חלום בלהות - נבחרת צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏29/5/08.

  1. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת שאני לא מבין אותך. אתה עוד זוכר לויירה ראיון בו הוא אמר כמה דברים על מטראצי(כאשר התברר אחר כך שדבריו סולפו לחלוטין ואף ראו מספר פעמים את ויירה ומטראצי מתחבקים), ואיזה כרטיס אדום מסכן מול אמפולי. או שאתה מאשים אותו שהוא נפצע בכוונה?

    ויירה היה אחד הברגים המרכזיים בשתי האליפויות האחרונות של אינטר(רוב העונה שעברה והחצי השני של העונה הנוכחית), למרות כמה פציעות. כאשר הוא כשיר, גם לקראת גיל 32, הוא עדיין אחד מקשרי מרכז השדה הטובים והאיכותיים בעולם ללא צל של ספק. הראיון הזה - >כאן< הסיר מעליו כל צל של ספק שלילי מבחינתי. אתה עדיין מפנטז על קבוצה שבה כולם יאהבו את המועדון ויהיו מחוברים אליו, ופוסל מייד שחקני רכש כמו ויירה וזלאטן בטענה שהם לא מחוברים מספיק לקבוצה, כאשר לא נתת להם אפילו הזדמנות להיות כאלה.
    בקיצור, שמת לעצמך בראש לשנוא את ויירה ואתה לא מוכן לזוז מדעתך.

    ולעניין, מכה סופר-קשה לנבחרת צרפת. אני לא רואה אף קשר מרכז שדה צרפתי שיכולי להחליף את האיכות, הניסיון והמנהיגות של ויירה.

    גם איטליה וגם צרפת מאבדות את הקפטנים שלהם לפני טורניר שהיה כנראה הבינלאומי האחרון של שניהם, כמה חבל מבחינתם.

    אני מכבד את הבעת הדעה שלך, אבל במקרה הזה, חוסר הדיוק שלך ממש מקומם. אני בטוח שלא עקבת העונה אחרי הביצועים של ויירה באינטר(איזה הרס? "יצא לך לראות"? בחצי השני של העונה, אחרי שהחלים מהפציעה שהשביתה אותו ל3 חודשים, הוא היה הקשר המצטיין של הקבוצה יחד עם זאנטי), ולכן אתה טוען טענה לא רצינית שויירה רחוק שנות אור ממקללה כאשר מאז ומתמיד הוא היה טוב ממנו(ככה שזה שבניגוד למקללה, לויירה יש גם כישורים התקפיים).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/6/08
  2. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויירה עדיין שחקן גדול, אבל הוא כבר מזמן לא מה שהיה. ביורו 2004 פציעה של ויירה הייתה נחשבת לאסון הכי גדול אחרי פציעה של זידאן, אם לא באותה רמה, היום זה שחקן שיש לו תחליף. זה גם הכדורגל האיטלקי, זה גם הכדורגל של אינטר, אני בטוח שבנבחרת הוא היה נראה טוב יותר, אבל באמת שזה לא כל כך נורא.
     
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה תחליף ראוי אפשר למצוא לויירה בדיוק? טולאלאן? פלאמיני? דיארה? אם כבר, אז היה יותר הגיוני לומר שניתן לשים את אחד מהם בהרכב על חשבון מקאללה. ויירה הוא מנהל ומארגן המשחק של צרפת במרכז השדה, ואני לא רואה שחקן שיכול להחליף אותו באופן ראוי. אבל כרגע אין ממש ברירה לנבחרת הצרפתית, שצריכה לקוות שאני טועה בעניין הזה...
     
  4. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מישהו יודע מי יהיה הקפטן המחליף של ויירה, במידה שלא יהיה סופית ביורו(רק ביום ראשון מודיעים רשמית אם כן או לא, דומנק עלה פעם עם מקאללה בניגוד לרצונו, אני לא אתפלא אם הוא יעלה אם ויירה פצוע)?
     
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דומנק הודיע שהוא לא יחליף את ויירה בפלאמיני, הוא מעדיף להמתין בסבלנות מפני שהפציעה של ויירה לא כזאת קשה והקפטן של צרפת עשוי להיות כשיר כבר למשחק השני או השלישי בבית.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צרפת - קולומביה 0:1

    http://www.marca.com/ficheros/marca/imagenes/henry0306_ES.Xxx

    נבחרת צרפת של דומאנק ערכה אתמול את משחק הידידות האחרון שלה לפני היורו, כאשר אירחה את קולומביה בביתה. דומאנק הציב את טולאלאן במקום ויירה הפצוע, ומי שקיבל את הצ'אנס בחוד ליד הנרי, שערך אתמול את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת, היה קארים בנזמה. הנבחרת לא הרשימה והצליחה לכבוש אך ורק מפנדל של ריברי בדקה ה-24, שכנראה לא היה. במהלך המחצית השניה הוחלפו הנרי וריברי בדקה ה-75, ובמקומם נכנסו סאמיר נאסרי וניקולס אנלקה.

    אני חושב שמה שצרפת הראתה אתמול לא יספיק לה גם לא נגד רומניה. המחצית השנייה בעיקר הייתה זוועתית, שום בעיטה לשער. ריברי לא דומיננטי כמו בבאיירן, בנזמה מנסה דברים מעניינים אבל הנרי פשוט חלש. סניול כבר מעבר לשיא ואבידאל לא מצטיין בחלק הקדמי, מה שמשאיר את צרפת עם שני מגנים שלא תורמים כלום למשחק ההתקפה. כאשר סניול עולה הוא בעיקר הורס ועושה חורים. פלורן מאלודה שיחק במרכז המגרש ברוב המחצית השנייה, משום מה. הבולט בשורות צרפת היה מקללה שהצטיין, לפחות הוא. סמיר נאסרי שיחק מעט מידי כדי שאוכל להתרשם ממנו, אבל אם צרפת בונה עליו כעל המושיע זה רע מאוד, אחד מאלו שפתחו ב-11 חייב לקחת אחריות.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/08
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני חושב שהיכולת בכל משחק ידידות ככל שיהיה לא מעיד בשום דבר על מה שיקרה ביורו, במשחקי האימון האלה המאמן מנסה אולי כל מיני ציוותים חדשים, השחקנים משחקים ברגוע, שומרים על עצמם, אין את הטירוף והמוטיבציה של משחק יורו עצמו.
    לצרפת יש נבחרת כישרונית מאוד, יהיה מאוד מה יהיה לנאסרי ובנזמה להציע, מקללה באמצע הוא נכס גם בגיל 45, הנבחרת בנוייה טוב, אבל כמו כל קבוצה אחרת בבית הזה, היא צריכה להיות בכושר טוב, בקלות היא יכולה למצוא את עצמה מחוץ לרבע הגמר.
     
  8. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כמו שנכתב כאן, צרפת סיימה עוד משחק ידידות מול נבחרת דרום אמריקאית בלי להרשים יותר מדי, אבל גם מהמשחק הזה יש כמה דברים טובים שאפשר לקחת (וגם כמה דברים טעוני שיפור).

    הבשורות הטובות:
    * תוראם (עם סרט הקפטן), סניול וגאלאס פתחו בהרכב לראשונה בהכנות ונראה כי הם נכנסים לכושר משחק ראוי. היכולת, לפחות אצל שני הבלמים, הייתה משביעת רצון.

    * בנזמה ממשיך להרשים וקרוב להבטיח את מקומו בהתקפה לצד הנרי. שיתוף הפעולה ביניהם זה עדיין לא זה, אבל אין ספק שבנזמה הוא האיש שצריך להיות לצידו של הנרי. השניים עשו עבודה טובה בפינוי השטחים לריברי.

    * שמירה על שער נקי במהלך שלושת המשחקים. למרות שההגנה השתנתה ממשחק למשחק ולא הפגינה יכולת הכי מרשימה, עדיין קופה לא הוציא כדור אחד מהרשת וזו נקודת פתיחה מצוינת עבור דומנק.

    ולבשורות הרעות...
    * משחק ההתקפה אנמי. נכון, בנזמה נהדר ולריברי יש תמיד את היכולת לעשות קסמים, אבל בשיטה החדשה של דומנק (4-3-1-2) אין שום הצטרפות של הקו השני והשלישי. בגלל היכולת הירודה של מאלודה הוא מתופקד כקשר השמאלי בשלישיית הקישור, כשבאמצע נמצא מאקללה ובימין טולאלן, ששניהם גם ככה לא ידועים בתרומה ההתקפית שלהם. אם מאלודה לא יחזור לעצמו, או שדומנק יפתיע ופתאום נראה את נאסרי בהרכב, צרפת תהיה בבעיה מול נבחרות כמו איטליה והולנד. גם המגינים לא נמצאים בכושר ולכן הם מהססים בניסיונות התקיפה שלהם.

    * חוסר תיאום בצד השמאלי של ההגנה. אבידאל וגאלאס לא הספיקו לשתף פעולה במסגרת ההכנות של השבועיים האחרונים וזה ניכר אתמול במשחק שלהם. אבידאל נמצא בתקופה רעה וגאלאס מתאושש מפציעה, אחד מהם יצטרך לחזור לעצמו על מנת לחפות על השגיאות של השני בהמשך. או שדומנק יהפוך עורו ויהמר על אברה כמגן השמאלי הפותח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/08
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ברור שאין תמיכה התקפית מהמגנים. זה בדיוק מה שמגיע למאמן שמשאיר את אברה על הספסל, ואת קלישי וסאנייה בבית.
     
  10. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול ראיתי את הנרי ופשוט לא האמנתי. הבנאדם הזה נחלש ברמות שאי אפשר לתאר. אין בכלל זכר למה שהיה לו ברגליים בתקופתו בארסנל. צרפת תלויה בעיקר בבנזמה לפי מה שראיתי אתמול, ואם גם הוא לא יגיע- יהיו לטריקולור חיים קשים, מאוד.
     
  11. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אבידל היה גרוע התקפית(ובכלל, אבל פחות הגנתית) כל השנה בברצלונה, מישהו ציפה שפתאום הוא יראה ניצוצות של איזה ג'אל קלישי?
    אם זה היה מנג'ר, הייתי שם לו פשוט חץ למטה, שיישאר בהגנה, שלא יעלה- הוא רק מזיק.
     
  12. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    הנרי אחד האחרונים שצרפת צריכה לדאוג להם, אני בטוח שהוא יתעלה על עצמו.
    לצרפת יש בעיות אחרות הרבה יותר חמורות מהנרי שכבר צויינו פה.
     
  13. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנבחרת להנרי תמיד היה את זידאן שיביא לו כדורים מושלמים, ועכשיו הוא איננו, וחוץ מזה הוא נחלש , מקווה שיחזור להיות חצי ממה שהיה .
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,286
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    אני לא יודע אם סוגיית הקפטן עלתה כאן לאחר הדחתו של ויירה אבל,מי יהיה הקפטן ביורו הנרי?


    עריכה:כרגע ראיתי שאמרו פה שטוראם אז תודה בכל זאת .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/6/08
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,286
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    קלישי וסאנייה הם הבחורים המתאימים להיות ב11 לאורך כל היורו,סאנייה פחות אבל קלישי עוזר בפן ההתקפי שזה משהו מדהים.