לוני הולך הביתה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏25/11/02.

  1. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביום שישי האחרון, במפגש של הרציקוביץ עם מנויי הפלטינה של מכבי, הוא הודיעה בהודעה מפתיעה שהוא מוכן למכור את הקבוצה.

    ההודעה באה לאחר התקפה חריפה של מספר מנויים, בראשותו של מנכ"ל חברת אוטו-גלאס, אמיר אלדר, שהודיע שהוא עומד לנסות ולרכוש את הקבוצה מידיו של הרציקוביץ'.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    תיראה, כל העסק של ניהול קבוצת כדורגל הוא עסק די כפוי טובה ולא הכי משתלם. מלבד מנהלי הפועל ת"א ומכבי חיפה. רוב הבעלים נמצאים תחת התקפות. לכן העניין של ניהול קבוצה הוא לא הכי משתלם. אתה תורם ומשקיע בזה הרבה כסף הרבה זמן וברגע שיש שנה לא טובה (או במיקרה של מכבי כמה שנים) אז כל מה שעשית קודם לכן לא שווה. ובצדק! מבחינת הקהל.

    אני אישית חושב שלוני לא הכי רציני בקטע של לעזוב את הקבוצה למרות שהוא מראה שהוא נשבר ורוצה לעזוב. אני מניח (לפי אינסטיקטים בלבד) שהוא יעשה משהו בסגנון שעשה גברי לוי או שפשוט יציב רף דרישות גבוה מאוד שברגע שיקחו ממנו את הקבוצה הוא ירוויח ומצד שני יהיה קשה לקחת ממנו את הקבוצה ואז הוא יגיד "ניסתי למכור אף אחד לא בא.." ככה אני רואה את זה..

    במידה ולוני אכן רציני בדבריו ורוצה לעזוב באמת.. אז לפי דעתי הוא יראה בכך את האהבה שלו לקבוצה וזאת תיהיה התרומה הגדולה ביותר שלו. לפי דתי לוני הוא איש עשיר מאוד עם הרבה כסף ושיש לו כוונות טובות אבל הוא לא מתאים לנהל קבוצה. לא פעם הוא נכנע ללחץ הקהל ולא תמיד קיבל את ההחלטות הכי נכונות. בשתי הפעמיים היחידות שהוא עמד במבחן (נימני שרף, ומינויו של קשטן) הוא נכשל כישלון חרוץ. לכן יהיה טוב בשביל מכבי וטוב לכבוד של לוני לקום וללכת הביתה.
     
  3. יעקובו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני ההתלהבות תרשה לי להזכיר לך שלוני אמר תמיד שהוא מוכן למכור את מכבי ת"א אבל כולל החובות שנאמדים ב 50 מליון ש"ח מה הוא נראה לך פראייר למכור בחינם
    האנשים שהזכרת מהפגישה מוכנים לקחת את מכבי ת"א מלוני בחינם ולא כולל החובות לכן הייתי קורא להם בשמם פרזיטים אוהבי פירסום
     
  4. יוגב אסולין Guest

    הם לא פרזיטים בזה שהם לא מוכנים לבוא ולחסות את החובות שעשה מישהו אחר.. הם מוכנים להשקיע בקבוצה אבל רוצים אותה במצב נקי שיש מאיפה להתחיל. למרות שאני אישית חושב. שלמכבי ת"א אין חובות כ"כ גדולים כי מעולם היא לא השתמשה בכל האמצעים שלה ולא הביאה שחקנים מהרמות הראשונות שימטטו לה את התקציב להרבה זמן. מעולם לא נשמע שמה "עונה פיננסית" וקשה לי לחשוב על קבוצה שהיא אומרת על עצמה כבר שנים שהיא משחק על צעירים שהיא בחובות.
     
  5. יעקובו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין דבר כזה למכור בחינם כל בעלי הקבוצות כיסו את חובות העבר בכל הקבוצות שנרכשו באופן פרטי כמו שחר שמיר תאומים וחבריו זאבי פניגל וחבריו ובמיוחד לוני הרציקוביץ כיסה חובות עצומים של אלה לפניו

    לגבי הטענה שלא יכולים להיות חובות גדולים אני יגיד לך בצורה הפשוטה ביותר שכל קבוצה ברארץ לא יכולה להחזיר בעונה יותר מ 20-25 מליון ש"ח ואם תיקח בחשבון שתקציבה הרשמי של מכבי ת"א נע בשנים האחרונות סביב 35 מליון תבין לבד למה יש חובות

    אני יזכיר לך שעד השנה היו לשחר הפסדים בגודל של 90 מליון ש"ח מכדורגל, לאלי טביב 25 מליון(לפי הודאתו בתוכנית בטריבונה), לשמיר היו הפסדים של 40 מליון ואני לא יזכיר לך ששפירא אמר בעבר שהוא הפסיד בהפועל חיפה 20 מליון דולר ותוסיף את זאבי ופניגל ותאומים שכולם מדווחים על הפסדים עצומים אז תגיע למסקנה שכדורגל זה באר בלי תחתית ו 50 מליון חובות למכבי ת"א זה סכום מתקבל על הדעת
     
  6. the_secand Member

    הצטרף ב:
    ‏14/10/02
    הודעות:
    288
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניראה לכם שהוא יעזוב אין סיכוי זה חזון אחרית הימים
     
  7. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוני לא יעזוב את מכבי לפחות לא בשלוש השנים הבאות, הוא מאוהב בקבוצה ומרוצה מהתהליך שעובר עליה שכבר עכשיו מראה סימנים לשליטה בכדורגל הישראלי בשנים הבאות (ואני מדבר על הצעירים המבטיחים). אז כל מי שחושב שלוני יעזוב, טועה.
     
  8. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לוני ימכור את הקבוצה זה יהיה מצוין, מי שרוצה לקנות את מכבי היה כתוב שהוא אוהד שרוף של מכבי וזה כבר מצוין, סוף סוף יהיה משהו שמצוי עם הקבוצה, אפילו עם הוא ישקיע רק 28 מליון ולא 40 מליון כמו עכשיו.
     
  9. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוני ל אמר את זה ברצינות, הוא אמר את זה בציניות גמורה, וזה נאמר בתגובה לאיזה אחד שאמר לו, למה אתה לא מוכר את הקבוצה, אז הוא אמר לו, "יודע מה, עכשיו אני מוכר לך".
    ----------------

    rvn, מה שאמרת עכשיו זה שטות גמורה. זה שהבן אדם אוהד מכבי, לא אומר בשום אופן שהוא הפיתרון, ושהוא יביא אליפות וטכל מה שנירצה. קיימת אצלנו מחשבה מוטעת לגמרי, שאם מישהו "מכביסט", אז זה אומר שהוא המבין הכי גדול בעולם בכדורגל. אז לא, זה לא נכון. אני לא אומר שלא צריך מכביסטים בהנהלה, להיפך, זה דבר חשוב מאוד במכבי ת"א, שיהיה שם גם מכביסטים, אבל לא צריך שכל המערכת תהיה ככה. ואני אישית מעדיף בתפקיד היו"ר בן אדם שמבין בעסקים, כמו לוני, מאשר איזה בן אדם משועמם עם כסף שחושב שהוא המבין הכי גדול בעולם.
     
  10. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    RVN, גספארט אוהד בארסה ותראה איך הם נראים, או פניג'ל אוהד בית"ר ותראה איך הם נראים

    מה שצריך במכבי זה לא מישהו שבא בגלל אהבה למועדון אלא בגלל עניין כספי ולכן יש לו מוטיבציה לעשות החלטות נכונות ולא לפי רצון של רגע
     
  11. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה ניסינו את הדרך עם לוני, לא הצליח אולי זה יצליח.

    חוץ מזה אני חושב שגם האיש הזה מבין בעסקים עם יש לו כמה מליונים.
     
  12. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק לוני הוא היו"ר המושלם... :?
     
  13. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם מסתכלים רק על הרגע, אבל לוני מסתכל על השנים הבאות, ומה שהוא עשה זאת הצלחה אדירה!
     
  14. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7 שנים, 0 אליפויות. 99% אוהדים ששונאים אותו ובוכים כל שנה כשרואים מהצד את ההצלחות של קבוצות אחרות. "תרבות ניהול מעולם אחר".
    ללא ספק הצלחה גדולה...
     
  15. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7 נים של בניה והזרמת כספים לשיפור מתקן האימונים ופתיחת בתי ספר לכדורגל, שספקו למכבי את רוב הסגל שלה בשנים האחרונות, ואני מבטיח לך, וחותם שעד השנה ה10 יש פה 2 אליפויות. יודע מה, אם לא? אחרי ה10 שנים, יהיה עשור של שליטה טוטאלית של מכבי.