ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    שטויות. קלופ חיבק אותו אחרי המשחק ואמר שהוא שחקן טוב אז התחילו להריץ שמועות.

2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    מלא חרא בפגרה הזאת.
    גומז עבר מה שעבר והלך הבייתה עם פציעה "קלה" בקרסול.
    הנדרסון וירוס, חזר.
    ואן דייק סיבות אישיות, הלך.
    מאנה הוחלף במחצית.
    סלאח ורוברטסון פצועים.

3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    דצמבר השחור בפתח. אפשר רק לקוות שאחוז גבוה מביניהם חזרו בדיוק במטרה לנוח לקראת החודש הנוראי הזה.

4. oranfu Member

הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    דצמבר מהגיהנום אבל סטטיסטית גם ינואר זה לרוב החודש הכי גרוע שלנו תחת קלופ.

5. Cup of Tea Liverpool, UK

הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    גומז פציעה בקרסול? קראתי שזה בברך. נקווה לטוב אצל כולם, מבחינתי שלאף קבוצה לא תהיה שום פציעה זה סתם מוריד את הרמה במשחקים (כמובן שזה לא אפשרי).

6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    ברך סליחה.
    נפוח שם.
    בקיצור, חודש.

בשקט בשקט הפציעה של שאקירי לוקחת כבר 4 חודשים.

oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  7. oranfu Member

הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    היטון רומז שאנחנו מביאים את סאנצ'ו.

8. Scouser Member

הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    סאנצ'ו לא יבוא אם סלאח נשאר לדעתי. אנחנו לא מועדון שיעשה עסקה כזאת בלי מחשבה מקצועית ברורה (בניגוד לברצלונה שלא יודעת איפה לדחוף את דמבלה).

אגב, שלושער לוינאלדום. מעניין מתי אצלנו. 8 שערים ב8 משחקים במוקדמות.

9. alexshw Member

הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    מין:
    זכר
    על פניו המחשבה בקניית דמבלה נכונה, שכן סוארס לא נהיה צעיר יותר, גם מסי עם השנים יצטרך יותר עזרה.
    הבעיה שם נטו שדמבלה לא מקצוען.

oranfu אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    סאנצ'ו יכול לשחק גם בשמאל (הוא גדל בכלל בתור שחקן אגף שמאל ואם אני לא טועה גם התחיל ככה בדורטמונד).
    סלאח גם יכול לעבור לשחק חלוץ.

בלי קשר, אנחנו צריכים להתחיל להכין את היום שאחרי סלאח ומאנה. עוד שנה או עוד 3.
    מה גם שהיום המחליף הראשון שלנו בהתקפה זה אוריגי ולאחריו לאלאנה. אם רוצים להישאר בטופ צריך שיהיה פה גם סגל ולא רק שחקני הרכב מובהקים וגיבויים שאנחנו צריכים לקוות שלא ייראו יותר מדי דשא.

11. Esomech Member

הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    מין:
    זכר
    תקראו לי אידיוט, אבל עם כבר מדברים על חלומות. אז סון זה השחקן שהייתי מעדיף שיגיע.
    ואני לא מדבר על השוק האסייתי, שחקן שיכול להפוך למפלצת אצלנו.

Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    כנראה שחקן ההתקפה האהוב עליי בליגה מחוץ לליברפול, מושלם לשיטה של קלופ ונראה גם עם אופי מעולה. אבל אם אתה מביא שחקן להתקפה הזאת, כבר יעדיפו אצלנו להביא מישהו שהוא דור מתחת לשחקנים הנוכחיים וייתן עוד 3-4 שנים אחריהם. סון זה אותו דור של כל השלישייה, בני 27-8.

אבל זה לחלוטין החלום הרטוב. לא חושב שזה ריאלי though...

עריכה:
    מסיים להקליד את ההודעה, נכנס לטוויטר, וקופץ לי בפיד:

Clichy, Esomech, Cup of Tea ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. k_700 Member

הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    את סון גם הייתי לוקח לפני האזרד בקיץ שעבר לכל קבוצה שהייתי בונה.
    שחקן מושלם מכל כך הרבה בחינות.
    יכול לשחק על 4 עמדות בהתקפה, לוחץ, מודעות טקטית, בעיטה, לא אגואיסט, ריח לשערים.

זה מזמן השחקן הראשון שהייתי לוקח מהסגל של טוטנהאם אלינו.

ברור שהמחיר שלו יהיה בערך 200 מליון פאונד וצפונה.
    קצת פספסו את הרכבת איתו מבחינת כדאיות העסקה(שנה אחורה ולדעתי הוא היה מוזכר במחירים שמדברים היום על דמבלה).

14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    אנדי וסלאח בספק גדול לשבת... ומבין שגם גומז לא 100%. הולך להיות משחק לא פשוט בלי השניים הראשונים, אתם מדמיינים את זאהה ב1 על 1 על מילנר/לוברן? בלאגן.

15. owen11111 Member

הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    לייקים שהתקבלו:
    מין:
    זכר
    ראיון אדיר של קלופ עם ג׳יימס פירס באתלטיק, ממליץ בחום להשקיע את הרבע שעה לקרוא אותו.

כמה ציטוטים נהדרים:

“We have this story here that we’ve been writing for four years. Some of the players have been here for the full four years, others for less. They all realise that we can do what we do in a specific way because we get so much power from outside — from the club, from the crowd, from the history.

“We spoke about history when I came in and that it could be a burden. Now it looks like (claps hands), it feels more like a trampoline. You can jump and jump again. That all changed. How we changed it? I have no idea. We just worked since the first day on it because it was always clear that you need to create a mood where it’s easier to perform than in the mood the club was in when I arrived.”

“It takes time to create an atmosphere where players listen to you like that or where players tell you about some issues. My job is to watch them constantly and to find out what they do and why they do it. If I can understand why they do it then I can be influential. If I don’t know why they do things then I have no clue.

“That’s why I say when we win the players are responsible, when we lose I am responsible. That’s how I see it. If we lose then it means my message didn’t come across. It’s my job to make sure they understand it. For me to ensure they understand it, I need to know as much as I can about them.

“I already have the issue with my language. If I have another issue with understanding the boys then we have got a problem. Knowing more about the players is the biggest help I can get.”

“How do I keep them motivated? I treat them all the same, 100 per cent. You score four goals or no goals, for me you are the same person. When we talk about football it’s easier for me to speak with the guy who scored four goals, but on a personal level they’re all the same for me.

“I like them all a lot — that’s why they are all here. It’s not that anyone has forced me to get around with these guys. They are all wonderful, different but wonderful. I like being around them. Hopefully, they know that and they feel that.

“They know that if you are at a club like Liverpool you want to play all the games until you are injured. Then that doesn’t work! We have to make sure we go through the season with as few injuries as possible.

“First and foremost, we have to win football games. At a club like Liverpool, you are expected to win pretty much every three days. For that we need more than 11 players so that makes it easier keeping 17 or 18 players happy with appearances. If we had 22 or 23 then it gets more complicated.”

“Life is all about these things. I like being alone. I have no problem with being alone sometimes but actually I love having people around, speaking to them, listening to them. I enjoy much more because I really think that listening to people is the best teacher in life in general.

“The best thing is to listen to smart people. Not all people are smart but it’s still interesting. I really constantly try to understand the people I have to deal with.

“It’s not at all draining. It’s actually pretty much the best part of my job to be around these guys and to have the opportunity to help them and get the best out of them.

Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.