חאבייר אגירה-טוב לאוסאסונה, טוב גם לאתלטיקו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Pipe, ‏5/4/07.

  1. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    http://www.goal.com/resultsimg/2026.Xxx

    חאבייר אגירה הביא את אוסאסונה לפני כשנה למקום הרביעי בליגה הספרדית,מה שהקנה לה את הזכות להיכנס למוקדמות ליגת האלופות, תוך שהוא מקדים את סביליה בשניה האחרונה. עם סגל אפור בלשון המעטה, אמצעים מינימליים ושיטת רוטציות יעילה, הצליח אגירה להקדים קבוצות הרבה יותר מוכשרות ועשירות ממנו, והביא את הקבוצה להישג הגדול ביותר שלה בשנים האחרונות, וכנראה גם בשנים הבאות.
    בקיץ קיבל המקסיקני את המושכות בפרויקט החדש של אתלטיקו מדריד, עם בסיס שחקנים הרבה יותר איכותי,תקציב הרבה יותר גדול וסגל הרבה יותר רחב ומוכשר.

    אל קון אגוארו,מאניש,קושטיניה,חוראדו,זה קאסטרו,מקסי לופז,פטרוב,גאלטי וטורס, אילו רק חלק מהשמות שאמורים לסחוב את אתלטי לעונה הזאת לליגת האלופות בקול תרועה רמה, שזו הייתה המטרה של אתלטי.(נכון, בתקשורת תראו תגובות של "נסתפק גם באופ"א", אבל עם הסגל הנוכחי הרוב באתלטיקו מצפים, ובצדק, למקום בליגת האלופות).

    והנה אנחנו במחזור ה29, 9 מחזורים לסיום העונה, ואתלטיקו רחוקה רק 2 נקודות מהמקום השמיני, ו6 נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות. נכון, מקסי,פטרוב ואפילו מיגל היו פצועים לאורך כל העונה. נכון, פרננדו טורס נזכר להבקיע רק כשהוא רואה סגול אדום מול העינייים, ונכון, קושטיניה ממש מכוער. אבל עדין, ציפינו, ואנחנו עדין מצפים ליותר מהקולצ'ונרוס.
    והשאלה היא-מי אשם? וכמו שנהוג בעולם הכדורגל של היום, האצבע המאשימה מופנית קודם כל כלפי המאמן.

    והשאלה השנייה הנשאלת היא-האם זה נכון? האם אגירה הוא באמת האשם העיקרי במצב הרעוע של הקבוצה? והאם הוא באמת מאמן מספיק טוב לקבוצות כמו אוסאסונה, אבל לליגה של הגדולים הוא לא מספיק טוב?

    ואם הוא באמת הבעיה, האם נכון לפטר אותו בסיום העונה, שוב ליצור בלאגן וחוסר יציבות בקבוצה, שוב לשפוך כסף על שחקנים חדשים, שוב לבנות מחדש, או לתת לו להישאר עוד עונה?


    דעתכם?

     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ועם המון לחץ. וטוב שהוא דיבר על זה. הנשיא קלט את המסר ומאותת שאגירה ימשיך באטלטיקו בעונה הבאה.
    מבחינה מקצועית אגירה בסדר גמור והקבוצה ברוב המשחקים נראית כקבוצת צמרת. אני חושב שהגיע לאגירה להתקדם מאוססונה לאטלטיקו ומגיע לו להמשיך. עד שאל צ'ולו סימאונה יחליט לחזור. :aaarse:
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אני לא מבין, מה הקטע הזה של האנשים להאשים ולבוא בטענות למאמן עוד לפני שנגמרה העונה? ואם אתלטיקו בסיום העונה תסיים במקום הרביעי, נגלה שכל הדיון הזה היה שווה לתחת. ובכלל, צריך לתת למאמן זמן, כדורגל זה לא הוקוס פוקוס, הדברים לא נבנאים ביום אחד, גם לא בעונה אחת. שיתנו לו זמן, עוד עונה, עוד שתיים, ואז שישפטו אותו.
    אני כבר לא מדבר על זה שבתחילת העונה נפצעו לאתלטי שני הקיצוניים המובילים שלה (שהם במקרה גם שניים מהטובים בעולם בעמדתם)... אז לדעתי די טפשי לשפוט את המאמן בטרם הסתיימה העונה ובהתחשב בנסיבות.
     
  4. AntiMadridesta Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/07
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצד אחד אגירה מתאים יותר לקבוצת תחתית. היה לו סגל נוצץ וחזק- אך אתו זה לא מספיק לליגת האלופות. מצד שני סגל נוצץ הוא לא תמיד מתכון להצלחה (ע"ע עגלקטיקוס) ובנוסף לפציעות- זה מתכון לכישלון חרוץ. אני מאמין שאחרי "ששאף" "אוויר קבוצה מפוארת" יהיה מוצלח יותר מנוסה יותר.אין צורך לפטרו.