המלצות ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏25/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    70. מכבי ת"א - קאחה לאבורל (+7)

    לא ברור מדוע הציבור בעולם כל כך סומך על מכבי. אז ברור שקאחה לאחרונה מאכזבת מאד. אבל הם ניצחו את ברצלונה בתצוגת שיפוט הכי חד צדדית שראיתי השנה, כאשר שופטים עשו הכל חוץ מאשר לקלוע סלים לברצלונה על מנת לעזור לה לנצח ועדיין זה לא עזר לקטלונים נגד הבאסקים. גם מול פרטיזן ד"א, שופטים הביאו שריקה הזוייה לחלוטין לצעדים של סאן אמטריו, כאשר ברור שלא היו צעדים ולא ברור אפילו מדוע השופטים שרקו כך בכלל.
    בסופו של דבר, קאחה הוכיחה כבר שהיא קבוצה גדולה. אל תשכחו שזו הקבוצה היחידה שניצחה העונה את מכבי ולא סתם, אלא בתצגות כדורסל נהדרת.
    אבל זה לא נגמר שם. קאחה ניצחה את מכבי בכל חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות וכאשר מדובר באותו הסגל פחות או יותר ואותו המאמן בויטוריה, אז בהחלט קשה מאד לטעון שזה מקרי בלבד.
    לקאחה יש את הגבוהים שקולעים מרחוק, בעיה ששנים יש למכבי ומשום מה לא משתנה. יש לה גבוהים טובים כמו הייסליפ ובאראץ'. יש את סאן אמטריו, אחד הלוחמים היותר גדולים שיש באירופה ומעל הכל, בדיוק כמו במכבי של השנה, זו קבוצה עם סגנון ועם דרך, רק בניגוד למכבי של השנה, הסגנון והדרך הזו קיימים לא רק מספר חדשים, אלא שנים. ההימור : 2

    75. פרטיזן בלגרד - זלגיריס קובנה (+4)

    אני חושב שהליין הנכון הוא 5 נקודות כאן, אבל זו לא הסיבה בגלל אני לוקח את פרטיזן היום. אני לוקח אותם כי פשוט אני חושב שפרטיזן ינצחו את המשחק ללא בעיות.
    לכאורה שתי הקבוצות שוות ברמה, אולי אפילו קובנה טיפה יותר טובה. אבל, הקבוצות האלה הן קבוצות ביתיות מאד מובהקות ולכן אני מצפה לתנודות קיצוניות ביכולתן במשחקי בית וחוץ.
    אז נכון ששתי הקבוצות ניצחו במשחק החוץ האחרון שלהן, אבל זה היוצא מן הכלל המעיד על הכלל, כפי שניתן היה לראות מהדרך בה קהילת הכדורסל קיבלה את ההודעה על כך.
    לשחק בפיוניר מאד קשה. השופטים במשחק מול קאחה פשוט נבהלו והתחילו לשרוק לטובת פרטיזן רק על מנת לוודא שהם ינצחו והשופטים יצאו בשלום. אני לא חושב שקובנה תקבל יותר כבוד מקאחה בפיוניר.
    מעבר לכך, גם פרטיזן עצמה מאמינה בכוחות הקסומים שיש באולם הזה ומשחקת הרבה יותר טוב.
    פרטיזן רוצה למחוק פיגור של 12 נקודות שהפסידה במשחק הראשון וקובנה תרצה למנוע זאת.
    לדעתי סביב זה ולא סביב הניצחון ינוע המשחק. ההימור : 1

    82. קטאניה - ברשיה

    לאחר 13 מחזורים בסריי-א, קטאניה וברשיה שיתמודדו בניהן ביום חמישי על כרטיס לשמינית גמר הגביע האיטלקי, מדורגות מתחת לקו האדום ומאיישות את מקומות 18-19 עם מאזן נקודות זהה (11). ברשיה לא ניצחה בליגה מאז חודש ספטמבר אבל בתחילת החודש הרשימה לפרקים כשסיימה בתוצאות תיקו מול אינטר (חוץ) ויובנטוס (בית), קטאניה נמצאת בכושר טוב יותר והפסידה פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים כאשר בשניים האחרונים בבית היא מנצחת (בארי, אודינזה). למשחק שייערך בסיציליה שתי הקבוצות צפויות לעלות הרכבים מאוד משניים ועיקר המאבקים שלהם בליגה, הגביע הוא כמובן מעין בונוס. ברשיה תעלה הרכב קצת יותר שגרתי בעוד קטאניה אולי תיתן את המפתחות בהרכב ל-2 מתוך ה-11 הקבועים שלה, אני מאמין שהמשחק ילך להארכה. ההימור : X.

    85. קליארי - בולוניה

    על כרטיס נוסף לשמינית גמר הגביע האיטלקי יתמודדו שוב שתי קבוצות סריי-א, קליארי (15) מארחת את בולוניה (16) בסרדיניה, שתי הקבוצות צברו מאזן נקודות זהה בליגה, 14 כל אחת. קליארי עולה למשחק עם המון מוטיבציה לאחר שניצחה ביום ראשון את ברשיה (2:1) בחוץ במשחקו הראשון של רוברטו דונאדוני על הקווים כמאמן הקבוצה. גם במשחק הזה שתי הקבוצות יתנו את הקרדיט לשחקנים שלא מקבלים הרבה דקות בליגה, בעניין הזה לקליארי יש קצת יותר עומק בסגל ובחוד ההתקפה יפתח ככל הנראה רוברטו אקוופרסקה המוכשר. קליארי כבר אירחה את בולוניה העונה במסגרת הליגה וניצחה אותה 0:2, עם מאמן חדש והמון רוח גבית מניצחון החוץ בברשיה, קליארי תרצה הרבה יותר להמשיך במומנטום ולהעפיל לשמינית הגמר. ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il