"לו הייתי לוני.."

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏8/6/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עקב המצב הביטחוני הרעוע משהו (דאלה מפת דרכים) בארצנו הקטנטנות, נאלצות נציגותינו במפעלים האירופאים (מכבי במוקדמות הצ'מפיונס, חיפה והפועל במוקדמות אופ"א, נתניה באינטרטוטו ור"ג עוד שלושה חודשים בסיבוב הראשון של אופ"א) למצוא להם בית חדש שיענה על דרישות אופ"א.
    בפני הקבוצות עומדות כמה אופציות. המרכזיות שבהן הן ניקוסיה (איצטדיון הג'י.אס.פי, שחיפה שיחקה בו בליגת האלופות), אנטליה (האיצטדיון שבו אירחה הנבחרת היום את המשחק), בולגריה (איצטדיון ששימש את מכבי והפועל ת"א בגביע אופ"א), וגם הונגריה הוזכרה כאפשרות. איך אתם הייתם נוהגים?

    --------------

    אני הייתי מציע לקבוצות לארח בניקוסיה, אמנם העלויות קצת יותר גדולות משאר המקומות, אבל האיצטדיון הזה נהדר, הדשא שם מצוין, וגם זה יחסית קרוב לארץ ויש טיסות זולת לקפריסין, כך שיותר אוהדים יכולים לטוס לשם.
    עוד יתרון, לפחות להפועל ובעיקר ולחיפה, הוא שיש להן ניסיון במגרש הזה (הפועל בניצחון 1-0 על מילאן וחיפה בליגת האלופות), ניסיון די חיובי, שיכול לשמש אותן. את מכבי זה לא כ"כ ישמש, מן הסתם.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בעלי הקבוצות לא יכולים להרשות לעצמם לשחק בניקוסיה בגלל חוסר תקציב,
    אני חושב שניקוסיה זה רעיון יותר טוב כי זה יותר קרוב אבל אם אין תקציב לזה אז אנטליה היא האפשרות הטובה ביותר כי גם יחסית זה לא ממש רחוק לעומת ההצעות האחרות (בולגריה ודובר גם על רומניה), בנוסף באנטליה יש הרבה נופשים ישראליים שבטח לא יחמיצו את ההזדמנות לשלב משחק עם חופשה.