הצוללת מתחמשת. האם ריקלמה צריך להשאר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Andrse Iniesta, ‏18/7/06.

  1. Andrse Iniesta Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עריכה של בוריס: טוב, אם המשתמש יניב עיני כבר טרח, אז בואו ננצל את ההזדמנות ונהפוך את זה לדיון הרשמי של ויאריאל. בינתיים, התחבטו בסוגייה שהבן-אדם הציג, תכף נעשה סיקורון של מעשייה (המעניינים מאוד הקיץ)

    חואן רומן ריקלמה אחד השחקנים הטובים והמוכשרים ביותר בעולם שנתן עונת שיא בא הוביל את ויאריאל לחצי גמר ליגת האלופות (ואם לא היה מחמיץ את הפנדל אולי לגמר),למקום 7 בספרד ומונדיאל מצוין עם ארגנטינה. האם כדאי לו לעזוב את ויאריאל ולהתקדם לקבוצה בכירה יותר שמתמודדת על כל התארים?
    לאחרונה היו שמועות שאינטר ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בו. אף אם זה נכון, לדעתי ריקלמה לא צריך לעזוב את ספרד. רק בספרד ריקלמה יכול להראות את הכשרון שלו. בליגה האיטלקית ההגנתית, או האנגלית הפיזית הוא לא יבוא לידי ביטוי.
    ובכל זאת, לדעתי כדאי לריקלמה לעזוב את ויאריאל. הוא כבר בן 28 וצריך להתקדם. אבל הוא צריך להשאר בספרד מה שמשאיר לו את האופציה ללכת או לולנסיה או לריאל מדריד (בברצלונה אין לו מקום). לדעתי מבין שני אלה כדי ללכת לריאל מדריד שבונה את עצמה מחדש עם מאמן מעולה כמו קפאלו ושחקנים בסגנון שלו כמו הברזילאים.

    מה דעתכם - האם כדאי לריקלמה לעזוב את ויאריאל, ואם כן לאן?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/7/06
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לריקלמה אסור לעזוב את ויאריאל.
    ראשית, מהסיבה הפשוטה. הוא לא טוב מספיק לדרג א' (ואתה עצמך ציינת כמה מהסיבות פה למטה).
    שנית, הוא שחקן שדורש קבוצה אשר בנוייה עליו לחלוטין. בשום מועדון גדול הוא לא יקבל את זה. בויאריאל, לעומת זאת, בונים מלכתחילה על יכולתיו כבורג הראשי והמרכזי בקבוצה.
    ושלישית, תנאי העבודה שלו משתדרגים משמעותית מאוד הקיץ. הוא מקבל חלוץ אדיר מלפניו בדמותו של ניהאט, וגם שחקני קישור חדשים שירווחו עבורו את המשחק ויפתחו אפשרויות מסירה. צריך להיות מעניין מאוד לעקוב אחרי הצוללת הצהובה העונה, וריקלמה הוא זה שינצח על ההצגה. יש סיכוי טוב מאוד שנראה את ויאריאל רצה בצמרת. בכל זאת, אני לא רואה אותם יוצאים מנצחים בדו-קרב ראש בראש מול בארסה טובה. מצד שני, בשביל לקחת אליפות (ואם הסגל שלהם, צריך לכוון לכך, אפילו כאנדרדוגים) - לא חייבים לנצח את בארסה.
    בקרוב המנהלים שלנו יעלו פה סיקור קצר של מעשי ויאריאל בקיץ. תעקבו.
     
  3. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ריקלמה הוא לא שחקן שמתאים לסגנון של ריאל מדריד, כי קבוצה בקליבר שלה אסור לעשות את המערך סביב שחקן אחד. גם באינטר הוא לא יצליח ככה, כי אני מניח שהם לא יבנו את המשחק שלהם סביב שחקן אחד. ויאריאל היא הקבוצה המושלמת בשבילו, הוא לא מתאים לקבוצות גדולות בקליבר של ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ועוד כי הוא לא יצליח שם, מהסיבה הפשוטה שהזכרתי כבר - הם לא בונים את סגנון המשחק שלהם על שחקן אחד.
    מזל שהוא לא בא למנצ'סטר יונייטד, הוא זה שדחה את ההצעה שלנו, ויכול להיות שהוא יודע שהוא צריך קבוצה שתבנה סביבו את המשחק.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לקבוצה היחידה שעוד הייתי ממליץ לקילמה לעזוב זה לבארסה,אבל יושב על המישבצת שלו דקו.
    ככה שזו לא ממש אופציה כל השאר הקבוצות לא מתאימות לו.
    וכשזה המצב עדיף שישאר בוויאריאל.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שויאריאל פתחה את העונה למעשה קצת צולע, והיא הפסידה 2-1 בבית לקבוצה סלובנית, שלפי הדיווחים היא ממש לא אחת הקבוצות החזקות שיש. בכל מקרה, המשחק הגיע ממש מוקדם ובתזמון לא טוב, סיכוי לא רע שויאריאל לא תעלה שלב נוסף באינטרטוטו, השחקנים לא מתואמים מספיק כי עדיין היא לא יצאה למחנה אימונים ועדיין לא נערכו מספיק אימונים. אם היא תודח מאירופה בשלב כזה זה יהיה כישלון, עם הסגל שהולך להיבנות בויאריאל לדעתי, מינימום רבע גמר. אבל, אם היא תודח מאירופה זה יישחק לטובתה בקשר לליגה, לא יהיה עלייה עומס לעומת קבוצות אחרות והיא אולי ככה תצליח להשתכל לצ'מפיונס ליג למרות שקשה לי להאמין, יהיו הרבה קבוצות שהם אמצע טבלה ומעלה בספרד.

    בכל מקרה, לשאלה המרכזית פה: ריקלמה לא צריך לעזוב את ויאריאל והוא יישאר שם. הוא לא מתאים לרמות הגבוהות ביותר, הוא שחקן של קבוצה שהיא לא אחת מהטובות בעולם. הוא לא בנוי ללחצים כמו שיש ברמה הגבוהה ביותר, קבוצה גדולה לא יכולה לבנות את צורת המשחק שלה עליו. ריקלמה אליל בויאריאל ואין לו סיבה לעזוב. ניהאט הוא קשר-חלוץ התקפי מצויין והוא חיזוק אדיר. הוא אחד מהבודדים של סוסיאדד שתמיד היו טובים גם אחרי העונה הגדולה ב03\2002. גם פירס מארסנל ייצטרף ובטח יש עוד שיגיעו. מקום בגביע אופ"א לא בטוח שייחשב ככישלון. הליגה הספרדית בעונה הבאה תיהיה קשה מאוד וצמודה, חוץ מברצלונה.
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,559
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ריקלמה עשה טעות לפני שנה כאשר לא הצטרף לאטלטיקו של ביאנקי. ההזדמנות הזאת כבר לא תחזור. בסוף הוא יטבע עם הצוללת הצהובה כי למועדון שלא מייצג עיר גדולה עם רבבות אוהדים אין מה לעשות בצמרת.
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מכים איתך הייתה לו היזדמנות לעבור לקבוצה גדולה יותר,עם מאמן שאימן אותו כבר בבוקה ומאוד מחזיק מימנו.
    חבל.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני ממש לא מסכים איתך. מאתלטיקו מדריד שלך נשאר רק השם והעבר המפואר, עם הווה המאוס והמרגיז(כמו ריאל מדריד, ההבדל שריאל רק שלוש שנים לא לקחה תואר, אצל אתלטיקו מדריד זה כבר כמעט עשור אם אינני טועה. גם מעל חצי עשור לא ניצחתם אותנו באף משחק).

    אתלטיקו מדריד קבוצה עם פוטנציאל להצליח, אבל זה לא מצליח לה, היא תמיד מאכזבת, היא ביזתה את עצמה בעונה האחרונה עם ביאנצ'י, אם לא המאמן החדש, אתלטיקו הייתה יכולה להיתדרדר עוד יותר. היה לה את אחד מששת הסגלים הכי טובים בספרד, אפילו אחד מארבעת הסגלים הכי טובים בספרד. שום דבר לא מבטיח הצלחה, ממש ממש לא.

    ויאריאל מצליחה הרבה יותר מאתלטיקו מדריד בעונות האחרונות. אני בכלל לא בטוח שגם באתלטיקו מדריד ריקלמה היה מספק את הסחורה. אתלטיקו מועדון לחוץ מאוד, ריקלמה לא בנוי לסוג הלחץ הזה.

    אהה וכרגע אתלטיקו לא נחשבת קבוצה יותר גדולה מויאריאל.
     
  9. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם יכולים לנעול את הדיון הזה. בקרוב סביולה יפתח דיון חדש על הקבוצה הזאת

    זה יקרה כשמוכר הקרמיקה יחליט שנמאס לו. ההצלחה של ויאריאל בשנים האחרונות מסמלת מגמה שלמה בספרד: קבוצות תחתית בעבר הלא כ"כ רחוק שהופכות בשנים האחרונות לקבוצות צמרת לגיטימיות ואף יותר מזה. פעם היתה רק סופר דפור' אחת - אבל היום יש כמה כאלה. המקרה של ויאריאל הוא הקיצוני ביותר, מאחר ומדובר בעיירה פיצפונת שלעיתים אף לא נמצאת במפות של ספרד (לפחות לפי נדב יעקבי). תארו לכם שהפועל כפר גלעדי למשל היתה מתמודדת במשך כמה שנים רצופות על האליפות פה בליגת החומוס עם חיפה, בית"ר ומכבי. זה בערך אותו הדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/06
  10. PERNAMBUCANO Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/06
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דפור שיחוקה תכדורגל הכי יפה באירופה בשיאה.