http://news.walla.co.il/?w=//1169311 דרך עצובה לפתוח את השנה, איתי(נייג'ל) בתאילנד ונמצא אם אני לא טועה באי פוקט, בוא נקווה שהוא בסדר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
שלחתי לאיתי SMS היום וקיבלתי ממנו תשובה שהכול בסדר איתו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
הכל אצלי בסדר חברים, ואני אכן לא הייתי בכלל אמור להיות בפוקט כפי שקירק אמר, אלא בקו טאו (משם אני כותב כרגע). מפחיד כל העסק הזה, מפחיד מאוד. קודם תאונת המעבורת, עכשיו התרסקות המטוס, איך כל זה קורה דווקא כשאני בתאילנד אני לא יודע... תודה לאל שאני בסדר וממשיך לטייל ולבלות. ותודה לכם על הדאגה.
שתי תעודות זהות ישראלית זוהו על שתי גופות, 8 שמות הנעדרים איך תמיד אנחנו נמצאים בכל האסונות האלו, איך? ואיתי, טוב לשמוע ממך http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
וגם בגרמנים, ואיכשהו ה4 שלהם שהיו על הטיסה ניצלו. או צרפתים או איטלקים. יש דברים שאני פשוט לא יכול להבין. הגורל רודף אחרינו...
אני לא בטוח שזה הזמן הנכון לכתוב את זה, כשהפצעים אפילו עוד לא התחילו להגליד, אבל מי שטס בחברות האלה שם את נפשו בכפו. בחברות הצ'ארטר בארצות לא מערביות (המזרח הרחוק, אפריקה, רוסיה) יש שילוב שעלול להיות קטלני של הכשרה לא מתאימה של הטייסים, שבנוסף גם לא מתאמנים ונבחנים מספיק; ושל תחזוקה לקויה ביותר. ההתרסקות הזאת הייתי פרופר טעות של הטייס, אם לא מצליחים לנחות בניסיון הראשון, מתרוממים מהמסלול ועושים הקפה נוספת לנחיתה, לא דופקים את האף בקרקע. מזג-אוויר כזה הוא גם מתאים לנחיתה אוטומטית (המטוס מנחית את עצמו). הנחיתות האלה בדרך כלל די קשות וקופצניות, אבל בתנאי ראות ורוח קשים זה מה שצריך לעשות. אם אתם נמצאים באיזורים האלה, תשלמו עוד 50$ ותטוסו עם החברות הגדולות (תאי בתאילנד, איר צ'יינה, צ'יינה איסטרן, צ'יינה סאות'רן או קתאי פסיפיק בסין וכו'...). יהי זכרם של ההרוגים ברוך.