המלצות ליום שני !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏5/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 61: עירוני ראשון - הפועל פ"ת

    בגביע הטוטו דווקא הולך להפועל פ"ת. הניצחון במחזור הקודם 1:2 על הפועל חיפה הבטיח כמעט סופית לחניכיו של מלמיליאן את ההעפלה לחצי הגמר יחד עם הפועל חיפה. נקודה תספיק לפ"ת היום כדי להעפיל. למרות זאת, הפועל פ"ת נראתה רע מאוד במשחק הליגה האחרון מול הכח עמידר ר"ג וכמעט ולא סיכנה את שערו של רפי כהן. מנגד ראשון המשיכה להרשים במשחק החוץ שלה בנצרת ואם לא שני שערים מגוחים שספג אבי איבגי שוערה (מישהו אמר מכור?) היא גם היתה מנצחת ומטפסת לפיסגה. בהפועל פ"ת יש הרבה בלאגן ואוהדי הקבוצה קראו למלמיליאן להפטר אחרי ההפסד בוינטר ביום שישי. ראשון רגועה יותר, טובה יותר ותנצח. ההימור: 1, היחס 2.4

    משחק 72: מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד

    אחרי שני הפסדים רצופים בחוץ בליגה ובגביע וה-6:0 המשפילה שחטפו הסיטיזנס מהחניכים של אברהם גרנט חוזרת מנצ'סטר סיטי הביתה, שהוא בהחלט מבצרה למשחק ביתי מול סנדרלנד של רוי קין. אחרי התיקו של ארסנל מול היונייטד, הסיטי היא הקבוצה הביתית המושלמת היחידה בפרמייר-ליג. הסיטי ניצחה את כל ששת משחקי הבית שקיימה בליגה עד כה ומאזן השערים שלה במשחקים אלה הוא 2:10. אריקסון הצליח להפוך את חבורת הכוכבים שלו בראשותם של אלאנו הברזיאי ומרטין פטרוב הבולגרי המצויין, ליחידה מגובשת ולוחמנית שעדיין מרוחקת רק 4 נקודות מיונייטד וארסנל המוליכות.

    סנדרלנד מנגד נמצאת בתקופה לא טובה. הקבוצה של רוי קין לא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים והפסידה בשלושה מהן. סנדרלנד לא פוגעת במשחקי החוץ שלה והיא אחת משמונה קבוצות הפרמייר-ליג שעדיין לא ניצחו בחוץ העונה. קשה לי להאמין שסנדרלנד תראה נקודות בסיטי אוף מנצ'סטר וההתלבטות לגבי המשחק הזה לא רבה. ההימור: 1, היחס 1.4.

    משחק 74: דאלאס - יוסטון (5+)

    הדרבי של מחוז טקסס מפגיש למשחק מרתק את דאלאס ויוסטון לקרב בין שתי קבוצות שמועמדות להגיע הכי רחוק שאפשר השנה. דאלאס הביסה ללא קושי את סקרמנטו במשחק הקודם בבית, כאשר גוש הווארד, הפורוורד המצויין שלה שחזר מפציעה תורם 27 נקודות ויחד עם נוביצקי, טרי, סטקהאוז, האריס והשאר, דאלאס נראית מפחידה מאוד. אולם מהעבר השני מתייצבת יוסטון שהחליפה השנה מאמן במטרה לעבור סוף סוף שלב בפלייאוף. ביוסטון בונים דווקא על ההתקפה השנה אבל דווקא הגנה מצויינת איפשרה לחניכיו של אדלמן להשיג את פתיחת העונה הטובה ביותר של יוסטון ב-11 השנים האחרונות עם 3\3.

    שניים משלושת הניצחונות של יוסטון היו מרשימים במיוחד במשחקי חוץ סופר קשים מול הלייקרס, שניצחה כבר את פיניקס יוטה ומול יוטה, שהשפילה את יוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף בעונה שעברה. ליוסטון יש שני כוכבי על בדמותם של מגרייד ויהו מינג הסיני ואם שניהם יהיו בכושר ולא ייפצעו כמו בכל עונה, יוסטון באמת מועמדת ראויה לאליפות, במיוחד לאור העובדה שיש לה שחקן הגנה נהדר ו-ווינר כמו שון באטייר, שניצח עבורה את המשחק מול הלייקרס בליל הפתיחה. יוסטון קיבלה פלוס במשחק הזה, אני ממליץ בחום ללכת על יוסטון עם הליין ולאמיצים שביניכם יוסטון בישיר ביחס מצויין. ההימור: 2
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/11/07
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בורוסיה מינשנגלדבאך -ינה-1 (ביחס:1.30 למהמרי הסטאן).

    משחק במסגרת הליגה הגרמנית השנייה הנועל את המחזור,בורוסיה מינשנגלדבאך חוזרת למגרשה הביתי לאחר שהקבוצה המקומית אמנם הפסידה באמצע השבוע שעבר לבאיירן מינכן בתואה 1-3 במסגרת הגביע הגרמני אך בקבוצה אינם התייחסו חשיבות רבה למשחק ונתנו לאף מספרי שחקני הרכב לנוח,לעומת זאת במחזור הליגה האחרון הקבוצה ניצחה במשחק החוץ שהתקיים אצל פירט יריבה לצמרת הליגה בתוצאה 3-1 כאשר בורסיה הציגה משחק כדור רגל נהדר.

    הערב בבורוסיה רוצים להמשיך במומנטום הטוב וגם אינם מתכוונים להפסיד נקודות במירוץ חזרה לבונדסליגה זאת לאחר שקבוצות הצמרת בניהם פייבורג,ומיינץ ניאבקות איתה על הכרטיס לעלייה,הערב בורוסיה תגיע למשחק כאשר היא יודעת של תוצאה פרט לניצחון מול ינה החלשה עלולה להרחיק את הקבוצה מהמקומות הראשונים בטלבה ולפתיחת פער מיריבותיה לצמרת הליגה,בקבוצה משחק רוברטוקולאוטי שבעונה האחרונה שיחק החלוץ במדי מכבי חיפה קולאוטי שאינו זוכה לדקות משחק בקבוצה המקומית אינו מרוצה מכך ולאחר המשחק בגביע בשבוע שעבר אמר:"זה מתסכל לשבת ולחמם את הספסל,אך אתמודד על מקומי בהרכב".

    בורוסיה מגיעה למשחקה הביתי כאשר מאזן משחקי הבית של הקבוצה עומד ערב המשחק על:3 ניצחונות,תיקו2,וללא הפסד עד למשחק הערב,בהחלט מאזן חיובי ומרשים המראה על קבוצה ביתי חזקה שאוגרת את רוב נקודותיה במגרשה ולכן הערב מצפה לינה משימה לא קלה.

    לעומתה יוצאת הערב ינה הקבוצה שבעונה שעברה דישדשה בחלק התחתון של הטבלה ורק סמוך למחזורי סיום הליגה נישארה,יוצא תהערב לבורוסיה למשחק חוץ כאשר הקבוצה גם העונה איננה מכוונת יומרות לכיוון הצמרת גם העונה במועדון הצנוע יסתפקו בהישארות בליגה כאשר במהלך הפגרה הקבוצה איננה התחזקה ורבים מסמנים אותה כאחת מהקבוצות שתרד לליגה השלישית.

    הערב ינה מגיעה למשחק החוץלאחר שהקבוצה שיחקה אף היא במסגרת הגביע הגרמני בו אירחה הקבוצה במגרשה את נירנברג וסיימה איתה בתוצמאת תיקו 1-1 מה שיוביל את ינה למשחק גומלין אצל נירנברג,אך במחזור הליגה האחרון במסגתר הליגה הקבוצה נחלה הפסד ביתי 2-1 לפייבורג מצמרת הליגה,ללא ספק ינה אמנם הפתיעה כאשר הצליחה בשבוע שעבר לסיים בתיקו מול נירנברג אך בוא לא נשכח שנינברג עלתה בהרכב שבו רבים משחקני ההרכב הראשון נחו.

    ינה איננה מרשימה במחשקי החוץ והקבוצה עם מאזן משחקי חוץ שלילי כאשר ערב המשחק מול בורוסיה מאזן הקבוצה עומד על:0 ניצחונות,3תיקו,ו2 הפסדים,מאזן שהיו רוצים לתקן אך הערב זה יהיה קשה כאשר הקבוצה תתייצב לה במגרשה הביתי של בורוסיה מינשנגלדבאך קבוצה ביתית חזקה שאת רוב נקודותיה אוגרת ומנצחת שם מה שלא מוסיף כלל ביטחון הערב לינה.

    לסיכום:בורוסיה מינשנגלדבאך חוזרת לליגה לאחר ההדחה מהגביע הגרמני ינסו הערב במועדון לנצח ולהיתקרב למקומות הראשונים בטבלה מול ינה מתחתית הליגה שמתקשה לנצח במשחקי החוץ ואיננה ניראת טוב גם העונה בנוסף לעונה שעברה מאמינים בבורוסיה מינשנגלדבאך שגם הערב הקבוצה תנצח במגרשה הביתי ותאסוף 3 נקודות יקרות במאבק על העלייה לבונדסליגה בעונה הבאה ולכן הסימון 1.