המלצות לליגה האירופית בחמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏24/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להמלצות נוספות על הישראליות, מכבי סל ועוד: http://www.liga.co.il/


    206. וויגאן - רובין קאזאן (22:05)
    בית 4. וויגאן האנגלית, שמשחקת בליגת המשנה כרגע, פתחה די טוב את הליגה האירופית עם תיקו חוץ מאופס אצל סגנית אלופת בלגיה, וארגם, לפני שניצחה במגרשה 1:3 את מאריבור הסלובנית, והיא שניה עם 4 נקודות.

    המארחת שזכתה אשתקד בגביע האנגלי, תגיע אחרי שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים של הליגה, כולל 1:0 אצל בלקפול במחזור שעבר, מה שמציב אותה רק במקום ה-13 עם 14 נקודות - מרחק של 15 נק' מהפיסגה אבל גם שני משחקים חסרים.

    מנגד, רובין קאזאן של ביברס נאתכו תגיע אף היא אחרי שני הפסדים בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל 2:1 אצל נובגורוד במשחק שעבר, והיא רק במקום השמיני בטבלה עם 16 נקודות - רחוקה מאוד ממאבקי הצמרת. לקאזאן ניצחון בודד בשישה מחזורים אבל באירופה מדובר בקבוצה שונה לגמרי, אשר ניצחה בכל שמונת משחקיה, כולל עוד ממשחקי המוקדמות.

    בבתים היא גברה על מאריבור עם 2:5 אדיר בחוץ ועל וארגם הבלגית עם 0:4 נהדר במגרשה הביתי. יהיה זה המפגש הראשון אי פעם בין השתיים, כשרובין קאזאן ללא ספק פייבוריטית להוציא ניצחון. וויגאן קבוצה ביתית לא רעה, אבל אנחנו מאמינים שקאזאן תמשיך את היכולת באירופה עם ניצחון נוסף.
    ההימור: 2 ביחס 2.05.

    214. זלצבורג - סטאנדרד ליאז' (22:05)
    בית 3. זלצבורג האוסטרית מושלמת עד כה עם שני ניצחונות מרשימים של 0:4 בבית על אלפסבורג ו-1:2 בחוץ נגד אסביירג, כשקודם לכן היא עברה בשלב הפלייאוף של המוקדמות את ז'לגיריס הליטאית עם 0-7 מוחץ בסיכום שני המשחקים.

    גם בליגה המקומית שלה היא בכושר מצוין עם שלושה ניצחונות רצופים - האחרון 0:6 ביתי מפלצתי, מה שמציב אותה בראש הטבלה עם פער של 8 נקודות מהמקום השני. מנגד, סטאנדרד ליאז' של גיא לוזון מאבדת מעט גובה לאחרונה בבלגיה אחרי נקודה בודדת מ-6 אפשריות, כשהיא מסיימת בתיקו 2:2 ביתי נגד שרלרואה במחזור שעבר, אך עדיין מובילה את הטבלה בפער של 2 נק' מקלאב ברוז'. באירופה היא עם נקודה בודדת בתיקו החוץ 1:1 נגד אלפסבורג, אחרי הפסד ביתי 2:1 לאסביירג.

    זלצבורג וליאז' נפגשו ארבע פעמים בעבר, כאשר ב-2009-10 הן התעמתו במסגרת הליגה האירופית ונפרדו בתיקו מאופס באוסטריה, אחרי ניצחון ביתי של ליאז' 2:3. אי שם ב-2000, ניצחו הבלגים פעם אחת במסגרת גביע האינטרטוטו. זלצבורג טובה יותר במפעל, אבל באופן כללי יחסי הכוחות די שקולים ואנחנו מאמינים שלוזון ילקט נקודה יקרה במשחק החוץ הזה, מה שמעניק לנו יחס מפלצתי.
    ההימור: X ביחס 4.05.