ולנסיה מנצחת בבירנבאו , אבל אוי השיפוט...השיפוט...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Reyes, ‏20/10/05.

  1. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור מאוד מעניין מצפה לנו השבוע בספרד. אוסאסונה מגיעה לקאמפ נואו, ולנסיה לברנבאו ויש גם דרבי קטן באנדלוסיה בין מלאגה לבטיס שחזרה מושפלת מהסטמפורד ברידג'.

    רשימת המשחקים:

    שבת, 20:00: סביליה - דפורטיבו אלאבס.
    שבת, 22:00: ברצלונה - אוסאסונה.
    ראשון, 17:00: קאדיז - אתלטיק בילבאו.
    ראשון, 17:00: סלטה - אספניול.
    ראשון, 17:00: חטאפה - סראגוסה.
    ראשון, 17:00: מלאגה - בטיס.
    ראשון, 17:00: סוסיאדד - לה קורוניה.
    ראשון, 17:00: ויאריאל - מאיורקה.
    ראשון, 19:00: ראסינג סנטאנדר - אתלטיקו מדריד.
    ראשון, 21:00: ריאל מדריד - ולנסיה.

    קודם כל לגבי בארסה - אוסאסונה: על הנייר משחק קליל לבארסה שלא יכולה להרשות לעצמה איבוד נקודות נוסף גם באלופות וגם בליגה, זאת לאחר שלוש תוצאות תיקו ברציפות. בארסה נמצאת כבר 5 נקודות מריאל מדריד ועל מנת שהפער הזה לא יגדל את אוסאסונה היא פשוט חייבת לנצח. אולם, אוסאסונה עשויה להערים קשיים. כמו בכל עונה בשנים האחרונות, גם הפעם הפמפלונים פתחו טוב מאוד וכיום הם ניצבים במקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו לריאל מדריד אך עם הפרש שערים פחות טוב. הקבוצה של אגירה מגיעה בכושר נפלא אחרי ניצחון 2-0 על סלטה ויגו. לא יהיה קל לבארסה.

    ריאל מדריד - ולנסיה: ריאל מדריד שוב חזרה למקומה הטבעי לאחר 18 חודשים בהם תפסה את מקומה בעיקר ברצלונה. בכדי שזה לא ייקרה שוב, המרנגס יהיו צריכים לנצח בברנבאו את ולנסיה המחודשת. אמנם הקבוצה כבשה 14 שערים ב-4 משחקים, אבל לי אישית חסר משהו. אני עדיין לא מתרשם ממבול השערים ומעניין יהיה לראות האם גם מול ולנסיה ריאל תוכל לכבוש בקלות יתר. אם נסתכל על הקבוצות שקיבלו בראש, נראה את אלאבס, אולי המועמדת מספר אחת לירידה, את מאיורקה המפורקת שממוקמת אחרונה, את אתלטיקו מדריד עם עשרה שחקנים ואת רוזנבורג, קבוצת אמצע טבלה בליגה הנורבגית. לא יריבות חזקות. שערים מול קבוצות אלה ריאל אמנם כבשה ובצרורות, אבל זה קרה תוך כדי הצגת יכולת בינונית בלבד. אמש מול רוזנבורג ראינו מחצית ראשונה חלשה ואנמית ומחצית טובה יותר, לאחר שגוטי נכנס. ובכל זאת, היכולת הייתה רחוקה מלהרשים ושלושה שערים מתוך הארבעה הגיעו ממצבים נייחים. ריאל בקושי יצרה מצבים ממשחק פתוח ורק הודות לכישוריו של רוביניו הגיע שער שדה. שער שבא באופן אקראי, לא ממהלך מתוכנן. וכל זה מול רוזנבורג, מה יהיה כשנופיע למשחקים מול צ'לסי ומילאן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/05
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל ניב, שער ממצב נייח הוא שער ששווה 1 בדיוק כמו שער בטיל מ-40 מטר לחיבורים. גם על זה עובדים באימונים וגם זה "נחשב". דווקא ציינת את צ'לסי שמבקיעה המון ממצבים נייחים. פשוט זה דבר שחייבים לדעת לנצל ובריאל מנצלים אותו מצוין.
    לגבי ולנסיה, משדרת העונה חוסר יציבות ובעיקר הגנה חדירה למדי שספגה כבר 10 שערים העונה. ודאי תסכימו איתי שאסור להקל ראש בולנסיה (שניצחון שלה ישווה את מאזן הנקודות של הקבוצות), אבל בהחלט בשנים האחרונות זו הולנסיה החלשה ביותר שמגיעה לברנבאו.
     
  3. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם גל, חלק לא מבוטל מהשערים בכדורגל הטקטי והסכמטי של היום מובקעים בעזרת מצבים נייחים או כדורי המשך של מצבים נייחים כי רק אז אפשר לתפוס קבוצות ברמות האלה עם התחתונים למטה..
    לריאל יש את המגביה הטוב בעולם{יסלחו לי סאניול וכל השאר} שגם הכדורים שלו על 40-50 מטר הם תאווה לעיניים מכיוון שחוץ מזה אין לו יותר מידי וזה מה שעשה אותו לכוכב גדול ביוניטד בעשור האחרון לא בדיוק הפריצות על הקו סטייל גיגס ותאמינו לי שהיוניטד עדיין לא התאוששה מזה שאין לה בועט קרנות וכדורים נייחים בסגל וזה עולה לנו בשנה בין 15-20 גולים..
     
  4. dkaro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/05
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נראה לי שריאל תנצח, גם רונאלדו וגם באפטיסטה פצועים
     
  5. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבארסה צפויים שבועיים חשובים. החל משבת, תחל האלופה רצף של 4 משחקי בית מול יריבות נוחות, 3 בליגה (אוסאסונה, מלאגה, ריאל סוסיאדאד), ואחד בליגת האלופות (פנאתיניאקוס). ברור לחלוטין שדרישת המינימום היא 4 נצחונות. במקרה כזה, יהיה ניתן לשים את פתיחת העונה העגומה מאחור, להבטיח את המקום בשמינית גמר ליגת האלופות, ולחזור לצמרת הגבוהה של הליגה, לקראת הבריחה הגדולה של בארסה ומדריד. לאחר מכן, ב- 5/6 לנומבר מצפה לבארסה משחק חוץ מול חטאפה המפתיעה, ואז, לאחר פגרה של שבועיים, המשחק הגדול הראשון של העונה - ריאל מדריד בברנבאו. דקו, רוני, פויול, אטו וכל השאר - אסור לכם לזלזל.

    בשאר המשחקים, אני לא ממש מאמין בולנסיה, אבל אני מקווה שחששותיו של ניב יתממשו.
    הגיע הזמן שויאריאל יצברו כמה נקודות מול מיורקה החלשה. כמו כן, בבלאגן הספרדי, הימור על אתלטיקו מול סנטאנדר נראה הגיוני מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/05
  6. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק מול ולנסיה הוא כנראה המבחן הרציני הראשון של ריאל העונה (גם מול אתלטיקו זה נראה ככה, אבל זה הלך הרבה יותר קל מהצפוי).
    ריאל נהנית במשחקים האחרונים מתפוקה מצוינת מבקהאם, אבל למרות ההגנה החדירה של ולנסיה, אנחנו נצטרך יותר מזה במשחק.
    כמו כן, תמיד כשגוטי נכנס הוא מביא למפנה במשחק, ובמשחק הזה צריך לפתוח איתו (במיוחד לאחר הפציעה של בפטיסטה).
    בסה"כ אני חושב שאנחנו יכולים (וחייבים) לנצח את ולנסיה בבית.

    אוסאסונה כרגיל עם פתיחת עונה טובה, אבל בקאמפ-נואו היא כנראה הולכת להפסיד. זה כמובן תלוי בבארסה, אם היא תמשיך עם היכולת הלא טובה והשאננות אוסאסונה יכולה להפתיע.
     
  7. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל מתחילה סידרה של משחקים קשים, שיעידו האם היא באמת רצה חזק על התואר השנה או שמא היכולת של סוף שנה שעברה תחזור. משחקים נגד ולנסיה וסרגוסה בבית ודפור ובטיס בחוץ, נוסף על משחק מכריע בנורווגיה בצ'מפיונז יהוו מבחן אמיתי עבור היכולת של ריאל, כל זאת לפני הסופר קלאסיקו ב19 בנובמבר נגד בארסה בבית.

    מבחינת ריאל המשימה תהיה לא קלה, במיוחד בהעדרם של המוציא לפועל העיקרי רונאלדו, והקשר/חלוץ חוליו באפטיסטה, ששניהם יעדרו לתקופה של חודש ולא יוכלו לעזור לקבוצה. לושמבורגו אמר אחרי המשחק נגד רוזנבורג בניצחון המרשים 4-1, שהוא מעודד מהיכולת של הקבוצה במחצית השנייה והעובדה שהם הראו שהקבוצה יכולה לנצח בלי רונאלדו ובלי באפטיסטה. מי שיצטרך להוכיח את עצמו במשחקים הקרובים הוא גוטי, שיכנס למרכז המגרש וזידאן יועבר לאגף שמאל, ורוברטו סולדאדו שיוקפץ מקסטיליה לעמדת החלוץ המחליף.

    נגד ולנסיה יהיה קשה מאוד, אפילו בבית. דויד ויאה, איך הוא לא אצלנו לעזאזל, בכושר נפלא, ושאר הקבוצה דרוכה מאוד לפני המשחק נגד ריאל. הם מגיעים בטוחים בידיעה שבלי רונאלדו ובאפטיסטה יהיה אפשרי יותר להשיג תוצאה טובה בברנבאו. ההגנה של ריאל תקבל סוף סוף מבחן רציני, כי לכאורה הם ספגו השנה רק 6 שערים בליגה, מקום שני לדעתי בכמות הספיגה, כאשר שלוש מהם הגיעו מסלטה ויגו בתחילת העונה, ועושה רושם שמרכז ההגנה של ריאל התייצבה עם הופעות טובות של הלגרה, ראמוס ואפילו וודגייט. הפעם תצטרך ההגנה של ריאל להתמודד עם ויאה, קלוייברט ודי ואיו שהם מסוכנים תמיד.
     
  8. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלייברט הוא סוס מת, היחידים שמטילים צל של ספק על ניצחון ודאי אלו די ואי ודויד וייה.
     
  9. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שום סוס מת ושום נעליים.

    בלי ספק על ראול מונח הרבה על הכתפיים במשחקים הבאים, ריאל צריכה אותו יותר מתמיד מבחינת מנהיגות ומבחינת שערים כמובן. הפחד העיקרי שלי זה מזיזו שמגמגם במשחקים האחרונים (מאז שהוא חזר מהפציעה) וכמובן מגוטי שהוא השחקן הכי לא יציב שיש, האם הוא ימשיך באותה היכולת ? זה קצת מדאיג. אני מבחינתי מרוצה מהמשחק של ריאל, בלי ספק ריאל נראית טוב משחקת קבוצתי עם הרבה בטחון והמבחן האמיתי לפנינו בסדרת משחקים לא קלים כמו שדניאל אמר, השאלה הגדולה היא האם ראול יוכיח שהכול מאחוריו ושהעונה הוא חוזר להיות המלך הבלתי מעורער של מדריד ?
    (אני כמובן מאמינה שהוא חוזר ובגדול http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx )
    אני מקווה שרוביניו יקבל יותר דקות משחק, נגד רוזנבורג פשוט היה תענוג לצפות בו משחק.
     
  10. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של ולנסיה מול ריאל יהיה משחק מעניין מאוד כי גם רונאלדו ובאטפיסטה לא משחקים ויהיה מעניין איך הם יסתדרו בלעדיהם,לגבי הגולים ממצבים נייחים רוב השערים היום מבוקעים ממצבים כאלה כי כמו שאמרו ברמות האלה ובהגנות האלה קשה מאוד להבקיע מול קבוצות בכמה דריבלים אפילו שזה ריאל.

    אבל לעומת זאת ולנסיה עם וויה שלא מפסיק להבקיע ויכולת טובה של איימר ויסנטה וברכה יכולים לגנוב מריאל תיקו או אפילו יותר.

    המשחק של בארסה יהיה משחק חשוב מאוד ועוד יותר ליכולת ההגנתית שלהם שפשוט שחקני ההתקפה לא עושים הגנה וזה עולה לבארסה בספיגת הרבה גולים אז הם יצטרכו להציג יכולת טובה ומשכנעת לא כמו שהם הציגו במשחק מול פאנתייקוס השבוע גם בהגנה ולקוות שבהתקפה הם יהיו יותר משכנעים מהשבוע אבל הכל צריך להתחיל ולהגמר ברולאידניו עם הוא יעשה תכניסות לאמצע מאגף שמאל אנחנו נראה את בארסה של שנה שעברה שפשוט הייתה תאווה לעיינים לראות,ותגידו ג'ולי החלים מהפציעה שלו? אם לא רייקאד יהיה חייב לפתוח עם מסי כי לארסון היה חלק גדול מהשום מצבים שבארסה הגיעה נגד פאנתייקוס.
     
  11. daniel_haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/05
    הודעות:
    876
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק מול אוססונה לא הולך להוית קל בכלל.
    זו בדיוק השאננות שגורמת למפלות.
    אוססונה קבוצה מפתיעה מאוד, הצליחה לנצח את דפור בריאזור 1-0, והיא קבוצה מאוד מאורגנת.
    בקשר לריאל, משחק מאוד מעניין הולך להיות, אבל אני מאמין שריאל למרות הפציעות תצא עם ידה על העליונה.
     
  12. dkaro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/05
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נראה לי שריאל תנצח. אמנם היא ידעה להסתדר נגד רוזנבורג מצוין בלי רונאלדו את באפטיסטה, אבל ולנסיה זה לא רוזנבורג. נגד הקבוצות הגדולות אנחנו חייבים את רונאלדו, וראו את זה נגד אתלטיק. יש לי הרגשה על תיקו, ואולי אפילו הפסד לריאל.
    הלוואי שאני טועה
     
  13. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמעי רוביניו עוד לא זה, הוא ליד, אם לצטט את הזה מכוכב נולד. מה שלושמבורגו אמר עליו מתחילת העונה הוא נכון. אין לו את הממדים הפיזיים שחלוץ דוגמת רונאלדו, ואטו צריך. רוביניו בעצמו מכיר בעובדה שהוא יחסית רבע עוף, מה שהלך בברזיל, שם הטכניקה שלו הייתה הפתרון לכך, לא הולך בספרד או בצ'מפיונז. צריך הרבה חדר כושר הבחור, אבל עוד שנה שנתיים, חבל על הזמן.

    בקשר לגוטי, הוא שחקן שבנסיבות אחרות היה צריך להוביל את מרכז הקישור של מדריד, אבל זידאן, ופיגו, ובקהאם, ואפילו סולארי וקמביאסו בזמנם דחקו אותו החוצה. הוא תוצר של המערכת, שחקן מאוד אהוב על האוהדים, וקצת מתסכל להיות הבטחה לא ממומשת בגיל 28. אבל היכולת שלו לשנות משחק, לתת מסירות עומק מצוינות, היא לא כזאת שניתן לערער עליה. הוא צריך לתת את הטון במשחקים האלה, אפילו שהוא לא נכנס כמחליף http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  14. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם בשליש מהמשחקים בעונה שעברה רונאלדיניו רק הפריע. הרבה יותר תלוי באטו ודקו.
     
  15. daniel_haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/05
    הודעות:
    876
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסתבר שאינייסטה, מקסי לופז ומוטה משלמים את מחיר הרוטציה.
    נמאס כבר מהייבוש של המהנדס.
    אפילו על הספסל הוא לא פותח, ומקסי גם הוא צריך להיות על הספסל....