כדורסל אירופי 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    חמישיית השנה ביורוליג: ואסיליס ספאנוליס (אולימפיאקוס), מילוש תאודוסיץ' (צסק"א מוסקבה), נמנייה ביילצה (פנר - אולקר), פיליפה רייס (ריאל מדריד), בובאן מארינוביץ' (טלקום בלגרד).

    חמישייה שנייה: ננדו דה קולו (צסק"א מוסקבה), רודי פרננדז (ריאל מדריד), אנדרו גודלוק (פנר - אולקר), דווין סמית' (מכבי ת"א), אנטה טומיץ' (ברצלונה).
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    שימו לב למחר ולמשחק מאוד גדול בVTB: הסידרה הצמודה וההפכפכה בין זניט הרביעית לנובגרד החמישית מגיעה למשחק 5 ומכריע.
    תקציר האירועים הקודמים:
    משחק 1: מקל משווה בשניות האחרונות ל72-72 בשלשה גדולה, אבל אז מבצע עבירה שטותית וזניט מנצחת מהקו 73-72.
    משחק 2: עוד משחק צמוד, הפעם נובגרד גונבת את הביתיות בהארכה.
    משחק 3: נובגרד מביסה את זניט 88-75 (עשר נק' למקל).
    משחק 4: שלשום ,מקל חלש מאוד עם 4 נק', כמו גם רוצ'סטי במשחק איום - ורק משחק טוב של אקס ירושלים ארטיום פרחוסקי לא מספיק מול זניט שלוקחת חזרה את הביתיות עם 83-76.

    מחר, בסנט פטרסבורג - המשחק החמישי והמכריע
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא שזה מרשים אותי יותר מדי, אבל השמועה אומרת שפאו החתימה את קניון מרטין הוותיק לעונה הבאה...
     
  4. saras 21 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/05
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיינל פור 2016 יתקיים בברלין- בפעם השנייה לאחר 2009
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    נובגרד מנצחת בחוץ את זניט ועולה לחצי גמר הVTB. מקל היה בינוני עם 7 נק' ב3\10 מהשדה.

    בחצי גמר תחכה לה צסק"א מוסקבה. יתרון ביתיות של צסק"א כמובן.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    בום, מה קורה ב'יום של הפצצה'?
    מכבי מפעילה לחץ כדי להכניס את י-ם ליורוליג

    מקצועית מכבי אמורה אולי לחפור לעצמה בור נחמד, אבל פדרמן מוכיח עכשיו לכל ספק שהוא לא מפחד מתחרות אמיתית בארץ. את שלי כבר אמרתי הרבה פעמים ולי אין בעיה עם ההחלטה הזאת, אבל מעניין אותי מה קורה עכשיו בראשו של אורי אלון. גם ממנו אני מצפה לשמוע שה'אויב הצהוב של הכדורסל הישראלי' לא עד כדי כל רע. כמו תמיד אני אגיד, אני רוצה שקבוצות אחרות עולות במדרגה לכיוון מכבי, לא ההיפך. הנה עכשיו מכבי הוכיחה שהיא באמת רוצה לקדם את הכדורסל הישראלי למרות שאני משום מה כבר יודע שאנשים ימצאו עכשיו כל תירוץ בשביל ללכלך. נו טוב, אי אפשר לשנות את כל העולם...אני מקווה שיגיע יום שאוהדי הפועל ירושלים יהנו לראות בארינה בימי חמישי קבוצות כמו ריאל, ברצלונה, צסק"א, או הקבוצות היווניות והטורקיות הבכירות וטיפה יעריכו את מה שמכבי עשו גם למענם.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מכבי וירושלים סגרו דיל שירושלים תתמוך בחזרה לסדרות בליגה פה ובתמורה מכבי תפעל כדי להכניס את ירושלים ליורוליג. זה פשוט.

    בכל מקרה, ייתכן שגלדסטון ממציא כהרגלו כדי לגונן על תדמית הקבוצה שהוא הדובר שלה, ואם הוא לא ממציא ואכן יש אמת בידיעה, אז חייבת להישאל השאלה איפה היו ראשי מכבי בכל השנים האלה?
    אם למכבי יש כזו השפעה וכזה סיי ביורוליג, איפה היו פדרמן ומזרחי נניח ב-10 השנים האחרונות כשלישראל הייתה במפעל (ועדיין יש) בדיוק נציגה אחת ומשוריינת?

    וירושלים... פשוט מכבי וואנאבי
     
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לדעתי זה לא באמת נכון אלא סתם ספין שמכבי מפזרת, וגם אם זה כן נכון זה רע לכדורסל הישראלי, דואפול עדיף ממונפול אבל עדיין הורג פה את הספורטיביות.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    גם לי קשה מאוד להאמין שמכבי תתאמץ אפילו קצת כדי שתהיה קבוצה ישראלית נוספת ביורוליג.

    בכלל, דברים שרועי גלדסטון מפרסם באתר של רקנטי בנוגע לקבוצה שלו - צריך לקחת אותם בעירבון מוגבל.
    השבוע הוא כתב כתבה שלמה ("דוח גלדסטון") שעוסקת בזה ששון דאוסן חתם בראשון לעוד שנתיים רק כדי לבוא מוכן למכבי.
    הוא דובר המועדון הזה.

    בלי קשר, זה פשוט עצוב שקבוצה שרוצה לשחק במפעל הזה צריכה להפעיל קשרים ולהראות שיש לה כסף או אולם (אם לא קוראים לה במקרה באיירן מינכן או מנצ'סטר יונייטד).
    היול"ב פשוט רצחו את הכדורסל האירופי. מפעל ביזיון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לא יודע אם אתה מגוחך או עושה את עצמך. בכל השנים האחרונות, בכל דיון בנושא, הפועל ירושלים, עם קליין או אורי אלון, תמכה בחזרה לסדרות. לא יודע מה הסיפור של מכבי והתמיכה שלה כרגע בכניסה של הפועל, אבל אין לזה שום קשר לדיל דימיוני שירושלים תתמוך בסדרות תמורת תמיכה של מכבי. עוד המצאה שלך.
     
    de Middenweg, orimor2212 ו-idans10 אוהבים את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    המצאה שלי? זה מה שרמי כהן אומר. או שגם הוא ממציא?
    בינתיים מה שמרגיש לי יותר כמו המצאה אם כבר זה שמכבי "מפעילה לחץ" כדי להכניס את ירושלים למפעל שאתם כ"כ אוהבים.
    במיוחד כשזה לא מפורסם באף אתר חוץ מאתר הבית של הקבוצה.
    עלק מכבי מפעילה לחצים, אז איפה הם היו כל השנים האלה אם כזה איכפת להם?
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אתה מבין כמה אתה הזוי? - אם זה ספין ולא באמת קורה, אז איך אתה דבק בזה שמכבי תומכת בתמורה לתמיכה של ירושלים בסדרות? עזוב את זה שירושלים במהלך כל השנים בכל דיוני השיטה תמכה בסדרות - עובדתית, לא המצאות שלך או של רמי כהן , אתה חייב להחליט איך אתה משקר:
    או שמכבי תומכת בכניסה של ירושלים תמורת תמיכה של ירושלים בסדרות (מה שעובדתית לא ייתכן היות וכל הצבעה על שינוי שיטה בחמש השנים האחרונות ירושלים הצביעה סדרות)
    או שזה ספין ומכבי ממש לא תומכת ומפעילה לחץ - ואז איך יכול להיות שיש דיל של תמיכה בירושלים תמורת סדרות?

    אם כבר אתה בקו של המצאות אז תלך בקו אחד שנדע איך להתמודד.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני מניח שהאמת היא איפשהו באמצע.
    ירושלים נותנת יד למכבי בדברים עקרוניים (כמו החזרה לסדרות, נגד המס על הזרים), ומכבי מצידם מספרים לירושלים סיפורים שהם יעזרו להם להיכנס ליורוליג.

    בוא אני אשאל אותך שאלה, אם מכבי כאלה צדיקים שהם מפעילים לחץ על ג'ורדי בורתמיאו ועוזרים לירושלים להכינס לשם, איפה הם היו כל השנים האחרונות?
    אם טובת הכדורסל הישראלי כ"כ חשובה לדיוויד פדרמן כמו שכתב החצר שלו גלדסטון פרסם באתר של רקנטי, איפה הוא היה כל השנים? למה רק עכשיו הוא נזכר "להפעיל לחץ" על ראשי היולב להכניס עוד נציגה ישראלית למפעל?

    ולי בכלל סיפרתם פעם שזה עניין של דירוג...
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אז אתה מודע לזה שאתה ממציא. כבר התקדמות.

    אני בניגוד אלייך, לא ממציא מה שאני לא יודע - לא יודע אם מכבי מפעילים לחץ או לא. אתה תוקף כאילו אנחנו אמרנו בוודאות שהכל אמת - ואתה ממשיך עכשיו להגיד שאיפה הם היו כל השנים שאתה בכלל לא מאמין שכרגע הם מפעילים לחץ - אני באמת שלא מצליח להבין אותך. אף אחד מפה לא נחרץ אם באמת יש לחץ או לא ואתה תוקף מצד אחד של למה עכשיו מכבי נזכרו ללחוץ כשמצד שני אתה בעצמך טוען שאין לחץ כזה.

    אבל אתה יודע מה - אני אענה לך, כאילו, רק כאילו, באמת קיים לחץ כזה של מכבי ואיפה הם היו כל השנים. שוב, לא יודע אם יש לחץ כזה, אבל נגיד, למען המשך הדיון:

    אין אף קבוצה בארץ ישראל, עד לפני שנתיים - שלוש, שהייתה מוכנה ויכולה לשאת בעליות של השתתפות ביורוליג. אף קבוצה לא דחפה להיות ביורוליג - נהפוכו - ירושלים של קליין וויתרה על כרטיס אוטומטי לבתים (!!) אחרי הזכייה ביול"ב קאפ. חולון וויתרה על המוקדמות אחרי האליפות. גליל עשתה ניסיון מעניין מהמוקדמות כשלמזלה, חיים אוחיון דיבר על זה לפני שנה, היא לא עלתה כי הדבר היה מביא לקריסה כוללת.
    מכבי ת"א, אלופת אירופה - הפסידה 2 מיליון אירו בשנה שעברה מסך ההשתפות ביורוליג. כן, הפסידה (כמובן שמבחינת מכבי השתתפות ביורוליג כדאית כלכלית זה בעיקר מנויים וזכויות שידור בארץ וכו', אני מדבר נטו על כספים מהיורוליג). אין 60 מיליון שקל מענקי כניסה סטייל ליגת האלופות בכדורגלוגם לא מענקי מעבר שלב של מילונים. לדעתי, הזכייה של מכבי זיכתה אותה באולי מאה אלף אירו (אני יודע שג'ורדי נלחם על הענקת מענקים גדולה יותר בשנים הבאות).

    אתה מנסה כל הזמן בהיותך חובב כדורגל להשוות דברים שאי אפשר להשוות - אבל אתה יודע מה, תדמיין את היורוליג (ואתה לא חייב לאהוב או לצפות בזה) לשולחן פוקר של הכבדים ביותר. הכי טובים משחקים שם, וכדי להכנס אתה חייב להיות מאוד מבוסס ולא כל שחקן טוב יכול להיות שם. בעוד בכדורגל קבוצת כדורגל מתחננות להשתתף בליגת האלופות כדי לזכות במיליונים, ביורוליג, הדבר היחיד שאתה מקבל מהמפעל עצמו זה "יוקרה". הסיכוי שלך לראות מזה כסף זה נטו בעיקר מזה שתמכור יותר מנויים ותקבל זכויות שידור בארץ - מהמפעל תקבל גרושים.

    אז ככה זה שאף קבוצה ישראלית לא רוצה/יכולה לשאת בהוצאה של עונה ביורוליג גם כשהיא מונחת לפנייך (ירושלים 2004). היום הגיע גביר חדש לעסק - מולטי מיליונר עם מניות בשווי 300 מיליון דולר בגוגל ובטוויטר, והוא רוצה להכנס לשולחן של הכי טובים ויש לו את האמצעים לכך. אז אולי, אולי, מכבי מנסה לעזור לו, ואולי הוא גם בחדרי חדרים מבקש את עזרתה כי הוא יודע שיש לה כח. אף קבוצה בהיסטוריה של הכדורסל בארץ לא רצתה לשחק ככה ביורוליג כמו האורי אלונידה. וזה בסדר.

    עוד משהו לגבי הקשחת הקריטריונים הספורטייבים לטובת הכסף השנה: אתה כנראה לא שמת לב, אבל הסיפור הכי גדול של ג'ורדי שהוא מתקן אותו זה סיפור גלאטסראיי. קבוצה שאתה תסכים איתי שיש לה מקום ביורוליג, מקצועית וכו', אבל לא הסכימה לוותר על המקום שלה למרות שהיה לה ברור בתחילת העונה שהיא לא תעמוד בזה - הלוואת על הלוואת על הלוואות - וקיבלנו התרסקות של קבוצת יורליג בטופ 16. ג'ורדי ראה את זה ועד כמה שבין כה וכה הוא מסתכל על מועדון בראייה יותר כלכלית/שיווקית, אז אפילו קיבלת ראייה עוד יותר צרה של העניין. הוא לא מעוניין בעוד מקרה כזה.


    הכל הכל מתנקז לעובדה (לשאלה שלך על עוד נציגה) שהיורוליג לא נותן כסף לקבוצות אלה בעיקר מכניס אותם להוצאות. רוב הקבוצות שאין להן גב כלכלי לא יעמדו בזה. רוב הקבוצות לא רוצות להכנס לזה. היום בישראל יש עוד קבוצה עם גב כלכלי שמאוד רוצה להכנס לשולחן הפוקר הזה. זה לא היה. מהיום שאורי אלון הגיע הוא אמר "אני רוצה יורוליג". לא שמעתי את זה מאף בעלים שהגיע או שנמצא.


    (וזה לצורך הדיון ההיפותטי שמכבי דוחפת קבוצה ישראלית אחרת. שוב, אני לא יודע אם זה נכון. אבל לצורך הדיון. ואני מעולם לא דיברתי איתך על דירוג. תשאיר את דיוני הדירוג הפתאטיים לך ולאורימור.)
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יותר מכך ארז, לא רק שאין להם יכולת כלכלית ליורוליג, בקושי יש להן יכולת כלכלית ליול"ב. רק ירושלים וחיפה וגם זה בלחץ. לפעמים זה נראה כאילו אנשים מקבלים "מסך" כשמדובר במכבי ת"א רק כדי לזרוק סיסמאות לאוויר. שיבושם להם. ובשיא הרצינות, מאוד הייתי שמח ומסוקרן לראות איך ירושלים תשלב יורוליג עם ליגה סדירה. אשמח אם המהלך שלהם ייצא לפועל עם או בלי העזרה שלמכבי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.