יובנטוס 2013/14 :: פתיחת עונה בינונית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.football-italia.net/38215/juve-...2%AC12m-kolarov

    נמשכים הדיווחים בנוגע להתעניינותה הרצינית של יובה באלכסנדר קולארוב, כאשר כעת נטען כי בטורינו מוכנים להציע 12 מיליון יורו תמורת הסרבי.

    אם יש אמת בדברים, אין שום סיבה שמנצ'סטר סיטי לא תסכים למכור את קולארוב שלדעתי יכול להשתלב באופן מופלא ב 3-5-2 של קונטה.
     
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    נראה לי סכום יחסית גבוה - בוודאי כשדיברו בזמנו על 7 מיליון והבעיה היחידה הייתה שרצינו לשאול ולא לקנות - אבל עדיין יש לו מקום בקבוצה. אתה לפעמים רואה את דה צ'לייה ולא מבין מה הוא עושה בהרכב של קבוצת סריה A, ופלוסו הוא בקאפ טוב אבל לא שחקן לרמות הגבוהות ביותר. עמדת המגן השמאלי היא בעייתית בכל העולם ולכן רכש כמו קולארוב הוא חשוב לביסוס מעמדנו בטופ העולמי כמעט כמו עוד חלוץ אחרי שמאטרי (נאפולי) וקוואליירלה (סאנדרלנד?) יעזבו.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    קולארוב וליכטשטיינר באגפים נשמע לי טוב מדי.
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    בימים האחרונים יש לחץ תקשורתי כבד על הקבוצה שעשוי לגרום למארוטה להביא עוד כמה שחקנים לקראת תום מועד ההעברות. היכולת הלא טובה של הקבוצה במסע ההכנה בארה"ב + הדיבורים על כך שקונטה לא מרוצה עם הסגל הנוכחי ומבקש עוד חיזוקים, גורמים לכמה שמות חדשים לצוץ בהקשר של מעבר אלינו. לפני שכל זה יקרה, כמה שחקנים יצטרכו להגיד שלום לוינובו והשמות המדוברים הם אלסנדרו מאטרי, שמבוקש בנאפולי והמחיר המדובר עבורו הוא 12 מיליון יורו. גם על פאביו קוואליירלה קיים ביקוש, אבל הוא מגיע ממקום בלתי צפוי - קטאר, שם אל חראפה מעוניינת בשחקן ותגיש עבורו 7 מיליון יורו (לפי לוקה מארקטי), אך לא ברור אם השחקן עצמו בכלל מעוניין במעבר כזה בשנת מונדיאל. גם באנגליה יש ביקוש לפאביו (שציפיתי שיקבל התעניינות ממועדונים גדולים יותר אחרי עונה טובה). גם בואצ'י הצעיר לא צפוי להישאר במצבת החלוצים לעונה הקרובה, למרות שנכנס לסגל לקראת הסופרקופה.

    השחקן הכי מדובר כרגע בהקשר של יובה הוא דווקא ג'ונתן ביאביאני, שלדעתי לא ברמה הדרושה עבורנו, וגם סימונה פפה שחוזר מפציעה יושב בדיוק על העמדה שלו. כרגע ההרכב הראשון שלנו מספיק טוב לסקודטו ולמאבק על ליגת האלופות למעט עמדת המגן השמאלי (קולארוב וסוניגה עדיין בתחרות ראש בראש מי מקבל הכי הרבה אזכורים על מעבר אלינו), אבל חסרים לנו שחקני ספסל איכותיים להשלמת הרוטציה ולמתן אלטרנטיבות טקטיות ל3-5-2. לא רואה איך ביאביאני עונה על הדרישות האלה.

     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אם ביאביאני יגיע זה אחד הרכשים הכי מיותרים שאני זוכר של יובנטוס, מעבר לזה שאין לו את האיכויוןת המספיקות לאף אחת מתוכניות המשחק שלנו ברמה הנדרשת לסגל בכלל שלא נדבר על ההרכב הוא גם יעלה אני מניח כמה מליוני יורו טובים(בין 7-9 מיליון להערכתי ואשמח אם מישהו יספק מידע לגבי זה) שיכולים להישמר לטובת חיזוק באמת טוב כמו קולארוב.
     
  6. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא ראיתי משהו חדש בקשר לביאביאני מעבר לשמועות מלפני בערך חודש שמארוטה מעוניין לשלוח חצאי כרטיס של X ו-Y במסגרת טרייד פוטנציאלי עבורו. לדעתי זה גם מה שיקרה במידה ויוחלט להוציא את המהלך לפועל, משהו בסגנון של חצי מארונה ו/או דה צ'לייה לפארמה וסאמפ. לא יותר מזה.

    שי - לחץ תקשורתי כבד? אי שביעות רצון של קונטה? נראה לי שאנחנו לא קוראים את אותם עיתונים, כי בערך מאז שהושלמה עסקת אוגבונה כל מה שאני נתקל בו בהקשר שלנו הם דיווחים על ניסיונות למכור את החלוצים שלנו, המצוד אחר זוניגה, התעסקות ב(חוסר) כשירות של פפה ובלבולי שכל על הקשיים של יורנטה להשתלב במערך של קונטה. מדי פעם צצות כמה שמועות לא קונקרטיות (איברבו, ביאביאני, קצת לוליץ') אבל לא משהו רציני ובטח שלא לחץ כבד מצד העיתונאים המשועממים במגף.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לפני כמה ימים הופיעו בגאזטה ובטוטוספורט מאמרים על כך שהחיסכון של יובה עלול לעלות לה מחיר כבד. בד בבד גם התחילו להתפרסם שמועות על כך שקונטה מעוניין בעוד חלוץ.. שעדיין לא כל כך שככו. אני עדיין די משוכנע שזה לא הסוף של המרקאטו שלנו (ולא רק בסאגת המגן השמאלי), אל תשכח שברמת העיקרון היו לנו עוד 20 מיליון יורו בערך לשלם על יובטיץ' כשהוא עוד היה זמין אלינו. אבל קודם כל קוואליירלה ומאטרי יצטרכו לעזוב.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יובטיץ' לא היה זמין ליובה בשום שלב של המארקטו. בשום שלב יובה לא הייתה מוכנה (בצדק) לעמוד בדרישה של דלה ואלה. היה לכם 20 מיליון? הסכום הכולל על טבס לא נמוך בהרבה מיובטיץ' ולא הייתי בונה על הכסף הדימיוני שציינת.
     
  9. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצון לחזק וללטש עוד יותר את הסגל קיים תמיד וגם אני משוכנע שנראה עוד כמה רכישות לקראת סוף החלון, אבל זה לא קשור ללחץ (הלא קיים) מהתקשורת או לחוסר שביעות הרצון (הלא קיים) של קונטה מהשחקנים שלרשותו.

    אגב, זה לא נראה לי חכם במיוחד להיפטר גם ממאטרי וגם מקואליירלה בשלב הזה של ההכנות. אם זה לא מפריע לו, הייתי מעדיף לשמור את מאטרי ולהיפרד רק מקואליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/13
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אישית אני מסכים איתך, למרות שאם נוכל למכור את מארטי בסכום גבוהה יותר מאשר את קווליארלה, אז אין לי בעיה שגם קוואליארלה יישאר
     
  11. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.juventus.com/juve/en/news/march..._medical_update

    :aa1: יובנטוס הודיעה כי קלאודיו מארקיזיו יעדר למשך חודש בעקבות פציעתו במשחק אתמול.

    מדובר במכה לא פשוטה עבור הקבוצה, אבל לאור היכולת של מארקיזיו החל מסיום העונה האחרונה ולצד יכולת השיא של פוגבה אמש- הייתי אומר שהתחזקתם במידה וכמובן הילד הצרפתי ישמור על יציבות.
     
  12. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    אם פוגבה ימשיך בקצב הזה, למארקי יהיה ממה להתחיל לחשוש. חששתי שזאת תיהיה פציעה יותר חמורה, ככה שאני "מרוצה", אני רק מקווה שהוא יחזור חזק מתמיד ויחזור ליכולת האמיתית שלו ולא ליכולת שהוא הפגין בחודשיים האחרונים של העונה שעברה. בכל מקרה, כרגע פוגבה יהיה במקומו וגם מארונה אולי יקבל פירורים פה ושם. יהיה בסדר. אגב, קינג ארתור אמור אוטוטו לחתום על הארכת חוזה עד 2018.

    קיצר, שתתחיל כבר העונה, נמאס כבר לחכות! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx
     
  13. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    תכניות אחרונות למרקאטו:

    :aa1: הכישרון הצעיר שלנו, סטפאנו בלטראמה, בדרך לקליארי בחצי כרטיס. ייתכן וגם לוקה מארונה יצטרף אליו, אך על השני קיים ביקוש גם במקומות אחרים. תמורת חצי הכרטיס של בלטראמה, מארוטה מצפה לקבל איזשהי אופציה על נאינגולאן ב-2014.

    :aa1: מארוטה מעוניין להביא את הכישרון הצעיר של איינטרכט פרנקפורט, ילד גרמני בן 18 בעמדת הבלם, מרק אוליבר קמפף, שמבוקש גם אצל דורטמונד.

    :aa1: לפי GDM, פיורנטינה חוזרת עם הצעה חדשה על לוקה מארונה. הדרישות של יובה: 8 מיליון יורו על הכרטיס השלם או 4 מיליון יורו על חצי כרטיס. מדובר בירידה במחיר מכיוון שיובנטוס דרשה 10 מיליון יורו עד לפני שבועיים.

    :aa1: ועוד לפי GDM, נאני עשוי לסיים את הקיץ ביובה. אם המו"מ על הארכת החוזה בינו לבין מנצ'סטר יונייטד ייכשל, יש סיכוי גדול שמארוטה יציע את הכסף הדרוש (13 מיליון) ממכירותיהם של קוואליירלה/מאטרי. יהיה מעניין לעקוב.

    :aa1: ועוד דבר שנצטרך לעקוב אחריו - אם מילאן תעבור את פ.ס.וו היום, לפי הטוטוספורט הם הולכים להציע הצעה על מאטרי. מארוטה יבקש 12 מיליון יורו אבל לא סביר שגליאני יציע את הסכום הזה, כנראה קצת פחות. לאלגרי ומאטרי יש קשר ארוך שנים וכנראה זה אחד המניעים הנסתרים בעסקה הזו.
     
  15. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לפי הגאזטה, ארתורו וידאל יחתום בימים הקרובים על הארכת חוזה והוא יישאר בקבוצה עד 2018 עם שכר של יותר מ-4 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו למרוויח הגדול ביותר ביובנטוס. לאחר מכן גם פוגבה יקבל הארכת חוזה דומה עם תגמול הולם בשכר.

    אמש קונטה התלונן במסיבת העיתונאים על כך שהמכירות של מאטרי וג'אקריני נעשו בלית ברירה ו"אם הייתה לו אפשרות הוא לא היה מוכר אותם". כלומר, קונטה מתלונן על כך שהסגל מאבד מהחוזק והגודל שלו והוא צודק בכך, לא יודע אם הפלטפורמה הייתה נכונה אבל יש אמת בדבריו. הקישור שלנו מצוין אבל שתי פציעות מחסלות אותנו במידה ומארונה יעזוב (והוא הולך לעזוב, חבל לשחקן צעיר כזה לשבת על הספסל). המכירה של קוואליירלה תשאיר אותנו בכלל חשופים בהתקפה, כרגע היא נמצאת בהולד וכל עוד לא יבוא מחליף מתאים ככל הנראה האיטלקי לא יימכר. בכל מקרה, הבוקר העיתונים כבר מפרסמים שלל שמות לריצוי טענותיו של קונטה: נאינגולאן (צ'לינו דורש 20 מיליון יורו, מארוטה מציע 16-18 מיליון ואת בלטראמה, טוטוספורט) ובונאבנטורה בין היתר. יהיה מעניין לעקוב, לדעתי די בטוח שיבוא עוד שחקן אחד לסגל.

    לסיום, יובנטוס החתימה ילד חדש לפרימברה, היישר מהנוער של ברצלונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/13
מצב נושא:
הנושא נעול.