הקלאסיקר כבר כאן: באיירן ודורטמונד בקרב על הסופרקאפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Raulito, ‏30/9/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אוהדי הכדורגל הגרמני הופתעו במחזור האחרון כאשר גם באיירן מינכן (הובסה 4:1 על ידי הופנהיים) וגם בורוסיה דורטמונד (2:0 נגד אאוגסבורג) הפסידו בחזרה הגנרלית שלהן לקראת “הקלאסיקר”. היום (רביעי, 21:30, שידור ישיר בספורט1) יחולק התואר הראשון העונה בגרמניה בין הטרבליסטית הגאה לבין סגניתה בטבלה. משחק הסופר קאפ ייערך בדלתיים סגורות באליאנץ ארנה ויהיה עוד קרב, אם תרצו, בין רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד. מהחלוצים הטובים בעולם.

    [​IMG]

    לפני המשחק, סבסטיאן קל, שחקן עבר גדול בדורטמונד, השווה בין הולאנד ללבנדובסקי איתו שיתף פעולה. “לבה הגיע אלינו ככישרון גדול בזמנו אבל הולאנד כבר היום שחקן ברמה גבוהה מאוד ועם מוניטין שונה. הוא ענה על הציפיות של כולם, חיכינו לשחקן כמוהו. לבנדובסקי חווה קשיים בתחילת דרכו”.

    באיירן מינכן הפסידה ביום ראשון לראשונה מזה 32 משחקים וכעת היא תבצע שינויים בהרכב בתקווה לזכות בתואר חמישי בשנת 2020. רוברט לבנדובסקי (הפולני כבש 18 שערים ב-20 הופעות נגד האקסית. יש לו שלושער אחד ועוד חמישה צמדים) ולאון גורצקה שפתחו על הספסל – יחזור ל-11 במקומם של ג’ושוע זירקזי וקורנטין טוליסו. גם שילובו של גיבור גמר ליגת האלופות, קינגסלי קומאן – אפשרי בהחלט. סרג' גנאברי היה אמור לנוח אלא שלירוי סאנה נפצע וייעדר בשבועות הקרובים. דויד אלאבה נמצא בספק.

    זה יהיה משחקו ה-40 של פליק על הקווים. הוא ניצח ב-35 והפסיד רק שלוש פעמים. מעבר לכך, את הופעת הבכורה שלו על הספסל ערך נגד דורטמונד וניצח 0:4. פליק ניתח את היריבות: “דורטמונד היא פנטסטית, קבוצה צעירה, אבל עם הרבה מאוד ניסיון. יש לה כדורגל התקפי עוצמתי מאוד. המשחק הזה יכול לפתח אותנו מאוד. המנטליות של הקבוצה שלי מדהימה. אולי שחקן אחד או שניים עייפים, אבל כל השחקנים תמיד יתנו 100% על המגרש. לצערי, דברים לא הלכו לנו טוב נגד הופנהיים”.

    בדורטמונד, שנכנעה במפתיע לאאוגסבורג, צפויים שינויים בהרכב. בגרמניה משוכנעים שכעת הגיע זמן הוותיקים. ג’ובאני ריינה וג’וד בלינגהאם שקיבלו קרדיט לאחרונה צפויים לחזור לספסל כאשר מרקו רויס עשוי לפתוח. לוקאש פישצ’ק התאושש מפציעה ויחליף את תומאס מונייר שלא הרשיחם.. הצהובים-שחורים יחסרו את טורגן הזאר, מרסל שמלצר ודן אקסל זגאדו. רויס, שכבר יודע מה זה לנצח את באיירן, נתן כבוד לטרבליסטית לקראת המשחק: “אנחנו מתמודדים נגד הקבוצה הטובה ביותר באירופה”, והוסיף: “זה יהיה מבחן טוב כדי לראות איפה אנחנו נמצאים כרגע”.

    וכעת קצת היסטוריה לסיום: מסורת הסופר קאפ הגרמני החלה ב-1987. באיירן היא שיאנית הזכיות עם שבע, לעומת שישה הפסדים, ודורטמונד אחריה עם זכייה אחת פחות ועוד ארבעה הפסדים במעמד. בעשור האחרון נפגשו השתיים לא פחות משבע פעמים. אשתקד ניצחו הצהובים-שחורים 0:2 משערים של פאקו אלקאסר וג’יידון סאנצ’ו.