ויקטור ואלדז : ראוי ללבוש את החולצה של ברצלונה ?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י rivaldo, ‏15/5/07.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    בעקבות הדיונים בימים האחרונים על ואלדז בשערה של ברצלונה הוחלט להפתח דיון שפה נדון עליו בהכל ולא תגובה עליו בדיון המחזור ואח"כ יהיו תגובות בדיון של ברצלונה וכו'.

    http://www.elperiodico.com/campions/images/protas/Valdes.Xxx
    מאז פרישתו מכדורגל של זוביזארטה עברו בין קורות השער אינספור של ליצנים שטענו שהם שוערים.
    שמות כמו בונאנו,רוד הספ,הנקה הגמרני,רושטו,ויטור באיה , ריינה (זה שכיום בליברפול) , ארנאו וכולם אחד אחרי השני נכשלו ועשו את הפאדיחות שלהם.

    עד שלפני 4 שנים לקח אדון לואיס ואן חאל יוזמה והקפיץ לקבוצה הבוגרת אחד בשם ויקטור ואלדז , הרבה לא הבינו מה עושה בזה ההולנדי (שגם הקפיץ את פרננדו נאברו לבוגרים באותה עונה) עם הניסיון הזה אבל ממשחק למשחק נראה כאילו שנמצא מישהו שסוף סוף לא עושה פאדיחות בשערה של ברצלונה............. אבל עד שפגש אדון ואלדז את אדון דויד ויאה במדי ולנסיה והחליט לבעוט עליו כדור שחדר פנימה , עונה לאחר מכן נבהל מהלחץ של החלוץ הספרדי ומסר לו בפשטות שלאחרון נשאר להקפיץ מעל השוער הקאטלוני ואפשר להמשיך ולספר על כמות הפאדיחות שואלדז עשה בשערי ברצלונה....

    אבל לצד הפאדיחות , יש לשוער גם הצלות מדהימות שלא מביישות את השוער הספרדי מספר 1 , איקר קאסיאס.
    באחד על אחד אין ספק שואלדז הוא אחד השוערים הטובים בעולם בזה , ההצלות מול הנרי בגמר של שנה שעברה יעידו על כך , וגם ההצלות מול ואן ניסטלרוי בקאלסיקו השנה (3-3) .

    ושאלת השאלות , האם קבוצה כמו ברצלונה צריכה שיעמוד בשער שלה שוער כזה לא יציב שינגוז לה אולי את חלום האליפות (ראה השער מול בטיס) השלישית ברציפות או שאולי יעשה שטויות בצ'מפיונס ליג (השער של בלאמי) ?

    נ.ב
    והיו לא מעט שמועות בשנתיים האחרונות על הכשרון הארגנטינאי אוסטארי.
     
  2. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שמות, איזה נוסטלגיה וכמה פאדיחות... תוסיף גם את קרלוס בוסקטס, האיש והמגהץ.

    האמת, לא נראה לי שאוסטארי זה הפיתרון. הוא מאוד אוברייטד, ואלדס לא פחות טוב ממנו, למרות כל השטויות. עם כבר להביא שוער, אז ללכת על מישהו מנוסה, שיהיה מניה בטוחה. אף אחד לא בטוח שאוסטארי יכול להתמודד ברמות האלה, הוא שוער עם המון פוטנציאל וכישרון, רק לא בטוח שזה המקום שיתנו לו לבטא את עצמו.

    שוערים מגיעים לשיא יכולתם בסביבות גיל 30. השאלה אם בבארסה רוצים הצלחות עכשיו(ואז עדיף שוער ותיק), או שיש סבלנות ומוכנים לממש פוטנציאל גם צריך לשלם מדי פעם שכר לימוד. אם הבחירה היא בהצלחות, אז אפשר ללכת על אבונדנסיירי או בופון(הבחירה הברורה), אם יש סבלנות אז עדיף להישאר עם ואלדס, שהוא שחקן בית ואחד שמכיר את המנטליות של המועדון והאוהדים.
     
  3. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    ברצלונה ללא ספק זקוקה לשוער חדש ברמה הגבוהה ביותר.
    ואלדז הוא לא כזה, מזלו שהוא תוצר מחלקת הנוער של בארסה אם לא הוא היה מוצא את עצמו במקרה הטוב בקבוצת תחתית בליגה הספרדית.
    בארסה חייבת לרענן את עמדת השוער באופן דחוף! (כמו את כל הקבוצה).
     
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    לדעתי ואלדז גורם הרבה נזקים לקבוצה מבחינת הטעויות שלו וגם בכך שלא נותן לבלמים את הביטחון, בגלל זה ברסה חייבת לחפש אחרי שוער יותר טוב ואפשר גם שוער ותיק כפיתרון לשנה שנתיים(ולזה לדעתי טולדו מתאים), ואם הקבוצה רוצה שוער שיהיה בקבוצה הרבה שנים אז להביא שוער כמו אמליה למשל ....
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    ואלדז הוא לא שוער ברמה שמתאימה לקבוצה כמו בארסה. נכון, לצד הצלות מדהימות יש לו גם לא מעט טעויות ואם נסתכל על זה מול זה אין ספק כי הטעויות כאן גוברות על ההצלות. בארסה צריכה שוער מנוסה, לאוסטרי אומנם צפוי עתיד מזהיר אך הקבוצה צריכה שוער ברמה גבוהה, עכשיו בהווה ולא בעוד מספר שנים.
    ברור לכולם שללא העובדה שואלדז שחקן בית, הוא לא היה מגיע להרכב הפותח של הקבוצה, אך על מנת שהוא יירד לספסל או לפחות לא ישמש כשוער הראשון בקבוצה, צריך שיהיה שוער טוב הרבה יותר.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חד משמעתית, לא. אני לא אשכח לו את המשחק המדהים בברנבאו בעונת 04\2003 שהוא הציל שמונה שערים בטוחים. הוא גם היה יציב בעונת האליפות ובעונה שעברה בצ'מפיונס נתן משחקים מעולים, אבל עדיין ברצלונה זקוקה לשוער יותר יציב ויותר טוב ממנו. אני הייתי ממליץ לה ללכת חזק על בופון מיובנטוס, שלו מפריעה העובדה שהקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הבאה. מבחינת וואלדז אפשר להסתכל על שני צדדים וכל אחד ינמק את הצד שהוא בוטח בו. לדוגמא, יבוא אוהד וייזרוק את המשחק הנהדר שלו בקלאסיקו ההוא מלפני שלוש שנים או את המשחק נגד ארסנל בגמר ליגת האלופות. מצד שני, אני חושב שוואלדז על כל מספר נקודות שהוא מביא, הוא גם עושה שגיאות. ברצלונה צריכה יותר מזה.
     
  7. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסתכל על העניין בצורה ריאלית: אפשר להביא שוערים טובים מואלדז, השאלה היא מה סדר העדיפויות שלנו. יש לנו דברים הרבה יותר דחופים להביא בקיץץ כמו בלם, קשר אחורי, חלוץ מחליף, קיצוני מחליף ואולי אפילו קשר 50-50 מחליף. אחרי כל אלו בא שוער בסדר העדיפויות. עכשיו, אם היינו צ'לסי אז למה לא, נקנה גם שוער על הדרך. אבל מה לעשות, יש תקציב ויש סדר עדיפויות - ובמצב הנוכחי להחליף את ואלדז, שסך הכל אפשר להגדירו כלמל"מ (לא מועיל לא מזיק), זה לא אפשרי. אז אפשר להתווכח עד הקיץ הבא האם הוא ראוי או לא - בשורה התחתונה הוא לא יוחלף בזמן הקרוב ולמען האמת, אם נשפר את ההגנה שלנו שיציבה בערך כמו גבול ישראל-לבנון ונקנה קשר אחורי ראוי, תאמינו לי שאתם תרגישו בואלדז הרבה הרבה פחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/07
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ובכל זאת, שוער זה 50% מקבוצה וקבוצה כמו ברצלונה לא יכולה להפקיר כל כך הרבה אחריות בידיו של שוער כמו ויקטור ואלדז. אני לא בקיא בשוק השוערים, אבל אני בטוח שהקבוצה יכולה למצוא מישהו טוב יותר. אז המישהו הזה לא יהיה ג'יאנלואיג'י בופון, איקר קסיאס או פטר צ'ך, אבל לפחות שיהיה מישהו יציב, שלא יעלה לברצלונה בכל כך הרבה נקודות ובהדחה מליגת האלופות.
     
  9. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער זה 50% מקבוצה אם לא עומד לך שוער בשער. כרגע יש לך בשער שוער שאפשר להגדירו כ'הגון' מבחינת הרמה, אז זה ממש לא הוגן לומר שהוא מחזיק 50% מהקבוצה על הגב שלו. למה אף אחד לא אמר בשער שקיבלנו מבטיס ביום ראשון מילה על ג'יו שהותיר חור עצום בצד שמאל בצורה רשלנית. אני אומר את זה שוב כי הקלישאות כאן מתחילות לחזור על עצמן: אם היתה לנו הגנה שרק מתקרבת לנורמלית השנה, כמות התלונות על ואלדז היתה פוחתת בהרבה. ושוב, אתה דורש שוער שהוא לא בופון, צ'ך או קאסיאס, בסדר, רק שיש סדר עדיפויות לפני שוער ואין תקציב בלתי מוגבל. שוער סביר יעלה לפחות 10-15 מיליון יורו, שזה שליש מהתקציב לקיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/07
  10. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הראל, תתבייש. מה עם הדוטרואל? לא שיחק הרבה מדי, אך בהחלט מגיע לו מקום ברשימת השוערים הפלופים.

    ולענין.
    כמו ששגיא כהן אמר בשמינית הגמר-ואלדז הוא אחד השוערים הפחות טובים מבין 16 הקבוצות שהגיעו לשלב הזה. יש לו לא מעט חסרונות, ובוא נודה בזה-יש לו לפחות 3 משחקים בשנה בהם הוא עולה לקבוצה בנקודות.
    ומצד שני-יש לו הרבה משחקים בהם הוא מביא לקבוצה נקודות, ומציג משחקים שגם בופון היה מתגאה בהם.
    אם נשכלל את כמות הנקודות שהוא "לוקח" אל מול כמות הנקודות שהוא "נותן", לטעמי נגלה שהוא מביא יותר נקודות מאשר הוא לוקח. מסקנה-הוא תורם לקבוצה יותר מאשר הוא מזיק לה.

    בקטלוניה יכולים לעשות כמה דברים בנוגע לזה-
    1.הדבר הטיפשי והמסוכן: ללכת על ילד בן 20 מארגנטינה שלא עשה שום דבר בקריירת הבוגרים שלו ולהעדיף אותו על פני ואלדז. לא רק שזה יגמור את הקטלוני מבחינה מנטאלית, אלא מקצועית אני בכלל לא בטוח שאוסטארי עדיף על ואלדז, למרות ההו הא שעושים עליו בתקשורת, ואז נחזור לתקופת חוסר היציבות של הרושטואים והבונאניים.

    2.הדבר הלכאורה מתבקש והיקר: ללכת על איזה בופון ב35 מיליון יורו ולסגור ענין. או

    3.הדבר החכם-לא לוותר על ואלדז בגלל תסכול מעונה לא מוצלחת, שבה גם ההגנה העמידה אותו לא פעם ולא פעמיים במצבים מביכים, להאמין בו, ולקוות שככל שהוא יצבור ניסיון ויתחשל הטעויות האלה יפחתו ובתקווה יעלמו.

    דעתי-לא להחליף אותו בשום פנים ואופן, ואם כבר להחליף אותו, אז רק בקודיצ'יני. לא רק שהוא יעלה פרוטות לעומת בופון, אלא הוא שוער נהדר, ותיק, מוכח, ומצוין.

     
  11. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואלדז מצוין באחד על אחד ובאינסטינקטים, אבל החוסר יציבות והנטייה שלו לטעויות כבר הפכו לבלי נסבלים בשביל קבוצה כמו ברצלונה.
    בארסה צריכה שוער טוב ויציב שלא חייב להיות קסיאס או בופון אבל לפחות שלא יעלה לה בכ"כ הרבה נקודות.
     
  12. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת שאני אוהב אותו, אבל השטויות האלה שלו הפכו העונה לבלתי נסבלות
    להביא את בופון בקיץ לאלתר
     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עזבו אותנו מאיטלקים, מספיק לי זמברוטה אחד. ואלדז שוער בינוני נקודה, אבל הוא לא הבעיה של ברצלונה.
     
  14. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    זה שזמברוטה לא משחק כלכך טוב בברסה לא אומר שכל האיטלקים לא ישחקו טוב בברסה, וחוץ מזה חצי זמברוטה עדיף על 100 אולגר...
     
  15. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני יודע שזה קל לכם לעשות את זה,
    אולם למה בכל דיון שקשור לבארסה השם של פרסאס עולה לדיון? יש שחקנים הרבה יותר גרועים מהלאומן הקטלוני בברצלונה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/5/07