הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    מזל טוב @yakov_y והפעם זה רשמי
    מקווה שתזיינו את הליגה לפחות כמו שהליגה ניסתה לזיין אתכם
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    עדיין לא רשמי אבל בדרך הבטוחה, עברנו את המכשול עם האולם (על זה לפסול את אחת ממחלקות הנוער הטובות בישראל ? זוסמן ובלאט*** שמשחקים ביורוליג גדלו באליצור נתניה להזכיר, יש בנתניה דור ממש טוב של שחקני נוער, פשע), עכשיו נותר לעבור את הבקרה התקציבית.

    אני מאמין שייאשרו ובמנהלת יבינו שהם טיפסו על עץ גבוה מידי.
    12 קבוצות הליגה לא רצו את נתניה כי הם אוכלים איתם את התקציב.
    המנהלת רצתה לחזור ל-12 קבוצות מ-13 ובעיקר להוכיח שאין טעם ב-2 עולות, ככה גם הקבוצות בליגה מוציאות מעט כסף על יורדת אחת ולא שתיים.

    מקווה שנמצא ישראלים מתאימים, אין לי בעיה עם ישראלים צעירים מהלאומית אבל כאלה שהרשימו ולא רועי פריצקי ועמית אהרוני המוכשרים שעדיין לא בשבלים להיות שחקני רוטצייה בליגת העל, עליהם אי אפשר להישען.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    איבדנו ספקי נקודות מוכחים כמו ספנסר, גריפין ואגאדה. על פניו נחלשנו משמעותית מהעונה שעברה.
    קצת מלחיץ. למעט אטו אף אחד מהזרים שהגיעו לא נראה כמו מניה בטוחה.

    השבוע חתם אצלנו רון ציפר מנבחרת הנוער לחוזה ארוך טווח, שחקן מאוד מעניין והחתמה בסגנון שמתאים למועדון עם התקציב שלנו, כי בשורה התחתונה, בניגוד לכדורגל, בכדורסל אנחנו מסורתית עם אחד התקציבים הנמוכים בליגה, והחתמות מהסוג הזה פלוס מתאזרחים זאת אחלה דרך לעקוף את החוסר רצון של הישראלים "הבכירים" המפונקים להגיע לבאר שבע "הרחוקה".
    הדר ורביץ עשו אצלנו עבודה טובה בשנים האחרונות מבחינת פגיעה בזרים ומיצוי התקציב, נקווה שגם השנה.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    1. אני לא שומע פודקאסטים אבל אתמול ראיתי את השם של רמי הדר אז ישר בחרתי לשמוע, פשוט תענוג, הלפרין והמרייאן השני היו נהדרים ורמי הדר, נטו כדורסל, נטו טקטיקה.
    איפה נשמע דבר כזה בכדורגל הישראלי ?
    מאמן של שיטה, אפשר לאהוב ואפשר שלא אבל נטו טקטיקה שבכל קבוצה מראה את השיטה.
    דיבר על השלשות, ריבאונד התקפה, גארדים נמוכים, התקפות מתפרצות, משתמש באנלטסיטים וציין שבזכות השיטה כל עונה ב״ש זורקת יותר לסל מהיריבה 7 פעמים במשחק, פשוט מדהים.

    אין על הכדורסל האירופאי, כל מאמן שולט בקבוצה, בניגוד לליצנים על הקווים באן בי איי שאין לי מושג מה עושים, לראות את קייסי הבול עץ הזה מאמן את הפיסטונס כואב לי בעיניים.

    2. אליצור נתניה בליגת העל, סופית.
    ליגה רביעית, שלישית, איפה לא היינו יאללה, סיפור מהאגדות, כל עונה דרמה ולא על המגרש.
    אין הבדל בישראלים, לא מביאים זרים ששומרים ואין לנו גבוהים ישראלים ששומרים, אז הפער קל מאוד לסגירה, הגנה זאת המלצה בישראל לצערי.
    מאמנים בארץ מאמינים בסמול בול.

    3. הרצליה בנתה קבוצה מעניינת.
    3 גבוהים זרים, 2 שחקנים עם עבר באן בי איי, רכז אחד בקו האחורי עם 178 ס״מ בלבד, קו אחורי אפור, קו קדמי מרשים אבל העניין העיקרי הוא...
    שחקן נבחרת בלגיה חתם, אנדי ואן וליט, ראיתי סרטון והתלהבתי מהשלשות, מיד שמאל שקולעת, הוא נטו 4-5 ולא יכול לשחק 3 לדעתי כי 3 צריך לייצר.
    לא סרטון מרשים אבל הטכניקת זריקה מלהיבה.



    4. הפועל בנתה שוב קבוצה הזייה כמו כל הליגה כמעט, חסר להם רק סנטר.
    מחכים לג׳ונס הנהדר שתותח בשני צידי המגרש, פשוט תותח, שחקן יורוליג קל אבל אם לא יגיע, את מי יביאו הפועל ? סנטר התקפי, הגנתי ? לדעתי הם יביאו התקפי ואני מוכן להתערב, הגנה רק המלצה שם.

    5. לא אוהב את בניית הסגל בחולון, גם שנה שעברה ביקרתי אותם אבל מה שהפסיכי על הקווים עשה זה פעם ב... שנה מטורפת שנדבר עליה גם עוד 20 שנה, לדעתי לא יצליחו אבל חשוב לזכור, 5 זרים זה יתרון עצום.

    6. הפועל ירושלים שכחו להחתים שחקנים, מה עובר עליהם ?!
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    גם אני שמעתי את הפודקאסט עם רמי הדר, היה אחד הטובים שלהם. הפודקאסט שלהם מאוד איכותי עם עודד הלפרין ועופר "ג'ובה" גרוס שהוא אוהד של הפועל חולון והיה שחקן בנוער שלהם גם (אני חושב אפילו לקח אליפות עם הנוער שלהם), הוא חי כדורסל ברמה מטורפת הוא העורך של הערוץ אם אני לא טועה. אני חושב שהוא אמר פעם בשידורים שתוך כדי משחק הוא כותב פליי ביי פליי כדי לא לפספס כלום חשוב לדבר עליו בפודקאסט, הוא והלפרין די משלימים זה את זה ויוצרים פודקאסט מאוד מהנה להאזנה, אמרתי את זה פעם ואני אומר את זה שוב הכדורסל בערוץ זה הדבר הכי איכותי שיש להם, זה המקום היחיד שבו האיכות מובלטת (פרט לשלף ורסקין שמקבלים את המשחק המרכזי ועושים לי חשק לבצע ניתוח להסרת אוזניים). החברה של הכדורסל רואים עליהם שהם נהנים ממה שהם משדרים בצורה הכי מקצועית לא משנה מה הרמה של המשחק שהם משדרים מ-NBA ועד ליגה לאומית וליגה לנוער. עודד הלפרין, ניר קפלן שמשדר מצויין את משחקי הנוער (גם נעזר בטוויטר לפעמים במשתמש מצויין בשם מעיין מור), שי האוזמן, ג'ובה בפודקאסטים, גם עידו גור מאוד נחמד להאזין, אני נהנה גם מגיל ברק (על אף הטעויות שלו מדי פעם), ארז אדלשטיין, מולי קצורין, גם בכדורסל נשים יש להם דואו מאוד חזק עם מיכל אפשטיין ומורן ברק שהשידור שלהן מאוד מהנה ומאוד לתחום המקצועי, גם דניאל זילברשטיין לא משדר רע.
    גם זה המקום היחיד בו ערוץ הספורט אשכרה מחזיק בליגות שמתחרות וגוברות על מה שיש לצ'רלטון להציע. הערוץ מחזיק ב-NBA, יורוליג, ליגות כדורסל בישראל, גביע המדינה, ליגת האלופות, יורופקאפ ומספר ליגות די מצומצמות (כולל האוסטרלית לדעתי אבל אני ממש לא בטוח) בעוד שלצ'רלטון יש את היורוקאפ המתפורר (אבל עדיין עם וירטוס, פרטיזן ותומר גינת), ליגה ספרדית בכדורסל, ליגה טורקית ויש מצב גם ליגה צרפתית.

    מברוק על העלייה סוף סוף אפשר לומר, מושוקביץ בא להוביל והוא יוביל אני בטוח בזה עוד מהפעם הראשונה שראיתי את איתי אצלינו במכבי רמת גן בעונה הראשונה שלו בבוגרים, עמית אהרוני אמור להיות רכז מחליף וגם פריצקי שצריך להוכיח את עצמו יבוא לספסל. לפי מה שקראתי נתניה רוצים ישראלי בכיר לא יודע מי יש בשוק במספרים שלהם, הבעיה היא שגם ישראלים מהלאומית קשה למצוא שחקני לאומית בכירים כדוגמת שלו לוגשי, תומר זלמנסון, עידן פז, גיא פלטין. באמת מתקשה לחשוב מה נשאר בשוק. ניסיתי לעבור על כל הישראלים ששיחקו בלאומית שנה שעברה והאפשרויות שמצאתי שם לא משהו בכלל...
    אם היו נותנים לכם לבנות בזמן אני בטוח שישראלים צעירים כמו פלטין היו עומדים בתור כדי לחתום אצליכם
    מבחינת זרים התחלתם עם צעד אחד טוב וצעד אחד מחריד, ברייס וושינטגון ועבדולאיי גואייה אמורים להמשיך עכשיו וושינגטון החתמה מצויינת לליגה, גואייה בינוני גם ברמה של לאומית אם נהיה כנים.

    מבחינת הפועל תל אביב עקרונית הם צריכים עוד זר אחד שיש מצב שיהיה טייריק ג'ונס כדי לסגור את הסגל אבל יש דיבורים כרגע על גל מקל שיכול די לשדרג אותם, הוא כן שחקן הגנה לא רע ואני מחזיק ממנו כרכז. במקרה שהוא מגיע גיל בני משוחרר יש לו סעיף כזה בחוזה שאם מביאים רכז בכיר הוא הולך (ובצדק מבחינתו). בסך הכל אם מקל וג'ונס יגיעו יכולה להיות פה קבוצה די מעניינת מצד הפועל תל אביב, אישית הייתי משאיר את טילמן על פני טוקוטו.

    הסגל של הפועל חולון נראה מעניין הביאו את מייקל קייזר שהיה בחמישייה השנייה של ה-BCL, סטיבן גריי שנראה סקורר מעניין, ג'ו רגלנד שהיה אחד הרכזים הטובים בליגה ולגמרי שווה רמה כזאת של BCL, כריס ג'ונסון הנפלא ממשיך ומארק אוגדן מגיע כזר החמישי. יהיה קשה עד בלתי אפשרי למלא את החלל שהשאירו טיירוס מגי וסי ג'יי האריס אבל אני חושב שבחולון הביאו חלופות לא רעות, מקווה שהם לפחות יעלו משלב הבתים הראשון. בנוגע לישראלים שם המצב קצת יותר קשה, הגיע רפי מנקו אחרי עונה אישית לא רעה בצרפת ועונה קבוצתית רעה מאוד, והיייתה המשכיות לא מעטה עם בורדיון, פניני ומשגב ובנוסף הגיע אלבר שיכול אולי סוף סוף לפרוץ ולקבל דקות משחק לגיטימיות בליגת העל.
    הקיץ של חולון היה די באסה מבחינתם כי הייתה נטישה של שני חלקים מאוד חשובים שבחולון די בנו על ההמשכיות שלהם שזה דדאס שעזב לא.א.ק וסי ג'יי האריס שזמן קצר לאחר העזיבה של דדאס עזב גם הוא, לאחריהם הגיע בוסיקלה שהוא מאמן מאוד שונה מדדאס ובנה קבוצה מאוד שונה בחולון.

    בנוגע לירושלים אמרו שמחכים לזה שליגת הקיץ תיגמר ולהחתים משם שחקנים, בכל מקרה יש מספר שחקנים שקושרו אליהם כמו קרי בלאקשיר שכרגע נמצא בגלבוע אבל ככל הנראה בדרך לגלאטסאריי, קיילב אגאדה קושר לקבוצה, מירו בילאן קושר לקבוצה. הם אמורים להחתים בקרוב 4-5 זרים לקראת העונה. מעניין שבצד של הסגל הישראלי אין יותר מדי תנועה נראה שהם הולכים עם סגל אדם אריאל, יובל שניידרמן, ווילי וורקמן, איתי שגב, עמית גרשון ואיילון ששון ונאמר זאת בעדינות לירושלים היו סגלים ישראלים מרשימים מזה.

    בנוגע להרצליה, זופי בונה שם קבוצה מאוד מעניינת. הגיעו שלושה גבוהים זרים אנדי ואן וליט שהוא גבוה בלגי שהטיקט שלו זה בעיקר קליעה וקולע באיזור ה-40 אחוז לשלוש, צ'יאנקו אונוואקו שהוא אח של לא אחר מארינזה אונוואקו האגדי ויותר חשוב מזה זורק/היה זורק זריקות סבתא מהעונשין!!! והאחרון הוא שא'מרקוס קנדי שהוא אמור להיות גבוה אתלטי מאוד. בנוסף לזה שהרצליה החתימה שלושה גבוהים הם נראים שלושה גבוהים שכל אחד מהם מאוד שונה מהשני. מניח שיגיע זר חמישי כי הם יצטרכו עוד אחד לקו האחורי. בכל מקרה מבחינת סגל ישראלי חתמו שלושה ישראלים שאמורים להיות בכירים יותר ואלה סנדי כהן שאמור להיות הישראלי הבכיר ולדעתי לרמה של הרצליה הוא אמור להיות החתמה ברמה מצויינת, יאיר קרביץ שנתן כמעט עונת פריצה עונה שעברה אבל כשנראה שהוא באמת נכנס לעניינים תחילה זה נעצר עם פציעה לא נעימה ובפעם השנייה זה הגיע בסוף העונה כשהיא נגמרה. שלישי זה דורי סהר שמגיע ממכבי תל אביב כשחקן של הרצליה (אבל למכבי יש אפשרות להחזיר אותו בכל אחת משלוש השנים שלו בהרצליה) ולדעתי הוא לגמרי יכול לפרוץ העונה שחקן מאוד חכם עם קליעה מצויינת לשלוש וסט יכולות מאוד מעניין.
    שלושה אחרונים בהרצליה הם דור ענבי שהיה חלק מאוד חשוב בקבוצה של מעלה אדומים שעלתה ללאומית הוא פוורורד, עומרי קופרמן שהיה חלק חשוב בעליית קבוצת הנוער לליגת העל ואחרון עידו פוגל היה שנה שעברה בקבוצת אליצור נחל שורק בליגה ארצית דרום
     
    Sir Alex Ferguson ו-yakov_y אוהבים את זה.
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מסכים כמעט עם כל ההודעה, פגעת בול עם הרצליה, 3 גבוהים זרים וכל גבוה בסגנון שונה.
    לא מחזיק מסנדי כהן ודורי סהר, יש להם בעיה קשה מאוד בקו האחורי.

    ירושלים יכולה לסיים את הקיץ עם הסגל הישראלי הכי חלש בליגה ביחד עם ב״ש ונתניה.

    קשה להביא מחליף למגי, זה עולה המון כסף, בלתי אפשרי להביא מחליף להאריס בגלל סגנון המשחק וזה לא אומר בהכרח שהוא שחקן טוב ממגי.
    שחקנים כמו מגי ראינו, בטח בכסף גדול, הוא אדיר, שם סל מתי שרוצה, חוצפן ומוכשר.
    האריס זה גאון כדורסל, מוח מבריק, מנצל את היתרונות, לא הכי מוכשר, מינימום טעויות, טכניקה עילאית, היה תענוג לראות אותו ואני אחד שלא התלהבתי ממנו בהתחלה, רק ממגי התלהבתי ולא הבנתי מה יש לדדאס ממנו.
    הזרים של חולון אשתקד היו חוויה, כל אחד לא בינגו אלא ממש שובר שיווין כמעט.

    טילמן עם יד אחת טוב מטוקטו.

    פלטין כמובן שהיה בא בריצה, הבעיה שאין הרבה ישראלים כמוהו.
    גאייה נגר אבל לא עד כדי כך, היתרון שלו בהגנה והוא משלים את וושינגטון מושלם.
    עידן פז בן 26, שחקן חלש ללאומית וחתם בנס ציונה, עושה טעות, לא שחקן לליגת העל.

    שלו לוגשי זה ההוא שהרשים את פרנקו במבחנים לפני שנתיים לא ?
    זכרתי אותו כמוכשר מאוד אבל עלה לבוגרים על תקן של קלעי נטו, מוזר, אולי צריך ניסיון משחק ולהתבגר ואז יממש את הפוטנציאל.
    מסכים איתך שהוא החתמה מעולה, הוא כישרון.
    לא מחזיק מזלמנסון אבל לא ראיתי אותו הרבה, בכלל כל הח׳ברה של מכבי ת״א אוברטייד מפחידים !!!
    לא אתפלא אם הם מקבלים קבוצות רק בגלל הרזומה המרשים בנוער, בטח התקבלו לנבחרות הצעירות כי הם ממכבי ת״א ואז אוכלים את הלקרדה המאמנים.
    יש עוד צעירים מוכשרים מהלאומית ? הייתי שמח אם ננסה להחתים רק שחקני לאומית מוכשרים מאשר שחקני ליגת העל בינוניים, אפילו לפנות לשחקנים חתומים ולשכנע את הקבוצות שלהם שיתקדמו אצלנו.
     
  7. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    העונה היא עונת מבחן לדורי סהר, הוא הולך להיות שחקן חשוב ברוטציה של הרצליה הוא מגיע אחרי אליפות עתודה מאוד בינונית וצריך להראות משהו העונה
    בנוגע לישראלים מהלאומית אני לא מחזיק מזלי למרות שהוא מאוד כישרוני ואתלט ברמות מאוד גבוהות הוא שחקן שמאוד לוקה באינטליגנציית משחק, עידן פז מאוד חלש אני מסכים הוא דוגמה לישראלי יחסית בכיר בלאומית, לוגשי שחקן מאוד חמוד קליעה אבסולטית חתם בקרית אתא צעד מאוד נכון מבחינתו לדעתי. הבעיה היא עם ישראלים בלאומית שרובם חתומים בקבוצות צריך ממש לחפש כדי לחשוב מי אפשר להביא לנתניה כולל ישראלי בכיר מליגת העל. ממש לא קל להתחיל לבנות סגל בסוף אוגוסט
    יכול לנסות לחשוב עוד קצת מכיוון הלאומית אבל אני מתקשה כרגע

    מסכים לגמרי עם מה שכתבת לגבי חולון
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מה זה החרטאות האלה של הישראלי הבכיר, מי בחולון ? מנקו ? מי בירושלים ? אריאל ? אין דבר כזה ישראלי בכיר, הפערים קטנים, מושוקביץ׳ זה פוטנציאל מטורף.
    ישראלי בכיר זה שון דוסון בשיא ולא אחרי הפציעות שעבר, ישראלי בכיר זה גל מקל, ים מדר, יחידים.

    פריצקי ואהרוני (אהרוני רק בגלל הקליעה) פוטנציאל גדול מאוד, מושקוביץ׳ זה ישראלי בכיר שאני מוכן לקחת את ההימור למרות שאני בטוח שאין כאן הימור.
    תן לי צעירים מוכשרים מהלאומית, הם טובים יותר מאלה שמשחקים בליגה הראשונה.

    דורי סהר קלעי נחמד עם זריקה יפה ולחץ טוב על הכדור, קשה לשפוט כי בקושי שיחק אבל לא רואה בו פוטנציאל, מקסימום שחקן ליגה לגיטימי.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    נכנסתי לבדוק כמה דברים על שחקן סרבי ששייך לפיסטונס וגיליתי נתון נדיר,
    יודע שאין הרבה שחקנים אירופאיים שנבחרים בטופ של הדרפאט אבל שימו לב:
    מילציץ׳ שנבחר שני בדרפאט 2003 הוא הסרבי היחיד שדורג בטופ 10.

    איזה עוד סרבים יש ?
    לוקה דונציץ׳ שנבחר 3, אבא שלו סרבי ואמא סלבונית.
    פיט מרוויץ׳ (אמריקאי עם אבא סרבי) שנבחר בדראפט 1970 במקום ה-3.
    ו... דני אבדיה.
    מאמין שעוקבים אחרי דני אבדיה מקרוב בסרביה, בטח אוהדי הכדורסל ששם זה הענף מספר 1 והם די מעצמה.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    תודה על ההמלצה על הפודקאסט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/21
  11. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    נתניה מתחילה לעבוד.
    מושקוביץ, הזרים, פריצקי ואהרוני ממשיכים מעונה שעברה
    כארם משעור מועמד
    באמת שאין לי מושג איזה ישראלים אפשר להביא לקבוצה השוק באמת כמעט נגמר

    דוסון בהרצליה (מדהים שהוא מצליח לשחזר את הבחירות הגרועות שלו)

    השחקנים הכי בכירים שנשארו בשוק הישראלי הם טי ג'יי קליין, משעור שמועמד לנתניה, ג'ו אלכסנדר וגל מקל (אמר שרוצה לשחק העונה בארץ)
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מכבי ת״א מחתימה את עידן בן הרוש מהליגה הארצית.
    אני לא זוכר שחקנים שמגיעים לליגה מהארצית אז למכבי ת״א, תקדים.
    בן הרוש אני זוכר אותו כשחקן נוער, לא מחזיק ממנו אבל אולי התפתח בשנים האחרונות, בן 23 כבר.

    מכיב ת״א עם 4 ישראלים + ג׳ונדי אז הייתה חייבת להביא ישראלי, הייתי מביא עוד אחד.
    בכל מקרה, הסגל טוב ואליפות קלילה אבל ביורוליג מכבי תל אביב ממשיכה להוכיח כמה הבנייה הזאת מוזרה ולא טובה.

    4 גבוהים זרים בסגל, 3 טובים התקפית, מוכשרים ומגוונים אבל מה עם הגנה ?
    הייתי משחרר את ריינודלס הנהדר התקפית ואת קלויארו ומביא 2 שחקני הגנה בצבע, נשאר עם וויליאמס וזיזיץ׳ התקפית.
    יש סייז מטורף בסגל, 8 שחקנים מעל 201 ס״מ, רק 5 שחקנים פחות, סורקין, כהן, זיזיץ׳ מעל 210 ס״מ, ממש ריאל מדריד, קבוצת יורוליג.
     
  13. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    בן הרוש בא לספסל ולא יותר, לא התפתח ולא כלום
    החתמה משמעותית כמו בני אליעזר שנה שעברה בראשון, כמו אלירן חדד השנה בראשון
    שיחק ברמת גן בארצית היה טוב לרמה ולא יותר.
    הוא לא יקבל דקות, יש יותר סיכוי שמכבי יעלו מישהו מהנוער מאשר הוא ישחק

    בכל מקרה ארד הררי חותם בהפועל באר שבע, אישית אני מאוד מחבב אותו ויש לו אחלה קליעה הוא די בירידה בשנים האחרונות פעם חשבתי שהוא יכול להיות שחקן טוב בליגת העל. היום פחות
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    הסנטר החדש של גלבוע/גליל.

     
  15. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    איזה ערב מטורף להפועל ירושלים, מחתימים שלושה שמות מאוד מעניינים
    ת'ון מייקר, שון קילפטריק ובחירת הדראפט הגרועה בהיסטוריה אנתוני בנט
    בסך הכל נבניתה בירושלים חמישיית זרים מאוד מעניינת ואמור להגיע גם זר שישי, הסגל הישראלי די חלש
     
מצב נושא:
הנושא נעול.