המלצות למשחקי יום שישי

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י מהמר_כבד, ‏11/11/05.

  1. מהמר_כבד Member

    הצטרף ב:
    ‏10/11/05
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליגת העל:



    הפועל כפ"ס - בני סכנין X
    הפועל כפ"ס - בני סכנין (1+) 2
    סה"כ שערים כפ"ס/סכנין 2


    משחק העונה של התחתית, כאשר הפועל כפ"ס המארחת מגיעה כאשר היא מדורגת במקום ה- 10 בטבלה עם נקודה יותר מסכנין ולאחר הפסד בשבוע שעבר להפועל תל אביב בחוץ 3:1 כאשר התוצאה די משקרת, כפ"ס לא הייתה נחותה בהרבה מיריביתה לפחות לא במחצית הראשונה. בני סכנין לעומתה מגיעה מהמקום האחרון ורק 4 נק' במאזנה ודווקא מול שתי התל אביביות (ניצחון על מכבי במחזור האחרון 1:0 ותיקו לפני כן מול הפועל בבלומפילד 2:2), סכנין תגיע למשחק נמרצת ועם החלוץ החדש-ישן שלה שעדיין ספק אם יאושר גבריאל לימה שחתם השבוע שוב בקבוצה.
    כפ"ס היא הפיבוריטית בביתה אך אסור לזלזל בבני סכנין שעושה רושם שהיא נכנסה לליגה עם הלחימה שלה על כל נקודה, לדעתי אנחנו נראה משחק עם הרבה שערים בעיקר בגלל ההגנות הרעועות של שתי הקבוצות מה שבהחלט יכול לתת לנו משחק מהנה ותיקו רב שערים.






    ליגה לאומית:



    עירוני ראשל"צ - הפועל קרית שמונה X
    עירוני ראשל"צ (1+) - הפועל קרית שמונה 1


    ראשון לציון מגיעה למשחק לאחר תיקו 1:1 במחזור הקודם מול הפועל רעננה בחוץ והיא ללא 4 נצחון כבר בארבעת המשחקים האחרונים כאשר בשניים מהם היא מפסידה היא מדורגת כרגע אחרונה בטבלה עם 6 נק' בלבד ומאזן של ניצחון שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.
    מנגד הפועל קרית שמונה מגיעה למשחק כאשר היא מדורגת שלישית ומטרותיה ברורות מאוד והם עלייה לליגת העל בסוף העונה כי בקבוצה הצפונית השקיעו הרבה מאוד כסף ועד עכשיו הקבוצה צולעת משהו כאשר היא משיגה עד כה 3 נצחונות 4 תוצאות תיקו והפסד בודד והיא רק 2 נק' מהשנייה הכח עמידר ומהראשונה הפועל עכו.
    ראשון העונה עדיין לא ניצחה בבית ובראשון יודעים שאם הם לא רוצים למצוא את עצמם בסוף העונה מתחת לקו האדום הם יהיו חייבים להתחיל לקחת נקודות לפחות בבית אך מנגד קרית שמונה מתייצבת מולה והיא כבר אמרתי רוצה את ליגת העל? לדעתי המשחק לא יוכרע למרות יתרון ברור של קרית שמונה מול ראשון החלשה. (למתעקשים ביניכם אפשר לחזק בניצחון חוץ ובפלוס אני ממליץ לשים במידה וקרית שמונה תנצח לא ביותר מגול אחד).






    מכבי הרצליה - הפועל אשקלון 1
    סה"כ שערים הרצליה/אשקלון X


    מכבי הרצליה מדורגת רביעית עם 11 נק' והיא באה למשחק לאחר תיקו בחוץ 2:2 מול הפועל קרית שמונה.
    מה שמפתיע הוא הנתון הבא: מכבי הרצליה עם מאזן ביתי של 3 הפסדים משלושה משחקי בית ובעצם כל הנקודות שלה עד כה היא השיגה בחוץ נתון שבהחלט מראה שהקבוצה היא פשוט לא יציבה.
    הפועל אשקלון מדורגת תשיעית והיא מגיעה גם לאחר תיקו 1:1 בבית מול הפועל ירושלים החלשה.
    הפועל אשקלון הציבה לה למטרה להתברג בחלק העליון של הטבלה אך כמו שזה נראה היא פתחה לא טוב את העונה ועד כה השיגה ניצחון אחד חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים ועושה רושם שהעונה היא תאבק על ההישרדות שלה בליגה הלאומית.
    משחק קשה מאוד להימור מכיוון שאשקלון לא תרצה לפספס את ההזמדנות לאגור נקודות בדרך למעלה ומנגד הרצליה היא מארחת את המשחק וכמו שאנחנו יודעים ולמדים היא ממש גרועה בביתה אך עם כל זאת היא נמצאת בתקופה טובה ואני מאמין שאת המשחק הזה היא תיקח ויהיו לה נקודות ראשונות בבית.
    לגבי כמות השערים במשחק לדעתי יובקעו במשחק לא יותר משלושה שערים.






    ליגה אירית ראשונה:



    שלבורן - קורק סיטי 2


    מחזור אחד לפני סוף העונה באירלנד ויש לנו משחק מצויין אך קשה מאוד להימור. שלבורן המארחת מדורגת שלישית במרחק 7 נק' מהמוליכה קורק סיטי שנמצאת עם 70 נק' נקודה יותר מהשנייה היריבה העירונית דרי סיטי.
    קורק סיטי יכולה להסתפק בתיקו במידה ודרי לא תנצח את סט פטריק במשחק שלה אך ללא ספק לדעתי דרי תעשה מבחינתה את העבודה שלה לכן מה שנותר פה לקורק הוא ללכת על כל הקופה ולנצח.
    מאזן הבית של שלבורן עומד על 11 נצחונות 2 תוצאות תיקו ו- 3 הפסדים, מאזן החוץ של המוליכה קורק הוא די מרשים 12 נצחונות 3 תוצאות תיקו והפסד בודד!.
    אני מעריך שקורק לא תפספס את ההזדמנות לקחת את האליפות מהיריבה העירונית שלה ותנצח בסופו של דבר את שלבורן שאגב כבר איבדה כל סיכוי לאירופה.






    בהצלחה לכולם ושבת שלום !!
    :aaa025:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/05