המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏3/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות לכל משחקי היום אפשר לקרוא באתר
    http://iwinner.co.il

    2. קאפפנברג - אוסטריה לוסטנאו
    חצי גמר הגביע האוסטרי, שנערך בשיטה של משחק אחד. קאפפנברג מדורגת שמינית מתוך 10 בליגה העליונה באוסטריה אך כנראה לא תרד. היא מגיעה למשחק אחרי תיקו והפסד בשני המשחקים האחרונים בליגה ומארחת את אוסטריה לוסטנאו שנמצאת במקום ה-3 בליגה השנייה, אך כבר לא תעלה העונה ליגה אחרי שנוצחה במחזור האחרון. אנחנו לא צופים הפתעה במשחק. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    3. ברצלונה - ריאל מדריד
    משחק מספר 4 ואחרון בסדרת מפגשי הקלאסיקו. אחרי שמשחק הליגה הסתיים ב-1:1 בברנבאו, ניצחה ריאל בגביע 0:1 לאחר הארכה לא לפני שברצלונה נקמה עם ניצחון במשחק החשוב יותר - 0:2 בסיבוב הראשון בחצי גמר הצ'מפיונס בשבוע שעבר במדריד. מאז הספיקו 2 הקבוצות לספוג הפסדים מפתיעים שמראים אולי על ירידת מתח: ריאל 3:2 במגרשה לסראגוסה וברצלונה 2:1 בחוץ לסוסיאדד. בנוסף, המצב המקצועי והחברתי בריאל הידרדר אחרי שרונאלדו מתח ביקורת על מוריניו ולא נכלל בסגל למשחק בליגה. גם פפה וסרג'יו ראמוס המורחקים לא יוכלו לשחק הערב, כמו גם מוריניו שיאלץ לשבת ביציע. במקביל היריבות הקשה בין שני המועדונים הגיעה לשיא עם חילופי הדברים בין גווארדיולה למוריניו אחרי המשחק הראשון, שהכניסו דם רע בין שתי הקבוצות. אנחנו חושבים שבנוסף לכל זה ועם הקהל הביתי בקאמפ נואו ברצלונה תגמור את העבודה, אולי לא 0:5 כמו בסיבוב הראשון העונה בליגה, אבל ניצחון יהיה פה. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    5. אנדר/אובר שערים‎ (2-3) ‎ - ברצלונה/ריאל מדריד
    שלושת המשחקים הקודמים ב'סדרה' הזאת לא היו פוריים מדי - 2 שערים במשחק ה-1, 0 שערים (ב-90 דקות) בגמר הגביע, ו-2 שערים בשבוע שעבר. אנחנו חושבים שיש סיכוי שהערב ריאל תהיה חייבת לפתוח את המשחק כדי לנסות למחוק את הפיגור 2:0 - מה שיוביל למשחק הרבה יותר פתוח ומהנה מהשלושה הקודמים, בטח גם מצידה של ברצלונה. שווה לנסות. ההימור: 2. רמת בטחון: 5/10.

    6. ד. ויה (ברצלונה) - כ. רונאלדו (מדריד)
    דויד ויה בתקופת בצורת מתמשכת, בה הוא כובש מדי פעם אך לחלוטין לא כמו בעונה שעברה. רונאלדו, אחרי ההשעייה מהמשחק בשבת בליגה, שבר את הבצורת ההיסטורית מול בארסה עם צמד ב'סדרה' הזאת (שער בפנדל ב-1:1 בליגה ושער ניצחון ב-0:1 בהארכה בגביע). למרות זאת בקאמפ נואו זה סיפור אחר. אנחנו חושבים ששני השחקנים לא יכבשו הערב. ההימור:איקס. רמת בטחון: 6/10.