כדורסל אירופי 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    נראה לי כמו החוזה האחרון הגדול שלו לזמן הקרוב, ואולי בכלל. ההייפ סביבו לא יימשך לנצח.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא יודע מה יהיה איתו, מקווה שלעולם לא ילבש את הצהוב של מכבי. לא סבלתי אותו מהרגע שהעדיף להרים ידיים מאשר להלחם על המקום שלו במכבי. לא צריכים הלפרין 2 אצלנו.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה בטוח שלא סבלת אותו מאותו הרגע ולא מהרגע שהוא תקע אתכם בפעם הראשונה עם הגליל ואחר כך בפעם השניה עם מכבי חיפה? או שאולי מפריע לך שהוא לא ממש סופר אתכם ועושה לכם כבוד כמו כל ביץ׳ ישראלי טיפוסי? גיא גודס עושה שמיניות כדי לצרף אותו, הוא משתין עליכם מהמקפצה וזה משגע אתכם.

    מקל :wub:
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מרוב שהוא עלה גבוה למקפצה, שכחנו לעדכן אותו מלמטה שבלעדיו הצלחנו להגיע "רק" לגמר יורוליג אחד ועוד זכייה ב-4 שנים. מאחל לכל שחקן ישראלי להשתין עלינו ושנמשיך בסטטיסטיקה הזו. ולא ליאוריקו, עד כמה שבכיתי עם דמעות ולא יצאתי מהבית חודש אחרי שני ההפסדים הטראומטיים האלו לגליל וחיפה, שני הפסדים שהשכיחו במהרה את ההפסדים בגמר לצסק"א ופאנאתינייקוס, את התיעוב לגל קיבלתי עוד הרבה לפני ובעצם לכל ספורטאי ישראלי שמוכיח פעם אחר פעם כמה הוא עצלן ונפוח בעצמו, גם כשהוא נראה ממש נחמד כמו גל או יותם. שורה תחתונה - פחות ישראלים במכבי, הרבה יותר הצלחות. אני ממש בוכה כאן על המחסור שלנו בישראלים. בינתיים העובדות הן שהבנאדם הוא אפס מאופס שעף על עצמו ברמות מבלי ששיחק כדורסל פאקינג שנתיים. ודי ברור לך שהמהלך שלו היה כלכלי (ובצדק), אבל אני באמת שמח שהוא לא הגיע אלינו. אני מבין שהתואר היחיד שזכיתם בו (וכנראה לעוד הרבה זמן) רשום על הצטיינות שלו במשחק אחד, אבל אתה יודע ליאוריקו, ברמות הגבוהות הצטיינות שלך בפיינל פור של ליגת וינר סל שווה לתחת גם אם תנפנף בזה עוד 200 שנה.

    אגב, לפחות תיצמד לעובדות: גודס לא עשה שום שמיניות, כי מכבי הציעה לו חוזה רק לשלושה חודשים. אם כבר משתנות, אז מכבי השתינה עליו בכך שהציעה לו חוזה לשלושה חודשים בלבד (וידעה שמן הסתם הוא לא ייקח את זה בגלל המס) ובעצם אמרה לו "חביבי, עם כל הכבוד לזה שקנית כרית חימום לתחת בדאלאס, בו קודם תוכיח את עצמך מול הכוכב האדום ואח"כ נחשוב עליך"....כן, אכן השתנה של גל על מכבי :D

    מה שכן, תודה רבה על רנדל :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/15
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    טוב...
    אני חייב להגיד משהו על "תקע אתכם בפעם הראשונה עם הגליל" - אין לי מושג איך השתרש אצל האנשים שהבן אדם בא עם הגליל למשחק אחד בגמר הפיינל פור ו"תקע את מכבי". האמת היא - הוא לא היה פאקטור בכלל. קלע סל שדה אחד, הוסיף כמה נקודות מהעונשין (1/5 מהשדה..) ו...זהו. דיוון דאול, אייזה סוואן, אלישי פאקינג כדיר - וכמובן מעל כולם בריאן רנדל וג'רמי פארגו אנסו את מכבי באותו משחק. מקל היה שם ונחמד לו שהוא מנפנף באליפות הזאת. זה בערך כמו שרגב פנאן ינפנף ב-3 גביעי אירופה. על מה שעשה בחיפה אני לא אקח לו.
     
    idans10 ו-אלעד אוהבים את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מצטער עידן אבל אני לא קונה את זה. לא מאוהדים שהמשפט ״אם מכבי הייתה רוצה אותו הוא היה אצלה״ הוא קלישאתי עבורם, וגם אתה השתמשת בו לא מעט בעבר. אז הנה, מכבי מאוד רצתה אותו, האפשרות שהוא ישחק בירושלים לא נתנה לכם לישון בלילה (וגם אתה יודע טוב מאוד שמקל הוא בדיוק הדמות שצריכים בירושלים כדי להשתחרר מהלוזריות שלהם, ושאיתו הסיכויים שלהם מולכם מתקרבים לאזור ה50%). סלע!! ירדה לכם מהלב כשהוא החליט לחתום בניז׳ני. למזלכם גם את ירושלים הוא לא סופר. אתם כל כך התרגלתם שהקבוצה שלכם היא פסגת השאיפות עבור כל שחקן ישראלי, רק תעשו לו פסס פסס והוא יקפוץ על רגליים אחוריות, יוציא לשון ויקשקש בזנב. זה מטריף אתכם שבמקום להצליח אצלכם הוא הצליח על חשבונכם וקפץ ישר לNBA בלי שיהיה לכם שום חלק בזה, ואם לא מספיק החוצפן עוד אומר לכם לא!

    ובכלל אני לא מבין איפה ההיגיון בטענה שהוא עוד ישראלי עצלן. הוא שיחק ברמות שהן הרבה מעל גמר היורוליג או ליגת ווינר (כן, שיחק. בNBA זה הרבה עניין של מזל וסיטואציה. אם היו קוראים לו ג׳ונסון ולא מקל הוא היה מוצא חוזה בשתי שניות. ישנם רכזים בNBA שיכולים לצחצח לו את הנעליים, כמה מהם אגב משחקים בקבוצה שאתה אוהד), הוא הרבה פחות ״עף״ על עצמו מאשר אתם עפים על עצמכם על מה שקרה במאי האחרון. אתה חושב שאפשר להגיע לNBA ישירות ממכבי חיפה בלי מוסר עבודה גבוה?

    כן, ברור, מכבי תל אביב הציעה למקל חוזה שהיא ידעה מראש שלא יחתום עליו רק כדי להביע בו זלזול. עכשיו הכל נשמע הרבה יותר ברור והגיוני, עכשיו ברור למה גיא גודס לחץ על כל העולם ואחותו פלוס התבטא בתקשורת כמו איזה ילד מאוהב שחברה שלו זרקה אותו והוא רוצה אותה בחזרה כדי שמקל יחתום אצלכם. בחייאת עידן תן לי יותר קרדיט מזה.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אליאור, הכל נכון ויפה ואני ממש לא מסכים עם עידן שמדובר בעצלן סך הכל שחקן עם מוסר עבדוה מטורף שהגיע הרבה מעבר למה שהוא שווה והכל טוב - אבל איפה היריקה בדיוק שהוא ירק על מכבי?

    תקרא את כל הציטוטים שלו מהיומיים האחרונים. מכבי הציעה לו חוזה ל-3 חודשים בלבד כשעם התשלום מס שהוא היה צריך לשלם זה היה מטורף להסכים לכזאת הצעה. הוא אמר במפורש שהסיבה היחידה הייתה עניין "לא משתלם בגלל עניין המיסוי" וזה בסדר גמור כן, אבל ברור לכולם שעם מכבי נותנים את החוזה של ירושלים עם 3 שנים ואופציות יציאה לנ.ב.א הוא חותם כמו גדול. ביום שיסרב להצעה כזאת של מכבי אולי יהיה אפשר לדבר על יריקה. דווקא מדבריו נראה שהוא יותר ירק על ההצעה של ירושלים (בגלל הרצון לשחק ביורוליג, פעמיים בשבוע וכו'...) אבל להסכים להצעה הבאמת לא טובה הזאת של מכבי זאת התאבדות. אין לי טענות אליו ולא אל מכבי - אבל יריקה? באמת? שיבוא יגיד - לא משנה מה מכבי יציעו, אני לא אשחק שם - וזאת, נגיד, תהיה יריקה. שיסרב למיליון דולר בעונה למשך 3 עונות, זאת אולי יריקה. לסרב להצעה שתגרום לך נזק כלכלי? הדבר הכי הגיוני בעולם לעשות. אבל שיהיה, יריקה....

    לכל עניין ההיסטוריה אני לא אכנס. מן הסתם מכבי פיספסה את מקל כמו שפיספסה לא מעט. יש מחיר ל"הצלחה בכל מחיר" והישגים כאן ועכשיו והמחיר הזה הוא ילדים מוכשרים שלא יכולים להתגלח על מכבי, מה לעשות, זאת עדיין לא לובליאנה. זה חלק מהמועדון, לטוב ולרע.

    **אגב יריקה, הנה דוגמא טובה - ליאור אליהו קיבל 700 אלף דולר לעונה, ושישבו איתו אחרי עונת בלהות שלו והציעו לו 300-350 אלף הוא נפגע. אחרי זה הציעו לו הצעה אחרונה 400 אלף והוא היה פגוע מאוד והחליט לחתום בירושלים - תמורת סכום נמוך יותר מההצעה האחרונה של מכבי (באיזור 350 אלף) אז כן, ליאור אליהו ירק על מכבי כי הוא העדיף הצעה אשכרה נמוכה יותר רק כדי לא לשחק שם מהעלבון. בסדר, אני חי עם זה בשלווה. זאת דוגמא ליריקה אגב, לא מקל.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    את נושא העצלן שייכתי לספורטאי הישראלי בכללי בכל ענף. גל אולי הוא פחות מליאור למשל, אבל לטעמי ההחלטה לא לרצות להאבק על מקום בקבוצה כמו מכבי (כשאף אחד במערכת לא אמר לו אז שלא בונים עליו), היא החלטה של שחקן שרוצה לשחק גם בקבוצה פחות טובה, העיקר לא להלחם על מקום. אתה לא חייב לקנות את מה שאני אומר לך כשאני מסביר לך שזה לא מזיז לי, זה לא ממש מעניין אותי.

    אם נוציא רגע את העובדה שאני לא אוהב את השחקן הזה בגלל המשקעים מהקדנציה הקודמת, מקצועית הוא לא מתאים לנו. כרגע מכבי צריכה או סנטר נורמלי, או קלע טהור - מקל הוא לא אף אחד מהדברים האלו. מה שיכול לשחק לטובתו זה עניין החוק הרוסי וכפי שעיניך רואות, אנחנו בינתיים מסתדרים מצויין. בניגוד גם למה שאתה חושב, לי דווקא היה מתאים לראות אותו בירושלים. מהר מאוד היו מתחילות שם המריבות על תפקיד הרכז הראשון ומוציאות את הקבוצה לחלוטין מאיזון.

    גם לגבי ה-NBA, אני מסכים שיש שחקנים פחות טובים ממנו שם, זה עדיין לא הופך אותו לשחקן NBA, צא מזה, הוא ממש לא לרמות האלו. ולא הוא לא שיחק ברמות מעל היורוליג (סליחה, 100 דקות NBA במצטבר ממש לא שוות ערך לעונת יורוליג מפרכת) ואם הוא כזה עילוי, כנראה שקבוצות טובות מניז'ני היו קופצות על המציאה. אי אפשר לשקר את כולם: גל הוא רכז ישראלי מהבכירים, אבל כזה שעדיין לא קרע זוג נעליים. גם ברונו שונדוב שיחק ב-NBA ואפילו הרבה יותר ממקל, אז מה, הוא נחשב לשחקן מצויין בקנה מידה אירופאי? גם שאראס לא הצליח ב-NBA, הטענה שלי היא לא על העובדה שהוא נכשל שם, אלא על העובדה שהוא עף על עצמו בכל מה שקשור לחוזים בשביל אחד שבאמת עדיין לא עשה דבר בכדורסל (עם כל הכבוד להישג שלכם, כן?). אתה מבין שהבנאדם ללא דקת יורוליג? אתה מבין שהוא לא שיחק כדורסל סדיר שנתיים רצוף?

    אגב לנושא הקלישאתי - אם אתה מזכיר לי משפטים שהשתמשתי בהם בעבר, אני לא אתווכח איתך. אבל יש הבדל בין לומר משפט כזה בשביל יהירות (ואני יודע שאתה מאוד אוהב לכוון באופן כללי את המילה יהירות כלפיי אוהדי מכבי גם כשהם לא מתכוונים לכך) ויש לדבר עובדות בשטח. תראה לי ישראלי שמכבי היתה מציעה לו יותר כסף וחוזה טוב והוא לא היה מגיע אליה. זה לא עניין של יהירות, זה פשוט עובדות בשטח. ובצדק אגב. אם מקום עבודה גדול ועשיר יותר מזה שאני עובד בו כיום יבוא ויציע לי כפול כסף, איזו סיבה יש לי להגיד לו לא? אז אם מקל היה דוחה אותנו למרות חוזה דרקוני כמו שארז אמר, אני מבין מאיפה הקרצת את השטות שכתבת. אבל מקל בעצמו דיבר על חוזה מקוצר ועניין המיסוי. למיטב ידיעתי, ההנהלה של מכבי היא הרבה דברים אבל ממש לא טיפשה. כולם שם יודעים שביחד עם המיסוי מקל בחיים לא היה לוקח חוזה לשלושה חודשים והציעו לו משהו שרק יכלו להרוויח ממנו. מקל מבחינתו פעל נכון. אבל הרצון שלך להכניס לפוסטים כל פעם איך שמישהו "לא סופר" את מכבי כבר הפך להיות אובססיבי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/15
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @idans10,

    לא הייתי אומר שאנחנו מסתדרים ״מצוין״ עם החוק הרוסי בליגה. לא מעט העונה ראינו את גודס אובד עצות שטיוס החליט שלא ממש מתחשק לו לשחק ואז נוצר מצב שהוא נאלץ לשחק עם אוחיון כמעט כל המשחק. אני מאוד מקווה שפניני יחזור טוב מהפציעה הלא פשוטה בכלל שהוא עבר, ושבנוסף אליו יצרפו עוד ישראלי. האופציה היחידה שנראית לי לא רעה על הנייר מלבד מקל זה יבזורי.

    מכ״כ הרבה סיבות בלו׳ השאיר בור עצום כשהחליט לפרוש באופן סופי.

    @SoloConTe,

    אי אפשר להתכחש לכך שאם ירושלים היו מצליחים להחתים את מקל זו הייתה חתיכת הצהרת כוונות עבורם, אבל בעיקר מבחינה תדמיתית. עם כל הכבוד לכך לזה שאני כן מעריך את מקל ברמה האישית והמקצועית, בוא לא נהפוך אותו לגיים-צ׳יינגר ברמה שהוא לא. הוא רחוק מאוד מלהיות משחקן במעמד שעליו תקום ותיפול עונה של קבוצה. לא בחיפה ובטח שלא בגליל הוא היה השחקן החשוב בקבוצה. זה שבתקשורת הישראלית מנסים להפוך אותו למשהו אחר אולי בניסיון לייצר באזז סביב הכדורסל כאן זה כבר משהו אחר. אז לא, הוא לא רכיכה כמו אליהו והלפרין, אבל אני אשן טוב מאוד בלילה גם אם ישחק בעתיד במדים של ירושלים.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @אלעד , ברור שאם פניני היה אז המצב היה הרבה יותר טוב, אבל זה לא שמקל יוסיף למכבי אם בכלל כמו שגם אתה ציינת. באותה מידה, אם כל הישראלים יסחבו עונה ללא פציעות, מקל אפילו יהיה מיותר. ואני אגיד לך יותר מזה, אין לי בעיה גם להסתדר עם מה שיש בליגה המקומית ולכוון לכיוון אירופה. בסופו של דבר זה לא משנה, אתה צריך לשחק טוב בשני משחקים ביוני, לכן כל החוק הרוסי לא באמת מעניין את מכבי. אני בכלל בעד לשתף את הצעירים ברוב משחקי הליגה וחבל שבמכבי לא מיישמים את זה. עובדה שעד עכשיו הפסדנו רק שני משחקים אחרי יותר מחצי עונה וזה כשאנחנו עוד מגמגמים ברוב המקרים. מכבי צריכה קלע (יבזורי בהחלט יכול להיות פיתרון מצויין, כבר דיברנו עליו) ו-או סנטר דומיננטי בשביל להצליח יותר באירופה. האדון מקל לא יתרום לנו שום דבר מזה. אגב, לא שאני משווה ביניהם, אבל אני לא חושב שיוגב נופל מגל. ויוגב למי שזוכר, הגיע בשנה ראשונה למכבי כשהוא יודע שהוא עתיד לשמש רכז מחליף. הוא נלחם, הוכיח עצמו וקיבל אח"כ מקום בחמישייה. אם כבר הזכרתם את נושא העצלנות ומוסר העבודה של מקל....
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    עוד פעם עצלנות ומוסר עבודה? שוב אני שואל, האם לדעתך שחקן במעמד וברמה של גל מקל יכול להגיע לNBA מבלי שיהיה לו מוסר עבודה גבוה? מליאור אליהו ויותם הלפרין תפסו כישרונות גדולים ממנו בהרבה, תראה איפה הוא היום ואיפה הם. מה זה אם לא מוסר עבודה גבוה?

    אז הוא החליט שלא בא לו לשחק אצלכם ושיתאים לו יותר להתפתח במקום אחר. למה זה הופך אותו לעצלן? ואפילו אם הוא עזב אתכם כי לא היה לו אופי חזק מספיק להלחם על המעמד שלו, אז מה? אנשים לא מתבגרים ומתחשלים? הוא היה ילד בסך הכל כשהוא שיחק אצלכם. אם הוא היה נשאר סביר להניח שהוא לא היה הופך לשחקן שהוא היום.
    אם לא החוק הרוסי יוגב אוחיון היה משחק עכשיו בהפועל חולון במקרה הטוב. גל מקל בכלל הצטרף למכבי חיפה שהייתה טובה מאוד גם לפניו, ולמרות זאת הפך לשחקן של כמעט 40 דקות לערב.

    למה שלא פשוט תודה שהבעיה שלך איתו היא שהוא עוף מוזר בכדורסל הישראלי שלא רואה בקבוצה שלך את פסגת השאיפות שלו?
     
    Sprewell ו-שי אוהבים את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי בעיה להודות בשום דבר, רק שזה פשוט לא נכון. זה לא מטריד אותי במי הוא בחר או לא בחר, אבל הוא בעצמו לא אמר שהוא לא מגיע למכבי ויהי מה, אלא הוא לא מגיע בגלל שהחוזה לא מתאים לו. לגיטימי ביותר. איכשהו אתה מנסה בכוח להפוך את זה כאילו שמכבי רודפים אחריו והוא לא מעוניין, כשלכולנו ברור שללא עניין המס, לא בטוח שהוא לא היה חוזר כבר עכשיו. אפרופו חוק רוסי, אילולא החוק הרוסי מכבי גם לא היו מגששים אצל מקל, תהיה בטוח בזה, אלא מחתימים איזה זר טוב ממנו.

    לגבי העצלנות, אני משווה את זה לשחקנים שיוצאים לאירופה, יושבים קצת על הספסל ובמקום להלחם על המקום שלהם, מעדיפים לחזור לארץ איפה שהם "כוכבים גדולים". יכול להיות שאם מקל היה נשאר במכבי הוא היה משחק היום בליגה הארצית ויכול להיות שהיה מקבל חוזה עתק בברסלונה. אי אפשר לדעת. מבחינתי, עצם העובדה שהוא העדיף לא להלחם על מקום בחמישייה (ושוב, אף אחד לא אמר לו שלא בונים עליו), הוכיח לי לפחות אז, שהוא מוותר מהר מדי. כל הכבוד לו שהוא קיבל חוזה NBA מחיפה ובאמת שרציתי שיצליח בארה"ב, אבל בוא נודה - הוא פשוט לא שייך לשם. אגב, זה נראה כאילו שיש לי איזה משהו נגדנו וממש לא. הלוואי ויבוא לנבחרת וישחק טוב. יש לי בעיה עם ישראלים שחושבים שהם שווים הרבה עוד לפני שהוכיחו עצמם: כמוהו, כמו יותם וכמו אליהו. לליאור אומנם יש הרבה ניסיון יורוליג, אבל הוא לא שווה את הסכומים שמכבי הפראיירים שילמו לו רק כי הוא ישראלי.
    אם זה תלוי בי, לא מעוניין שמקל או כספי יגיעו ללבוש צהוב, באמת שאין צורך בהם. לצערי הרב, קבוצה שרוצה להצליח באירופה, לא יכולה להתבסס על ישראלים.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בסה"כ נראה שההחלטה של מקל נבעה בעיקר מחוסר רצונו לאבד כסף. זה כל הסיפור. על הנייר ירושלים צריכה אותו הרבה יותר ממכבי, אבל נראה בקיץ מה יקרה. ברגע שמכבי תוותר למשל על פארגו אני מאמין שמקל יצטרף למכבי. למרות כל ה'אהבה' שהוא מרגיש מאורי אלון וחבריו לדעתי מקל לא מטומטם. אם הוא יקבל דקות משחק במכבי הוא ישחק בצהוב ואם לא אז לא. בסה"כ מקל שחקן טוב, אבל הוא לא כוכב כזה שמכבי צריכה ללכת עליו בכל הכח.

    לצערי הרב, קבוצה שרוצה להצליח באירופה, לא יכולה להתבסס על ישראלים.
    הערה מצויינת עידן. מי שלא מסכים לזה לא ממש מבין מה טיבו של הכדורסל הישראלי.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    @הרצליה עד המוות
    רק עכשיו משום מה ראיתי את ההודעה שלך.
    אני יכול להוסיף כאן ציטוטים של מקל גם אחרי האליפות שלנו שבהם הוא אמר "אני ומכבי זה לא נועד לקרות", ואני אפילו אגלה לך סוד קטן שמעט מאוד אנשים יודעים ולא חשפתי אותו עד היום כי אני לא תמים וקשה לי להאמין שהוא מספיק גבר כדי לממש את ההבטחה הבאה:

    במהלך חגיגות האליפות בג'פאניקה בגן האם מקל (שהיו אז ספקולציות לגבי איפה ישחק בעונה הבאה) עבר בין הקהל ואני התחלתי לקרוא לעברו "תישאר תישאר" ואחרי גם שאר האנשים בקהל. ואז הוא אמר "בארץ רק כאן אני אשחק".

    אז מקל אמר, בסך הכל הוא ספורטאי שדואג לתדמית ולפרנסה שלו ולא רוצה לשרוף גשרים כי לא ייצא לו מזה כלום אם הוא יגיד "אני עם מכבי גמרתי לכל החיים". אבל אל תפסול אפשרות שבפנים זה באמת מה שהוא מרגיש. תהיה בטוח שיותר מידי הערכה אין לו כלפי המועדון שלכם. האם זה אומר שהוא לא ישחק אצלכם בכל זאת? אי אפשר לדעת. אני רוצה להאמין שלא אבל שיט האפנס.

    @idans10
    כמה גארדים זרים יותר טובים ממקל הבאתם ב5 שנים האחרונות (מאז פרקינס)? רייס (שתרם חודשיים טובים) ומי עוד?
    אני לגמרי מבין מאיפה זה בא אגב, הישראלי הטיפוסי הוא באמת עצלן ומנצל את החוק הרוסי כדי לקבל חוזים שהוא בחיים לא היה מקבל במקום אחר. אתה יודע מה הייתה העמדה שלי בנוגע לשביתה שקדמה קצת לאליפות שלנו. אבל צריך להבדיל שחקנים כמו מקל (וגם כספי אגב) משאר האספסוף. עובדה שמקל קיבל חוזה יפה גם מחוץ לארץ ואכן בחר לחתום שם, הוא לא צריך לא אתכם ולא את ירושלים כדי להרוויח הרבה כסף, את זה הוא הרוויח לגמרי בזכות עצמו ולא בזכות תעודת הזהות.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לטעמי כל הגארדים שהבאנו מאז פרקינס-פארגו (לנגפורד, היקמן, לוגאן, רייס, פאפאס) טובים ממקל, אולי למעט לוגאן שהוא שחקן לא רע שלא כ"כ הצליח לנו, אבל בוא נאמר שמקל עדיף. כל השאר עולים על גל, ולמרות שאולי הוא טוב מהם בחלק קטן של אספקטים, באוברול הייתי לוקח כל אחד מהם על פניו, כולל פאפאס שלדעתי לא נוצל כמו שצריך במכבי למרות גילו.

    בלי קשר, אני לא אמרתי שמכבי היא מקור הפרנסה היחיד למקל או לכל שחקן אחר. זה יפה שהוא מקבל חוזה בחוץ, גם אליהו, יותם ואוחיון קיבלו חוזה מחוץ לארץ וכנראה שמישהו שם לב אליהם אם הם קיבלו אותו. מה שבאתי לומר ואת זה אפילו גל אישר, שכלכלית לא שווה לו לבוא לארץ וזה בסדר גמור. גם לירושלים לא שווה לו למרות שענו לו לדרישות היציאה ולחוזה ארוך. אז מה, הוא ירק גם עליהם? אני באמת מאמין שהכסף היה כאן שיקול, אני לא מקבל את זה שהוא שווה את מה שהוא מבקש עד שלא יוכיח אחרת. (והוא טרם הוכיח). וכל עוד זה לא על חשבון הקבוצה שלי, מצידי שניז'ני יתנו לו גם 2 מ' לעונה.

    לגבי מה שהוא אמר על חיפה, אני לא צריך לספר לך על דוגמאות אחרות של ספורטאים שדיברו ככה ובסוף לא ממש עמדו במילים שלהם. כנראה שהיה מדובר באיזה פרץ של שמחה והתלהבות, אל תהיה תמים (הוא אפילו לא שחקן בית או אוהד הקבוצה שהייתי אומר ניחא). עובדה שהוא לא דחה על הסף את ירושלים ואילולא המס הוא כנראה היה הולך אליהם. אגב, זה גם ממש בסדר ששחקן לא ילבש צהוב, העולם לא יתהפך. מאיר טפרו חי עם זה בשלום וגם עדי גורדון. לדעתי האישית ,בחוזה המתאים מקל היה חותם בכל קבוצה שהיתה עונה לדרישות שלו בארץ מבלי בכלל לזכור מי צעק לו תישאר לפני שלוש שנים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.