המלצות ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏26/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2. הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה

    מבין כל הקבוצות המועמדות להעפיל לליגת העל בתום העונה, הפועל כפר סבא מוכיחה שהיא הטובה מכולן ורצף של חמישה נצחונות בליגה מציבים אותה בראש הטבלה עם מאזן של 28 נקודות מתוך 36 אפשריות, כשהיא בפער שלוש נקודות על פני רמה''ש שנמצאת מתחתייה. מכבי הרצליה של משה סיני נמצאת במקום החמישי בטבלה עם מאזן של עשר נקודות פחות מכפר סבא אבל לא מעט ציפיות לסיים בצמרת. הפועל כפר סבא נמצאת בכושר מצויין ועם יתרון הביתיות יש לה הזדמנות נהדרת לבסס את מעמדה בצמרת ואולי להמשיך בבריחה שלה לליגה, כקבוצה יציבה יותר שהוכיחה את עצמה מול יריבות מהצמרת היא חייבת לקחת מקסימום נקודות גם מהרצליה. ההימור : 1.

    3. מכבי בת ים - עירוני ניר רמת השרון

    עירוני ניר רמת השרון מדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן של 25 נקודות, 3 פחות מהפועל כפר סבא. גם במקרה של הפסד רמת השרון תישאר שבוע נוסף במקום השני, אבל כמובן שקבוצתו של מומי זפרן שואפת להמשיך במומנטום גם במשחק החוץ הקשה מול מכבי בת ים שמגיעה למשחק ברצף של שישה משחקי ליגה ללא הפסד. רמת השרון שומרת על מאזן מרשים של % 100 הצלחה במשחקי החוץ שלה בליגה, היא מנצחת 5 מתוך 5. האורחת ששואפת לעלות לליגת העל וגם בורחת יחד עם כפר סבא לשאר הקבוצות צריכה לשמור על מאזן החוץ המושלם ולקחת שלוש נקודות גם ממכבי בת ים שצפויה להפסד ראשון בליגה מאז תחילת אוקטובר, אז זה היה תבוסה ביתית 3:0 להפועל כפר סבא. ההימור : 2.

    12. מץ - סדאן

    מהמקום השני בטבלה ומאזן של 26 נקודות יוצאת סדאן למשחק חוץ נגד מץ שנמצאת בקצה השני של הליגה, 12 נקודות בלבד מציבות אותה במקום הלפני אחרון. מץ כל כך חלשה העונה שאפילו במשחק הגביע מול קבוצת חובבים היא נגררה לפנדלים ורק שם הצליחה להכריע את המשחק, יש לה את ההתקפה החלשה בליגה והקו האחורי הוא עוד איכשהו עמוד השדרה שלה, הבעייה הגדולה שלה היא שלסדאן יש את ההתקפה הטובה בליגה - 32 שערים ב-15 משחקים, בממוצע היא כובשת קצת יותר משני שערים למשחק וגם בבית ההגנה של מץ עשויה להיות חסרת מענה להתקפה הטובה בליגה. ההימור : 2.

    17. מיינץ - נירנברג

    יריית הפתיחה של המחזור ה-14 בבונדסליגה תגיע מאצטדיון בראשוורג שבמיינץ, שם תארח הקבוצה המקומית את נירנברג שהפסידה בכל ארבעת משחקייה האחרונים למיינץ באצטדיון הזה. במחזור האחרון קטעה מיינץ רצף של ארבעה הפסדים בליגה כשניצחה 3:2 את בורוסיה מינשנגלדבאך (חוץ) במשחק מאוד הפכפך והרבה בעזרת החלוץ סמי אלגואי שבמצב של 1:2 למינשנגלדבאך נכנס כמחליף בדקה ה-75 ובתוך פחות מ-13 דקות כבש צמד שהביא ניצחון למיינץ ובעיקר החזיר לה את הביטחון ואת המעמד היציב בצמרת הטבלה. נירנברג דווקא מאבדת גובה במחזורים האחרונים ולמרות שבין אוקטובר לאמצע החודש הנוכחי היא הציגה יכולת טובה, בשניים האחרונים בליגה היא הפסידה (קייזרסלאוטרן, ביירן מינכן) וספגה שלישיות בכ''א מהמשחקים. במחזור האחרון נירנברג חסרה את הכוכב שלה, חבייאר פינולה (2 שערים, 2 בישולים), הוא לא ישחק גם הפעם אבל ברשימת הפצועים יצטרפו אליו שחקני המפתח בהגנה - הבלם השבדי פר נילסון והמגן הגרמני יורי ג'אדט, כל אחד מהם פתח ב-12 מתוך 13 משחקי הליגה של נירנברג העונה. למיינץ חזר הביטחון הודות לניצחון החוץ במינשנגלדבאך, הקבוצה הצעירה והמוכשרת תהיה חייבת לתת המשכיות למומנטום גם בבית מול יריבה שנמצאת שמונה מקומות מתחתייה ועם 9 נקודות פחות במאזנה. ההימור : 1.

    21. סוונסי - פורטסמות

    העונה של פורטסמות מאוד מוזרה - היא נפתחה רע מאוד ולאורך תקופה נעלה את טבלת הצ'מפיונשיפ, לקראת סוף ספטמבר ועד סוף אוקטובר היא הייתה ברצף מדהים של 6 נצחונות ב-7 משחקים (כולם בליגה), ומתחילת נובמבר היא לוקחת נקודה אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ! אני עדיין מגדיר את פורטסמות כאכזבה מאוד גדולה העונה ולא מתבייש להגדיר את הסגל שלה מהטובים בליגה, אם לא הטוב שבהם - ליאם לורנס ודייב קיטסון שהצטרפו אלייה העונה חברו לשחקנים כמו ג'ון אוטקה, דיוויד נאג'ט, קאנו ואהרון מוקואנה שאמורים לבנות קבוצה מאוד חזקה, למשחק בסוונסי דרך אגב צפוי לפתוח בפעם הראשונה בהרכב שחקן ההגנה הרמן הריידרסון הוותיק שמעונת 1997/98 כבר החליף 6 קבוצות שונות באנגליה, חלקן בפרמייר-ליג וחלקן בצ'מפיונשיפ. טוב אז לאחר שהרחבתי הרבה מאוד על הסגל בעל הפוטנציאל הגדול של פומפי ועל העונה המאוד מוזרה שלה, מצפה לה משחק חוץ לא פשוט ביום שישי מול סוונסי שמדורגת במקום ה-3 בטבלה עם מאזן של 33 נקודות וסגל הרבה יותר חלש, שהולך הרבה יותר גבוה. בטבלה יש בין הקבוצות פערים מאוד גדולים וזה נראה כקרב קצוות, לא מעט פעמים הלכתי העונה עם פורטסמות וגם הפעם אני נוטה לסמוך עלייה כי הרכב חזק כמו שלה יכול להתמודד שווה בשווה מול כל קבוצה ובכל מגרש בליגה הזאת. ההימור : X, חזקו ב-2.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/11/10