כדורסל אירופי 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, אז אורי אלון מבטיח "חיזוק משמעותי מאוד בקרוב". אם אורי אוהב אותי, ואני מקווה שהוא אוהב, הלוואי שהוא מתכוון לפטור אותנו מסטודמאייר ולהנחית אותו בירושלים. ככה אנחנו מרוויחים שתי ציפורים במכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/14
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    19 נקודות ב20 דקות... אתה בטוח? :D
     
  3. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    ההיגיון אומר שאם קבוצה רוצה לכוון לרמה הגבוהה ביותר באירופה היא צריכה להראות לעצמה שדרג הביניים קטן עליה. לפרשנות שלך יש שתי בעיות בולטות מבחינת ירושלים א. זחיחות איומה ונוראה מצידם. אם הם באמת מזלזלים במפעל בזמן שקבוצות מדרג בכיר הרבה יותר (כמו הקבוצות הרוסיות והספרדיות שכבר הופיעו ביורוליג מספר פעמים) לוקחים אותו ברצינות, משהו פה עקום לגמרי ב. זו גישה לא יעילה שאומרת: נקנה שחקנים שאנחנו בונים עליהם למספר שנים, "נוותר" על להוכיח שאנחנו שווים ביורוקאפ בשביל להשקיע את כל כוחנו בלהגיע שוב ליורוליג, נזרוק עונה אירופאית שיכולה לשפשף אותנו לפח ונבחן את רמתנו מול קבוצות כמו נס ציונה והרצליה, ואז השחקנים שבנינו עליהם למספר שנים, שנראו קטסטרופה מול קבוצות חלשות ביורוקאפ, הם אלו שנקווה שיקחו אותנו ליורוליג. יש פה יותר מדי נתונים שמצביעים על חוסר היגיון בגישה שכזו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אמר'ה זה כמו בראיינט (ואני מתנצל מראש בפני קובי) - ככל שהוא יהיה טוב יותר אתה יכול להיות בטוח בשני דברים: שסוף העולם מגיע ושהניקס יפסידו (למרות שבמקרה השני אתה תהיה צודק ב-90% גם אם הוא יהיה חרא)
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פופס מנסה-בונסו הוא ככל הנראה החיזוק המשמעותי. תגובתי:

    1. */aaarofl
    2. סעמק, אנחנו עדיין תקועים עם סטודמאייר :angry:
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אבל הכי חשוב ש"הכסף" של מכבי קונה הכל וכל האליפויות של מכבי הן של ה"כסף". יופי ירושלמים, שופכים חוזים מטורפים לשחקנים מבוגרים (החוזה לדונטה קובע שכל שנה הוא מקבל יותר, זאת אומרת שעוד שלוש שנים בגיל 35 הוא יקבל את שכר השיא שלו) ליאור אליהו בחוזה מפלצתי ועכשיו מונסה בונסו בשלהי הקריירה מקבל עוד בלטה לכיס. אבל מה פתאום, האליפויות של מכבי הן של הכסף, ירושלים, אם תזכה, תיקח אליפות בזכות הנשמה ושער הרחמים.

    פתאום שהצד שלך הוא העשיר והחזק אז פתאום מבסוטים שקונים מכל הבא ליד. זה כמו שבחור ממעמד הביינים התחתון יפגין כל יום נגד הטייקון בוילה ויום אחרי שיזכה בלוטו יקנה לעצמו וילה יותר גדולה מהטייקון, מכוניות ומכל טוב ויהפוך להיות אותו אחד שלפני זה הוא הפגין נגדו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    דונטה בן 30

    מי אמר שאליפות לירושלים תהיה בזכות הנשמה ושער הרחמים?
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    דונטה סמית בן 31. אז בעוד שלוש שנים הוא יהיה בן 34.

    אוהדיה, שטוענים שמכבי משיגה אליפות בזכות הכסף (מין הסתם, חלק מזה נכון). אז פתאום הם לא טוענים שירושלים במאזן 0-7 מועמדת רצינית לאליפות ואולי גם תזכה, בזכות הכסף שהמולטי מיליונר ההייטקסט הנחית עליה.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כסף קונה תארים. אם קוראים לך מכבי 'אלקטרה' ת"א, קבוצות כדורגל עשירות שנקנו ע"י שייחים או אוליגרכים, ניו יורק יאנקיס, או כל קבוצה אחרת שיכולה עם דולרים לעשות את ההבדל. מה שארז טוען מאד נכון, ולא רק זה. אוהדיה לא רק שנאו את מכבי בגלל ההשגים או כספם אלא בגלל הזרים והמתאזרחים שלה. והנה לאט לאט בירושלים מבינים בנוסף שבלי זרים מובילים הקבוצה לא תגיע להשגים באירופה. למכבי יש אולי שני ישראלים אמיתיים (פניני ואוחיון), אבל כמה יש לירושלים? חוץ מאליהו והלפרין אין ממש חבר'ה מצטיינים.

    פשוט אין מה לעשות. זרים טובים מאפשרים אותך לנסות להתקרב לצמרת אירופה. שונאי מכבי גם שוכחים שאנחנו מדינה קטנה עם כ-7 מיליון איש. כשמדינות עם הרבה יותר תושבים לא מהססות לעלות למשחקי יורוליג עם חמישה זרים אז מה רוצים ממכבי? אפילו לצסק"א יש כבר יותר זרים מאשר מקומיים...

    לדעתי ירושלים ותרה לחלוטין על אירופה ובעיניי זה חבל. זו זכותה, אבל אחרי ההצהרות בירושלים שהן קבוצת יורוליג ברור שכרגע לא צריך להכתיר אותן כבר כאלופה הבאה בארץ.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אולי כדאי שישמרו שם קצת על צניעות, בירושלים הקרה. בילבולי המוח שלהם ללא כל כיסוי אחרי ה-30 הפרש ואחרי גביע השוקו קצת הוציאו אותם מאיזון והכי מצחיק שהסתומים האלו אשכרה לא לומדים שנה אחרי שנה. החיזוק המשמעותי שלהם אפילו לא ברשימת הקולעים, הקבוצה עפה מאירופה אבל העיקר שהם מטיילים בליגה. ירושלים זה מהבלופים הגדולים ביותר המדינה הזו הוציאה, לאורך כל ההיסטוריה שלה.
     
  12. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    ירושלים כשלה ובגדול. אין סיבה להקל עליהם בטענה שהם ויתרו על אירופה מראש. אני בטוח שבמשחקי הליגה שלה העונה היא הביאה הרבה פחות קהל מבמשחקים באירופה, וזה יותר ממתבקש שבמועדון יתנו הכל במשחקים שיש בהם יותר עניין מצד הקהל, מלבד המון סיבות אחרות להאמין שאין שום היגיון בוויתור על מפעל אירופאי.

    בצד המקצועי, אומנם ראיתי רק את הרבע האחרון אבל היה אפשר להבין מהפרשן ערן סלע שהבעיות אותן בעיות, משחק שקוף בהתקפה, רכות מוגזמת בהגנה וזרים מרגרינה. למרות ההופעה הטובה של רייט אני עדיין חושב שהוא לא שחקן מוביל אלא נגרר ומתבלט רק כשהמצב בקאנטים וכבר אין לו ברירה אלא לקחת יותר זריקות. קיצ'ן שחקן טוב סה"כ אבל יש לו עליות וירידות מטורפות ברמת המשחק, לא שחקן שאפשר לבנות עליו לשדרג קבוצה. גפני אתלט ופייטר אבל שחקן קלאסי לתת 10 דקות וזהו. זה רחוק מלהספיק לתפוקה של זר. ג'ונס הסנטר הוא סוג של סופו מרגרינה. גם כבד, וגם לא יודע להשתמש בסייז כדי לדרוס בצבע. אם ביתרון היחיד שלו הוא לא יודע להשתמש, חבל על הזמן של כולם.

    אליהו והלפרין אומנם לא שיא הווינריות בהתגלמותה אבל הם עדיין הישראלים הכי טובים שאפשר לקבל. הם לא הבעיה. גם פרנקו בינתיים לא מגלה איזושהי פריקיות אימון ומתגלה יותר כמאמן מוטיבטור שברגעים שצריך להפעיל קצת מחשבה מעבר לצעקות, לא מוצא פתרונות.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כל זה נעלם ברגע שירושלים יזכו באליפות...אני יודע שעידן לא מאמין לזה, אבל לא נראה לי שהתקשורת תצלוב עכשיו את ירושלים בגלל הפה הגדול של האדון אורי 'יורוליג' אלון. בסופו של דבר אם נשים את היהירות בצד עדיף לירושלים הרבה יותר לעשות בושות באירופה ולזכות באליפות בארץ. כולנו יודעים פה למה...
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    אבל שי, איזו סיבה יש להאמין שהיא תוותר על עונה שלמה באירופה רק בשביל 2 משחקי גמר בליגה?
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הם לא ויתרו על אירופה והם לא יזכו באליפות. בסדרה הם בוודאות לא יכולים לזכות באליפות ובשני משחקי גמר הם יכולים לגנוב אותה. הקבוצה הזו בנויה למשחק אחד שיא בעונה מול מכבי וכל השאר זה בלוף אחד גדול. זה לא שאני אומר את זה כי כיף לרדת עליהם, אלא כי הם מוכיחים זאת שנה אחרי שנה ב-15 השנים האחרונות כאשר מה שמשתנה זה המאמנים, השחקנים ואפילו ההנהלות. זה לא מקרה או משהו חד פעמי שהקבוצה הזו מועדת, אלא זה 15 שנה של הצהרות חסרות כיסוי. כשהם יוכיחו עצמם המאני טיים, אולי ורק אולי, אני אתייחס אליהם ברצינות. קמפיין מביש מול קבוצות דרג ג', גם להפסיד יש צורה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.