הקבוצות הספרדיות במפעלים האירופאים 2008/2009

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י REAL MADRID, ‏10/7/08.

  1. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצות הספרדיות באירופה 2008/09

    http://img134.imageshack.us/img134/208/europapm2.Xxx

    המטרה של 8 הנציגות הספרדיות בטורנירים האירופאים השונים תהיה לשפר מאוד את ההישגים מהעונה שעברה, אם אפשר, גם תואר קטן כלשהו יכול להיות נחמד מאוד.

    ליגת האלופות:

    ולנסיה וסביליה התחילו את ליגת האלופות מהמוקדמות בעוד שריאל מדריד וברצלונה העפילו היישר לשלב הבתים. ב-14 באוגוסט אירחה ולנסיה את אלפסבורג משבדיה, ללא קושי מיוחד גברה ולנסיה 3-0 במסטייה על השבדים כאשר ויסנטה, דויד סילבה ופרננדו מוריינטס כובשים לזכותה. בגומלין הסיפור היה טיפה יותר קשה, אך לא במיוחד, ולנסיה השכילה וניצחה גם את משחק החוץ בשבדיה 2-1 משערים של דויד וויה ואיבן הלגרה. גם לסביליה לא היו בעיות מיוחדות, במשחקה הראשון בפיחואן כנגד א.א.ק אתונה היא ניצחה 2-0 משערים של פביאנו וקנוטה ויצאה רגועה ליוון. ביוון היא ניצחה 4-1 כאשר פביאנו כובש צמד, קייטה וקרז'אקוב כבשו גם הם. את השער ליוונים אם זה מעניין אתכם, כבש ריבאלדו, שחקנה הברזילאי של ברצלונה בעבר.

    בליגת האלופות הלך לנו לא רק בכלל בשלב הבתים, ריאל מדריד וברצלונה העפילו ללא הרבה בעיות מהמקום הראשון בביתהן. ריאל מדריד עשתה זאת מבית C הכלל בנוסף לריאל את אולימפיאקוס היווונית, ורדר ברמן הגרמנית ולאציו האיטלקית. ברצלונה עשתה זאת מבית E בו שיחקו כמו ליון הצרפתית, ריינג'רס הסקוטית ושטוטגארט הגרמנית. סביליה עלתה גם היא לשלב שמינית הגמר מהמקום הראשון בביתה היא עשתה זאת מבית שכלל גם את ארסנל האנגלית, סלביה פראג הצ'כית וסטיאווה בוקרשט הרומנית. בניגוד להצלחה של ריאל מדריד, ברצלונה וסביליה, דווקא ולנסיה איכזבה בגדול שלא העפילה לשלב שמינית הגמר - יותר מזאת, ולנסיה לא העפילה לשמינית הגמר אך גם סיימה במקום האחרון בבית B בו שייחקו ולנסיה, צ'לסי האנגלית, שאלקה 04 הגרמנית ורוזנבורג הנורבגית. 5 נקודות משישה משחקים זה סכום שאיתו אי אפשר לעלות קדימה.

    בשלב שמינית הגמר שיחקה ריאל מדריד נגד רומא, במשחק שעל הנייר לריאל מדריד יש עדיפות על פני האיטלקים. אך ניירות לחוד ומציאות לחוד. גם הפעם ריאל מדריד לא הצליחה לעבור את שלב שמינית הגמר האכזרי, במשחק הראשון, משחק החוץ שנערך באולימפיקו ריאל מדריד הפסידה 2-1 אך יצאה מעודדת מאוד. כולם במדריד האמינו שעכשיו - עם שער החוץ שבידי השחקנים של שוסטר הם יעשו את העבודה בברנבאו. אך לא, רומא הגיעה מוכנה, ריאל הגיעה שאננה ולא הרבה שחקנים והפסידה שוב 2-1. המציאות התנצפה לשוסטר ולשחקניו בפנים.

    ברצלונה מנגד, זוכת הטורניר בעונת 2005/06 עשתה עוד שלב בדרך לניסיון לזכות בגביע הצ'מפיונס השלישי בתולדותיה. ברצלונה הוגרלה כנגד סלטיק, ושיחקה בסקוטלנד את המשחק הראשון. המשחק היה מטורף, יאן ואנגור כבש את הראשון לסקוטים בדקה ה-16. מסי השווה את התוצאה עבור ברצלונה. רובסון כבש והעלה את סלטיק ל2-1, אך שערים של הנרי ונוסף של מסי קבעו 3-2 לברצלונה שבעצם בגרה את הסיפור. בגומלין זה אמנם לא היה קל כמו שחשבו שיהיה, אבל היה, צ'אבי כבש את השער היחיד במשחק בדקה השלישית. ברצלונה ברבע הגמר.

    סביליה הגרילה את פנרבחצ'ה, בסביליה קיוו לקבוצה כזו והאמינו שהם יעברו לרבע הגמר. לאחר המשחק הראשון שנערך בתורכיה, האנדלוסים היו בטוחים שהכרטיס כבר בידיים שלהם. התורכים אמנם ניצחו 3-2 אך שערי החוץ אדו (עצמי) ואסקודה היו אמורים להספיק בשביל שהגומלין בפיחואן יהיה לפרוטוקול בלבד. אך הקבוצה של זיקו חשבה אחרת, דניאל אלבס וקייטה העלו את סביליה ליתרון 2-0 מהיר אך בפנר לא הרימו ידיים דייויד צימק בדקה ה-20 את התוצאה. לא להרבה זמן כיוון שקאנוטה כבש בדקה ה-40 את השלישי את סביליה, אך פה סביליה נעצרה. במקום לנסות לכבוש את הרביעי שיכריע סופית, היא נסגה לאחור ובסופו של דבר דיוויד כבש את השני שלו ושלח את הקבוצות לפנדלים. בפנדלים ניצחה פנרבחצ'ה 3-2 והשאירה את סביליה המומה.

    ברבע הגמר נותרנו כאמור עם נציגה ספרדית אחד בלבד, ברצלונה. הקטלונים למזלם קיבלו את שאלקה ונראה שהדרך שלהם לחצי הגמר בטוחה. בוז'אן כבש את השער היחיד במשחק לזכות ברצלונה במשחק שנערך בגרמניה בדקה ה-12. בגומלין בקאמפ נואו התוצאה הייתה זהה כאשר יאיא טורה כבש בדקה ה-43 ושלח את ברצלונה לחצי הגמר. למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד.

    המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד כבר לא היה פשוטים כמו המשחקים בשלבים המוקדמים יותר. במשחק הראשון שנערך בקאמפ נואו ניצלו הקטלונים מפיספוס פנדל של כריסטיאנו רונאלדו ובמשחק שהתבסס על הגנה חזקה של 2 הצדדים אף קבוצה לא השכילה וכבשה. במנצ'סטר יצאו מרוצים בכך שהעבירו את מלוא ההכרעה לאולד טראפורד, בברצלונה מגד התחילו להרגיש את הסוף. גם באנגליה זה היה צמוד, שער מרהיב של פול סקולס בדקה ה-14 היה השער היחיד באותו משחק. בברצלונה יכלו רק להצטער על כך שלא השכילו לכבוש בבית.

    גביע אופ"א:

    בגביע אופ"א כמו בליגת האלופות, שלחה הליגה הספרדית 4 נציגות. סראגוסה, ויאריאל וחטאפה עלו אוטומטית לשלב המוקדמות השלישי בעוד שאתלטיקו מדריד שהעפילה דרך האינטרטוטו התחילה את מסעה בגביע אופ"א בשלב המוקדמות השני.

    אתלטיקו הטגרלה בשלב המוקדמות השני כנגד וויבודינה הסרבית. ללא קושי מיוחד העפילה בקלות לשלב הבא לאחר שניצחה בויסנטה קלדרון 3-0 משערים של מקסי רודריגז, פורלאן ואגווארו. הגומלין הלך קצת יותר צמוד כאשר בואץ' העלה את הסרבית ליתרון אך שערים של לואיס גארסיה בדקה ה-54 ושל סיאטרדיס בדקה ה-75 שהשלימו מהפך ועלייה לסיבוב הבא.

    בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון נפגשה ויאריאל עם באטה - אלופת באלרוסיה. כבר לאחר המשחק הראשון 'הצוללת הצהובה' הבטיחה למעשה את עלייתה לשלב הבתים. השחקנים של פלגריני גברו במדריגל 4-1 בקלות על באטה כאשר ניהאט עם צמד, סנה ותומאסון כובשים לזכותה. באטה הצליחה רק לצמצמם בדקה ה-70. בגומלין בבלארוסיה ניצחה ויאריאל 2-0 כאשר קאני ואנחל לופז כובשים. אתלטיקו מדריד הוגרלה כנגד ארג'ייספור התורכית. המשחק הראשון נערך בויסנטה קלדרון בו ניצחה בקלות אתלטיקו 4-0 משערים של מיסטה, פורלאן וצמד של לואיס גארסיה. בגומלין בתורכיה זה היה אפילו משפיל ביותר כאשר אגווארו עם צמד, חוראדו, מקסי רודריגז ופורלאן כובשים ומשפילים את התורכים 5-0. לחטאפה זה הלך הרבה יותר קשה, אוצ'ה עם שער בדקה ה-91 סידר לה ניצחון בשיניים 1-0 על טוונטה במדריד - בגומלין ניצחה טוונטה 1-0 ושלחה את המשחק להארכה. טוונטה כבשה בהארכה עוד צמד שערים אך גם חטאפה כבשה משערים של בלנגוור ואסטבן גרנארו. כמו תמיד זה לא יכול להיות מושלם עד הסוף, סראגוסה הייתה הנציגה המאכזבת לאחר שהפסידה בחוץ 1-0 לאריס סלוניקי משער של פאפאדופולוס. במשחק בספרד ניצחה סראגוסה 2-1 משערים של אוליביירה וסרחיו גארסיה כאשר חאביטו כובש לזכות היוונים. היוונים העפילו לשלב הבא בזכות שערי החוץ.

    אתלטיקו מדריד שיחקה בבית B יחד עם פנאתניאקוס היוונית, אברדין הסקוטית, קופנהגן הדנית ולוקומוטיב מוסקבה הדנית. אתלטיקו עלתה מהמקום הראשון בבית עם 10 נקודות. גם בבית C סיימה קבוצה ספרדית במקום הראשון בבית, ויאריאל, הצוללת הצהובה סיימה עם 10 נקודות גם היא והקדימה בבית C את פיורנטינה האיטלקית, א.א.ק אתונה היוונית, מלדה בולסלב הצ'כית ואלפסבורג השבדית. חטאפה בבית G השלימה שלב בתים מושלם לקבוצות הספרדיות בגביע אופ"א כשעם 9 נקודות סיימה גם היא במקום הראשון לאחר שעברה בית שכלל גם את טוטנהאם האנגלית, אנדרלכט הבלגית, אלבורג הדנית והפועל תל אביב הישראלית.

    בשלב ה1/32 נפרדה מן הטורניר אתלטיקו מדריד. אתלטיקו מדריד פגשה את בולטון האנגלית. המשחק הראשון נערך בריבוק סטדיום שם שער של דיוף בדקה ה-74 קבע ניצחון 1-0 לאנגלים. במשחקים בויסנטה קלדרון לא השכילה הקבוצה של חאבייר אגירה לכבוש ובכך סיימה את השתתפותה במפעל. בפועל זה עבד רק לטובתה, אתלטיקו התרכזב אך ורק בליגה והעפילה למוקדמות ליגת האלופות.

    גם ויאריאל לא הצליחה לעבור את השלב. הצוללת הצהובה נפגשה כבר בסיבוב הזה עם זניט שבסופו של דבר גם זכתה כידוע במפעל. זניט ניצחה 1-0 במפגש הראשון ברוסיה וכאשר הגיע המפגש למדריגל לא הצליחה להעפיל לשלב הבא, הצוללת הצהובה ניצחה 2-1 משערים ג'יזרמו פאנקו ותומאסון אך שער החוץ של פוגרייבינק שכבש גם במשחק הראשון השאיר את ויאריאל רק עם הליגה להתרכז בה. וכמו אתלטיקו זה עשה לה רק טוב.

    חטאפה הייתה הנציגה היחידה שהצליחה לעבור לשלב שמינית הגמר. חטאפה התארחה אצל א.א.ק אתונה במשחק הראשון ולא הייתה רחוקה מלנצח אותו, רובן דה לה רד כבש בדקה ה-86 את השער הראשון לחטאפה אך ממש בתוספת הזמן השווה בלאנקו את התוצאה. כשמשחק הגיע לספרד זה כבר היה הרבה יותר קל, גרנארו כבש את השער הראשון לחטאפה בדקה ה-45, קונטה כבש בפנדל את השני בדקה ה-82 ואת השער השלישי בדקה ה-84 כבש בראוליו. חטאפה בשמינית הגמר.

    בשמינית הגמר פגשה חטאפה את בנפיקה הפורטוגלית. במשחק הראשון שנערך בפורטוגל כבש רובן דה לה רד בדקה ה-25 לזכות חטאפה, פאבלו הרננגז כבש את השני בדקה ה-67. בפניקה רק הצליחהל צמק בדקה ה-76 משער של מונטורס. בגומלין במדריד, חטאפה סגרה את העניין. אמנם לא הציגה כדורגל גדול אך שער של אלבין בדקה ה-77 היה השער האחרון במפגש בין 2 הקבוצות והעלה את חטאפה לרבע גמר גביע אופ"א חטאפה בעננים.

    ברבע הגמר החלום של חטאפה נגמר בצורה אכזרית. חטאפה פגשה את הפייבוריטית הגדולה לתואר באיירן מינכן. במשחק הראשון שנערך בגרמניה כבש לוקה טוני לזכות באיירן בדקה ה-26 וכולם היו בטוחים שזה נגמר. בדקה ה-90, לאחר לחץ לא פוסק של חטאפה כבש קונטרה לזכות חטאפה ופתאום חטאפה נעשתה פייבוריטית. המשחק שנערך במדריד היה דרמטי לא פחות מהראשון. קונטרה כבש בדקה ה-44 לזכות חטאפה, הקבוצה של לאודרופ החזיקה את התוצאה אך כמו במשחק הקודם בדקה האחרונה הגיע שער השיוויון, פרנק ריברי השווה. בהארכה המתח לא נגמר, חאבייר קאסקרו כבש כבר בדקה הראשונה להארכה לזכות חטאפה. בראוליו כבש 2 דקות לאחר מכן והכל נראה גמור. אך, כשזה לא נגמר זה לא נגמר. לוקה טוני כבש 5 דקות לסיום הארכה וצימק, ממש בדקה האחרונה של המשחק שגיאה של רוברטו אבונדנסיירי איפשרה ללוקה טוני לכבוש שוב ולהשוות ל3-3. באיירן מינגן מנצחת בעקבות שערי חוץ.

    ----------

    העונה:

    ריאל מדריד - אלופת ספרד הבטיחה את מקומה בשלב הבתים בליגת האלופות ותחכה להגרלת שלב הבתים ב-28 לאוגוסט.

    ויאריאל - סגנית האלופות הבטיחה גם היא את מקומה בשלב הבתים בליגת האלופות ותחכה להגרלה ב-28 לאוגוסט.

    ברצלונה - לאחר עונה נוראית, ברצלונה סיימה במקום השלישי ותשחק במוקדמות ליגת האלופות. ההגרלה בראשון לאוגוסט.

    אתלטיקו מדריד - כמו ברצלונה, אתלטיקו סיימה במקום הרביעי ותשחק גם היא במוקדמות ליגת האלופות. ההגרלה בראשון לאוגוסט.

    סביליה - האנדלוסים ינסו להגן על התואר בו זכו לפני שנתיים. גביע אופ"א. סביליה תתחיל את מסעה מסיבוב במוקדמות הסופי והאחרון. ההגרלה אליו תתקיים ב-29 לאוגוסט.

    ראסינג סנטאנדר - סנטאנדר לאחר עונה חלומית משחקים לראשונה באירופה. כמו סביליה גם הם ישחקן החל מסיבוב המוקדמות הסופי והאחרון. ההגרלה אליו תתקיים ב-29 לאוגוסט.

    ולנסיה - למרות עונה איומה, ולנסיה זכתה בגביע ותשחק כמו סביליה וסנטאנדר בגביע אופ"א החל מסיבוב המוקדמות הסופי והאחרון. ההגרלה אליו תתקיים ב-29 לאוגוסט.

    דפורטיבו לה קורוניה - דפורטיבו לה קורוניה תנסה להעפיל מהאינטרטוטו אל גביע אופ"א כפי שעשתה אתלטיקו מדריד בעונה שעברה. אתלטיקו מדריד לא זקוקה להגרלה, יריבתה הראשונה העונה תהיה המנצחת בין פ.ק רנובה לבני סכנין.

    בהצלחה!

    :aaa21: :aaa21: :aaa21:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/08
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    השורה האחרונה מזכירה לי את הבדיחה הגדולה ביותר ששמעתי:לה קורוניה נגד בני סכנין.אותו דבר היה כשסכנין שיחקה מול ניוקאסל.
    השורה הזו מזכירה לי גם עד כמה דפורטיבו היתה קבוצה גדולה בתחילת העשור,ועכשיו היא מתחילה מ0 בדרך להיות אותה קבוצה גדולה.מתחילה מ0,מאינטרטוטו.למרות שסיימה במקום התשיעי,הרוויחה את המקום אחרי שמאיורקה ואלמריה ויתרו על ה"תענוג".
    דפור התנפלה על ההזדמנות לחזור אל הבמה המרכזית.

    נ.ב
    מה עם הבאנר? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/7/08
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין מנצחת 1-0 את לרנקה ותשחק בשבוע הבא נגד דפורטיבו לה קורוניה.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לרנקה? זאת לא הייתה איזה קבוצה מקדונית?
     
  5. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
  6. Commander vimes Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    455
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי המשחק של סכנין נגד לה קורוניה? והאם אפשר להשיג כרטיסים ליציע של קורוניה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/08
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    למה לא מעדכנים כאן??

    לה קורוניה ניצחה בשבת (19.7) 1-2 את בני סכנין בקריית אליעזר ועשתה צעד גדול לעבר השתתפות בגביע אופ"א וזכייה בגביע האינטרטוטו.
    לדפור כבשו : לפיטה דקה 54' , ריקי 57' .

    לסכנין:בסאם גנאים דקה 59'.

    ביום שבת 26.7 בריאזור הגומלין.
     
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    חואן ולרון.
    דקה 40',שער אחרי תקופה לא קלה
    1-0 דפורטיבו מול סכנין.
    ברוך השב!
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    מחר תיערך הגרלת הסיבוב השלישי של ליגת האלופות,והסיבוב השני של גביע אופ"א.

    ליגת האלופות.
    ברצלונה ואתלטיקו לא יוכלו להפגש אחת נגד השנייה,זה ברור למה,אבל הן גם לא יכולות לקבל את אותן יריבות אפשרויות.
    ברצלונה מדורגת,כשאתלטי לא מדורגת.

    הקבוצות אותן בארסה יכולה לקבל:
    גלאטסראי[טורקיה]
    לבסקי סופיה[בולגריה]
    סלאביה פראג[צ'כיה]
    ויטוריה[פורטוגל]
    סטנדארד ליאז'[בלגיה]
    טוונטה[הולנד]
    בראן[נורבגיה]/ונטספילס[לטביה]
    באקו[אזרבייז'ן]/פרטיזן[סרביה]
    טמפרה יונייטד[פינלנד]/ארטמדיה[סלובקיה]
    פמאגוסטה[קפריסין]/ראפיד וינה[אוסטריה]
    דומז'אלה[סלובניה]/דינמו זאגרב[קרואטיה]
    שריף טיראספול[מולדובה]/ספרטה פראג[צ'כיה]
    דרוגדה יונייטד[איירלנד]/דינמו קייב[אוקראינה]
    בית"ר ירושלים[ישראל]/ויסלה קרקוב[פולין]
    אלבורג[דנמרק]/מודריצה[בוסניה והרצגובינה]

    רב הקבוצות האפשריות הן הלא מדורגות מהסיבוב השני.
    זאת אומרת,שרב הסיכוים שבארסה תקבל יריבה קלה.
    הקל ביותר-מודריצה.
    הקשה ביותר-גלאטסראיי.
    הפיקנטי-בית"ר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx .

    הקבוצות אותן אתלטיקו מדריד יכולה לקבל:
    ליברפול[אנגליה]
    ארסנל[אנגליה]
    שאלקה[גרמניה]
    יובנטוס[איטליה]
    ריינג'רס[סקוטלנד]/קובנה[ליטא]
    מארסיי[צרפת]
    סטיאווה בוקרשט[רומניה]
    פנאתינייקוס[יוון]/דינמו טבילסי[ג'ורג'יה]
    גטבורג[שבדיה]/באזל[שוויץ]
    אולימפיאקוס[יוון]
    פנרבחצ'ה[טורקיה]/מ.ט.ק[הונגריה]
    שחטאר דונצק[אוקראינה]
    אנדרלכט[בלגיה]/באטה בוריסוב[בלארוס]
    פיורנטינה[איטליה]
    ספרטק מוסקבה[רוסיה]

    גביע אופ"א.
    יערך מחר אחרי התוצאות שיתקבלו בסיבוב הראשון של המוקדמות.הנציגה-דפורטיבו לה קורוניה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/8/08
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.as.com/composition/images/das/das/por/2008/08/1217555057.Xxx

    באס מדברים בעיקר על אפשרות שאתלטיקו מדריד תפגוש את האקס האהוב, פרננדו טורס, במוקדמות ליגת האלופות. "לשחק נגד אתלטיקו במוקדמות יהיה משהו מאוד מרגש ומיוחד עבורי", אמר השחקן לתקשורת הספרדית בהקשר זה. עוד אפשרות מעניינת: מפגש נגד פנרבחצ'ה המסוכנת בהנהגתו של לואיס ארגוניס(אלוף אירופה שאימן את אתלטיקו מדריד במספר קדנציות שונות) וגם דני גויזה(מלך השערים של הליגה הספרדית אשתקד עם 27 שערים), רוברטו קרלוס ועוד...

    ------------------------------------------
    אני רוצה שאתלטיקו מדריד תעפיל לליגת האלופות, אבל זה יהיה דיי מבדר אם עד שהיא משיגה את הכרטיס למוקדמות, היא תגריל קבוצה קשה. אתלטיקו בהחלט מסוגלת לעבור כל אחת שהיא תגריל, אבל כל אחד שקשור לקבוצה יעדיף להגריל את סטיוואה בוקרשט למשל. מפגש של אתלטיקו נגד ליברפול יהיה בהחלט מרגש, ואני אשמח אם הקולוצ'ונרוס ייבעטו את האנטי כדורגל של בניטס מליגת האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/08
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אתלטיקו בחוץ מול שאלקה,בהחלט קשה וחם.בהצלחה אתלטי!בארסה בארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/8/08
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    איזה חוסר מזל לאתלטיקו , עד שהם מוצאים את מקומם בין 4 הראשונות בספרד הם מקבלים את שאלקה במוק' הצ'מפיונס .
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

    יאללה בית"ר תנו לנו להביא את בארסה לכאן
     
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    יאללה נארגן מפגש אוהדים ביציע של בארסה ? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.as.com/composition/images/das/das/por/2008/08/1217585216.Xxx

    המשחקים הראשונים ייערכו ב-12 ו13 באוגוסט והגומלין שבועיים לאחר-מכן.
    אתלטיקו תפתח את הקמפיין האירופי שלה במשחק חוץ, ובארסה לעומתה תשחק בבית.


    ---------------------------------

    הגרלה לא קלה לאתלטיקו, שאלקה סיימה במקום השלישי בשנה שעברה בבונדסליגה והיא מוקש, יש לה מספר שחקנים מצויינים בסגל(קוראני הבולט שביניהם) אבל לפחות אתלטיקו לא נפגשת עם ארסנל, ליברפול או יובנטוס. אתלטיקו קבוצה יותר איכותית משאלקה ואם היא לא תעלה לליגת האלופות זה יהיה כישלון גדול ופתיחת עונה לא טובה שתכניס את המערכת ללחץ גדול. אגירה ואתלטיקו ירקו דם כדי להשיג את הכרטיס לצ'מפיונס בשנה שעברה ובלא מעט מחזורים היה סימן שאלה גדול להמשך דרכו של אגירה, אם הקבוצה שוב לא תגיע לליגת האלופות.
    כל-כך רציתי שבית"ר תקבל את ברצלונה, אני מבסוט שהקבוצה השנואה עליי(בית"ר) לא תיהיה בצ'מפיונס. אם בית"ר תצליח לעבור את קראקוב, אז אני לא אהיה עד כדי כך מאוכזב, משום שברצלונה תגיע לארץ ואני בהחלט אשקול לקנות כרטיס וללכת למשחק, יהיה נחמד לראות את הכוכבים הגדולים ביותר בעולם מכמה מטרים. אני בטוח שזו תיהיה חוויה עבור השחקנים של בית"ר לשחק במגרש כמו הקאמפ-נואו, אני רק מקווה ששהם יובסו אחר-כך.


     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/08