ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    לגבי החלק הראשון, בסגל הנוכחי אני חושב שהם יהיו יחסית רחוקים מריאל מדריד העונה בליגה, ואני לא חושב שיגיעו לגמר הצ'מפיונס נניח (למרות שזה נוקאאוט אז אולי). כמובן שאם יוסיפו איכות אז הבסיס של סוארז ומסי הוא "לא רע".
    לגבי החלק השני, נאלץ להסכים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,187
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    ברסה זה גן עדן לברזילאים. איפה הייתה יונייטד ב - 2003 ואיפה ברסה. ברסה היו במשבר מערכתי וכלכלי, לא התקרבו לא לזכיה באליפות ולא לזכיה בצ'מפיונס(ובכלל הייתה להם אז רק את הזכיה ב - 1992). יונייטד שלטו באנגליה והסתובבו קרוב לזכיה בליגת האלופות וגם זכרונות הטרבל היו טריים.
    עדיין רונלדיניו חתם בברסה.

    זה לא רק המועדון, זה גם הערים ובטח מזג אוויר חשוב לברזילאים.
     
    Sir Alex Ferguson ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,406
    לייקים שהתקבלו:
    2,335
    היופי הוא שפירס וכל השופרים גם מודים בפה מלא שהסיבה היחידה שהם לא מכרו אותו זה הטיימינג. כי הרי לא היה מספיק זמן בשביל למצוא מחליף.

    לא כי חלילה המועדון רוצה להוכיח לעולם שהוא לא סלינג קלאב, לא חלילה כדי להתקדם ולשמור על השחקנים הכי טובים שלו, ולא כי הכוח בידיים שלו מאחר והשחקן חתם לפני יומיים על חוזה ל-5 שנים בלי סעיף, אלא כי הטיימינג לא איפשר להביא מחליף. גדול. חודש מוקדם יותר וקוטיניו שחקן שלהם ואנחנו אולי נלחמים על גילפי עם אברטון.
     
    Cup of Tea ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,541
    לייקים שהתקבלו:
    14,296
    מין:
    זכר
    עריכה:לא הבנתי אותך נכון אלכס,קבל את סליחתי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/17
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,187
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    זה לא בשקל. אנגליה עדיין מדינה פחות נוחה לברזילאים ורואים את זה לפי הכמות שלהם ולפי ההשפעה שלהם לעומת איטליה, ספרד וגרמניה(במקרה הזה יותר בעבר לדעתי).
    שחקנים ברזילאים בממוצע גם חווים יותר בעיות התאקלמות בחו"ל אפילו יחסית למדינות דרום אמריקה אחרות. אנגליה זו תרבות וסביבה זרה לחלוטין בשבילם.
    ועוד אנחנו מדברים על ערים אפורות ולא לונדון.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    https://pbs.twimg.com/media/DHwj4bOWAAAW2JP.Xxx

    */aaarofl
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,511
    לייקים שהתקבלו:
    18,428
    אמרתי שברצלונה לא יתחרו על טרבל, והם לא. הם נראים רחוקים מאוד כרגע מריאל מדריד. הסגל שלהם פשוט רע וכל האווירה סביב המועדון מחורבנת. כמו כן, מסי וסוארז (שחקני על) כבר מעבר לגיל 30 ובכלל שחקני המפתח שלהם מבוגרים. העתיד הקרוב שלהם ממש לא נראה מבטיח.

    לא חייבים לקוטיניו כלום. חתם על חוזה ארוך טווח תמורת שדרוג שכר מכובד מאוד רק לפני חצי שנה. הרצון שלו לשחק בברצלונה מעניין את התחת. גם אם יתנו 200 מיליון זה בכלל לא מעניין כי זה לא לטובת המועדון.

    אני אוהב שאוהדי קבוצות יריבות אומרות שהיינו צריכים למכור, זה לא הוגן לשחקן, זה עדיף לנו מקצועית. את כל השטויות האלה שמעתי גם על סוארז. שורה תחתונה היא שכל אוהדי היריבות מתים לראות אותו הולך גם תמורת 120 מיליון וזה אומר הכל מבחינת האם כדאי לנו או לא כדאי לנו למכור.
     
    owen11111, Big Virgil ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,541
    לייקים שהתקבלו:
    14,296
    מין:
    זכר
    @oranfu את דעתי בנושא אתה יודע, ובוא נגיד שבתור אוהד יובה אני לא אוהב אתכם יותר משאוהדי יונייטד או אברטון אוהבים אתכם, אבל אני לגמרי אתכם בקטע הזה. בכלל יש איזה ניצוץ של אופטימיות בקיץ הזה, לראות איך קבוצות עומדות על רגליים אחוריות מול כל הבארסות למיניהן, בבחינת "זה שאתם עשירים מאיתנו לא אומר שאנחנו הביץ' שלכם". אתם וקוטיניו, דורטמונד ודמבלה, אנחנו וסנדרו, טוטנהאם והארי קיין. הלוואי שלשם הכדורגל הולך.
     
    Big Virgil, Esomech ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,260
    מין:
    זכר
    דרור אני איתך לחלוטין רק חבל שהמינוס היחיד בעניין זה האינפליצה המפגרת שזה יוצר. (בין השאר לכל הגידול בהכנסות מהסכמי שידור וספונסרים)
     
  10. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,415
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    העניין הוא שאני חושב שזה תקף רק למועדונים ברמת ליגת אלופות והפרמיירליג. לא רואה איזה סוסיאדד מסרבת ל40 מיליון על שחקן שלה, גם אם הוא כוכב (היוצא דופן היחידי שקופץ לי הוא בלוטי שחושבים שמישהו יזרוק עליו 70 מיליון).

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  11. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    כן אבל מתי מועדונים כאלו באמת יכלו לסרב לסכומים כאלו?

    חושב שזה, כמו לפני 10 שנים, תלוי מאוד ברצון השחקן (ג'רארד שנשאר בליברפול הוא דוגמא נהדרת, גם טוטי) ובמוכנות שלו לעבור. עם כל זה, לראות מועדונים זורקים את ההצעות של בארסה מכל המדרגות זה אכן מאוד מספק, בעיקר בגלל טקטיקות הגרילה שהם וריאל אימצו כדי לגרום לשחקנים לדחוף למעבר.

    הרי גם טורינו גם תתקפל בשלב כלשהו, מקווה בשבילם שזה יהיה לפני עונה של 8-10 שערים מבלוטי שאחריה הוא יעבור למילאן ברבע מהסכום שהם דורשים עכשיו.

    P.S.
    היות ובארסה עפה מהתמונה, כולי סקרנות לראות את קוטיניו חוזר לשחק אחרי בקשת העברה רשמית מהמועדון שלקח אותו מבית הקברות שהוא אינטר והפך אותו לכוכב. Spicy.
     
  12. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    לא רואה איך קוטיניו עולה עכשיו לשחק במדי ליברפול כאילו הכל בסדר. גם אם הקהל יסלח לו (הקהל האנגלי בדרך כלל לא שומר טינה לשחקנים שלו), ההרגשה תהיה רעה. לא רואה אותו מוציא מעצמו 100 אחוז.
    בכלל, בכסף של קוטיניו ליברפול יכולה להשלים את העיסקאות שלא הצליחה, אני בטוח בזה. גם אם תוציאו יותר ממה שצריך, זה השוק המטורף של היום.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כמות ההנפצות שקראתי בסאגה הקצרה הזו היא מגוכחת.

    קודם כל, קוטיניו לא "חייב" לנו כלום על זה ש"הצלנו" אותו מאינטר. זה טיעון מגוחך ונשען על ראיה בדיעבד. הוא היה פאקינג בן 20 כשקנינו אותו, לא מדובר באיזה מקרה אבוד כמו באלוטלי. לא עשינו לו טובה אלא רכשנו אותו כי זה היה הימור טוב, בדיוק כמו שהוא לא עשה לנו טובה שבחמש שנים שהוא פה הוא התקדם והפך לאחד השחקנים הטובים בליגה.
    הדבר היחיד שהוא "חייב" לנו זה החוזה שהוא חתם עליו לפני חצי שנה.

    שנית, איך הוא יחזור לשחק? לאט ובשקט. אפשר לחשוב שהוא השחקן הראשון בעולם שהגיש בקשת העברה ונשאר. בפעם האחרונה שזה קרה במועדון הזה אנחנו כמעט זכינו באליפות.
    יתנצל, יחזור להרכב ויתן לא רק 100% אלא 200% כי הוא ספורטאי שרוצה לנצח ולהיות השחקן הכי טוב שאפשר, קודם כל בשביל עצמו.

    אני חושב שאוהדי ליברפול נהיו הרבה יותר ציניים אחרי החרא שאכלנו בהעברות. בת'כלס, אנחנו עושים פחות או יותר אותו דבר לסוטון עם ואן דייק (ג׳רארד למשל אמר שלשום בטלוויזיה שאנחנו צריכים להחתים אותו). Don't hate the player, hate the game.

    אפרופו, מי שחתם על החוזה הזה לפני חצי שנה זה קיה מהשמו, לא איזה ילד נאיבי אלא אחד הסוכנים המצליחים בעולם. לא מאמין שהוא 'שכח' לדרוש סעיף הףשחרור. אני חושב שהוא הלך על חוזה כזה כי האמין שזה מסדר לקליינט שלו יותר כסף (אם השחקן לא מבקש סעיף שחרור הוא יכול לבקש שכר יותר גבוה, למשל), וכשיגיע העניין מברצלונה נעשה קצת בלאגן וליברפול יתקפלו. טוב מאוד שהבן זונה לא קיבל מה שניסה לארגן לנו.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @oranfu אני לא אומר שהייתם צריכים למכור (הכל תלוי במה הייתם עושים עם הכסף, ובמקרה שלכם זה כנראה כלום) או שזה לא הוגן לשחקן.
    אני כן אומר שלכעוס על זה ששחקן רוצה לעבור מליברפול לברצלונה זה לא רציני, בדיוק כמו שאתם לא אמורים לחשוב שכל הסאות'המפטונים-לשעבר שלכם הם שחקנים מגעילים שהפקירו את המועדון שגידל אותם.
     
  15. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    @Mellow29 רק שאינטר זה באמת בית קברות, כל מי שקונה מהם שחקן הוא לא פחות ממושיע.

    קיצר,
    לקוטיניו יש את הזכות לרצות לעבור? כן.
    ראוי שיתנהל אחרת בהתחשב במה שנתנה לו ליברפול ובהינתן החוזה שחתם עליו? בהחלט כן.

    קצת כמו רוני שאוהדי יונייטד לא באמת שכחו לו את הנסיונות לעזוב, אם תרצה. לא חשבנו שאנחנו האחראים הבודדים לגורלו ושלולא אנחנו הוא היה נרקב בצ'מפיונשיפ, אבל זו הייתה כפיות טובה בהתחשב בכך שהיה תחת חוזה ושהיה הפנים של המועדון, שזה בדיוק המצב של קוטיניו. אל פרטי החוזה, הסוכן וההעברה לא נכנסתי היות וכל זה כבר יסטרדיי'ז ניוז כי הוא לא עובר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.