הקבוצות הכי טובות בעולם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י the golden men, ‏16/8/03.

  1. the golden men Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי לפי דעתכם הקבוצות היום הכי טובות בעולם. אנחנו לפני פתיחת הליגה אז אפשר לדבר על זה יותר מבחינת סגל השחקנים.
    וסתם טיפ: קבוצה ששנה שעברה היתה עם אותו סגל וקיבלה קצת חיזוק קל... והיתה טובה.. אז הסיכוי לסמוך על זה שהיא תיהיה טובה יותר מאשר קבוצה שעשתה ים רכישות הוא גבוה יותר..

    בכל מיקרה דרגו פה את ה5 קבוצות שניראה לכם הכי טובות בעולם כרגע.
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד על היוזמה, גולדן. נא לנמק את הבחירות, כי עכשיו הפורום סוף סוף מהיר ואני לא מפחד למחוק :evil: !

    הקבוצות שלי (לא לפי סדר מחייב) :

    באיירן מינכן - מה יש כבר להגיד? סגל כמעט מושלם, אחד המאמנים הטובים באירופה מבחינה טקטית ויכולת דרבון השחקנים, שליטה מוחלטת בליגה הגרמנית... אולי הקבוצה הטובה בעולם.
    ריאל מדריד - התקפה כמעט מושלמת, אני לא צריך באמת להסביר. השחקנים הטובים בעולם נמצאים בריאל, שיתוף הפעולה ביניהם נהדר... לדעתי שניה רק לבאיירן מינכן, וגם זה לא ממש בטוח.
    מנצ'סטר יונייטד - נכון, מנצ'סטר לא ממש מתקרבת לקרסוליים של שני המועדונים הנ"ל בשום פרמטר, אבל עדיין מדובר באחד המועדונים הגדולים והטובים בעולם.
    ולנסיה - למרות שהרבה אנשים לא ממש חושבים עליה כאחת מאריות אירופה (ואפילו אני שקלתי להציב את אינטר או יובנטוס במקומה), מדובר בקבוצה עם אחת ההגנות הטובות באירופה, יחד עם התקפה מצוינת. שילוב אדיר של שחקנים כגון קאניזרס, אז'אלה, קרבוני, קורו טורס, רובן בראחה, פאבלו איימאר, ויצ'נטה, אנגולו, קלאודיו לופז וסמואל א'טו. לא ממש הצליחו בעונה שעברה, לא ממש ברור לי מדוע.
    ארסנל - למרות ההגנה הוירטואלית, עדיין מדובר בקבוצה עם אחת ההתקפות הטובות באירופה. תיירי הנרי, החלוץ הטוב בעולם, יחד עם רובר פירס, פרדי ליונברג, דניס ברגקאמפ ופטריק ויירה (ולצערי גם המטרד ג'ילברטו סילבה) היא הסיבה העיקרית (או יותר נכון היחידה) לכך שארסנל מאיימת על תואר האליפות בכל עונה.
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.ריאל מדריד ללא כל צל של ספק מאיזו בחינה שלא מסתכלים על זה.
    2.מילאן. למרות שאני לא חובבת כדורגל איטלקי אין מה לעשות,היא שונה, והיא מעולה.
    3.ארסנל לפי דעתי יותר טובה מכל קבוצה בליגה האנגלית, כך שהיא הנציגה שלי מאנגליה.
    השאר לא משמעותי.
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הא טוב אז אני אפרט....

    ריאל מדריד- הכי עשירה, בעלת הכי הרבה כוח שלא לדבר על ההרכב החלומי שלה,לא משנה איך מסתכלים על זה. פשוט קבוצה מעולה. התחזקה הקיץ האחרון בדיוויד בקהאם ( ל ז ה אני קוראת חיזוק* ולא נחלשה משמעותית בכלל.

    מילאן- אלופת אירופה הנוכחית ואפשר להבין למה. בניגוד לסגנון כדורגל האיטלקי המשעמם והמעצבן מילאן הוכיחה לאורך כל העונה שעברה שהיא לא כזאת ונתנה תצוגות כדורגל יפות. בנוסף,יש לה סגל מצויין ואני חושבת שההישג די מדבר בעד עצמו. אני לא רואה קבוצה אחרת יותר טובה ממנה אחרי ריאל מדריד.

    ארסנל- באה עפ מנצ'סטר יונייטד כי מדברים פה על טובה, נכון? -אוקי .אני יותר נהנת מארסנ למאשר ממנצ'סטר יונייטד ולפי דעתי היא קבוצה יותר טובה כי היא מתפקדת על המגרש ועושה מהלכים הרבהי ותר יפים משל מנצ'סטר יונייטד.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יונייטד - הודעתך נמחקה עד שתתחיל לכתוב כמו בן אדם. היות ואין סיכוי שזה יקרה בתקופה הקרובה (והרחוקה, ככנראה) - הודעותיך ימשיכו להימחק. תשתדל להתעלות מעל עצמך.

    הסתיים העניין הזה. חזרו לדיון.
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לא לפי סדר הגדולה...
    1.ריאל מדריד - ככה
    2.מילאן- אלופת אירופה..קבוצה חזקה שהוכיחה שהיא יכולה לשחק נהדר על פי שהיא איטלקית...
    3. באיירן מינכן- הקבוצה שכמעט תמיד מעיפה את ריאל..סגל מצויין ויציבות שיש לגדולות.
    4. יובנטוס- תמיד בטופ העולמי...שחקנים טובים..מאמן טוב..
    5. יונייטד. - כנ"ל..

    את הפירוט כתבתי בזילזול אז ככה לא להסיק מסקנות אחרות..
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אני משלב פה בבחירות שלי את היכולת המקצועית של המועדונים יחד עם ההצלחה בשנים האחרונות והאטרקטיביות לשחקנים ולצופים.
    1. ריאל מדריד - מה נאמר ומה נגיד? הקבוצה של הממשלה הספרדית... הכי עשירים, הכי דורסניים, הכי מפלצתיים, ובד"כ הכדורגל הכי וירטואוזי.... רק חבל שאין ממש הגנה..... אבל הם בד"כ לא זקוקים לה. תוסיפו לזה את אחד מהשוערים הטובים בעולם ותקבלו את האימפריה בה' הידיעה.
    2. באיירן מינכן - הקבוצה של גרמניה. רוכשים כל כשרון שמוצא חן בעיניהם ומסייע ליריבות לקרוא עליהם תיגר בגרמניה. עם עומק אדיר בקישור ובחוד, הגנה לא רעה ושוער אדיר, הם בהחלט מועמדים לעצור את המפלצת המדרידאית לטעמי.
    3. מנצ'סטר יונייטד - נכנסים לפה על תקן הקבוצה האנגלית לאו דווקא בגלל הסגל הנוכחי או היכולת על המגרש אלא בגלל ההישגים בשנים האחרונות והשם הנוצץ. כל שחקן שרוצה לעבור לאנגליה תמיד ירצה לעבור קודם ליונייטד של סר פרגי. אלופי אנגליה הכמעט נצחיים, וינרים בנשמה, והקבוצה השנואה ביותר באנגליה. בהחלט המקום הנ"ל ראוי להם (בעיקר עם רונאלדו החדש...).
    4. בארסה - עכשיו פה יש לנו בעיה רצינית מאוד בהתחשב בהישגים העלובים מאוד של השנים האחרונות ובתצוגות הלעתים פתטיות על המגרש. אבל סגל השחקנים הוא עדיין חזק, בייחוד עם הגעתו של רונאלדיניו, הכדורגל שהם משחקים תמיד אטרקטיבי, הצופה הנייטראלי תמיד יאהב אותם ובשביל הרבה שחקנים זה ה-מועדון לעבור אליו. לוזרים אהובים, אין מה לאמר.
    5. יובנטוס - הקבוצה הטובה באיטליה, הן מבחינת יכולת והן מבחינת הישגים לאורך ההיסטוריה. הם גם משחקים קצת יותר אטרקטיבי מרוב הקבוצות באיטליה (קשה מאוד....), אבל הכסחנות המחליאה של ההגנה וההפסד למילאן בגמר הצ'מפיונס השנה מונעים מהם להתקדם במעלה סולם הקבוצות הטובות.

    המקום השישי יהיה שייך למילאן, אבל לא נרחיב עליה כי צריך לפרט רק על החמש הטובות ביותר. בואו רק נאמר שהם אלופי אירופה.....

    וארסנל לא מופיעים פה למרות אהבתי העזה אליהם כי יידרשו עוד מספר שנים של הצלחה ושינוי מהותי באופי כדי לגרום לה להיות אחת מהגדולות של אירופה על אמת. אבל זה בסדר אנחנו גם אוהבים אותה ככה.....
     
  8. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבחירה שלי- ריאל מדריד
    גם קבוצה עם שם אירופאי ועבר עשיר בתארים והצלחות, גם יש לה את הסגל הטוב ביותר באירופה, אולי אפילו בעולם. לא נראה לי שיש קבוצה שיכולה להתמודד איתה מבחינת סגל, לא בספרד ולא בצ'מפיונשיפ.
    כמובן גם מנצ'טר יונייטד קבוצה ובאיירן עם קבוצות גדולות, אבל פחות מריאל.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    עם כל הכבוד והאהבה לליגה הארגנטינאית, הסגל הכי טוב באירופה=לסגל הכי טוב בעולם. אין קבוצה ביבשת אחרת שיכולה להתמודד שווה בשווה עם הגדולות של אריופה לאורך סדרת משחקים (ולא לאורך משחק אחד כי ראינו בבינ-יבשתי שריאל הופתעו בזמנו ע"י בוקה).
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה רק אני או שויירה שם את בארצלונה ברשימת הקבוצות הטובות בעולם?
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    כן אני כן אמרתי את זה.... ואם תקראי טוב אמרתי שההישגים שלהם (או ליתר דיוק חוסר ההישגים) בשנים האחרונות בהחלט דירדרו אותם, אבל בעיני ובענינ הרבה אנשים מבחינת השם והעוצמה שהוא מעביר הם הכי גדולים בעולם, יחד עם ריאל מדריד. ושתדעי לך שככה זה גם עם שחקנים..... כולם היו מתים לעבור לשם זה מועדון אטרקטיבי למרות הכשלונות האחרונים.
    וגם סגל השחקנים שלהם לדעתי שווה סגנות בספרד לכל הפחות..... אבל הם כאלה לוזרים שזה לא יקרה...
     
  12. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני מסכימה לחלוטין שלבארסה יש שם מאוד מפוצץ זאת קבוצה עם הרבה הסטוריה אבל אנחנו מדברים על הקבוצה הכי טובה בעולם כרגע לא? כי אם לא הבנתי נכון את הדיון אני צריכה להחליף את ארסנל...
    : P
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1- ריאל...לא צריך להסביר הרבה..על הספסל יושבים להם מוריינטס גוטי פורטילו ועוד..

    2-יובנטוס-כמו שאמרו לפני..קבוצה עם סגל כמעט מושלם..2 אליפויות רצופות והפסד בפנדלים בגמר ליגת האלופות+הדחה של ריאל ובארסה..

    3-באיירן-מכבי עלית תל אביב של הליגה הגרמנית..קונה את הטובים ביותר ויש לה זמן להתרכז הרבה באירופה[למרות הפאשלה של שנה שעברה]

    4-מנצסטר יונייטד-בלי בקהאם עם בקהאם היא בין הגדולות מבחינת כל דבר.

    5-דינמו בוקרשט-סתם..ארסנל..סגל מדהים כל עמדה סגורה+מחליף ורק תקופה לא טובה הרסה להם אליפות שנה שעברה..אבל היא עדיין מהקבוצות הטובות ביותר.