הרוגה מפגיעת קסאם בבית בנתיב העשרה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏14/7/05.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הרוגה מפגיעת קסאם בבית בנתיב העשרה

    מטח הרקטות ופצצות המרגמה ברצועת עזה לא נפסק. אחר הצהריים נורה מטח רקטות קסאם מבית חנון לעבר נתיב העשרה, מצפון למעבר ארז. צעירה בת 20 נהרגה, ובמקום נפגע חרדה נוסף. מוקדם יותר נחתו פצמ"רים וקסאם בגוש קטיף ובשדרות
    חנן גרינברג

    מטח של ארבע רקטות קסאם נורה היום (ה') אחר הצהריים לעבר נתיב העשרה, צפונית למעבר ארז. שלוש מהם לא גרמו נפגעים, אך אחת מהם פגעה ישירות בבית ביישוב - והרגה צעירה בת 20. במקום יש פצוע חרדה נוסף.

    כוחות משטרה של מרחב שמשון הוזנקו לזירת האירוע. בנוסף, שלוש פצצות מרגמה נפלו בהתנחלות בצפון הרצועה, ורקטת קסאם בקיבוץ בשטח ישראל סמוך לצפון רצועת עזה.

    רקטת הקסאם שנורתה לעבר נתיב העשרה שוגרה מהעיירה בית חנון בצפון רצועת עזה. מדובר באזור שממנו פועלים ארגוני הטרור בשיגור רחב היקף של רקטות קסאם לעבר שדרות בנגב המערבי. צה"ל פעל בעבר בעיירה זו, הן במסגרת מבצע ימי תשובה והן בפעולות אחרות. בימים האחרונים נמשך ירי הקסאמים ופצצות מרגמה לעבר יעדים ישראלים בתוך גוש קטיף ומחוצה לו.

    כל יום נרשמות מספר תקריות ירי לעבר מוצבי צהל בגוש קטיף. ההסלמה הערב תביא את צה"ל להערכת מצב מחודשת שכן על אף שכוחות רבים פרוסים ברצועת עזה ואוכפים את הצו האוסר על כניסה לגוש, יצטרכו בצה"ל לתת גם מענה לירי הבלתי נפסק של הפלסטינים.

    רק הלילה נחתו שתי פצצות מרגמה בגוש קטיף ורקטת קסאם פגעה הבוקר בקריית החינוך שער הנגב שבפאתי שדרות. אחת מפצצות המרגמה גרמה נזק לבית המגורים של דוד חטואל, ששכל את אשתו וארבע בנותיו בפיגוע בציר כיסופים. איש לא נפגע מן הירי אולם חלונות התנפצו, רסיסים פגעו בקירות ורעפים ניזוקו.

    רקטת הקסאם גרמה גם היא לנזק בכמה חלונות לאחר שנחתה על מדשאת הבריכה הטיפולית במרכז ההידרו-תראפי של קריית החינוך. התושבים סיפרו כי נמנע אסון כבד. במקום לומדים תלמידי המועצה מהיישובים הסמוכים, אלא שבשל החופש הגדול התלמידים לא היו בבית הספר. ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר, אמר ל-ynet: "לו הרקטה הייתה נוחתת בזמן אחר ובחודש אחר ייתכן והתוצאות היו קשות. אנו פועלים בכל דרך כדי למנוע את הירי הזה וצריך לזכור כי לא רק אצלנו, אלא גם בבירות העולם, מתמודדים כעת עם טרור חסר-פשרות".

    (14.07.05, 18:28)

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3112834,00.html

     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    ממשלת זדון. ממשלה בושה וחרפה שלא מפסיקה להפקיר אזרחים. ראוי לעלות כל אחד מהם אל הגרדום.
    במיוחד פרס הבלתי נלאה שתמיד טוען "עד שלא יהיו הרוגים מהקאסם ישראל לא תגיב". דמה של הנערה הזאת זה תוצאה של השמאל ההרסני שראוי להוציאו אל מחוץ לחוק.
    מספיק להפקיר חיילים ואזרחים. לעשות סדר בעזה עוד היום.

     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להביא D-9 ולגלח להם פנימה כטווח הקסאמים שלהם. בלי חוכמות.
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    D9 זה דגם ישן...

    D9L , וצריך לגייס את " דובי כורדי בית"ר ירושלים " : בג'נין הוא עשה להם "עשרה מגרשי טדי " , בשלושה ימים רצופים ללא שינה, כשהוא חי רק מוויסקי ופיצוחים...

    בית"רי - נקמה במחבלים, וגם תורם לו "בלאק לייבל " !
     
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    צריך לתת בראש בכל המחבלים
    ולתת תמריצים לערבים הטובים כדי שישתפו פעולה עם ישראל.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קונדוליסה רייס, שרת החוץ האמריקאית , אמרה ש "ארה"ב מכבדת את זכותה של ישראל להגן על עצמה " ....כל שנותר הוא שגם ממשלת ישראל תכבד את זכותה ( זכותה?! חובתה ! ) להגן על אזרחיה....