולטון עדיין לא הושלמה.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי שערכתי את ההודעה והוצאתי את כל ה- – והפכתי אותם למקפים אני יכול סוף סוף להגיב...

    כן, אין מה להגיד, לראשונה אני אודה שלידס מגיעה למשחק פתיחת עונה כאנדרדוג.

    אבל... להזכירכם, גם בעונה שעברה ניוקאסל נראו עדיפים על לידס עד המחזור ה-6 בו הם חטפו על הראש, 2-0... ככה שאני לא אופתע אם נצליח לשחזר את ה"הישג" הזה. מצד שני, אני כבר למדתי שפתיחת עונה לא אומרת הרבה על ההמשך, ע"ע הקבוצה שמשחקת במדים לבנים שעוד הובילה את הטבלה במחזורים הראשונים בעונה הקודמת...

    מישהו יודע בערך מי מועמד לפתוח בחוד של הספרס? פוסטיגה וקין? או שמא זאמורה? ומה הסטטוס של קאנוטה ביחס לשאר החלוצים?

    ההימורים שלי:

    בירמינגהאם - טוטנהאם: סטיב ברוס חתם היום לעוד 5 שנים במועדון המשתפר הזה. עם איך שהתרנגולים נראים אני לא אתפלא אם הוא יקבל מהחניכים שלו מתנת חתימה 5 חתיכות לקבוצה שהמנג'ר שלה שכח מה צריך לחזק ומה לא. כמובן שהעובדה שקינג, זיגה וריצ'ארדס ייעדרו רק עוזרת להימור שלי.

    פורטסמות' - אסטון וילה: אני תופס הרבה מאו'לירי, עדיין. הוא יוציא יותר ממה שיש בקבוצה, ויש בה לא מעט. לדעתי תחתיו סוף סוף נראה וילה חיה ובועטת כמו בימים הטובים של קולימר את יורק. ניצחון לוילה.


    ארסנל - אברטון: שתי קבוצות שביצעו מעט מאוד שינויים בקיץ. ארסנל לא נראתה משהו במגן הקהילה, אבל גם בעיניים עצומות היא תנצח את המשחק הזה.

    בלקבורן - וולבס: בלי דאף, ולצערם גם בלי אמרטון בלקבורן נראים מאוד אפורים. דאן עזב גם הוא, וסטיבן ריד, עם כל הכבוד למילוול - הוא עדיין לא שחקן שיסחב על גבו קבוצה למשחק פתיחת עונה. לעומת זאת, וולבס חיזקו את עצמם בחוליות החלשות (והיו הרבה כאלה) והשילוב של הוותיקים, עם הזרים החביבים (סילאס וקמארה האדיר) עושה רושם מצויין. וולבס יפתיעו (או שלא) את כולם וינצחו.

    פולהאם - בורו: כמו שקירק אמר, מפגש בין שתי קבוצות שלא התחזקו ועושות רושם לא טוב עד עכשיו. אבל בורו עדיין מחזיקה באמתחתה חוד קטלני, ולאחר עזיבתו של פינאן, ההגנה החלשה ממילא של פולהאם נחלשה עוד יותר...
    ניצחון לבורו.

    לסטר - סאות'המפטון: הרכש שיעשה את ההבדל לדעתי. קווין פיליפס נרקב הרבה שנים בסנדרלנד אבל עכשיו חוזר (גם כן חזרה) לקבוצה הקודמת שלו ולדעתי, יש לו הרבה מה להוכיח ובמיוחד עם ביטי הוא יוכיח את זה בקלות. ניצחון לסוטון.

    מנצ'סטר יונייטד - בולטון: לא נראה לי שמדובר בבאנקר שכולם רואים במשחק הזה. בולטון רגילה להפתיע את מנ יו בשנים האחרונות, ולאחר הרכש היווני החביב והרכש הברזילאי האדיר - אני מאמין שפה תיפול הכביכול הפתעה של המחזור.

    צ'רלטון - מנצ'סטר סיטי: קיגן ממשיך להתחזק איפה שלא צריך, וההגנה כמו שקירק אמר - נשארה הבעייה האמיתית. טארנט היה (גם בספק) שחקן טוב ב98-99, היום... לא. סימן הוא אמנם לא שוער מדהים, אבל כמחליף לשמייכל הוא מצויין. צ'רלטון לעומת זאת... התחזקה אולי יותר מכולן. ואיזה חיזוק. מת'יו הולנד המצויין והלא-מוערך, ופאולו די-קאניו הגאון יוסיפו קצת ברק לחלק הקדמי של הקבוצה, והשאלה היא האם היתרון במרכז המגרש עם המסירות הקצרות לא יבוטל מהר מאוד ע"י הקישור המעוקב של הסיטיזנס.

    לידס - ניוקאסל: כמו שאמרתי... אני מעדיף לא להמר.

    ליברפול - צ'לסי: לפני חודשיים כמעט כשפורסם לוח המשחקים לא התלהבתי במיוחד מהמשחק הזה. היום... אחרי החיזוק (יש מילה יותר חזקה?) שצ'לסי עברה ואחרי החיזוק שליברפול עברה, שתי הקבוצות נראות לי מפחידות מאוד. אם החמצן יחזור לראש של הויה יש סיכוי לא רע שהסקאוזרים ייצאו עם ידם על העליונה. במקרה שלא, אפילו הקבוצה הלא-מחוברת של צ'לסי עדיפה על הא-לה-בונקר של הויה. המשחק הכי טוב במחזור הזה... תיקו לדעתי יהלום אותו.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מחצית בבירמינגהאם 1-0 למקומיים על טוטנהאם מפנדל של דיוויד דאן הרכש החדש.
     
  7. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני השערים הראשונים של העונה נכבשים ע"י רכשים חדשים: דאן לבימינגהאם ושרינגהאם לפומפי...
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הסתיים המשחק בסנט אנדרוז. הפנדל של המשיח החדש של ברמינגהאם - דיוויד דאן מעניק שלוש נקודות ראשונות העונה לכחולים של סטיב ברוס.

    עכשיו דקה 70 במשחק בין פורטמות' לאסטון וילה. הפומפיס' כבר ביתרון 2-0 אחרי שפטריק ברגר (עוד שחקן רכש, אגב) הבקיע.
     
  9. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויש לנו את המנצחת הראשונה של העונה.

    אמנם מפנדל, אמנם לא מרשים במיוחד בהתחשב ברשימת הפצועים של היריבה, אבל עדיין... ניצחון במשחק הבכורה לבירימינגהאם כשהרכש הטרי, דיוויד דאן שולט לחלוטין במרכז השדה וכבונוס גם כובש את השער הראשון העונה.

    אז בירמינגהאם 1 - טוטנהאם 0.

    ובהזדמנות זו, כבר 2-0 לפומפי'ס על הוילה שעולים בהרכב שלקרוא לו מוזר יעליב את כל הפריקים בעולם. למה גארת' ברי שוב בקישור? למה אולוף מלברג מחוץ להרכב?

    2-0 משער של ברגר...
     
  10. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יעקובו היה מעורב בשער הראשון של פורטסמות'. הוא בעט, השוער הדף לא טוב, שרינגהאם השתלט על הריבאונד וכבש.
     
  11. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גבר אם כל הכבוד לכתבה שלך היא ממש לא מספקת ולפחות לא אותי ממש לא דבר ראשון יש לך ים של טעויות סתם ריפרפתי וכבר ראיתי שאמרת שטודרוב יפתח לצד שרינגהאם וזאת טעות חמורה אחי אם לא ידוע לך אז אל תרשום אבל טודרוב נפצע וייעדר למשך שנה ולכן תפס את מקומו בהרכב יעקובו ואם אתה רוצה תקצירים לקראת תחילת העונה אז תלמד ממני גבר:
    גברים שוב שלום לכם סקרתי את משחקי השבוע החשובים ביותר והמקורבים ביותר לרובנו:
    המשחק הראשון הוא בין ברמינגהאם לבין טוטנהאם המשחק לא כל כך מעניין הוא יפתח את משחקי הליגה האנגלית מחר - יום שבת בשעה 14:00 ברמנגהאם תחסר את הבלם של ושל נבחרת אנגלה מתאו אפסון כך שככל הנראה ייפתחו בהגנה אוליבייר טאבילי ודארן פוש יחד עם קאני קנינגהאם כמו כן הרכש החדש מבלקבורן דיוויד דאן יפתח בקישור ובעמדת השוער יהיה שינוי לאחר שמייק טיילור צפוי לפתוח במקומו של איאן בנאט עוד שחקן חשוב במערך של אברטון שלא ישחק הוא כריסטף דוגארי הפצוע. מהצד השני טוטנהאם שהתחזקה בשלושה חלוצים חדשים -הלדר פסטיגה, בובי זמורה ופרדי קנוטה תחסר גם הרבה שחקנים כגון כריסטיאן ציגה גוסטאבו פוייט את הרכש החדש פרדי קנוטה את דארן אנדרטון, דין ריצארדס ולזלי קינג, בנוסף לכך מה שצפוי לגרום להודל לעוד כאב ראש גדול היא ההחלטה את מי לשבץ בעמדת החלוץ יחד עם רובי קין את בובי זמורה או את הלדר פוסטיגה הפורטוגלי. נקווה שיהיה מעניין שם...

    המשחק השני הוא בין פורטסמות של יעקובו אייגביני לבין אסטון וילה המשחק ייפתח בשעה 14:30 הבשורות הטובות ליעקובו הוא שמלך שערי הקבוצה בשנה שעברה סווטוסלב טודרוב נפצע אמש באימון וככל הנראה ייעדר כשנה מה שמשאיר את הדרך הפנוייה ליעקובו ולטדי שרינגהאם עוד פצועים בפורטסמות הם הקשר תים שרווד ומטיו טיילור אך מי שצפוי לרשום את הופעת הבכורה בקבוצה הם שחקני הרכש החדש פטריק ברגר, דזאן סטפנוביץ, שאמל, ואמדי פאיי. אסטון וילה תפתח עם שני השחקנים החדשים שרכשו מסנדרלנד השוער סורנסן וגאבין מקקאן אך הבעיה של דיוויד אולירי מאמן הוילה תהיה כיצד להסתדר בלי חלוץ נבחרת אנגליה המוכשר דאריוס ואסל לאחר שזה נפצע ולכן נראים סיכוייהם של אנחל ואולבאק לפתוח טובים מתמיד.אלו הם שני משחקי הפתיחה של הליגה ולכן למרות שהם לא כל כך מעניינים סיקרתי אותם היטב. עכשיו אני יסקר עבורכם את המשחקים המרכזיים של השבוע:

    ארסנל נגד אברטון - המשחק יערך באייבורי ביתה של ארסנל בשעה 17:00 בצהריים כל הכרטיסים אזלו כבר לפני חודש ועכשיו כולם שם מחכים למשחק הראשון לאחר שלארסנל לא צפויות בעיות של פציעות מלבד של פסקל סיגן הבלם הצרפתי ופרדי ליונברג שיערוך מבחן כשירות לפני המשחק בנוסף לכך יערוך יהנס להמן הופעת בכורה בליגה האנגלית. לעומת זאת באברטון המצב ממש שונה אברטון תשחק ללא ילד הפלא הצעיר ויין רוני וגם בלי קויין קמפבל שנפצע וייעדר כחודש והחלוץ הרביעי דנקן פרגסון מורחק מהמשחק וזה משאיר את מאמנה של אברטון רק עם אופציה אחת והיא לפתוח את תומאס ראדזינסקי הקנדי או עם ניק צאדוויק הצעיר כמו כן ייעדרו גם גמיל המגן הימני וניקלאס אלקסנדרסן. ההימור שלי התותחנים יפתחו את העונה עם נצחון בית ראשון ולדיוויד מוייס יהיה הרבה כאב ראש עד שהחלוצים שלו יחזרו.

    מנצ'סטר יונייטד - בולטון וונדרס - המשחק יערך באולדטאפורד שעה 17:00 שידור ישיר בערוץ 50 בממיר הדיגיטלי (ספורט 5+) מנצ'סטר תפתח את משחקה הראשון בליגה בלי מספר שחקני הגנה חשובים מאוד בדמויותיהם של גארי נוויל, פיל נוויל ומיקל סילבסטרה שיערוך מבחן כשירות לפני המשחק גם קווינטון פורצן ייאלץ לעבור מבחן כשירות על מנת להיות בסגל היונייטד למשחק ככל הנראה ייפתח טים הווארד בשער אך דגמבה דגמבה,קלברסון ורונלדו ייפתחו על הספסל. לעומת זאת בבולטון הכל נראה חלק פרט לעובדה שעדיין לא בטוח עם הברזילאי זארדל שנרכש כלפני שבוע מבולטון יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו וזה בגלל שהוא עוד לא עבר את הבדיקות שלו בקבוצה. ההימור שלי היונייטד ינצחו אבל בקושי רב אני נותן גם הרבה סיכוי לתיקו.

    יום ראשון :
    לידס יונייטד - ניוקאסל - אחד מהמשחקים המרכזים והמרתקים ביותר במחזור הפתיחה בלידס יעדרו מיקל דיוברי הבלם ואריק באקה אך הרכש החדש של הקבוצה גודי מוריס ודידיה דומי צפויים לפתוח בהרכב במקומם.לניוקאסל ולבובי רובסון אין בעיות עם פציעות והוגו ויאנה חזר לאימונים מלאים לפי הכתבות באנגליה משתוקקים צמד שחקני לידס לשעבר לי בוייר וגונהתאן וודגייט לקראת המשחק בקוצר רוח, בשתי מילים - יהיה חם. ההימור שלי הרבה שערים הרבה כרטיסם והרבה דם יהיה לנו במשחק המרתק הזה.

    צ'רלטון אטלטיק - מנצ'סטר סיטי- פאולו וואנצופה ופול בוסבלט לא ישחקו הראשון בגלל פציעה מתמשכת ובוסובלט בגלל עונש הרחקה מההתאחדות ההולנדית, הקרב על המקום בהרכב יהיה בין אנטואן שיבירסקי לבין אייל ברקוביץ שנמצא בכושר משחק מצויין ב-2 המשחקים האחרונים (ברצלונה ו טי אנ אס בגביע אופ"א) ופרט לכך לא אמורה להיות לקיגאן שום בעיה בהרכב. בצ'רלטון יפתח הרכש החדש מווסטהאם פאולו די קאניו על הספסל וריצארד רופוס הבלם הוא היחיד שייעדר משורות הקבוצה בגלל פציעה.

    ליברפול - צ'לסי - אנפילד, יום ראשון, שעה 18:00 שידור ישיר בספורט 5 + ליברפול תחסר את שני הקשרים האחוריים שלה סטיבן גרארד ודיטמר המאן הראשון בגלל שהורחק במשחק האחרון נגד צ'לסי (2-1) המאן בגלל פציעה בשריר הירך ולדימיר שמיצר יערוך מבחן כשירות לפני המשחק ואליו ייצטרפו הרכש החדש סטיב פינן והסנגלי סאליף דיאו וזה אומר שהמאמן הוייה עלול לפתוח בקישור עם איגור בישאן עוד שחקן שיפתח בהרכב הוא הרכש החדש והטרי מלידס הארי קיוואל קריס קירקלנד צפוי לפתוח על הספסל ואת מקומו יתפסו שוער נבחרת פולין ייזי דודק.
    צ'לסי לעומת זאת באה חזקה מתמיד למשחק למרות חסרונו הכבד של הסטאר הצרפתי וויליאם גאלאס שאת מקומו יתפוס כנראה גלן גונסון כמו כן ייעדרו גם בודו זנדן מריו סטאניץ וסלסטין בביירו. אדריאן מוטו צפוי לפתוח בהרכב אם לא יתחוללו בעיות של הרגע האחרון וזאת לאחר שקיבל את רישיון העבודה שלו באנגליה. זה אמור להיות המשחק הכי חם של המחזור ואני בטוח שיהיה שם חם ליברפול תנסה לנקום על ההפסד שלה לצ'לסי בסוף השנה שעברה הפסד שגרם לכך שליברפול הודחה מליגת האלופות ותשחק העונה באופ"א לעומת זאת הסטארים של ראניירי לי ייתנו לזה לקרות מה שבטוח משחק טוב יהיה שם ההימור שלי במשחק כזה הכל פתוח אבל הלב הלב הולך עם צ'לסי


    בלקבורן רוברס נגד העולה החדשה וולבס המשחק ייפתח היום בשעה 17:00 בצהריים אז ככה הרכש האוסטרלי החדש של הקסוצה ברט אמרטון צפוי לפתוח ולערוך הופעת בכורה וזה בגלל שהתבטלה לו ההשעייה מההתאחדות ההולנדית כמו כן אנדרו קול יחזור לסגל הקבוצה לאחר שנעדר ממנו בשני משחקי הידידות האחרונים, סטיבן ריד יהיה השחקן היחיד שיחמיץ את המשחק ויהיה מעניין לדעת איך הרוברס יצליחו להסתדר מבלי השחקן המצטיין שלהם בעונים קודומות דמיאן דאף.בצד השני אמורים סטפן איברסן וגודי קראדוק לפתוח בהרכב החסר מאוד של וולבס לאחר מכת פציעות קשה וולבס תחסר במשחק את - מרק קנדי, גוליון לסקוט, קני מילר, גורג נדאח ונתן בלייק ושון ניוטון צפויים לערוך מבחן כשירות לקראת המשחק הזה. ההימור שלי בלקבורן תנצח בקלות יחסית.

    פולהאם - מידלסברו- מנגר פולהאם כריס קולמן יחסר שני שחקנים משמעותים שון דיוויס שהציב עצמו ברשימת ההעברות וצפוי לעבור לבורו או לאברטון סובל מפציעה בנוסף אליו גם כפטן הקבוצה אנדי מלביל יהיה חסר מה שיגרום לבעיות במרכז ההגנה של פולהאם חלוץ פולהאם ישחק בסופו של דבר לאחר שביומיים האחרונים חל שיפור במצבו והוא החל להתאמן אימונים מלאים עם הקבוצה.במידלסבורו יעדרו מאסימו מקארונה האיטלקי שנפצע במשחק הידידות האחרון נגד הול וייעדר כ-10 שבועות כמו ייעדרו אוגו הייוג הבלם ודיוויד מארפי גם החלוץ מיקאל ריקטס ייעדר ופרנק קוודרו הצרפתי ייעדר בגלל עונש הרחקה ל-5 משחקים.
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי, אני סתם מעריך אבל הסיקור נכתב לפני שנוגע שסטניסלב טודורוב ייעדר לפחות חצי עונה (ולא כמו שאמרת בטוח לכל העונה).

    בכל מקרה, ברוך הבא, ומקווה שתהנה להשתתף בדיונים.

    ורק לגבי המשחק של לידס-ניוקאסל... דומי ומוריס היו פותחים בכל מקרה בהרכב. כמו שזה נראה כרגע המרוויחים מהפציעה של באקה וההיעדרות הקצרה של דיוברי יהיו רדבה וגרי קלי.
     
  13. שגיא Guest

    חבובניק. סחה על הסיכום, אבל, יש לי כמה דברים אלייך, בתור מנהל ראשי בפורומים:

    דבר ראשון סיכום המחזור כפי שראית ולא ידעת, נכתב עוד לפני הפציעה של טודורוב, שעל פציעתו נודע ממש סמוך לפתיחת העונה.
    דבר שני, למה לזלזל? למה להתנשא? אני מאמין שאתה רוצה שאנשים יכבדו אותך בפורום, אז מן הראוי שתכבד אותם, בטח ובטח אם אתה משתמש חדש בפורום.
    כל משתמש חדש מתקבל כאן בברכה, ומן הסתם לא אמור לפגוע במשתמשים הקיימים.

    זהו. עד כאן. שתהיה לך המשך שהיה וכתיבה מהנה בפורום.
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בוא נגיד ככה, גבר, תנסה אתה לכתוב סקירה על ההרכבים ביום חמישי ונראה כמה תפגע. אתה כתבת את הדברים שעה לפני המשחקים (חלק רבע שעה אחרי סיומם) ועדיין יש לך כמה וכמה טעויות.

    אבל עזוב, כל תוספת לפורום מתקבלת בברכה.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גארת' ברי עושה הכל. מוכשל, בועט בכדור, כובש, בועט בשחקן...

    עדיין יתרון לפומפי'ס, 2-1, אבל זה נראה פחות טוב...

    ומישהו גם הורחק בכרטיס אדום בדקה ה87 בוילה, אבל אף אחד לא יודע מי...