הסופרקלסיקו כסימן לבואות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Barcik, ‏27/4/04.

  1. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב- 6 לדצמבר 2003 ניצחה ריאל מדריד בקאמפ נואו 2-1. עבור המארחת, זה היה שיא השפל, לאחר שנים של הפסדים מביכים, כשלונות ואכזבות, נותרה בארסה שוב, עם נשיא חדש, מאמן חדש, וכוכב חדש, בלי כלום. עבור ריאל מדריד, אשר הובילה בבטחה ורצה היטב בכל החזיתות ללא מאמץ ניכר, זה נראה רק כמו אקורד הפתיחה של עונה מוצלחת ביותר.
    ב- 25 לאפריל היוצרות התהפכו. ריאל מדריד איבדה כבר את הגביע, הודחה מליגת האלופות וכרגע קשה לראות איך היא תשיג את ולנסיה במירוץ על האליפות. לברצלונה, לעומתה, זה היה הדובדבן שבקצפת בקאמבק שלא מהעולם הזה. בארסה היא עכשיו הקבוצה בעלייה, ואילו ה"גלקטיקוס" נמצאים במשבר רציני.
    האם יכול להיות שהמשחק הזה היה נקודת המפנה בכדורגל הספרדי? האם זה המשחק שסימן סופית את חזרתה של בארסה, וסוף הדומיננטיות של ריאל מדריד בספרד?

    בסוף העונה, יערכו בחירות לנשיאות ריאל מדריד. 80,000 (נכון ניב?) הסוציוס של המועדון יאלצו להחליט אם להשאיר את הנשיא הנוכחי, פלורנטינו פרז, או לבחור באחד ממתחריו (אנריקו סוברינו, למשל). אך למרות ההצהרות, המצעים, ההבטחות והדיונים שיקדימו לבחירות, רק דבר אחד יקבע באמת. הבחירות האלה הן פסק הדין של אוהדי ריאל מדריד לשיטת ה"זידאנס והפאבונס".
    בתחילת העונה, קשה היה לדמיין שפרז, אבי השיטה, אינו יזכה ברוב מוחלט של הקולות, א-לה-פוטין. אך, לאור הכשלונות הספורטיביים של מהתקופה האחרונה, בחירתו של פרז לקדנציה נוספת מוטלת פתאום בספק. התקשורת רבת ההשפעה מפנה זה זמן רב אצבע מאשימה לעבר האופן הבלתי-מאוזן שבו נבנה הסגל של ריאל מדריד העונה. פעמים רבות שאלו אנשי ה"מארקה" וה"אס" את פרז, ויד-ימינו חורחה ולדאנו, האם נכשלה מדיניות ה"גלקטיקוס". מבחינת אוהדי ה"מרנגואס", שחקנים נרכשו משיקולים בלתי נכונים. מדי יום נשאלות שאלות בפאבים של אוהדי מדריד - "למה לנו את בקהאם?", "למה שחררנו את מקאללה ומוריינטס?". הבחירות בקיץ, יהוו למעשה סקר בין אוהדי ריאל מדריד - להמשיך בשיטה הנוכחית או לעשות רענון של כל המערכות. במידה והסוציוס יבחרו באפשרות הראשונה, פלורנטינו פרז ישלם את המחיר.

    בצד השני של העולם, כולם באופוריה. אלפים חגגו את הנצחון על ריאל מדריד ב"רמבלאס", השדרה הראשית של ברצלונה, וכ- 3,500 אוהדים חיכו לקבוצה בנמל התעופה. מבחינת ה"קולאס", אין ספק - ברצלונה הגדולה חזרה. בארסה לא הפסידה מאז אמצע ינואר (16 משחקים), זכתה ב- 12 נקודות יותר בסיבוב השני מאשר בראשון (ארבעה משחקים לפני סיומו), בעלת רקורד החוץ הטוב בליגה, ורייקארד אף מעז לדבר על נס שיביא את האליפות לקטלוניה. בעונה הבאה, בטוחים בברצלונה, הקבוצה תחזור למקומה הראוי בעשירון העליון של אירופה, ותארים ימשיכו לזרום כדבר מובן מאליו.
    גם פה, לקראת העונה הבאה, יש להפנות עיניים אל מוסד הנשיאות. חואן לאפורטה אמר במהלך כל העונה, גם בתקופות הטובות וגם ברעות, שהעונה זה רק עונת בנייה. העונה הבאה תהייה העונה בה בארסה תתחרה ברצינות כקבוצת צמרת, וכל הישג כגון תואר העונה הוא רק בונוס. האם הפיניש הנהדר של העונה הזאת יכול להוות את הבסיס לאימפריה חדשה בברצלונה? בקטלוניה מדברים רק על חיזוק נקודתי לסגל, בעמדות ספציפיות. בגדול, הסגל הנוכחי יהווה את השלד, ואף יותר מכך, לברצלונה של עונת 2004/5. אם שלד כזה, וחיזוקים בנוסח טרזגה ולוקה, ב"רמבלאס" יראו שמחה גם בעונה הבאה.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני חושב וגם נדב יעקובי כמדומני הזכיר את זה שהרבה הודות ללאפורטה שעושה ועשה הרבה צעדים חכמים מאשר קודמו הזכור לרעה. כמו כן בארסה חייבת לשמור על דאווידס ולא לתת לא ללכת למילאן(באמת. זה טוב לשני הכיוונים) כי מאז שהוא הגיע ראינו ברצלונה אחרת , אולי זה בגללו ואולי זה בגלל שעכשיו ראינו עד כמה ברצלונה אולי הייתה צריכה חיזוק בעמדה הזו.
     
  3. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שהבחירות השנה יהיו סקר להצלחתה או כישלונה של שיטת הפאבונס והזידאנס, אני חושב שהשנה הזו הראתה בבירור שהשיטה הזו היא כישלון, השאלה היא האם אוהדי ריאל ימשיכו להאמין בפרז שהחזיר את ריאל מדריד לצמרת הכדורגל האירופאי ויאמינו שהוא ישנה את מדיניות הרכש למדיניות מאוזנת יותר בהגנה.
    לגבי בארסה, אני גם לא יודע, איכשהו הם התעוררו מאוחר מדי, צריך לראות איזה סגל יהיה שנה הבאה בשביל להצהיר כוונות כי זה בעצם אותו סגל + דווידס שהיה במקום ה 13 בספרד בסיבוב הראשון, מעניין אותי מה גרם לתפנית הזו, האם זה דוידס? האם השחקנים החליטו להשקיע יותר?
    ושאלה לאוהדי בארסה, אתם רוצים את רייקארד שנה הבאה בברסה?
     
  4. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אפשר לא לרצות אדם שהצליח להשחיל את ברצלונה לצ'מפיונס ליג, כשכבר נראה כי מקום בגביע אופ"א יהיה הישג?

    רייקארד התחיל רע, אבל אי אפשר להאשים אותו, ותמיד אפשר להגיד שהוא פשוט קיבל את הקבוצה "בירושה" אחרי העונה הגרועה בשנה שעברה. ומאמן צריך זמן (יותר מחצי עונה זה בטוח) כדי "להנחיל" לקבוצה את התורה שלו, לבנות אותה בצלמו, לתת לה את האופי שלו, להרגיל אותה לשיטות אימון ומשחק שלו. אין קסמים, דרוש פרק זמן. וברצלונה של העונה שעברה היתה ביזיון טוטאלי, ככה שלקח לרייקארד חצי עונה (ודוידס) כדי להפיח רוח חיים בקבוצה השבורה הזאת.

    אני מאמין שלדוידס באמת יש חלק חשוב מאד בהתרוממות של בארסה, ובשום מצב אסור לשחרר אותו. להשאיר אותו בכל מחיר, פשוט חובה.
    עוד חלק חשוב בהתרוממות של ברצלונה לדעתי הוא רונאלדיניו. נכון, הוא היה שם מתחילת העונה. אבל גם לו לקח פרק זמן ללמוד את הכדורגל הספרדי, להכנס לכושר של ליגה בכירה, והוא משתבח ממשחק למשחק. אני יכול להעיד שביום ראשון הוא היה פנטסטי (לפחות מהזווית שלי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx), ובעונה הבאה הוא יהיה אפילו יותר טוב.

    נכון, יש מקום לחיזוקים בכל קבוצה שמחזיקה את רייזיכר ונותנת לו לשחק בהרכב. אבל ברצלונה משחקת טוב, להרכב הנוכחי יש מומנטום, ויש הרבה מקום לשיפורים, אבל אני אישית לא הייתי רוצה שרייקארד יעזוב, ושישתדלו לשמור על דאוידס במדים האדומים-כחולים לזמן הקרוב.
     
  5. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זהו שלפני כמה חודשים כולם טענו כמה שרייקארד גרוע, לא יודע לעשות חילופים, עושה יותר מדי שינויים, לא יכול להחליט על הרכב וכולם טענו שהוא צריך להיות בחוץ, עכשיו פתאום הוא כבר מאמן טוב שצריך זמן וצריך להשאיר אותו.
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מעודד מבארסה. לאפורטה ענק, בראש ובראשונה. מנהל את המועדון בחוכמה, זהירות ויעילות. אני די בטוח שהמצב הכלכלי גם השתפר שם, למרות שהייתי שמח למצוא נתונים קורקטיים.
    הוא מינה הנהלה חכמה, מיושבת ואחראית. לא עוד רכש כושל, לא עוד פזיזות - הכל מתנהל שם על מים שקטים ועם המון סבלנות. וזה חיובי.
    דאווידס חייב להישאר, אולי גם ג'יו. אין ספק שמשהו טוב קורה בברצלונה, ואני מאוד מאוד מקווה שבפגרה הקרובה יפתחו את הכיס ויתחילו להשלים את הסגל שעדיין לא מושלם, ואף רחוק מזה. צריך להחליף את קוקו, לבנות הגנה יעילה יותר ולהביא לפחות שני חלוצים.
    ויקטור ואלדז מאוד מפתיע אותי. הוא יכול להתפתח להיות הסאן איקר שלנו. הייתי רוצה למרות זאת שישאירו את רושטו שהוא גיבוי טוב, ולא לשכוח את חורקרה, שהיה נהדר כשניתנה לו ההזדמנות. לראשונה מאז זוביזארטה, עמדת השוער פתאום לא נראית כמו חור שחור.
    ולא שכחתי לציין את הפתעת העונה - לואיס גארסיה.

    ולמרות הכל - אני לא שוכח את הסיבוב הראשון. רייקארד אולי מצא לעת עתה מערך מנצח, אבל הוא לא התמודד איתו כשהוא פצוע, ובסופו של דבר הקלף עלול לאבד את ערכו. לא, אני לא זוקף יותר מדי לרייקארד, ואני עדיין מתקשה לעכל את העובדה שאולי ההתחלה הזוועתית הייתה סתם תקופת התאקלמות. אולי כרגע יש רצף מסויים, אבל מה יקרה כשהוא יישבר? האם נחזור להיות כתמול שלשום? האם רייקארד יידע להתמודד עם זה? האם הוא באמת ירד מהעורקים של סביולה? האם רכש, שאותו הוא משכיל לבצע בחוכמה, הוא בכל זאת לא הכל?
    לא לא, העניינים רחוקים מלהיות מושלמים. קווארסמה עוד לא מראה את הניצנים שציפו ממנו, רושטו - עדיין שחקן נהדר - בדרך החוצה לצערי הרב, קוקו הקשיש חייב ללכת - האם רייקארד יוכל להיפרד מבן ארצו? האם נוכל לשמור על רונאלדיניו? האם צריך עוד מישהו נוצץ לקישור? האם לאפורטה יצליח להשלים את הסגל שהוא ואנחנו רוצים לראות?
    אבל כל אלה לא משתווים לעובדה שהשאלה המרכזית נותרת בעינה. בארסה של תקופת רייקארד נתה (ועדיין נותנת - טפו טפו טפו) רצף אחד טוב. אבל איך היא תיראה אחרי הרצף הזה? האם נראה בארסה שממשיכה לנצוץ, או בארסה של הסיבוב הראשון?
    ומה יהיה עם עמדת הבלם? נגיד ואולגר יתפתח להיות באמת שחקן איכותי (ואני עוד לא שולל את זה), מי יהיה לידו? האם ניתן להתעלם ממארקז שעדיין לא נותן את הסחורה, כשהוא בכלל כשיר לשחק? האם אנו צריכים עדיין לראות רשימה של שחקני הגנה שלא כשירים לעולם?

    ביד מי התשובה?
     
  7. שגיא Guest

    אם בארסה תשמור על הסגל הקיים ותביא בלם בעל שיעור קומה, היא יכולה לקפוץ מדרגה, להוות איום על כתר האליפות כבר בתחילת העונה וכמובן לחזור לטופ האירופאי, מה שאומר השלבים הגבוהים מאוד של ליגת האלופות. רכש חכם יעשה את העבודה. העונה זה היה רונאלדיניו, שנה הבאה זה צריך להיות בלם, ולא בלמים כמו מאקרזים או קריסטנבלים למינהם שמגיעים אחרי עונה פושרת במונאקו כ"הבטחה" ומתבררים מהר מאוד כפלופ לא קטן.

    אגב, הפתיחה האיומה של בארסה רק גורמת לצער עכשיו, פתיחה טובה במעט (לא הרבה, במעט) הייתה מציבה אותנו עכשיו בעמדת איום יותר רצינית על התואר. בינינו, אולי יש כאלה שעוד מאמנים, אבל קשה לי להאמין שבמחזורים שנותרו לסיום גם ולנסיה וגם ריאל יאבדו מספיק נקודות (משמע, לא ינצחו בשני משחקים) כדי שמאזן מושלם של בארסה עד סוף העונה ייתן לה את האליפות.

    בלם טוב, לדעתי, יפתור לבארסה לא מעט בעיות הגנתיות. אני גם לא מתלהב כלכך מוולדז, למרות הברקות פה ושם, לדעתי הוא גורם להגנה להיות לא כלכך שקטה במצבים מסויימים, אבל זה פחות קריטי.
     
  8. Romario Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/04
    הודעות:
    215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי השאלה של מקס האם אני רוצה את רייקארד בעונה הבאה, אז התשובה שלי היא חד משמעית - לא!
    אומנם בארסה בעיצומו של רצף משחקים נהדר, אבל אני לא חושב שיש לתת לו קרדיט כל כך גדול כמו שהרבה אנשים חושבים. נכון לעכשיו, רייקארד מתנהג כמו מאמן שלא מועיל וגם לא מזיק לקבוצה. הוא לא עושה שום מהלכים מבריקים, וגם לא עושה טעויות גדולות כמו בתחילת העונה.

    אני לא אשכח לו לעולם את פתיחת העונה המבזה. הוא לא נתן לצעירים הזדמנויות להוכיח את עצמם, עשה חילופים שרק אלוהים יודע מה הכוונה שלהם, והתנהג כאילו הכל בסדר.
    מאמן שמכניס בלם במצב של שיוויון 1-1 בקאמפ נואו, אין לו הבנה בסיסית בכדורגל. את אינסייטה הוא כמעט חיסל על הספסל, ועד לא מזמן, כלל לא חשב לשתף אותו. כנראה שההוראה הגיעה אליו מההנהלה. זה רק תמצית מהטעויות של רייקארד. אני לא מתכוון לפרט עוד, גם כי אתם תחשבו שהם לא ממש נחשבים לטעויות, וגם בגלל שהרשימה ארוכה מדי.

    אני עדין בחלום (וגם בתקווה) שקומאן יגיע אלינו. המאמן שלדעתי אין מתאים ממנו בעולם לאימון בארסה. גם עשה קריירה מפוארת ויודע מה מטרות המועדון יותר טוב מהרבה אנשים אחרים, הוא גם משחק התקפי בדיוק כמו שברצלונה שיחקה בכל השנים הגדולות שלה, והוא גם הולנדי (שזה לא ממש משנה).

    לגבי מה שריקלמה אמר על רייזיכר שצריך להחליף אותו, אני ממש לא מסכים פה. רייזיכר הוא אחד מהשחקנים היותר יציבים העונה. אבל זה לא מפתיע אותי כלל... רייזיכר מאז ומעולם היה שחקן לא מוערך מספיק.

    אה ועוד תיקון ל-Barcik - אומרים "ראמבלה" ולא "ראמבלס".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/04
  9. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשום פנים ואופן לא. שכח מזה. ריאל מדריד במשבר זמני, וגם אם הוא ארוך, הוא ייגמר. ריאל מדריד לא תרשה לעצמה להיות הקבוצה מס' 2 בספרד וריאל מדריד תסיק מסקנות מהעונה האיומה הזו. למשחק ביום ראשון הגיעה בארסה, שופעת ביטחון, בתקופה טובה ולכן ניצחה. אם התקופה תימשך ובארסה תחזור לגדולתה, את זה אין לדעת. אי אפשר לשפוט את בארסה על פי 13 משחקים, בארסה צריכה להוכיח את עצמה לאורך זמן ולכן העונה הבאה היא עונת מבחן. מה יהיה כאשר היא תפסיד? מה יהיה כאשר תהיה מכת פציעות? איך היא תסתדר? האם תדע להתאושש? אלה שאלות שרק בעונה הבאה נדע לקבל עליהן תשובה.

    אני מאמין שהסוסיוס ייבחרו שוב את פרז, בסה"כ הוא הביא הצלחה ובכל עונה, מאז הגיע, הביא תואר. כמובן שפרז יהיה חייב לבצע שינויים. להביא בראש וראשונה שני בלמים וקשר הגנתי, להחזיר את מלך השערים של ליגת האלופות ולזרוק לכל הרוחות את קרלוס קירוש הממורמר (ה'מארקה' הבוקר: מאוריניו וקמאצ'ו מועמדים). צריך להתייחס לעונה הבאה בשיא הרצינות. לא עוד מחנה אימונים בדרום פקיסטן בקיץ, אלא מחנה באירופה, הרחק מכל כלי התקשורת. אגב, עוד לא העמקתי בנושא הנשיאים, אך סוברינו נראה לי לא רע. אשמח לפרק את השיטה (ב'מארקה' רשום כי ואן ניסטלרוי אמר "כן" לריאל). אשמח להפטר מבקהאם וגם מרונאלדו (חמור. כל היום דואג לעצמו ומזכיר שהבטיח שיגיע ל-35 שערים).

    לגבי בארסה, בעיית חלוצים קיימת. לוקה וטרזגה לא מי יודע מה מתאימים. וילה מסראגוסה אופציה נחמדה, טאמודו (אם אספניול תרד), פאולטה ועוד. לוקה לא סקורר, הוא מתאים יותר לשחק מאחורי החלוצים. טרזגה לא יודע אם יעזור. הוא דומה במשחקו לקלייברט.
     
  10. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיגו, אני לא יודע בן כמה אתה או כמה וותק יש לך בכדורגל, אני יכול לומר לך דבר אחד - ריאל מדריד הייתה במקום השני בספרד לא מעט שנים.

    קלייברט, אתה מאוד, מאוד טועה אם בלם זה כל מה שבארסה צריכה.
    בארסה צריכה בלם או שניים, מגן שמאלי (אם ג'יו הולך), שני חלוצים ואולי קשר אחד.
    על ואלדז - תן לו להתבגר קצת. כל שוער מתחיל מאיפשהו, וואלדז נראה מבטיח.
    לוקה וטרזגה לא מתאימים?? WTF?? יחד עם סביולה אין צורך ביותר. כל אחד מהאם יכול לשתף איתו פעולה, ועם קשר כמו רונאלדיניו לא צריך יותר.
     
  11. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בעידן פרז...
     
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אני יכול להבטיח לך - ריאל עוד תהיה הרבה שנים קבוצה מספר 2. אין לי בזה ספק. אין שם הגמונית יחיד.
     
  13. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא גם נגיד את האמת שבתקופת פרז ברסה לא ממש נתנה פייט לריאל ככה שקשה להגיד על זה משהו, מה גם שאת האליפות גם איבדנו לולנסיה (למרות שבאותה שנה לקחנו את ליגת האלופות).
    ולא הבנתי מה אמרת לגבי סוברינו ורוד, הוא אמר כן לפרז או לסוברינו? ואני לא רוצה אותו מהסיבה שהוא רוצה להעיף את פיגו (עוד אפשר יהיה לותר עליו איכשהו אם יביאו את חואקין) ואת רוברטו קרלוס (על זה אני לא יכול לותר).
     
  14. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם ניב. פרז יבחר שוב לנשיאות ריאל מדריד - אמנם לא ברוב מכריע כפי שזה נראה לפני חודשים ספורים, אך יבחר בכל מקרה. הזכרון של הכשלונות בגביע, אירופה ובעזרת השם בליגה אמנם יהיו טריים, אך לא ישכחו לשיטת הגלקטיקוס את השנים היפות שקדמו להן. אני מאוד מקווה שפרז ימשיך במגמה שלו מהעונה.

    למרות הניצנים שאנו רואים העונה, עוד מוקדם להכתיר את ברצלונה כאימפריה. את זה אנו נוכל לראות רק בדיעבד בסוף העונה הבאה. עד אז, שום דבר עוד לא ברור. באופן כללי, הסגל בהחלט טוב, אך חיזוקים נקודתיים כמו בעמדת החלוץ הסקורר (ואני ממש מבסוט מאופציית טרזגה) ובלם או שתיים (ובאמת לא קריסטנבאלים למינהם) יעשה מברצלונה איום רציני על כל התארים בעונה הבאה. אך, סימן השאלה הרציני ביותר מרחף עדיין מעל עמדת המאמן.
    אני לא רוצה את רייקארד כמאמן ברצלונה. למרות השיפור הניכר מפתיחת העונה, זה לא האיש שאני סומך עליו. ההולנדי השרה אווירה מצויינת בקרב השחקנים, לומד לא רע מטעויות ואף הראה לקהל הרחב כמה מחשבות אסטרטגיות נהדרות, אך רייקארד הוא עדיין מאמן לומד. וברצלונה, בעונה הקריטית שאורבת מעבר לפינה, לא צריכה מאמן שרק עושה עליה סטאז'. תמיד טענתי שהבעייה הגדולה ביותר של ברצלונה היא ששום מאמן לא נשאר יותר מעונה אחת. לכאורה, אני סותר את עצמי. אך הטענה שלי היא אחרת - איני מתנגד לכך שמסלקים את המאמנים שהיו בעת האחרונה, אלא על כך שמלכתחילה החתימו מאמן שלא שווה יותר מזה. אני פוזל לעבר ולנסיה ודפורטיבו, שתי קבוצות שרצות עם סגל בינוני פלוס כבר כמה שנים ומצליחות באופן מרשים ביותר. הסיבה היא מאמנים מהטובים באירופה שפרט ליכולתיהם הטקטיות ידעו גם לבנות את הקבוצה. אני לא רואה את היכולות האלה ברייקארד. יום אחד, אולי, ההולנדי ישתפר ויוכל לעמוד במשימה. אך, הוא עדיין אינו בשל למה שמצפה לאיש בעמדתו בעונה הבאה. אני משקשק מעצם המחשבה שרייקארד יצטרך להתמודד מול אנצ'לוטי, ונגר והיצפלד. רייקארד עוד לא מוכן לזה. לפי דעתי, הפתרון הנכון יהיה הבאת מאמן עם קבלות שידע להתאים את עצמו לסגל בלי לעשות שינויים דרסטיים. גם אני, כמו רומאריו (אגב, יש לך שם?) מציץ צפון-מזרחה אל רונאלד קומאן. אין איש מתאים ממנו לאמן את ברצלונה, ומהאובססיה של לאפורטה לשחקני הדרים טים לשעבר, בנוסף לקטנות פה ושם בין השורות בתקשורת הקטלונית, יש לי סיבה להאמין שהאיש שהביא את גביע האלופות לבארסה ינסה לעשות זאת שוב בעונה הבאה.
     
  15. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אולי לא הכי עוקב אחרי ברצלונה לאחרונה, אבל אני בספק שברצלונה צריכה להחליף 6 שחקנים, הלכת רחוק מדי.
    לבארסה יספיקו 3 שחקנים, אחד לכל עמדה: בלם, קשר וחלוץ. אולי בלם נוסף לעיבוי הסגל, אבל לא יותר.

    הרכב מנצח לא מחליפים, ולהחליף 6 שחקנים זה כמעט קבוצה חדשה.