הצ'אנס האמיתי של הקטנות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י the golden men, ‏15/8/03.

  1. the golden men Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו מה ניראה לכם? השנה אולי זה הזדמנות של הקבוצותה קטנות לנצל את המצב הדי עגום של הקבוצות הגדולות. את הנפילה של הפועל ת"א וגם מכבי ת"א גם חיפה לא עושה מסע קניות מרשים. ולעומת זאת קבוצות כמו ב"ש מכבי פ"ת וכמובן אשדוד עושות רושם כמי שמצמצמות פערים..

    האם השנה סוף סוף ניראה מישהי אלופה ולא מהגדולות? האם יהיה לנו בצמרת איזה קבוצה או שתיים מפתיעות?

    ואיך אתם חושבים העונה הזאת תשפיע אלה על הליגה...
     
  2. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושוב, המצב של הפועל ת"א ומכבי ת"א לא בכי רע, הפועל ת"א כבר עשתה כמה רכישות וחיזוק ומכבי ת"א עכשיו תתחיל מחדש וכבר יש את אפק על הפרק ואת מילטביץ או איך שלא קוראים לו.
    האם לקבוצות הקטנות יש הזדמנות? הייתי אומרת שכן, אבל לא ממשית, כי עדיין לחיפה ולת"א יש סגלים יותר וגם יותר כסף להביא עוד שחקנים טובים לחיזוק וגם יש קהל(נעזוב כרגע את מכבי ת"א) שיכול לדחוף אותה קדימה.
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושבת שחלקית כן, יש להן הזדמנות. ז"א, יש להן הזדמנות להשתרך אחרי הפועל ת"א, מכבי ת"א ומכבי חיפה במעלה הטבלה, קבוצות כמו אשדוד, מכבי פ"ת (אני לא מדברת על מכבי נתניה והפ' ב"ש שהן די גדולות כשלעצמן), כשצריך תמיד לזכור שצעדים כאלה עושים פרה-פרה, ז"א, אם אשדוד תסיים העונה היפוטתית מקום רביעי, יש לה סיכוי ריאלי לקפוץ עוד 2 עונות למקום יותר טוב, אבל אני לא חושבת שבסוף העונה יהיה לנו הישג סנסציוני של אחת הקבוצות הקטנות, שתסיים מעל הפועל/מכבי/חיפה. כי אף על פי שמכבי נראית כמי שמתפרקת, אף אחד במועדון לא ירשה להם להגיע למצב כזה, בייחוד לא אחרי ההעפה של שני הכוכבים שחה, והפועל ת"א- החומר טוב, לפי דעתי אין ספק. צריך רק לשקוד על הכימיה והתיאום ביניהם. זה סגל חדש לגמרי, אני חושבת שהפועל עוד לא אמרו את המילה האחרונה בנושא.
     
  4. שגיא Guest

    האמת שאני בהחלט חושב שכן. נכון, גם עכשיו למרות היחלשות מסויימת של קבוצות הטופ שלנו, וחיזוק די משמעותי של הקבוצות הבינוניות ומטה, עדיין הסגלים של המובילות נראה מעט יותר טוב, יותר מנוסה, יותר מחוברים.
    אבל שוב, בהחלט יש סיכוי, מכיוון שהשחקנים הטובים שעזבו את הקבוצות המובילות בעצם עברו שחק בקבוצות הקטנות יותר. קחו לדוגמא את מכבי פ"ת, טועמה עזב את הפועל ת"א ונחת בפ"ת. מהלך שהוא היחלשות של הפועל (בלי להתחשב ברכש, אלא רק על המקרה הספציפי) וחיזוק די משמעותי לפ"ת.
    או עכשיו עם מקרה נימני ובנין למשל. למרות שהשחקנים האלה נמצאים בשלהי הקריירה, ואני אפילו מטיל ספקות לגבי יכולות הקבוצתית של נימני, אלה שחקנים שאם יעברו לקבוצה קטנה יותר בהחלט יכולים להרים אותה איזה דרגה או שתיים. למשל נתניה, בקבוצה יודעים שאם נימני מגיע הוא יכול לנהיג ולהוסיף ניסיון לקבוצה הצעירה של הקבוצה, אותו דבר גם בהפועל פ"ת.

    לסיכומו של עניין, אני בהחלט מסכים וחושב שנעשה איזשהו "צימצום פערים" נראה לזה, בין הקבוצות הקטנות לגדולות, למרות שהן בהחלט יכולות, העומק של הקבוצות הגדולות הוא זה שיכריע בסופו של דבר, ובעומק הסגל, לקבוצות הגדולות (לפחות למכבי חיפה ות"א) עדיין יש יתרון, יתרון שהוא די ברור. ככה שגם מפתיחה טובה של אחת מהקבוצות הקטנות, לא צריך לצאת בכותרות מפוצצות.