המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏5/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שפע המלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il

    38. מכבי חיפה - בני סכנין

    במשחק קצוות במסגרות המחזור ה-21 בליגה העל תארח מכבי חיפה (מקום 2, 45 נקודות) את בני סכנין (מקום 14, 15 נקודות) במה שעשוי להיות עוד משחק נוח עבור הירוקים ושלוש נקודות בטוחות במאבק על המקום הראשון. בני סכנין הפסידה ב-6 מתוך 7 הביקורים האחרונית שלה בקרית אליעזר, ההפסד 1:3 לראשון לציון (גביע) באמצע השבוע פגע מאוד בביטחון ובמוראל של השחקנים. במכבי חיפה, כרגיל, לא שקט לאחרונה בשום גזרה אבל כשהיא עולה על כר הדשא הצרות נשכחות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 9/10.

    53. מכבי נתניה - הפועל רמת גן

    ביום שבת בשעה 19:00 יצא לדרך המשחק בין מכבי נתניה להפועל רמת גן בקופסא, יחד עם עוד מספר משחקים במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. קבוצתו של ראובן עטר מגיעה למשחק מעודדת מאוד ועם כרטיס לשמינית גמר גביע המדינה אחרי שהביסה 1:4 את בני יהודה (בית) באמצע השבוע סביבו ח' של הגביע, אחמד סבע (צמד) ניר נחום והרכש טרטיאק כבשו והוכיחו כי יש התקפה בנתניה. כעת תחזור נתניה למציאות הפחות נעימה של הליגה אך כשהיא מארחת יריבה נוחה בהתחשב במצב (2 נצחונות ב-12 מחזורים, נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים). הפועל רמת גן נועלת את טבלת ליגת העל מאז יצאה העונה לדרך, בחלון ההעברות עשו בקבוצה לא מעט שינויים והגיעו המון שחקני חיזוק שכרגע לא מועילים מספיק, היא הודחה מהגביע עם הפסד ביתי לבית''ר ירושלים ועת כתיבת שורות אלה, עדיין לא אם ימונה מאמן עד המשחק בשבת או שאיציק ברוך ימשיך לעמוד על הקווים. בכל מקרה, הרבה ברדק בהפועל רמת גן ואין חיבור בקבוצה, מכבי נתניה תנסה לחזור למרכז הטבלה עם ניצחון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    55. מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה

    הדרבי של העיר פתח תקוה בין מכבי והפועל במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל יהיה הדרבי הרביעי בניהן העונה (2 גביע טוטו, 1 ליגת העל), בכל שלושת הקודמים יצאו חניכיו של פרדי דוד כשידם על העליונה כולל ניצחון מרשים 4:1 בליגה. אז אין ספק שהפועל פתח תקוה תנסה להחזיר לעצמה מעט מהכבוד מאחר שההגמוניה בעיר שייכת בשנים האחרונות למכבי, השאלה עד כמה היא מסוגלת להיות יריב שווה למכבי שנמצאת עשרה מקומות מעלייה וצברת כבר 17 נקודות יותר ! הפועל לפחות תהיה מעודדת מהניצחון הענק על מכבי תל אביב (1:3) באמצע השבוע שהעלה אותה לשמינית גמר גביע המדינה, בצד של מכבי יכולים להיות קצת פחות מרוצים עם הדחה ע''י מ.ס. אשדוד. מכבי פתח תקוה סובלת מחוסר יציבות גדול לאחרונה, היא עדיפה על הפועל אבל בסיטואציה הנוכחית זה עשוי להיות קצת שונה ואיך הקלישאה אומרת, לדרבי חוקים משלו. ההימור : X.

    65. בית''ר ירושלים - בני יהודה ת''א

    בית''ר ירושלים עדיין ללא הפסד בעידן רוני לוי כמאמן הקבוצה, המאמן שהביא איתו רוח חדשה לקבוצה ונראה כי הצליח לגבש ולחבר את הסגל המוכשר כבר רשם נצחון על הפועל ב''ש (חוץ) ותיקו ביתי נגד מכבי חיפה בליגה ולהעלות את הקבוצה לשמינית גמר גביע המדינה עם ניצחון על הפועל רמת גן באמצע השבוע. בני יהודה דווקא מצאה השבוע את הדרך המהירה החוצה מהמפעל בו הגיעה לגמר אשתקד כשהובסה 1:4 ע''י מכבי נתניה בקופסא, ההפסד דיי הצליח לעצבן את דרור קשטן שככל הנראה יעשה פעם נוספת שינויים ובהרכב ומי שצפויים לצאת ממנו הם דווקא שלו מנשה, פדרו גלבאן ומשה ביטון, כאלה שכן מסוגלים להביא לשינוי. במקרה הזה, הסדר והארגון של רוני לוי עם התמיכה מהקהל בטדי עדיפים על פני יהודה ודרור קשטן. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.