חדשות, שמועות והעברות :: 2023/2024 - נאפולי אלופת איטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏16/7/16.

  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,851
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    פריז סן ז'רמן היא בסיס אמיתי? מדינה משקיעה בה הרים של כסף, אותו דבר במנצ'סטר סיטי. נגיד אצל סיטי אני מסוגל להבין כי יש להם כסף מזכויות שידור. אבל PSG?

    רומא מעולם לא מכרה שחקן כדי לעמוד בתקנות FFP?

    נגיד שהיום בולוניה עם אוהדיה רוצה להפוך לקבוצה גדולה. או לאציו נגיד. לפי מה שאתה אומר כדי להתחרות ביובנטוס ייקח לה בערך 10 שנים להגיע לרמה נורמלית. מה שייקח לרומא בערך. בינתיים יובנטוס רק מהפכת למפלצת יותר ויותר גדולה, כי לה מותר לבזבז. הפער רק גדל למעשה.

    אינטר זה עוד מילא, יש לנו ממילא ניהול מחורבן עד השנה, אבל לקבוצה כמו לאציו אין סיכוי. אין סיכוי.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הכדורגל הוא מוצר גלובלי, לא קשור למדד המחירים או לתמ"ג של המדינות בו הוא משוחק. מה שחשוב זה ההכנסות של הקבוצות, והן עלו בטירוף בשנים האחרונות, במיוחד באנגליה אבל לא רק.
    לא זוכר איפה אבל הראו בשנה שעברה שמבחינה כלכלית ההעברה של פוגבה הייתה הגיונית יותר ביחס להכנסות המועדון מאשר זאת של חואן ורון ליונייטד בזמנו. זה שלנו הסכומים האלו נראים אותו דבר לא אומר שהם באמת כאלו.
     
    Bianconeri, אלעד ו-Un bombón אוהבים את זה.
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כל שלושת המרכיבים של ההכנסה שלהם ברורים.
    הTV Rights לא גבוהים במיוחד (פחות מהטופ 5 באיטליה).
    הMatchday מתקרב ל100מ' יורו בעונה. של אינטר(הכי הרבה קהל) לא עולה על 25מ'. של יובה(היחידה עם איצטדיון משלה) מתקרב ל45מ'.
    הקאץ' הוא בCommercial החולני שלהם. "מדינה משקיעה בה" זה עדיין ספונסר לגיטימי שעומד בכל החוקים. אין שום הבדל בין "Visit Qatar" לFly Emirates. ה"בעיה" היא שהם מחזיקים בשניהם יחד + עוד שתי חברות תקשורת אסייתיות שהכוכבים שלהם מפרסמים.

    *מניח שמילאן תנסה לבנות מודל דומה לשלהם.

    פיאניץ' וסלאח. שחקנים שהיו נמכרים בכל מקרה כי הכסף שלהם שווה קבוצה חזקה יותר. זו הסיבה האחרונה שרומא לא צמודה ליובנטוס, שמצידה עשתה מכירות הרבה יותר גדולות.

    ליובה לקח 10 שנים כדי לבנות קבוצה של אליפות + טופ 5 באירופה. 10 שנים להגיע לפיק שממנו אין כל כך לאן לעלות והמועדון מתמקד ביצירת מחזור חדש של "קבוצה מנצחת". למה שלקבוצות גמדיות עם 0 השקעה או אמביציה לגדול יקח פחות? למה שיתאפשר להן לעשות זאת על חשבון העבודה של יובה אם איזה מונגולואיד סיני ירצה לקנות אותם ולהוריד עליהם ביליון יורו? מה לא בסדר בדרישה - להשקיע בהתאם להכנסה של המועדון? האם לאציו ובולוניה ניסו לחקות את התהליך של יובה שבנתה את עצמה בהדרגה עם עמידה תמידית בפייר פליי (של אופ"א והפנימי שלה)? אתה יודע מי כן עשה את זה? שתי הקבוצות שסיימו עם 87 ו86 נקודות בעונה שעברה ומכוונות אף גבוה יותר בעונות הבאות.
    אם אתה כל כך משתוקק לראות קיצורי דרך רקובים וקבוצות "קרניוטי", תזכור איך זה נגמר בעבר. לא משנה אם זה רומא, אנג'י או כל מועדון אחר שתלוי באנשים פרטיים (אפילו צמד הדבילים מפירנצה).

    @Bianconeri
    לFFP אין שום קשר לקבוצות כמו פארמה. גם לא עקיף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/17
    אלעד אוהב/ת את זה.
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אני לא מתווכח,אבל זה נושא שמעניין אותי מאוד.
    כדורגל הוא אולי מוצר גלובלי,אבל הכדורגל האנגלי הוא חלק מהשוק באנגליה, והגידול בהסכם זכויות השידור באנגליה משפיע קודם כל על הכדורגל האנגלי ורק אחר כך על שאר אירופה.
    שיער הגידול ברווחים אינם זהים בכל אירופה,אנגליה היא הדוגמה הטובה ביותר.
    אני חוזר ואומר- הידע הכלכלי שלי מוגבל, אבל קצת חיפוש באינטרנט הראה ששיעור צמיחה שנתי מורכב של תעשית המזון והטכנולוגיה באנגליה היו גדולים מהכדורגל למשל(למעלה מ20% לעומת 12%). נכון שאם אני רוצה לבדוק את עליית המחירים עבור המוצר עצמו ,אולי אני צריך לבדוק מחירי כרטיסים למשחקים או מרצ'נדייז(אם אני רוצה לתרגם את זה למדד),ועדיין רמת ההשקעה שהקבוצות עושות(קניית שחקנים) נראית לי שעלתה בצורה גדולה יותר מתעשיות אחרות במשק.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני אצטרך מקור בשביל הנתונים שציטטת, אולי אוכל לשים אותם בפרספקטיבה הנכונה. אבל מספיק שבאנגליה יש עלייה גדולה בהכנסות של הקבוצות (וזה המדד היחיד שקובע) וזה גם גורם לקבוצות אנגליות להוציא יותר כסף, מה שמגדיל את ההכנסות של הקבוצות שקונים מהן שחקנים וזה ממשיך לעוד כמה מעגלים, ומנגד, זה דורש מקבוצות שיש להן את היכולת הכלכלית, כמו ריאל, פ.ס.ז' וברצלונה להוציא יותר כסף כדי להשיג את השחקנים שפעם היו זולים יותר, וזה גם בעל אותו אפקט שהיה לעליית העושר של הקבוצות האנגליות.
    השאלה היחידה שמשנה היא האם עליית המחירים של השחקנים תשפיע על המאזנים של הקבוצות בסוף העונה. כל עוד קבוצות ממשיכות להיות רווחיות בלי להסתמך על דיקטטורים ואוליגרכים, אז המחירים יכולים להמשיך לעלות גם פי 2 וזה לא אמור להדאיג אף אחד.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    לא רע. לא רע בכלל.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/[type]/[nid]/Caceres-1708-Verona.Xxx
    קאסרס חוזר לסריה A.
     
    Don Joan Roman ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    על הנייר נראית החתמה מעולה. או שזה רק על הנייר?
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    הוא בלם לא רע בכלל, לדעתי יכול להצליח

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,851
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    סליחה על התגובה המאוחרת, @zitto strunz
    זה לא עניין של צדק קובי, זה עניין של מציאות. גם אם יעברו 10 שנים לעולם, לעולם, לאציו לא תוכל להכניס את אותו הכסף כמו יובנטוס. בוא ניקח מצב היפותטי בו לאציו זוכה באליפות בשנה הקרובה. היא תדורג בליגת האלופות כראש בית ותזכה בליגת האלופות. נגיד שתרחיש דמיוני שכזה קורה. עדיין, ההכנסה שלה תהיה נמוכה משל יובנטוס לאורך שנים. זכויות שידור, מכירת מוצרים ומילוי האיצטדיון לא יעבוד עבורה.

    אז אתה צודק - למה שבולוניה תוכל להתחרות ביובנטוס אם איזה אוליגרך יחליט שהוא רוצה שעשוע? אז זהו - זה לא עניין של צדק. זה עניין של אופציה.

    כבר שוחחנו על קרניוטי וסנסי. לאציו כמעט ירדה לליגה הרביעית, אני מכיר את הסיפור. יודע שדלה ואלה הצילו את פיורנטינה. הכל נכון.

    השאלה היא איך אתה מכפר על העובדה הבסיסית שקבוצה כמו יובנטוס נמצאת הרחק שנות אור מקבוצה כמו לאציו שלעולם לא תוכל להשיג אותה.

    רומא מנסה מ-2011 להעלות את הכנסותיה, ואכן מצליחה. אבל כאשר הוא תצליח לבנות איצטדיון, נגיד עד 2022, מה אז יקרה? האם היא תהיה מתחרה שווה בשווה של יובנטוס, או שאנחנו נמצאים בנקודה בה יובה תהפוך לריאל מדריד של איטליה ואף אחד לא יוכל להתחרות?

    אני מבין את כוונתך בנושא ההכנסות - ועדיין נאפולי היא סוג של נס. ניהול מרהיב (למרות מה שאתה אמור על ADL) עם צירופי מקרים רבים שלא יכולים לקרות לאורך זמן אם לא תשפר את מצבה משמעותית. נאפולי מכניסה פחות אפילו מאינטר ועדיין תתחרה העונה על האליפות. כמה סיפורים כאלה יש?
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא דיברתי על צדק אלא על היגיון פשוט. יובה בנתה את ההצלחה שלה בניהול נכון והשקעה חכמה וממשיכה לתחזק את זה במסגרת הFFP עם הצלחה מקצועית. במקום לצפות לשאיפה דומה ממועדונים אחרים, אתה מעדיף "אופציה" שירכשו על ידי שייח שיפזר עליהם סכומים לא פרופורציומליים עד הרגע שיקלוטו שהמועדון גם לא מצליח וגם לא רווחי. רקבון שנועד להתרסק.

    *ב10 שנים, לאציו יכולה ליצור בסיס כלכלי בו הצלחה מקצועית היא זו שתקבע עד כמה רחוק (אם בכלל) היא תהיה מיובה.
    זה לא יקרה מסיבה אחת בלבד - אין שום יוזמה לכיוון הזה.

    *נקודת הפתיחה של לאציו איננה נמוכה יותר מזו של רומא ונאפולי.

    *רומא + איצטדיון = הרווחים של יובנטוס.
     
  12. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    איך רומא + איצטדיון שווה להכנסות של יובנטוס אם יובנטוס קבוצה הרבה יותר אהודה ופופלארית ממנה?
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    על בסיס מה אתה אומר את זה? אני רואה רק הבדל אחד בין ההתנהלות של לאציו ודומיה להתנהלות של נאפולי ורומא המוצלחות, המקסימות ופורצות הדרך - שתי האחרות פוגעות באחוזים מפלצתיים במה שהן מביאות כבר שנים. ממאמנים, אנשי הנהלה ושחקני רכש. לא עלו שם על שום שיטה מהפכנית. בכל מקום שבו אין הרבה כסף מנסים למצוא מציאות שיכולות למנף את העסק בעתיד. איך היית אומר, צעד אחרוה בשביל שלוש קדימה? אז שם לא מצליחים להתמיד בזה. לאודינזה היו שנים מעולות בצמרת +מוקדמות צ'מפיונס כי הכל התחבר להם. הם עשו כסף טוב ממכירות שתיאורטית היו אמורות להספיק לבסיס שמתחרה בצמרת עד היום. בפועל הם לא פגעו בדור המחליפים של אינלר, האנדנוביץ', אלכסיס, אלאן וסאפטה והיום הם מגרדים את מרכז הטבלה מלמטה. אתה רוצה להגיד לי שפוצו עשה שם משהו לא טוב? רומא ונאפולי לא יפגעו באחוזים כאלה לנצח וכשזה יקרה הן לא יהפכו פתאום לחסרי שאיפות או לא משקיעות. כשיש מעט כסף מרווח הטעויות מצטמצם.

    רוב המותגים המפלצתיים של המשחק פרצו בזכות "האופציה" השניה. שימוש במינוף גבוה תוך התסכנות כהשקעה ויצירת יתרון על המתחרים זה לא דבר ייחודי לכדורגל. זה יכול להצליח וזה יכול להיכשל (דבר שתלוי גם בתכנון לטווח ארוך להגדלת המותג מה שהיה חסר בלאציו ופארמה או שאולי לא היה כל כך אפשרי באקלים האיטלקי הבעייתי בירוקרטית) אבל האופציה לעשות זאת חייבת להיות על השולחן ונתונה לבחירה. מה שיפה בספורט קבוצתי שקבוצה, אם מעניינת מספיק אנשים, יכולה להמשיך להתקיים גם אחרי התרסקות כלכלית אם וכאשר. אם תשאל אוהדים של פארמה ולאציו אף אחד מהם לא מצטער על ימי הפזרנות חרף ההתרסקות כי זה יצר בסיס אוהדים וlegacy עליו אפשר לבנות משהו בעתיד (וגם להתרפק בערגה). מצד שני לקחת משהו מאוד פרובינצאלי ולהפוך אותו למותג גלובלי שיתחרה בדגים השמנים זה כמעט בלתי אפשרי בלי מינוף רציני. זה אשכרה לרדוף אחרי הזנב של עצמך.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    נכון לסוף 2016, האהדה והפופולאריות של יובה שווה ל65מ' יורו הפרש בינה לבין רומא. יובה מכניסה מהmatchday שלה 45מ' בעונה. כל הקטע של האיצטדיון החדש בעיר תיירותית כמו רומא הוא להכניס מעל 80מ' בעונה. אם הקבוצות האחרות (ורומא עצמה) יבטלו את האנומליה בהכנסות שידורים שמתרכזות בקבוצה אחת בלבד, הפער יצטמצם ויהפוך ללא רלוונטי ברמה המקצויעת.

    על בסיס עקומת עליה פיננסית ומקצועית. פגיעות הרכש של לאציו לא פחות טובות מנאפולי ובוודאי שלא מרומא שנאלצת להחליף חצי קבוצה 3 קיצים ברציפות. זה הרבה יותר עמוק מפגעו או לא פגעו ברכש. להציג באופן שיטתי סגל טוב מהקודם לו זה לא מקריות. דרושה בחירה נכונה של האנשים שיעמדו בראש המערכת, עבודה קשה מצד כולם ולא מעט זמן כדי להקפיץ את ההכנסה השנתית ב100מ' יורו, ליצור קבוצה שרואה ב87 נקודות אכזבה ומסוגלת למשוך אליה את השחקנים שהיא רוצה. בלאציו זה נתקע כבר בשלב השאיפות. לוטיטו לא משדר שום דבר שיכול למגנט אנשי כדורגל בכירים לעבוד איתו.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר