טלוויזיה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/4/11.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,217
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    להשתמש במעמד שלך כסלב בשביל לצוד ילדות
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,730
    לייקים שהתקבלו:
    2,549
    מה אני מפספס? היא לא בת 55?
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,030
    לייקים שהתקבלו:
    3,271
    כן, בדקתי עכשיו אחרי ההערה שלך.
    הוא תמיד קורא רק כותרות ומסיק מהן מסקנות אוטומטיות.
     
    הרצליה אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,217
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    אחלה יגאל. בדומה לדעות של ספורטאים, את מי זה מעניין? שיקשקש וימשיך לבדר אותנו.
    כמובן יש את הגבול עבורי של פגיעה במדינה וחיילי צה"ל, אם זה מתחיל ונגמר בממשלה נבחרת אז למי אכפת? ביקורת לגיטימית.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    גם שלי
     
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,300
    לייקים שהתקבלו:
    772
    זה לא מה שמעצבן, מה שמעצבן זה אלה שיודעים שהם צריכים להתיישר לאליטה כדי להצליח או כדי להיות עלי תאנה. גם בתרבות אבל גם בפוליטיקה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    מה שאותי עצבן זה המשפט "אני אמליץ לבן שלי שלא יגור פה". אין לי בעיה עם מפורסמים שמטנפים על הממשלה, אתם לא רואים אותי מעלה פה ציוצים של עידן אלתרמן או של גילי ורמוט, הם מביעים את דעתם והכל בסדר, אבל להגיד "אני אמליץ לבן שלי שלא יגור פה" זה משפט מסריח. זה משפט שהוא אנטי ציוני. אתה צריך לחנך את הבן שלך שזאת המדינה היחידה שלו באש ובמים, לא שהוא צריך לברוח כי חברת כנסת אמרה "קוקוריקו"(מילים שלו)
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    ואם הוא חושב אחרת?

    זכותו של בן אדם לחשוב שישראל היא לא המדינה הכי טובה עבורו או עבור משפחתו.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    אז שיעזוב בעצמו, למה הוא שולח אחרים?
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    שיעשה מה שהוא רוצה ויגיד מה שהוא רוצה. בד בבד, אתה יכול להסכים ואתה יכול לא להסכים. אבל ללכלך על עצם העובדה שהוא אומר את הדברים...
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    נכון, זכותו להגיד מה שבא לו כמו שזכותי להגיב על זה. הרי הוא אמר את הדברים האלה בתקשורת כדי שאנשים יגיבו על זה, זה לא משהו שהוא אמר את זה לחבר בבית קפה
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,217
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    זאת בחירה להיות אנוס. גם במקצוע שלו מי שטוב באמת, אורי גבריאל, זה לא יימנע ממנו להצליח.
    בטח אם מסתכלים על המוזיקה לצורך העניין.

    בוודאי שבוודאי בפוליטיקה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,609
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר