המלצות ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏12/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2. הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה

    קבוצתו של תומר קשטן ממשיכה להוכיח שמבין כל הקבוצות שחולמות העונה על העפלה לליגת העל (ויש לא מעט) היא המועמדת הכי בכירה, שלושה נצחונות רצופים בליגה והיא כבר עם 22 נקודות ובטוחה מאוד במקום הראשון. נס ציונה היא אחת מהקבוצות ששואפות לסיים במקום שמוביל לליגת העל אבל נקודה אחת בשני משחקי הליגה האחרונים קצת ריחקו אותה מהמעמד וכרגע היא נועלת את הטופ-6 של הליגה (מקום 6, 15 נקודות) אבל יכולה להיות מעודדת מ-מאזן חוץ נקי מהפסדים (שתי נצחונות, שלוש תוצאות תיקו). התקופה הטובה של כפר סבא שכוללת בין היתר ניצחון על הפועל ראשון, עוד מועמדת לעלייה, חייבת להמשיך גם בבית מול סקצינה נס ציונה, לה היא אמורה להנחיל הפסד חוץ ראשון העונה. ההימור : 1.

    3. מכבי אחי נצרת - הפועל ראשון לציון

    הפועל ראשון לציון היא עוד אחת מכמה קבוצות שרואות בעצמן פייבוריטיות לעלות ליגה בתום העונה, אבל כשהיא מפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים (הפועל רעננה, הפועל כפר סבא) במשחקי צמרת קריטיים, אני לא בטוח עד כמה רחוק היא יכולה להגיע העונה. מכבי אחי נצרת פתחה את העונה במינוס 9 נקודות אבל פחות מעשרה מחזורים מספיקים לה כדי להיות כבר עם פלוס 7 ואם לשפוט לפי תוצאות, היא אולי הקבוצה המרשימה בליגה, כך למשל היא הביסה 0:5 את מכבי ג'ת אל אהלי (בית) ו-0:4 את הכח עמידר רמת גן (חוץ) בשני משחקי הליגה האחרונים. במשחקים מהסוג הזה, מול קבוצות בינוניות, הפועל ראשון דווקא מתמחה והיא כבר ניצחה את הפועל נצרת עילית, מכבי באר שבע וגם פירקה, תרתי משמע, 6:1 את הכח עמידר - כולם במשחקי חוץ. ההימור : 2.

    8. אנז'ר - נאנט

    שבעה משחקי ליגה ללא הפסד וניצחון 1:2 על נים (בית) מעלים את רף הציפיות בנאנט שכבר מדורגת במקום השביעי בטבלה ופתחה פער של ארבע נקודות על פני אנז'ר (12) שהפסידה לריימס בחוץ. נאנט נמצאת במומנטום חיובי אבל אני בספק עד כמה חזק הסגל שלה די להמשיך במומנטום הנהדר, נוסף על כך היא תחסר מספר שחקנים משמעותיים בסגל שלה בניהם הקשרים וויליאם ונקור (מושעה), פאפא מאליק בה (שותף ב-10 משחקי ליגה), החלוץ מונסף זרקה והבלם ז'אן ז' פייר שפתח ב-12 משחקי ליגה וכבש פעמיים, בניהם שער ניצחון מול אז'קסיו בתחילת אוקטובר. אנז'ר הביסה 0:3 את טרואה במשחק הבית האחרון שלה. ההימור : 1.

    15. בורוסיה דורטמונד - המבורג

    איזה עונה מדהימה של בורוסיה דורטמונד שנראית בדרך הבטוחה לאליפות בונדסליגה ראשונה מאז 2002 ושמפניה ראשונה שתיפתח עבור האיש האנרגטי על הקווים - יורגן קלופ. הזהובים-שחורים מדורטמונד עם סגל צעיר ומוכשר שמונהג על ידי נורי סהאין הטורקי (מפוצץ את כל הפוטנציאל שלו בעונה הזו) פותחים את המחזור ה-12 כשהם מביטים על שאר הליגה הרחק מלמעלה, הפער ממיינץ (2) שמתדרדרת כבר עומד על ארבעה נקודות, מביירן מינכן למשל היא רחוקה כבר 12 נקודות ! את ההבדלים בינה לבין המבורג (מקום 6, 18 נקודות) שתשחק שוב ללא מלך השערים רוד ואן ניסטלרוי, השוער הבכיר פרנק רוסט והקשר היצירתי אליה אפשר להבליט גם בכך שדורטמונד לא רק מוליכה את הליגה בפער מבטיח, אלא עושה חיל גם בליגה האירופית בעוד היריבה שלה לא נוטלת חלק בשום מפעל נוסף לאחר שהובסה 2:5 ע''י איינטרכט פרנקפורט בגביע הגרמני. ההימור : 1.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/11/10
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אל תשווה את נצרת עילית, מכבי באר שבע והכח רמת גן לאחי נצרת. מבחינת הראשל"צים זה מוקש גדול, לא חושב שהם ינצחו. תיקו נראה כתוצאה אופטימלית.