חדשות חוץ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏10/11/09.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,573
    לייקים שהתקבלו:
    5,087
    מין:
    זכר
    קראתי באחד הדיווחים שהאיראנים מציעים לטראמפ אחוזים מהרווחי נפט ו "שותפות כלכלית".
    מקווה מאוד שזה לא יסנוור אותו כמו מקרה קטאר וזה סתם עניין של כמה ימים עד התקיפה.
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    10,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,121
    כלב נובח לא נושך.
    האיראנים, האמריקאים, אנחנו - כולם על הקצה ואף אחד לא סומך על אף אחד.
    זה די ברור ששום התקפה כבר לא תהיה מפתיעה באמת ולא תהיה פה תחבולה או הטעיה כמו במלחמה הקודמת.

    נראה שטראמפ היה משוכנע שמספיק לחץ יגרום לאיראנים למצמץ ראשונים, ובנתיים הוא טיפס על עץ גבוה ולא מקבל מהבית גב להמשיך קדימה.

    נראה לי שהדיבורים על הסכם חלקי הם לא סתם.
    זה הסולם של כולם לרדת.

    זה מאוד מאכזב ומשאיר אותנו עם הזין ביד וגם לבד לגמרי מול האיראנים והציר שלהם.

    איך אומרים? When you have to shoot, shoot don't talk
     
    שי אוהב/ת את זה.
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,997
    לייקים שהתקבלו:
    2,743
    מין:
    זכר
    אני עדיין בדעתי: ישראל צריכה לבקש אישור אמריקאי לקבל עצמאות לתקוף לפי שיקול דעתה.
    -ואז אכן לתקוף.

    אם התקיפה לא תצליח: זה לא ישנה הרבה.
    האמריקאים לא נכנסו ולא ייכנסו.

    אבל:
    אם התקיפה כן תצליח - סיכויי טוב שטראמפ יצטרף כדי לקחת קרדיט כהרגלו.

    (ושייקח. למי אכפת?)
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,722
    לייקים שהתקבלו:
    1,386
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,743
    לייקים שהתקבלו:
    27,345
    מין:
    זכר
    מעניין כמה אנשים הפסידו את הבתים שלהם בפולימרקט בניסיון לנחש מה עובר במוחו של טראמפ, שזה הדבר הכי רנדומלי שיכול להיות.
     
  6. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,584
    לייקים שהתקבלו:
    8,551
    מין:
    זכר
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,765
    לייקים שהתקבלו:
    15,328
    מין:
    זכר
    כמה לא מפתיע שספרד וצרפת מגנות את המתקפה על איראן. כבר מזמן אמרתי שאלה שתי מדינות אוייב.
     
    Bitcoin ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  8. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,722
    לייקים שהתקבלו:
    1,386
    זה כמו ספקולציות על העברות שזה באוויר הרבה זמן ולא בטוח מתי זה קורה ופתאום מכריזים שזה קורה
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,743
    לייקים שהתקבלו:
    27,345
    מין:
    זכר
    מזה הפולימרקט משגשג -)
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,765
    לייקים שהתקבלו:
    15,328
    מין:
    זכר
    איטליה מנסה לתווך בין ישראל לאיראן חחחחחחחחחחחחח מאז שבנט ניסה לתווך בין רוסיה לאוקראינה לא צחקתי ככה
     
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,997
    לייקים שהתקבלו:
    2,743
    מין:
    זכר
    אל תשכחו שלתמנון הקטארי יש יכולת להרים קמפיין עולמי - בתוך יום ושליש.
    ולהדהד אותו בכל התקשורת המיינסטרים העולמית, בקלות. (ובמוסדות הבינלאומיים).

    ראינו את זה עם קמפיין הרעב בעזה. הרי.
    ועזאזל המציאות. למי אכפת מהמציאות? שיירו בעוד 50 אלף מפגינים בטהראן לאף אחד בתנועות לזכויות אדם מסביב לעולם לא אכפת.

    אסור לשכוח:
    לקטארים יש יכולת לבוא עם מסר, לפמפם אותו... באופן מדוייק. מדוד. רוחבי. בסנכרון/בתזמון של מנצח בפילהרמונית.

    הקטארים הרי שולטים במדיה העולמית. ובמוסדות הבינ"ל.
    (אני אישית לא זוכר מקרה שבו תקשורת המיינסטרים העולמית ומוסד בינ"ל כלשהוא - יצא נגד עמדה של קטאר/המחנה הסוני. מעולם לא קרה)

    והתנועה הפרוגרסיבית בעולם/בארה"ב תתמסר לכל קמפיין שכזה. באופן מיידי.
    ובאופן מפתיע/לא מפתיע: גם תנועת ה MAGA בארה"ב.

    אסור לשכוח: על הרבה דברים שלושת המחנות האלו חלוקים ביניהם.
    אבל:
    -יש נקודת השקה מובהקת בין כוחות האיסלאם הסוני העשירים והחזקים/המובילים (קטאר סעודיה טורקיה),
    -לבין המחנה הפרוגרסיבי ותנועות השמאל העולמיות,
    -לבין תנועת ה MAGA:

    ונק' ההשקה הזו היא: שנאת ישראל.
    (ושנאה של כל תרחיש שבטעות יכול להטיב עם ישראל.)
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,269
    לייקים שהתקבלו:
    5,440
    https://x.com/visegrad24/status/2028483245260640434

    בראיה לעתיד הרחוק, 30 שנה, לא בטוח שנשק גרעיני לא מפוקח למדינה כמו צרפת זה טוב לעולם.

    וכן מקרון ייזכר כבדיחה עצובה, אחד הפוליטיקאים הגרועים שהיו בהיסטוריה.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,273
    עוד שנה וחודש בחירות לנשיאות צרפת, והוא יעלם מהתודעה בדיוק כמו קודמו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,765
    לייקים שהתקבלו:
    15,328
    מין:
    זכר
    מוטיב שמאפיין את כל אירופה
     
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,583
    לייקים שהתקבלו:
    5,772
    מין:
    זכר
    הנזק נעשה.
    הבא אחריו יהיה תולדה של הכלומניקיות שלו. בטח איזה ממדאני "צרפתי".